PDA

View Full Version : Mijn beurt...

Ishe
16 april 2005, 16:25
Ik lucht nu ook maar eens mijn hart. Ik ben gewoon zo kwaad maar tegelijkertijd voel ik me zo rot. Hoe kan ik leven als er dingen gebeuren die voor dj* vu's zorgen om terug te blikken op het verleden dat ik achter me wilde laten? Zien mensen niet in dat ze me met sommige dingen pijn doen? Ik laat het niet altijd blijken, bijna nooit. Maar ik kan er gewoon niet tegen om steeds achtervolgd te worden, zelfs vandaag de dag nog.

Doom
16 april 2005, 16:27
Ehm, ik zou met je mee kunnen voelen als je alles eens vertaalde Oo

Ishe
16 april 2005, 16:49
Vertalen...? ._." OK, er is iets gebeurt, datgene deed me terug denken aan de tijd dat ik het moeilijk had. En dat in aaneenschakeling met heel veel van dat soort dingen. En ik word er gewoon gek van, dat mensen vaak zo ontactisch zijn. Ik weet dat ik niet veel mensen in detail heb verteld wat ik allemaal heb meegemaakt, sterker nog, ik heb dat aan niemand verteld. Maar toch...

Esp
16 april 2005, 17:05
Dat is echt rot voor je... Je weet, je kan alles bij me kwijt op msn he? Nouja, veel succes met deze situatie in ieder geval.

Vamirequi
16 april 2005, 19:26
Dat ken ik..

Ik heb in het verleden veel stomme dingen gedaan, en me een hele tijd ontzettend rot gevoeld.
En echt, bij heel veel dingen die ik nu nog doe, herinneren m'n ouders me er heel subtiel aan dat het niet goed is, of "dat ik het weer net zo zal doen als toen"

Vandaag alweer...damn, op dat soort momenten haat ik ze echt :(

Eiri, ik ken je situatie niet, maar ik leef ongelovelijk met je mee.. :(

Ishe
16 april 2005, 20:10
It's just love... It makes a damn fool out of me... *sighs*

De Brandon
17 april 2005, 10:03
Vertalen...? ._." OK, er is iets gebeurt, datgene deed me terug denken aan de tijd dat ik het moeilijk had. En dat in aaneenschakeling met heel veel van dat soort dingen. En ik word er gewoon gek van, dat mensen vaak zo ontactisch zijn. Ik weet dat ik niet veel mensen in detail heb verteld wat ik allemaal heb meegemaakt, sterker nog, ik heb dat aan niemand verteld. Maar toch...

als je het aan iemand vertelt, zou je je beter kunnen voelen o_o

Ramante
17 april 2005, 11:36
*pokes Eiri*

Jij je nu al weer beter voelt? Oo
Het was mijn schuld, en die van Venom omdat hij het zei, maar ik bedoelde het iig niet gemeend. ._.
*licks Eiri*

RobinotX
17 april 2005, 12:28
Ik lucht nu ook maar eens mijn hart. Ik ben gewoon zo kwaad maar tegelijkertijd voel ik me zo rot. Hoe kan ik leven als er dingen gebeuren die voor dj* vu's zorgen om terug te blikken op het verleden dat ik achter me wilde laten? Zien mensen niet in dat ze me met sommige dingen pijn doen? Ik laat het niet altijd blijken, bijna nooit. Maar ik kan er gewoon niet tegen om steeds achtervolgd te worden, zelfs vandaag de dag nog.

je bent niet de enige ik heb ook dejavu's maar dan in de toekomst en het verleden en dat is erg eng en pijnlijk ik weet hoe het is

Vordreller
17 april 2005, 19:44

Als we niet weten wat er gebeurd, kunnen we ook niet weten wat we wel of niet mogen zeggen. O heb je het over mensen in je directe omgeving?