PDA

View Full Version : Pesten

Oturan
18 april 2005, 08:27
Yo,
khep 2 probleempjes
1)ik word al een bepaalde tijd getreiterd door een stelletje dames uit mijn klas. Ok verder niet erg, maar verder ontzettend irritant want ze blijven doorgaan. Op msn hadden ze een foto van mij met kruis erdoor, men zus zag dat en heeft ze flink uitgesgolden. Maar ze blijven niet stoppen, nu heeft men beste vriend ook nog ruzie met ze. Ik ga mijn geduld verliezen, maar wa kan ik ut beste doen behalve negeren?

2)Kben op iemand(cliche) die bij mij in vriendengroepje zit. Maar ik heb een klein vermoeden dat ze ook op mij is, maar hoe moet ik erachterkomen en hoe moet ik het zeggen?

ReLex
18 april 2005, 11:49
Yo,
khep 2 probleempjes
1)ik word al een bepaalde tijd getreiterd door een stelletje dames uit mijn klas. Ok verder niet erg, maar verder ontzettend irritant want ze blijven doorgaan. Op msn hadden ze een foto van mij met kruis erdoor, men zus zag dat en heeft ze flink uitgesgolden. Maar ze blijven niet stoppen, nu heeft men beste vriend ook nog ruzie met ze. Ik ga mijn geduld verliezen, maar wa kan ik ut beste doen behalve negeren?

Sla ze de tering..en anders nodig je een van die meiden uit om een battle te doen tegen mij, dan zullen ze weten wat uitschelden is ^.^

2)Kben op iemand(cliche) die bij mij in vriendengroepje zit. Maar ik heb een klein vermoeden dat ze ook op mij is, maar hoe moet ik erachterkomen en hoe moet ik het zeggen?

Vragen!

Tenjiku_Nezumi
18 april 2005, 14:04
1. In mekaar slaan. Boeiend of het meisjes zijn. Of neem wraak op een sneaky manier. _0_
2. Vragen. Maar ja, ik zou et ook niet durven te vragen hoor. ^^"

Ongeregistreerd
18 april 2005, 15:44
1. Gooi hen op slinkse manieren op de grond zodat niemand merkt dat je meisjes slaat en je geen eer verliest ofzo :p
2. Probeer er indirect achter te komen, ga eens heel dicht bij haar zitten ofzo en kijk hoe ze daarop reageert.

Oturan
18 april 2005, 15:56
1. Gooi hen op slinkse manieren op de grond zodat niemand merkt dat je meisjes slaat en je geen eer verliest ofzo :p

hah, das een mooie ^^
die 2e ga ik proberen^^

zuuuuuucht
18 april 2005, 18:46
NIET OP EEN SLINKSE MANIER DOEN!!
DAARDOOR BEN IK AL BIJNA VAN SCHOOL GESTUURD!!
2)Probeer het gewoon te zeggen!
Ik ben ook al op iemand,maar die vond mij een sul,ofzoiets!Maar toch heb ik het tegen haar durven zeggen! ;)

Morrowindt
18 april 2005, 20:42
1.Bel mij
2.Zij belt mij ="3

dragonbreath
19 april 2005, 20:40
NIET OP EEN SLINKSE MANIER DOEN!!
DAARDOOR BEN IK AL BIJNA VAN SCHOOL GESTUURD!!
2)Probeer het gewoon te zeggen!
Ik ben ook al op iemand,maar die vond mij een sul,ofzoiets!Maar toch heb ik het tegen haar durven zeggen! ;)

ja slinks is fout, pak gewoon een stoel een slinger die door de gang naar hun hoofd ofzo of nak hun etui's en verkoop ze in de kantine of keer hun tas binnenstebuiten of ga op internet zoek een foto van hun en download gamemaker zodat je lekker creatief kunt zijn en doe zo'n plaatje op de achtergrond van een paar computers op sgool of pak hun agenda en leg die dan in een hoekje en zeg aan de andere kant van de sgool dat je hem daar ergens had zien liggen......ik vecht haast nooit maar ze laten me meestal wel met rust als je zoiets doet :)

RobinotX
20 april 2005, 16:18
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Ze blijven maar klote ik ben het zat nog ff en ik vermoord die gast en dat meen ik :mad:
Op school rogelde hij op mijn hoofd en gooide bijna mijn tas omlaag noch ff en ik pleeg zelfmoord en breng hem naar hel ik kan er niet meer tegen en gaat hij ook nog zijn hele klas tegen mij op zetten noch ff he :mad: :mad:

fallen
20 april 2005, 16:23
een paar hoeken geven dat verdient hij dan wel

RobinotX
20 april 2005, 16:24
ja maar dan word ik weer geschorst en kan ik weer naar klassieke muziek luistern :p Maar ik heb hem al een keer gevloerd maar blijft maar doorgaan :mad:

fallen
20 april 2005, 16:40
buiten pakken na schooltijd dan zijn ze opeens poep let maar op

of tegen je mentor zeggen en dat je gedult op is

RobinotX
20 april 2005, 16:41
dat zal ik is doen

zuuuuuucht
20 april 2005, 17:22
Ook dat niet doen,dat komen ze dan ook weer eens te weten!

fallen
20 april 2005, 17:39
hoezo als je hem buiten slaat dan niet voor de school ofzo dan kan je school niks zeggen :rolleyes:

