PDA

View Full Version : Je tanden kwijt.

ReLex
15 april 2005, 12:06
Ik liep dus in de klas samen met een vriend van me, kwam er een jochie uit de kleuterklas en die schopte hem op zijn linkervoet waardoor hij op de grond flikkerde.
Damn..hij is zijn 4 voortanden kwijt. =O

Zo x3

Het_Papiertje
15 april 2005, 12:10
vernederd door een kleuter hoe diep kan je zinken XD naja het is wel k*t je voortanden kwijt lijkt me nie erug prettig...

Tenjiku_Nezumi
15 april 2005, 12:17
OMG... O.O

Pijnlijk.
Ik ben een stukkie van mijn ene voortand kwijt, maar dat heeft de tandarts weer gemaakt. xD Dus je ziet er niks meer van. ^^"
Kwas met carnaval op de grond gevallen, toen ik een jaar of 8 was. XD

Oyade
15 april 2005, 12:51
Ik liep dus in de klas samen met een vriend van me, kwam er een jochie uit de kleuterklas en die schopte hem op zijn linkervoet waardoor hij op de grond flikkerde.

Zo x3

*urg*
onder of boven?

RapTom
15 april 2005, 13:57
Das mooi klote vier tanden kwijt door een kleuter

Blutchir
15 april 2005, 14:03

Zo x3

*urg*
onder of boven?

jhe hebt er maar 2 boven en 2 onder dus boven en onder(of zit ik nou fout?)

RapTom
15 april 2005, 14:05

Zo x3

*urg*
onder of boven?

je hebt er 4 en dan 2 hoektanden en dan 16 kiezen (boven en onder)

ReLex
15 april 2005, 14:50

Zo x3

*urg*
onder of boven?

Nee, je zit goed.

Ome Menno
15 april 2005, 15:10
Damn, dat lijkt me echt erg. Niet alleen flink dokken, maar ook nog eens de vernedering. Maar hoe gaan die tanden zo snel los?

Cyber
15 april 2005, 15:20
Damn, dat lijkt me echt erg. Niet alleen flink dokken, maar ook nog eens de vernedering. Maar hoe gaan die tanden zo snel los?

Als jij hard op je bek valt vallen je tanden er ook uit ligt er ook aan hoe je valt he en waarop maareh had die kleuter ook nog ene rede ervoor oO"

ReLex
15 april 2005, 15:21

Hij viel op een tafel met zijn mond open, óp die tanden.

Toen zag ik rond die plek veel bloed, uit zijn mond ook komen, en die tanden lagen op de grond.

@Cyber: Die kleuter is gewoon hyperactief..en niet zo'n beetje ook x3

Cyber
15 april 2005, 15:23

Toen zag ik rond die plek veel bloed, uit zijn mond ook komen, en die tanden lagen op de grond.

OMFG hyperkleuter >< heb je nog wat tegen die kleuter gezegd *geeft kleuter adhd pilletjes xD*

ReLex
15 april 2005, 15:26

OMFG hyperkleuter >< heb je nog wat tegen die kleuter gezegd *geeft kleuter adhd pilletjes xD*

Ik zeg niks tegen kleuters. Want ik zit in zo'n buurt van ,,Het zijn kleuter dus houd je bek tegen hem, hij is te jong" Dan denk ik wtf, dan worden ze juist later gek -____-"

Cyber
15 april 2005, 15:39

Ik zeg niks tegen kleuters. Want ik zit in zo'n buurt van ,,Het zijn kleuter dus houd je bek tegen hem, hij is te jong" Dan denk ik wtf, dan worden ze juist later gek -____-"

OMFG echt erg hoor maareh al wat gehoord van je vriend?

Doom
15 april 2005, 15:39
Had ik in lagere school ook aan de hand. Me vrienden deden dus zo een spel dat ze je blinddoeken en je naar een persoon leiden, je moet raden wie het is. En dus mijn twee vrienden hadden me geblinddoekt, maar het duurde al ene tijdje, oik van;" Hoe la...." Toen hadden mijn vrienden me dus geleid naar een muur, ik daar met mijn voortnaden tegen, stukjes weg >_<

ReLex
15 april 2005, 15:40
@Cyber: Nog niet, ik zal het wel morgen horen denk ik.. xD

Cyber
15 april 2005, 15:45
@Cyber: Nog niet, ik zal het wel morgen horen denk ik.. xD

Ik ben vroeger ook een paar keer op mijn tanden gepleurd xD (kut zwem les) xD toen flipte mijn ouders [...] nu zeiken ze altijd dat ik uit moet kijken voor mijn tande xD gelukkig was het altijd tand door de lip

Morrowindt
15 april 2005, 16:12
De vernedering XD

Tanden kwijt door een kleuter X3

Whahaha x3

Wel spijtig voor die jongen =(
Hij zal nooit kids willen x3

Ongeregistreerd
15 april 2005, 16:14
Ik zou al de melktandjes 1 voor 1 uit die kleuter zijn mond hebben getrokken, maar dat zal wel aan mijn sadistische aard liggen.

Tenjiku_Nezumi
15 april 2005, 16:46
De tandarts zou dat toch wel kunnen maken ofzo, op een of andere manier? ^^"

Tandartsen van tegenwoordig kunnen veel. =0

Ongeregistreerd
15 april 2005, 16:56
Je kunt het zelf ook verwijderen Sammie. :rolleyes:

Tenjiku_Nezumi
15 april 2005, 17:00
Je kunt het zelf ook verwijderen Sammie. :rolleyes:

Ow, kan dat tegenwoordig wel? xP
Nou ja. Kheb et zelf al verwijdert. x3

ReLex
15 april 2005, 17:01
De tandarts zou dat toch wel kunnen maken ofzo, op een of andere manier? ^^"

Tandartsen van tegenwoordig kunnen veel. =0

Waarschijnlijk gaat ie het laten maken ja.

Xocolatl
15 april 2005, 17:51
ik zou die kleuter bij z'n arm gepakt hebben, heen en weer schudden en zeggen dat ie normaal moet doen. gaat ie bij mij meestal janken :D

Kataji
15 april 2005, 18:22
Wat afschuwelijk. Ik durf er niet eens aan te denken, ik kan heel slecht tegen dat soort dingen.

Erika

Gabrian
15 april 2005, 18:25
1. Hoe kan je nu onderuit geschopt worden door een kleuter, hoe oud is hij eigenlijk?
2. Je moet wel plat op je bek slaan als je 4 tanden kwijt wilt raken.

Shit happens.

ReLex
15 april 2005, 18:28
1. Hoe kan je nu onderuit geschopt worden door een kleuter, hoe oud is hij eigenlijk?

Vraag voor jou: Kan je lezen?
ohja, die kleuter is 5 jaar.En mijn vriend is 12.

Gabrian
15 april 2005, 18:30
Antwoord op vraag 1: Ja ik kan lezen.

Je kan wel op je linker voet geschopt worden, maar een ventje van 5, hoe kan die nu iemand van 12 onderuit kicken?

ReLex
15 april 2005, 18:32
Antwoord op vraag 1: Ja ik kan lezen.

Je kan wel op je linker voet geschopt worden, maar een ventje van 5, hoe kan die nu iemand van 12 onderuit kicken?

Als je aan het lopen bent, en dat kind loopt achter jou, en je wilt net een stap doen en je wordt geschopt op die voet en dat wordt dus geblokkeerd pleur je neer.
Althans..hij viel..

Gabrian
15 april 2005, 18:34
Ja oke, dat kan. Maar dan nog vind ik het vaag dat hij plkat op z'n plaat ging. Je kan je iig proberen op te vangen.

ReLex
15 april 2005, 18:36
Ja oke, dat kan. Maar dan nog vind ik het vaag dat hij plkat op z'n plaat ging. Je kan je iig proberen op te vangen.

Mja, dat deed hij dus niet..
Hij had zijn handen vol met boeken, en hij ging niet recht op zijn plaat. Kijk, hij kwam op zijn knieën terecht, maar wel met zijn smoel op de rand van die tafel.
Snap je? x3

Gabrian
15 april 2005, 18:38
Pijnlijk. Toch blijf ik het vaag vinden.

Apollo
15 april 2005, 19:34
Ik zou me gegeneert voelen...

Bartolomeus
16 april 2005, 07:43
ik zou die kleuter beet pakken door mekaar zwaaien, tegen een muur gooien en zijn schedel in elkaar drukken :mad: :mad: :mad:

Xocolatl
16 april 2005, 10:20
ik zou die kleuter beet pakken door mekaar zwaaien, tegen een muur gooien en zijn schedel in elkaar drukken :mad: :mad: :mad:

vast wel ja, lijkt me trouwens nog al genant voor je vriend