PDA

View Full Version : Schoolsh*t

Doom
18 april 2005, 18:59
Tijd dat ik mijn hart eens lucht...

Ik start met dit: normaal startte ik om zeven uur met mijn lessen te leren, terwijl ik als ik thuis kom mijn taken maak.

Nu zat ik daarstraks gewoon vlug wat te zeggen tegen iemand van me klas, toen wou ik door gaan studeren, komt mijn vader, zegt ie: Nog niet bezig? Daarna was internet af. Toen ik klaar was zeiden ze dat ze tijdig mijn internet aflieten, want ik "verwaarloosde" school zogezegd voor mijn pc en gameboy(terwijl het DS heet), en ik dus huilen en smeken, nu is internet terug aan, maar nu moet ik als ik thuis kom onmiddelijk starten, en hun kennende gaan ze zo op mijn nek zitten dat ik nauwelijks vrije tijd heb.

Ze zijn me echt depressief aan het maken :(

darkarticuno
18 april 2005, 19:09
suc6 Doom..
Ik herken dit wel :(
Ik heb het zelf ook gehad, ze vinden alleen school belangrijk..
Ik heb haast nooit zo egt w*t je noemt vèèl vrije tijd..

Tom_GM
18 april 2005, 19:11
:(Sterkte!
*Geeft DS een poetsbeurt, here! ="3 As good as new!*

Doom
Als ik geen vrije tijd genoeg heb ben ik snel genoeg een emotioneel wrak...
edit:thanks, Tom, hoewel ie al proper was ^^"

dragonbreath
bij mijis het ook altijd zo ze vinden het vreselijk als ik geen 2 uur aan me huiswerk zit (de zieke geesten) en denken dat je alles kan met een computer met een harde schijf uit 1940 BLEH OUDERS!!

Doom
18 april 2005, 20:08
GREAT! Ik zocht juist mijn DS, zegt mijn moeder:" Ja, die is afgepakt voor een paar dagen, om te zien of ge u aan uw belofte houdt."

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
WAAROM IK?

Deco T. Aoreste
18 april 2005, 20:10
Wat een ouders. :sweatdrop:
Wat moet je met ouders die het verschil niet zien tussen 'verantwoordelijk opvoeden' en 'fysiek folteren'?

Doom
18 april 2005, 20:13
Ze zijn echt zo vies streng...
Ze folteren me inderdaad, dat gaat er n,og eens uitgaan, waar ik daarna spijt van ga hebben...

Kyna
18 april 2005, 21:28
Ah, know that feeling. Elke keer as ik ff naar buiten wil ofzo roepen ze meteen dat ik (bijvoorbeeld) om precies 4 uur thuis moet zijn en geen seconde later "want anders binden we je echt helemaal vast, ik laat je vader dan ook alles van je kamer halen en je laptop kun je dan ook mooi gedag zeggen" aldus mijn moeder.

Met huiswerk is het eigelijk hetzelfde, ik maak braaf mijn huiswerk, maar dat geloven ze dan niet. Dan denken ze dat ik meer huiswerk opheb maar dat expres niet opgeschreven heb ofzo.

Tom_GM
19 april 2005, 07:14
GREAT! Ik zocht juist mijn DS, zegt mijn moeder:" Ja, die is afgepakt voor een paar dagen, om te zien of ge u aan uw belofte houdt."

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
WAAROM IK?

*Ziet DOOM ouders vermoorden O_O"*
*Loopt rustig weg..*
Marre, dat is wel ERG streng! /forums/images/graemlins/eek.gif :sweatdrop:Ouders weten altijd je zwaktepunten.. :(Gecondoleerd!

Vamirequi
19 april 2005, 12:41
Mijn ouders hebben mijn mobieltje afgepakt, zodat ik me beter concentreer.

Verder heb ik eigenlijk een semi-internet verbod.
Ik mag eigenlijk maar 1 uur per schooldag, en daar hoort schoolwerkt bij. (maar ik hou me er niet echt aan...)
Is dus ook erg leuk als ik een werkstuk moet maken ofzo..

Mjah..I feel your pain Doom :(

Doom
19 april 2005, 17:09
Thanks....vadaag zijn ze weer nice. Soms zijn ze echt leuke ouders, maar als hun "ouderverantwoordblabla" naar boven komt, tja.....Omdat het morgen woensdag is heb ik weinig huiswerk en ben ik nu dus al klaar.

Venom
19 april 2005, 17:35
Mijn ouders hebben mijn mobieltje afgepakt, zodat ik me beter concentreer.

Verder heb ik eigenlijk een semi-internet verbod.
Ik mag eigenlijk maar 1 uur per schooldag, en daar hoort schoolwerkt bij. (maar ik hou me er niet echt aan...)
Is dus ook erg leuk als ik een werkstuk moet maken ofzo..

Mjah..I feel your pain Doom :(

zometeen lezen ze je smsjes....