Ongeregistreerd
20 april 2005, 17:53
Ja idd, buiten school mag je zelfs een leraar uitschelden als je dat wilt. :rolleyes:

fallen
20 april 2005, 18:07
eigenlijk wel :rolleyes:

maar als hij jouw gek maakt dan zou ik hem echt hoeken geven je school zal heus wel snappen dat je geen oneindige bron van gedult hebt en als je school je schorst dan heb je echt een kut directie

zuuuuuucht
21 april 2005, 18:52
JOENGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
De schooL is verantwoordelijk voor al wat je doet als je van school naar huis fietst!Of is dat in Nederland niet zo? :confused:
Dan komen die 'etters' zeker en vast bij de directie huilen!

fallen
21 april 2005, 18:53
jongen de school lult dat dan moet je niet natuurlijk zeggen van wacht maar naar school want dan kan de school zich er wel mee bemoeien denk ik maar gewoon onverwachts doen

_kiwii
21 april 2005, 18:53

jah dûh leraren zijn mietjes. en dan mag je fijn heel veel uurtjes nakomen :sweatdrop:

Neiteio
21 april 2005, 19:02
De schooL is verantwoordelijk voor al wat je doet als je van school naar huis fietst!Of is dat in Nederland niet zo? :confused:

Zelfs als je iemand uitscheld via msn bemoeien leraren er mee. -_-

Maar ik zou ze gewoon negeren hoe moeilijk het ook is, als je een van die meiden gaat slaan (Of jongens) heb je al hun aanhang op je dak net zoals bij ons op school.

Op mijn school hou ik me maar rustig. ~_~

/EDIT: Vrienden vs vrienden fight kan wel leuk zijn. 8)
Hehe... Ik dwaal af. :x

zuuuuuucht
21 april 2005, 19:56
Jaaaaaaaa,spammer!
De aanhang op je dak krijgen.... :sweatdrop:
Hebben ze wel een aanhang? :D
De school bemoeit zich met alles,en ik weet wat ik zeg,want ook spreek uit ervaring(en)!

Yutara
21 april 2005, 20:18
Ik word ook gepest en de Mentor doet er niks aan!

RobinotX
22 april 2005, 07:22
Die lui kunnen de pot op en de leraren zeggen dat ze er iets aan gaan doen en dan doen ze niks ik hou wel afstand maar doet hij me nog 1 keer uitdagen dan ga ik door het lint :mad: /forums/images/graemlins/eek.gif

Neiteio
22 april 2005, 17:54
Jaaaaaaaa,spammer!
De school bemoeit zich met alles,en ik weet wat ik zeg,want ook spreek uit ervaring(en)!

Dit vind ik toch wel de leukste post die ik vandaag gelezen heb. ="]
Weet jij uberhaupt wat een spammer is?

Maar om ff te reageren op je post: Jah aanhang, ik weet niet hoe het daar op school zit, ik gaf als voorbeeld mijn school. En blijkbaar ken je die school niet dus kan je er ook niets over zeggen.

Morrowindt
22 april 2005, 17:58
Jaaaaaaaa,spammer!

Dit vind ik toch wel de leukste post die ik vandaag gelezen heb. ="]
Weet jij uberhaupt wat een spammer is?

*Springt op tafel en loopt stoeltjes omver*

Ikke weet wat spammer isj =D

Tenjiku_Nezumi
22 april 2005, 18:20
De schooL is verantwoordelijk voor al wat je doet als je van school naar huis fietst!

Als je van school naar huis fiets is de school niet verantwoordelijk hoor. :rolleyes:

darkarticuno
22 april 2005, 18:33
Inderdaad...
Op de Basisschool in Groep 5, { dus al een hele tijd geleden }, Was er dus een etter, die altijd liep te roepen ' jij bent op die' De hele tijd...
Ik heb wel geduld, maar toen.. toen.. Heb ik hem dus na school teruggepakt, en niet zo voorzichtig ook.
Kwni, of jullie dit trucje kennen, maar het is een aanrader, zo heb ik het bij die etter gedaan :
Loop op hem af, met een manier, van stoer en dat je wilt vechten.
Dan ga je op z'n tenen staan; ga hem uitschelden etc.etc.
Als hij tegenstribbeld doe je dit: je pakt hij/zij bij de schouders, en geef hem een duw, op het moment dat je duwt, ga je van z'n tenen af, zodat hij valt.
Ik heb toen wel heel hard moeten rennen, maar ik heb er nooit meer last van gehad.
Ik had toen èèn ding waarom ik moest lachen, hij was ouder, en ik versloeg hem, hij liep jankend over de dijk naar huis...
_O_ ik ben ev0l ik weet het...

zuuuuuucht
22 april 2005, 19:00
@ Neiteio en MW:Ja ik weet wat een spammer is!
Ik heb er zelfs een topic voor geopend!
@ Neiteio:Ik had van een MM toch wat meer respect verewacht,hoor! :sweatdrop:

Tenjiku_Nezumi
22 april 2005, 19:08
Ik had van een lid wat meer respect verwacht voor een MM. -.-

*Rolt weg*

Neiteio
22 april 2005, 19:24
Idd... Vertel me wat ik verkeerd doet, weet je wat PM me maar en ga het me uitleggen. Jij zegt opeens dat ik een spammer ben, terwijl het niet eens paste dat jij tegen mijn spammer zei, daarom vroeg ik me af ofdat jij wel wist wat 'spam' nou eigenlijk is. Dus doe niet moeilijk... ;s