PDA

View Full Version : Zonnepitten zijn ev0l! ;_;

Tenjiku_Nezumi
19 april 2005, 14:22
OMG, Puck maakt ook weer es wat mee. ._.
Ik zat dus op school. Enne mijn moeder was dus thuis en die ziet Puck dus allemaal spastische bewegingen maken enz. Maar de caafjes doen wel een vaker vaag, dus mijn moeder keek er niet raar van op. Maar Puck bleef raar doen, dus mijn moeder haalt Puck uit haar kooi en ziet iets vreemds aan de bek van Puck. Dus mijn moeder probeert voorzichtig te kijken, ziet ze dat dwars door de 2 ondertanden een zonnepit zit. (Niet tussen de 2 tanden, maar gewoon dwars doorheen) Waardoor ze dus niet kon drinken en eten. En ademen ging dus ook best moeilijk omdat het best een grote zonnepit was. Dus voorzichtig probeerde mijn moeder de zonnepit van de tanden af te trekken, maar de zonnepit zat gewoon vast, er was geen beweging in te krijgen. Maar mijn moeder was alleen en Puck ging nogal vervelend doen. (Dus mijn moeder zag geen optie dan te wachten op mij) Dus Puck bleef proberen de zonnepit te verwijderen, maar het ging gewoon niet. Dus op een gegeven moment komt toevallig mijn tante langs. Dus mijn moeder helemaal in paniek verteld dat die zonnepit vast zat bij Puck. Dus toen heeft mijn moeder met behulp van mijn tante weer geprobeert de zonnepit te verwijderen. Maar de zonnepit zat gewoon vast. Maar gelukkig bleef Puck dit keer wel normaal zitten, dus op een gegeven moment kreeg mijn moeder gelukkig beweging in de zonnepit. Maar pas na een kwartier kreeg mijn moeder hem van de tanden af. Aangezien ze niet te hard kon trekken omdat ze anders bang was dat de tanden afbraken.

Nou ja, Puck heeft het denk niet meer zo op zonnepitten. Ik heb toen ik thuis was nog even in haar bekje gekeken, maar alles leek in orde. Ik heb ook de zonnepit gezien en die was echt groot. Dus ik was best wel geschrokken, maar ben ook trots op mijn moeder dat ze zonder mij, dit probleem heeft kunnen oplossen. :)

Oyade
19 april 2005, 14:26
wat een zonnepit allemaal kan aanrichten /forums/images/graemlins/eek.gif!

Vamirequi
19 april 2005, 14:29
Aww...zielig voor Puck';__;

Maar..hoe kan zo'n zonnepit dan dwars door z'n tanden heen komen? Dat klinkt echt...pijnlijk .__.
Maar nu gaat het wel weer goed met 'm verder, hoop ik?

Tom_GM
19 april 2005, 15:27
:(NNNNNOOOOO!! :(
*Knuft Sammie & Puck*
Bij ons op sgool doen ze irritant met zonnebloempitten O_O" Spugen ze naar je XD Keihard..
Maar daar heb ik DEZE week geen last van!! :D *Zit op stage :rolleyes:*

darkarticuno
19 april 2005, 15:31
*Knuvt mee met T_GM*
Is er iets met Puck nu?
Dit is egt erg, en het lijkt me goor :sweatdrop:
Ik hoop dat alles in orde is.
Suc6 Sammie en Puck :cool:

Ongeregistreerd
19 april 2005, 16:11
*Knuvt ook maar mee*
Zonnepitten sucken, ik heb er een hekel aan, het moet trouwens wel pijnlijk zijn om zo'n ding in je tand te hebben. /forums/images/graemlins/eek.gif

Yutara
19 april 2005, 16:42
Wow succes!

Doom
19 april 2005, 17:12
awh, zielig voor puck.....hopen dat ze geen pijn lijdt

De Brandon
19 april 2005, 17:21
Sieluhg!

Tenjiku_Nezumi
20 april 2005, 20:45
Nou ja, ik ben nu wel heel erg bang, dat als Puck maar een rare beweging maakt, dat ze weer een zonnepit dwars door haar tanden heeft zitten.

Ik heb btw de zonnepit ook bewaard. Morgen even een heel klein doosje kopen om het te bewaren.

ReLex
20 april 2005, 20:46
Dat is niet leuk ;__;

Hoe is het btw met die tand nu?

Brooddoos
20 april 2005, 20:47
zonnebloempitten zijn vies!
Mijn beste vriendin: He max, zaadje?
Ik: okey best. *stopt in mond* * walgt*
vriendin: nog 1tje?
ik: *denk: kan wss niet nee zeggen* Oke dan maar *laat alles onopvallend op de grond vallen x"3

Morrowindt
20 april 2005, 20:47
*Knuvt ook maar mee*
Zonnepitten sucken, ik heb er een hekel aan, het moet trouwens wel pijnlijk zijn om zo'n ding in je tand te hebben. /forums/images/graemlins/eek.gif

Ja,zonnepitten sucken echt o__O"

Als Puck er niet meer kan door ademen suckt het gewoon ├▓.├│

Ik had die zonnepit iets aangedaan als er iets met puck was gebeurt >=(

Tenjiku_Nezumi
20 april 2005, 20:49
Het lijkt opzich wel goed te gaan. Maar ze eet nu veel voorzichtiger. Misschien heeft ze haar lesje wel geleerd om niet meer zo gulzig te zijn.
Pas als ik het echt niet meer vertrouw dan ga ik ff langs de dierenarts. Maar ik kijk nu elke keer haar mondje en tandjes na, maar het lijkt echt geen pijn te doen.

Twinkle
20 april 2005, 20:50
oeh...erg. gelukkig isz hut optyd ontdekt miss was die der andrs in gestikt 0_0..

Samuel
20 april 2005, 21:11
poor puck :(
maar gelukkig is ie eruit

Kendra
21 april 2005, 07:10
Ik staak met zonnepitjes eeten ├▓_├│!
Ik heb dan nog 3 zaken p zolder liggen,maar *verbrand*
BTW:
Twinkle
I bruise easily..so be gentle when you handle me..

geplaatst op woensdag 20 april 2005 @ 21:50

oeh...erg. gelukkig isz hut optyd ontdekt miss was die der andrs in gestikt 0_0..

What the hell staat hier?

Neiteio
21 april 2005, 14:44
=o Wat een zonnepit allemaal kan aanrichten. Zijn die zonnenpitten zo scherp dat ze door tanden heen kunnen? =o Evil dingen... ;_;

Ongeregistreerd
21 april 2005, 16:14
Ik staak met zonnepitjes eeten ├▓_├│!
Ik heb dan nog 3 zaken p zolder liggen,maar *verbrand*
BTW:
Twinkle
I bruise easily..so be gentle when you handle me..

geplaatst op woensdag 20 april 2005 @ 21:50

What the hell staat hier?

Als je je berichten zelf al niet meer kan lezen moet je toch aan het werk. ;)