Kimes
19 april 2005, 18:05
Ik haat ook altijd die preken over school?I heard it so many times that I wan't to burn my school down.(eigenlijk wou ik dit al vaker doen maar het is tot nu te alleen tot mijn fantasie gebleven. I F*CKING HATE SCHOOL

Toshita
19 april 2005, 18:08
Ze zijn me echt depressief aan het maken :(

Ah...mij hebben ze naar huis moeten sturen omdat ik iedereen aan het uitschelden was...(gister) Dus vandaag heb ik dat allemaal mogen uitleggen, terwijl ik niets meer wist wat ik heb gezegt...Ik voel me ook al dagen niet goed, dus ze denken dat het door dat komt...

Ansaphone
19 april 2005, 19:01
Doen mijn !@#$ouders ook altijd.BAH.Ik haat ze.

zuuuuuucht
19 april 2005, 19:45
Jullie vinden jullie ouders sreng!
Moet je horen wat mijn ouders al een gedaan hebben:
Tijdens de grote vakantie hebben ze GBA,maar zij zeggen gewoon Gameboy,en pc afgeschaft!Anderhalve maand geen mail
of Pokmon meer! /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif
Tijdens de kerstvakantie namen ze hem(GBA) zelfs twee weken in beslag! :mad:
En ze hebben me al eens een tijdslimiet opgegeven dat ik nu toch niet meer naleef:Een uur in de week,per dag,twee uur in het weekend!Twee uur per dag,h!

Twinkle
19 april 2005, 19:56
mijn ouders controleren niet sow erg vaak of ik me huiszwerk wel doe..maar me moeder vraagt wel altyd: heb je je huiszwerk al af???? ik sow nee, ga ik naar boven doe ik netalsof ik me huiswerk maak (zoals nu) ga ik ff snel op de comp komt se boven siet se het segt se er nix van..maar ik maak het meestal wel uit mezelf want op de een of andere manier wordt ik steeds uitgekozen als ik net me huiswerkniet heb gemaakt door de leraren..als ik bij me vader ben doe ik meestal benede huiswerk vraag ik alles aan hem zodat hij eigenlyk me huiswerk maakt :p mag van hem ook gewoon spiekbriefjes op de comp maken..seg alleen heel droog: oh..wat doe je nou weer?? van wie heb je dat nou weeer??. seg ik jah heeft mo( me broer) me geleerd :p

Doom
19 april 2005, 20:38
Uuuhm, mijn broer heeft dat ook, ik ben eigenlijk nog "braaf"

Twinkle
19 april 2005, 21:11

komt nog wel ;) doe het ook niet so vaak hoor alleen als ik geen zin heb om te leren of je allerei loose formules moet onthouden. gisteren had ik er weer 1 gemaakt op dec comp. voor na me vader: weer een spiekbriefje? ik zeg: tsja ik noem het liever een geheugensteuntje :p

Doom
20 april 2005, 14:16

komt nog wel ;) doe het ook niet so vaak hoor alleen als ik geen zin heb om te leren of je allerei loose formules moet onthouden. gisteren had ik er weer 1 gemaakt op dec comp. voor na me vader: weer een spiekbriefje? ik zeg: tsja ik noem het liever een geheugensteuntje :p

Lol ^^ Naja, vandaag met een toets voor wiskunde thuisgekomen...2/10... Mijn moeder is nog "lief" dan, maar als mijn vader thuis is....Wel, ik denk dat ik nu al beter afscheid neem van me pc :p

Vordreller
20 april 2005, 14:18
Grr: morgen 2 SB's, geen zin om er iets aan te doen

Doom
20 april 2005, 14:20
Grr: morgen 2 SB's, geen zin om er iets aan te doen

LOl^^ Ik zou er beter aan starten hoor, of het eindigen hoor ^^

zuuuuuucht
21 april 2005, 20:15
Wat zijn SB's?
Man,jullie maken het ingewikkeld! :sweatdrop:
Of ligt het aan mij?!

Ongeregistreerd
21 april 2005, 21:01
Neh, ik snap er ook niks van. :p

Lulu
21 april 2005, 21:05
Mijn ouders zeggen: Tis jouw probleem, jij bent degene die eronder zal lijden.

Kyna
21 april 2005, 21:16
Dat vind ik eigelijk ook een best logische redenering. Als ik nu een psygoloog zou zijn zou ik waarschijnlijk zeggen dat je ouders je juist horen te sturen, maar dat ben ik niet dus...

Als ouders je zo pushen om te leren kan dat ook avarechts werken.

Toshita
21 april 2005, 21:22
Domme school laat me met CLB praten omdat ik dagen hysterisch loop... :mad:

Ongeregistreerd
21 april 2005, 21:28
Mijn ouders zeggen: Tis jouw probleem, jij bent degene die eronder zal lijden.

Dan zijn je ouders idioten :rolleyes:

zuuuuuucht
23 april 2005, 11:35
Niet zo hard,niet zo hard!
Straks komt er een Mod aan om je te warnen!

Toshita
23 april 2005, 19:29
Niet zo hard,niet zo hard!
Straks komt er een Mod aan om je te warnen!

:sweatdrop: Waarom zouden ze hem warnen...

Ome Menno
23 april 2005, 19:40
Ontopic.