PDA

View Full Version : Belediging!

Cesar
15 april 2005, 15:04
Vandaag toen ik van school naar gym fietste en ik bij zo'n splitsing/stoplicht stopte of de anderen me volgden (wat overigens sowieso al zou moeten) kwam er zo'n oud wijf op een scootertje, ze had duidelijk geen afstand gehouden want ze moest wat remmen, en toen zei ze: 'opletten, zeker een marokaan' o_0 /forums/images/graemlins/eek.gif

zie ik eruit als een marokaan? Zijn marokanen nou zo slecht! natuurlijk begonne mun klasgenootjes meteen op die vrouw te schelden, maar eigen schuld, man wat een racist! :mad:

SalamenceMan
15 april 2005, 16:06
WHAHA sorry voor het lachen... maar ik zie het helemaal voor me, zo'n oud vrouwtje in z'n karretje.. en dan zo'n grote mond.. ik moet gelijk denken aan de reclame van D.E. van diej 2 ouwe vrouwtjes.... nou sommige marok's zijn wel erg hoor... maar niet allemaal :)

Ongeregistreerd
15 april 2005, 16:11
Dus jij was die marokaan die daar in de weg stond, nooit eens respect voor oude mensen zoals ik! :mad:

Cesar
15 april 2005, 16:20
Dus jij was die marokaan die daar in de weg stond, nooit eens respect voor oude mensen zoals ik! :mad:

Wat?! IK ben Anti! ik lijk niet eens op een marokaan! en respect?! ik hielt me hier wel aan de regels hoor, ze had niet zo dicht op mij moeten scooteren!

Tom_GM
15 april 2005, 16:51
._." Ik had dat mens een klap op er bek verkocht (gratis X"3)

Spg_Hiro
15 april 2005, 16:53
Zelfs ouderen van dagen worden al rascistisch...

Cesar
15 april 2005, 16:56
Zelfs ouderen van dagen worden al rascistisch...

je hoort eigenlijk het tegenovergestelde te zeggen, de ouderen zijn meestal rasistisch, veel nationalistiser

Ongeregistreerd
15 april 2005, 16:57
Ja idd, oude mensen zijn conversatief en komen uit een tijd waar buitenlanders werden beschouwd als het uitschot dat voor ons moest werken.

Spg_Hiro
15 april 2005, 16:57
Misschien door eerde gebeurtenissen in de geschiedenis ofzo.

Cesar
15 april 2005, 17:00

dan mag ze haar ogen wel eens open doen want ik ben geen marokaan :sweatdrop: ze hebben ook altijd iets tegen gekleurde mensen, vast omdat ze moet betalen om er als mij uit te zien

Spg_Hiro
15 april 2005, 17:00
Buitenlanders zijn hetzelfde als iedereen.

Cesar
15 april 2005, 17:02
Buitenlanders zijn hetzelfde als iedereen.

ja maar met buitenlanders bedoelen mensen meestal de gekleurde en chinezen en iedereen die niet hollands lijkt :sweatdrop:

Spg_Hiro
15 april 2005, 17:02
Ach, Hollanders zijn dom.

Cesar
15 april 2005, 17:03
Ach, Hollanders zijn dom.

de meeste wel ja :sweatdrop: nou dat mag ik niet zeggen, holland is een van de weinige landen die de moeite neemt andermans taal te leren

Vordreller
Oude mensen geraken niet verlost van oude gedachten, gewoon negeren

Ongeregistreerd

dan mag ze haar ogen wel eens open doen want ik ben geen marokaan :sweatdrop: ze hebben ook altijd iets tegen gekleurde mensen, vast omdat ze moet betalen om er als mij uit te zien

Ik neem dat je een licht kleurtje hebt omdat je uit het buitenland komt. Veel mensen noemen alle buitenlanders gewoon uit ontwetendheid Turk of Marokkaan. Dat zegt meer over hen dan over jou dus trek je er niks van aan. :p

Cesar
15 april 2005, 17:04
Oude mensen geraken niet verlost van oude gedachten, gewoon negeren

negeren ik heb dat mens verrot gescholden, al wist zij dat natuurlijk niet :p

Spg_Hiro
15 april 2005, 17:07
Wist ze niet dat jij schold? :confused:

Cesar
15 april 2005, 17:07
Wist ze niet dat jij schold? :confused:

verstaat ze toch niet ;)

Spg_Hiro
15 april 2005, 17:09
Ow, ik dacht al dat ze doof was. X3

simba
15 april 2005, 22:42
vond ze jou lijken op een marokaan O_o whahaha is ze blind ofzo haha humor ik zie al zo'n ouwe tuthola,moest ik bij zijn kon ik lachen ik lig nu al helemaal dubbel,heb je je niet dood gelachen?haha zou ik namelijk wel doen

Pegasus
16 april 2005, 10:32
ai! en ik dacht dat nederland best meeviel! kim je had dat mens in mekaar moeten slaan, wat heb je trouwens tegen haar gezegd?

simba
16 april 2005, 13:12
ai! en ik dacht dat nederland best meeviel! kim je had dat mens in mekaar moeten slaan, wat heb je trouwens tegen haar gezegd?

haha ik denk niks,maar ze moet wel keihard gelachen hebben nou dat denk ik ik heb er nog steeds lol om ik bedoel zo'n oud wijf!!!en die maakt jou uit voor marokaan dan heeft ze haar lenzen niet in,en als je dat wel was wat dan nog marokaanan zijn toch niet slecht ofzo,wat een racist zeg! ze is jaloers omdat zij oud verschrompeld is,en blind!!!...zielig toch :sweatdrop:

Cesar
17 april 2005, 13:36

haha ik denk niks,maar ze moet wel keihard gelachen hebben nou dat denk ik ik heb er nog steeds lol om ik bedoel zo'n oud wijf!!!en die maakt jou uit voor marokaan dan heeft ze haar lenzen niet in,en als je dat wel was wat dan nog marokaanan zijn toch niet slecht ofzo,wat een racist zeg! ze is jaloers omdat zij oud verschrompeld is,en blind!!!...zielig toch :sweatdrop:

hi simba, je had er in dit geval bij moeten zijn. ik bedoel ik schold haar nie echt uit meer in mezelf, mun vriendinne scholden der uit, vooral lamyae die is marokaan die was boos

simba
17 april 2005, 13:43

hi simba, je had er in dit geval bij moeten zijn. ik bedoel ik schold haar nie echt uit meer in mezelf, mun vriendinne scholden der uit, vooral lamyae die is marokaan die was boos

ja er bij zijn moest ik zeker :Dmaar kan me voorstellen dat die vriendin boos was als ze zelf ook een marokaan is,maar als ik er bij was zou ik alleen maar in mezelf boos worden maar eigelijk ook heel hard moeten lachen die oudjes worden echt brutaal de laatste tijd :sweatdrop:

Oturan
17 april 2005, 14:10
ik heb een turk als vriend, tis mijn beste maat. Een keer zei iemand:"Ja dan heb ik medelijden met je"ik sloeg hem op zn bek. Racisme zuigt verschrikkelijk

Falsifica
17 april 2005, 14:28
meestal zijn het de bejaarden of jongeren die zoiets zeggen!
maar daar kun jij natuurlijk niks aandoen! :sweatdrop:

Cesar
17 april 2005, 15:16
ik heb een turk als vriend, tis mijn beste maat. Een keer zei iemand:"Ja dan heb ik medelijden met je"ik sloeg hem op zn bek. Racisme zuigt verschrikkelijk

zou ik ook doen, in groep 6 ofzo zei iemand tegen mij dat ik naar de tuchtschool moest of iets rasistisch en toen werd ik me toch boos ik schopte en ik sloeg hem heel hard, later vond ik het heel erg want toen pas kreeg ik door wat ik gedaan had... maar ja het was toch een rotjoch

simba
18 april 2005, 21:37
oeh...
ik zag je vorige week maandag nog fietsen toen je ook van gym kwam als het toen gebeurde,had ik zeker wel gelachen :D
als ik het bij de gedachten al doe :sweatdrop: :p

AnimEvy
18 april 2005, 22:55
Ach, weer zo'n achterlijk massa-volgend rot schaap dat niet uit dr doppe kijkt en alles aanziet voor marrokaan wat niet in haar boekje past. kan je jevoorstellen dat de maatschappij voor een groot deel uit zulk soort mensen bestaat? Maarja, wat telt zijn de mensen die niet zo zijn. Die kijken tenminste verder dan hun eigen neus of de media die ze allemaal zooi voorschotelt.

Cesar
19 april 2005, 13:43
Ach, weer zo'n achterlijk massa-volgend rot schaap dat niet uit dr doppe kijkt en alles aanziet voor marrokaan wat niet in haar boekje past. kan je jevoorstellen dat de maatschappij voor een groot deel uit zulk soort mensen bestaat? Maarja, wat telt zijn de mensen die niet zo zijn. Die kijken tenminste verder dan hun eigen neus of de media die ze allemaal zooi voorschotelt.

mooi gesproken ;)

Oturan
19 april 2005, 20:23
Er zijn 2 soorten buitelanders

1)Het goede soort: buitelanders die hier werken en proberen echt er een leven van te maken, en niet het verkutten
2)het tuig: Van die patsers die joints roken, drugsdealen en verkrachten. Dit soort mag het land uit

Dit is niet racistisch bedoelt, maar iedereen moet een kans hebben en als ze die verkloten, nou peg.

simba
19 april 2005, 20:29
ik denk dat het hier om tuig gaat :sweatdrop:
in nederland komt steeds meer tuig :(

Cesar
19 april 2005, 20:33
ik denk dat ik het goede soort mag :D

simba
19 april 2005, 20:34
ja ik ook :D
jammer dat daar niet zo veel van is :sweatdrop:

Twinkle
19 april 2005, 20:37
ik mag ook het goeie soort. maareh simba wij sijn tog ook un btje buitenlands ;) :p maar wij sijn van de goeie kant :p

ps: wij sijn half-indisch niet marokaans. maarja .. :rolleyes: niet dat dat wat verschil maakt..

simba
19 april 2005, 20:40
ja kimmie tog ook :D
maar het meeste tuig is marokaans en turks,ik wil niet rasisties overkomen,maar ik ken alleen maar dat soort tuig ik zeg niet dat alle turken en marokaanen het zijn hoor :(

Cesar
19 april 2005, 20:44
ja kimmie tog ook :D
maar het meeste tuig is marokaans en turks,ik wil niet rasisties overkomen,maar ik ken alleen maar dat soort tuig ik zeg niet dat alle turken en marokaanen het zijn hoor :(

ik vind het juist niet zo, ze vinden dat nl te vol word (al leven er in tokyo net zo veel mensen als in heel nl, ny btw ook) en willen dus zo veel mogelijk weg en die oudere zijn gewoon wat nationalistisch en dat kan ik ze niet kwalijk nemen, maar dat is nog geen reden om rastisch te zijn

simba
19 april 2005, 20:46
neej dat is waar :sweatdrop: