PDA

View Full Version : Jaloers op zus!

Toshita
16 april 2005, 13:45
Naja ik ben al weken heel jaloers op mijn zus, ze krijgt voor haar verjaardag een Gsm van mijn ouders, van haar peter een nieuwe fiets, van haar meter een nieuwe Mp3 spelen en nog kleren van 150 euro van haar tante en dan nog geld van bijkomende familie en ze mag dan ook nog overal gaan slapen. Bv: Gisteren op een feestje werd ik en mijn broer genegeert en mijn zus werd weer in de watten gelegt door de familie. :mad:
we hebben al twee weken ruzie met elkaar, ze zeggen dat ik niet zo jaloers moet zijn, maar ik heb er mijn reden voor!
Ik krijg dat allemaal niet hoor! :(

Xocolatl
16 april 2005, 13:53
wat zijn een peter en een meter? en, tja, ik zou ook jaloers zijn

King_Arthur
16 april 2005, 14:14
Naja ik ben al weken heel jaloers op mijn zus, ze krijgt voor haar verjaardag een Gsm van mijn ouders, van haar peter een nieuwe fiets, van haar meter een nieuwe Mp3 spelen en nog kleren van 150 euro van haar tante en dan nog geld van bijkomende familie en ze mag dan ook nog overal gaan slapen. Bv: Gisteren op een feestje werd ik en mijn broer genegeert en mijn zus werd weer in de watten gelegt door de familie. :mad:
we hebben al twee weken ruzie met elkaar, ze zeggen dat ik niet zo jaloers moet zijn, maar ik heb er mijn reden voor!
Ik krijg dat allemaal niet hoor! :(

misschien omdat jij jonger bent ? ;)

Toshita
16 april 2005, 14:16
Ze is nog maar 9 jaar, op die leeftijd kreeg ik niet zo veel hoor...btw ik ben 14 dus jah...hier klopt duidelijk iets niet...

Kataji
16 april 2005, 14:18
wat zijn een peter en een meter? en, tja, ik zou ook jaloers zijn

Peetvader en peetmoeder.

Tja, Little_Trunks, je kan niet alles hebben, hè.

Erika

Toshita
16 april 2005, 14:21
Maar al die dingen heb ik al, maar dat moet ik dan zelf kopen, maar zei krijgt het allemaal en dat is niet eerlijk...Bv: Wij moeten meehelpen met onze ouders met hun werk (krijgen we geld voor) maar mijn zus moet dat niet en ze krijgt wel geld zonder iets te doen...

Master007
16 april 2005, 14:42
Maar al die dingen heb ik al, maar dat moet ik dan zelf kopen, maar zei krijgt het allemaal en dat is niet eerlijk...Bv: Wij moeten meehelpen met onze ouders met hun werk (krijgen we geld voor) maar mijn zus moet dat niet en ze krijgt wel geld zonder iets te doen...

Wat moet een kind van 9 in vredesnaam met kleren van 150 euro oO'' Mischien stopt ze wel allemaal van de raarste dingen in haar zakken.. Dan kan je zeggen: Dag Dag, kleertjes van 150 euro die ik verspild heb aan een kind van 9 die allerlei dingen doet waarmee ze die broek toch wel kapot maakt..
Mp3: Wat moet ze daarmee Oo''
Gsm: TeRiNg, ze is nog maar negen hoor o_O zou ze ooit verdwalen? XD
Fiets: Ja ok, dat kan ik begrijpen XD
Geld: ?? Wat moet ze daar van kopen? Snoep? XD

Ik kan alleen zeggen: **sorry dak het zeg maar** wat heb jij dan een domme famillie -_-
Jij moet het eerder krijgen vind ik.....

Toshita
16 april 2005, 14:58
Ik kan alleen zeggen: **sorry dak het zeg maar** wat heb jij dan een domme famillie -_-

Moet ik daarop reageren!
Mp3: Muziek beluisteren
Gsm: Dat doet ze om stoer te doen
Geld: Daar koopt ze GC games mee, euh oja...

Mijn familie is niet dom...

Master007
16 april 2005, 15:15

Moet ik daarop reageren!

Mwhaha, wat hoort ze dan?
Teletubbies? XD XD XD XD XD XD XD XD XD

Morrowindt
16 april 2005, 16:26

Moet ik daarop reageren!

Nog 1 keer te teletubbies uitlachen en je hebt met mij te doen.

Doom
16 april 2005, 16:28

Moet ik daarop reageren!

ROFL XD Oeps, was dat nu uitlachen?XP

Toshita
16 april 2005, 16:41
[/quote]Mwhaha, wat hoort ze dan?

[/quote]
De Teletubies roelen wel h :mad:
Maar ze luisterd wel naar 50 cent, kheb een rare zus hoor! :o

thomieboy10
16 april 2005, 16:51
Tjah L_T dat is nu typisch de jongste van de famillie zijn. Ik ben zelf de jongste en krijg soms ook wel wat dingen (niet zo overdreven als jou zus hoor) maar uit de situatie hoor ik dat jij en je broer ouder zijn dan je zus en je zus is de jongste en dan nog een meisje ook wat het nog specialer maakt. De jongste wordt altijd verwend... Daar kan ik van meespreken :p en je zal daar maar aan moeten wennen...

Tenjiku_Nezumi
16 april 2005, 17:00
Ik ben eerlijk gezegt ook een beetje jaloers op mijn zusje. Ze is veel leuker en populairder dan ik. Maar ja, mijn moeder is het ook vaak eens met mijn zusje enzo. Helaas. Maar ja. :x

Toshita
16 april 2005, 17:02
Ik ben eerlijk gezegt ook een beetje jaloers op mijn zusje. Ze is veel leuker en populairder dan ik. Maar ja, mijn moeder is het ook vaak eens met mijn zusje enzo. Helaas. Maar ja. :x

H jij bent hier populair en dat maakt het goed ^^

Tenjiku_Nezumi
16 april 2005, 17:05
Nou ja, mssn vind jij dat. ^^" Maar sommige mensen zullen me wel erg irritant vinden, denk ik.

Maar mijn zusje staat ook vaak in de belangstelling op feestjes enzo. En ze is zo veel leuker dan ik. Ik heb altijd het gevoel alsof ik dunno gewoon lomp ben vergeleken met haar. Kheb IRL ook niet zo veel vrienden, terwijl zij echt zoveel vrienden heeft. En haar staat alles ook leuk enzo.

Toshita
16 april 2005, 19:21
Nou ja, mssn vind jij dat. ^^" Maar sommige mensen zullen me wel erg irritant vinden, denk ik.

Maar mijn zusje staat ook vaak in de belangstelling op feestjes enzo. En ze is zo veel leuker dan ik. Ik heb altijd het gevoel alsof ik dunno gewoon lomp ben vergeleken met haar. Kheb IRL ook niet zo veel vrienden, terwijl zij echt zoveel vrienden heeft. En haar staat alles ook leuk enzo.

Wat bedoel je hiermee: "Maar sommige mensen zullen me wel erg irritant vinden, denk ik."
En ik denk dat we ongeveer dan hetzelfde probleem hebben :(

Apollo
16 april 2005, 21:44

Please laat me niet lachen :D

Oturan
17 april 2005, 13:22
Tjah L_T dat is nu typisch de jongste van de famillie zijn. Ik ben zelf de jongste en krijg soms ook wel wat dingen (niet zo overdreven als jou zus hoor) maar uit de situatie hoor ik dat jij en je broer ouder zijn dan je zus en je zus is de jongste en dan nog een meisje ook wat het nog specialer maakt. De jongste wordt altijd verwend... Daar kan ik van meespreken :p en je zal daar maar aan moeten wennen...

Mwa, ik ben ook jongste uit de familie meneertje thomas ;), niet dat ik voorgetrokken word, maar men ouders geven men broer en zus meer straf als ze iets verkeerd doen als ik. Muahaha, maar af en toe voel ik wel meelij voor ze en dan zeg ik dat ik het meer gedaan heb ofzo ;)