PDA

View Full Version : Oom van Pleeg broertje

RapTom
18 april 2005, 19:14
Dit moet ik ff kwijt.

Wij hebben thuis een pleegbroertje en bijna zijn hele familie woont bij ons in het dorp.
Nou is er een oom die is homo verder niks op tegen hoor, maar ik heb het idee dat hij mij leuk vind.

Laatst toen mijn vader 50 werd hadden we feest en toen vroeg hij of ik een keer bij hem langs wou komen omdat ik nauwelijks vrienden heb hier heb in dit dorp.
Later op de avond sloeg hij ook nog eens een arm om mijn middel heen. Altijd als ik hem tegen kom moet hij ff aan me zitten of met mij een praatje maken en nu is dit steeds vaker door mijn pleegbroertje, want hij komt op zijn verjaardag en dat soort dingen.

Doom
18 april 2005, 19:16
Jakkes....Je moet je ouders dit zeggen, wie weet wat er kan gebeuren!

Ongeregistreerd
18 april 2005, 19:16
Ik zou iig je oom duidelijk maken dat je je ongemakkelijk voelt door dat fysiek contact, als hij je aanraakt jezelf lostrekken enz.

RapTom
18 april 2005, 19:23

Ik red me zelf wel hoor ben 19

Doom
18 april 2005, 19:28

En dan?='3

schaduw
18 april 2005, 19:33
voor je het weet ben je opgevuld als een kalkoen tijdes kerstmis

RapTom
18 april 2005, 19:34
voor je het weet ben je opgevuld als een kalkoen tijdes kerstmis

Wat bedoel je daar mee??

schaduw
18 april 2005, 19:37
nou voor je het weet heb je oom je in je reet gepakt

dragonbreath
dat wil je niet weten

dragonbreath
dat wil je niet weten

dragonbreath
dat wil je niet weten

RapTom
18 april 2005, 19:38
nou voor je het weet heb je oom je in je reet gepakt

Is niet mijn oom.
Moet hij eens proberen :mad:

schaduw
18 april 2005, 19:39
dit is mooi om te zien een triple post

Deco T. Aoreste
18 april 2005, 20:08
dit is mooi om te zien een triple post

Eerlijk gezegd vind ik het nogal irritant.

Morrowindt
18 april 2005, 20:53
Een pleegbroer =D

Ik heb zelf ook pleegbroers,3 pleegbroers en 1 pleegzus.Mijn vader is een pleegzorgbegeleider (dat soort ken je vast ook wel kent Raptom ;))

Naja,gwn zeggen,alsie niet wil stoppen,praten met je ouders.

Kataji
18 april 2005, 21:13
Hoe oud is die oom?

Erika

RapTom
19 april 2005, 15:35
@ morrowind: Ik heb een pleeg broertje en dat vind ik meer dan genoeg want ik heb nog 2 broertjes en een zusje.

@ Erika: geen flauw idee denk 30-40 jaar zoiets

Kataji
19 april 2005, 18:08
Ik vind het een beetje overhaast als je gaat zeggen dat hij je leuk vindt...

Niet om jou een slecht gevoel over jezelf te geven en ik sluit ook niet uit dat het wél zo kan zijn.

Maar ik denk dat men als homo-zijnde, toch misschien wat handtastelijker is en dus wat gemakkelijker mensen aanraakt, maar daar verder niets mee bedoelt. Misschien vindt hij je gewoon aardig en wil hij gewoon met je praten.

Maar, nogmaals, ik sluit niet uit dat het waar is wat je denkt.

Erika

Oturan
19 april 2005, 20:20
Als ie daadwerkelijk homo is en aan je zit, is dat toch seksuele intimidatie en dat is slecht, je moet er toch ff met je ouders over praten. Sluit je leeftijd uit

Morrowindt
19 april 2005, 20:32
Als ie daadwerkelijk homo is en aan je zit, is dat toch seksuele intimidatie

Dus als een hetero aan je zit is dat niet slecht?

girlhitscar
20 april 2005, 01:04

En dan?='3

Nou dan is ie sowieso oud en wijs genoeg om het zelf op te lossen.

Ik vind het een beetje overhaast als je gaat zeggen dat hij je leuk vindt...

Niet om jou een slecht gevoel over jezelf te geven en ik sluit ook niet uit dat het wél zo kan zijn.

Maar ik denk dat men als homo-zijnde, toch misschien wat handtastelijker is en dus wat gemakkelijker mensen aanraakt, maar daar verder niets mee bedoelt. Misschien vindt hij je gewoon aardig en wil hij gewoon met je praten.

Maar, nogmaals, ik sluit niet uit dat het waar is wat je denkt.

Erika

Ben ik volkomen met je eens. Ik heb ook homos in mijn vriendenkring en die zijn ook een beetje handtastelijk tegen mij of andere vrienden. En natuurlijk vallen ze niet op me, ik ben een meisje,maar gewoon uit aardigheid. Zo zijn de meeste gewoon. Net als hoe meisjes onderling kunnen zijn. Homos zijn een beetje vrouwelijk, dus gedragen ook vrouwelijk. Kijk als hij je telkens aan je kont kneep of zo, zou je nog kunnen vermoeden dat hij je leuk vind. Ik merk ook dat de meeste homos kunnen aanvoelen, wie homo is of niet en gaan ook alleen maar achter mannen aan als zij zeker weten dat die homo zijn.
Maar als je echt steeds meer hints begint te krijgen dat hij jouw wel leuk vindt, zeg hem gewoon eerlijk dat het niet wederzijds is, omdat je niet op mannen valt.