PDA

View Full Version : Politie!

Drake
15 april 2005, 20:03
Ja, ik lucht mijn hart weer.. Op een grappige manier.

Ik en een paar vrienden liepen over straat. Een politiebusje stopte voor onze neus, en twee mensen kwamen eruit. Eentje zat te bellen en beschrijvingen van ons te geven, de ander ging vragen of wij misschien aan het voetballen waren. Wij zeggen, nee. En het was waar; we waren onschuldig. Nog even doorvragen, en we mochten verderlopen.

Even later stopt het politiebusje weer. We moesten meekomen! Dat was echt best wel eng, maar tegelijkertijd ook wel leuk, want hoe vaak kom je dat nou tegen? Midden in het dorp (!!) moesten we in het politiebusje. Ik voelde me net een crimineel. We waren niet bang, want we wisten dat we gewon niks hadden gedaan. Nou, toen zijn de naar de plek van het misdrijf gebracht. We mochten uitstappen, want een paar mensen bekeken ons die blijkbaar de politie gebeld hadden en ze zeiden dat wij het niet waren, godzijdank. De politie verontschuldigde zich en we mochten weer weg. We mochten teruggebracht worden, maar we zijn maar gaan lopen; we wouden niet zo voor schut staan.

Al met al wel een heel coole ervaring :D.

Kataji
15 april 2005, 20:05
Ik zou de politie aanklagen. Je mag nooit zomaar mensen oppakken.

Erika

Ongeregistreerd
Lol, dat zou ik ook wel willen meemaken, alleen dan die agenten nog wat pwnen. :D

Dragone
Weet je ook waarvan je ze eerst verdachtten? 0o

Morrowindt
15 april 2005, 20:06
XD

Meer blauw op straat x3

Naja,het is niet de schuld van de politie,maar van die mensen -_-"

Drake
15 april 2005, 20:06
Weet je ook waarvan je ze eerst verdachtten? 0o

Nee. We hebben het wel gevraagd, maar ze gaven geen antwoord.

@Erika: Goed idee! XD

Little_Sceptile
15 april 2005, 20:07
IK HEB DAT OOK EENS GEHAD, ik kwam om 1 uur snachts aan, uit het OOSTENRIJK, en worden we aan gehouden VOOR DE DEUR!

"Ja, jullie zijn zolaat nog op pad, blablabla..."

AnimEvy
15 april 2005, 20:18
Ik vind het echt enorm achterlijk dat de politie dat zómaar mag doen. Jezus, oh, jij ziet er verdacht uit! Kom maar lekker mee... ohnee.. dat nieteens, maar: stap in anders riskeer je gevangenisstraf en een boete (bij wijze van...) =________=

Gabrian
15 april 2005, 20:23
Als je er verdacht uitziet mogen ze iig om je ID kaart vragen, oppakken weet ik niet.

TheGreatJpemmer
15 april 2005, 20:25
Ja, ik lucht mijn hart weer.. Op een grappige manier.

Ik en een paar vrienden liepen over straat. Een politiebusje stopte voor onze neus, en twee mensen kwamen eruit. Eentje zat te bellen en beschrijvingen van ons te geven, de ander ging vragen of wij misschien aan het voetballen waren. Wij zeggen, nee. En het was waar; we waren onschuldig. Nog even doorvragen, en we mochten verderlopen.

Even later stopt het politiebusje weer. We moesten meekomen! Dat was echt best wel eng, maar tegelijkertijd ook wel leuk, want hoe vaak kom je dat nou tegen? Midden in het dorp (!!) moesten we in het politiebusje. Ik voelde me net een crimineel. We waren niet bang, want we wisten dat we gewon niks hadden gedaan. Nou, toen zijn de naar de plek van het misdrijf gebracht. We mochten uitstappen, want een paar mensen bekeken ons die blijkbaar de politie gebeld hadden en ze zeiden dat wij het niet waren, godzijdank. De politie verontschuldigde zich en we mochten weer weg. We mochten teruggebracht worden, maar we zijn maar gaan lopen; we wouden niet zo voor schut staan.

Al met al wel een heel coole ervaring :D.

Hoe durven ze? En je liep zomaar mee? Vertelden ze niet wat er aan de hand was ofzo? Stelletje idioten.

Drake
15 april 2005, 20:26
Als je er verdacht uitziet mogen ze iig om je ID kaart vragen, oppakken weet ik niet.

We zijn allemaal 12/13.

@ de post hierboven: Tja, ik wou geen problemen met ze :x

Little_Sceptile
15 april 2005, 20:28
Ja heb ik ooks soms, ik denk k**ker op man, of WTF is this, maar ik houd mijn mond

Deco T. Aoreste
15 april 2005, 20:29
'Meer blauw op straat' is niet alleen een cliché, maar ook nog je reinste bullshit.
'Beter blauw op straat' is een stuk gepaster.

TheGreatJpemmer
15 april 2005, 20:30
Ja heb ik ooks soms, ik denk k**ker op man, of WTF is this, maar ik houd mijn mond

Wat heeft de politie er nou weer mee te maken dat jij zolaat noop stap bent? :mad:

EN ik zou toch alktijd even vragen waarom he? en ook naar politie-legetimatie.

Little_Sceptile
15 april 2005, 20:34

Wat heeft de politie er nou weer mee te maken dat jij zolaat noop stap bent? :mad:

EN ik zou toch alktijd even vragen waarom he? en ook naar politie-legetimatie.

:sweatdrop: :sweatdrop: :sweatdrop: :sweatdrop: :sweatdrop: :sweatdrop: :sweatdrop: :sweatdrop:
Ik kwam uit Oostenrijk ik werd aangehouden door Politie, ik was met mijn paps!

girlhitscar
15 april 2005, 22:32
Ik vind dit echt belachelijk dat de politie je zomaar mag oppakken. Ik zou ze aanklagen. Stel je voor dat ik moest werken. Mis ik wel uren en minder geld. Rotzakken. Blijkbaar hebben die stomme getuiges de dader niet goed beschreven.

Tom_GM
16 april 2005, 13:16
.__." Wat pas leuk is!:
Ik kom rond 4 uur 's nachts (In TILBURG /forums/images/graemlins/eek.gif) van een concert vandaan..
Komt er n politie auto aan, blablabla nie zo laat op straat!
Ik zoiets van: Riiight, later X"3
Rijden ze 8r me aan, zeggen ze: Waar ga je heen dan?
Ik: Naar mn hotel ._.
Politie: Waar is dat dan?
Ik: Ja blablabla daaro..
Hun: K, stap maar in..das ver lopen X"3
XD Werd ik voor t hotel afgezet