PDA

View Full Version : Beste vriend.

Drake
14 april 2005, 21:01
Ja, nu wil ook eens mijn hartje luchten.

Ik heb een goede vriend, sinds de basisschool. Toen we naar de middelbare school gingen, kwamen we niet bij elkaar in de klas omdat hij een niveau lager zit. Toch bleef onze vriendschap bestaan. Nu zijn we in een tijdperk beland waar we nog steeds bevriend zijn, en een vrij brede vriendenkring hebben. Nu denkt hij dat hij populair is, en dat hij gewoon alles kan maken. Hij zit de hele tijd te zeggen dat ik ding ben d.m.v. flauwe opmerkingen etc., zoals: "Als jij gaat zitten kan er niemand meer bij." Echt lullig. Een andere vriend van mij denkt nu een beetje hetzelfde over hem, maar ik wil hem niet kwijt als vriend. Kut dus.

Tenjiku_Nezumi
14 april 2005, 21:05
Ik denk dat je het beste gewoon kan zeggen wat er is, als je wilt dat hij je vriend blijft.

Deco T. Aoreste
14 april 2005, 21:29
Tja, merken hoe een vriendschap langzaam wegkwijnt is kut.

Je kunt het weliswaar niet vergelijken met mijn ervaringen met 'vriendschap' ( :o ) maar ik leef met je mee.

Tenjiku_Nezumi
14 april 2005, 21:31
Ik vind als je na een ruzie ofzo het dan toch weer goed maakt, dat je dan toch echte vrienden bent. ^^"
Want je maakt het goed omdat je diegene niet als vriend wilt kwijtraken.

Maar je hebt vrienden die elkaar na een ruzie elkaars leven verpesten. >_> Dan denk ik echt zo: "En die waren vrienden?" /forums/images/graemlins/eek.gif

Deco T. Aoreste
14 april 2005, 21:40
En dan heb je ook nog vrienden wiens moeder je leven verpesten. :o

Ongeregistreerd
15 april 2005, 06:19
Ik zou toch proberen hem je probleem te vertellen Drake, als hij je begrijpt is dat mooi en als hij je niet begrijpt weet je dat hij helemaal geen goeie vriend is.

Doom
15 april 2005, 06:24
Had ik ook, nog in de lagere school. Vanaf de eerste kleuterklas waren we beste vrienden, tot hij in het zesde besloot "snob" te worden. Hij had het helemaal in zijn bol. Ik was te min voor hem, hij liet mij zomaar vallen omdat ik hem er op wees dat ie een eikel was geworden. Dus voor wraak nam ie iemand anders als beste vriend. Na wat tijden ging ik veel beter om met zijn beste vriend. Toen, werd ik zijn betse vriend ^^ Zo, nu had mijn oude beste vruiend wat gedaan tegen mij, waar hij zoals iedereen, spijt van krijgt. Na een tijdje was het jaar dus bijna verlopen. Toen konden we wat gewoon praten, nu in het middelbaar zie ik hem alleen op MSN, hij zegt vaak van; kom maar eens langs. Maar hij heeft al genoeg met me gedaan...

Ik voel met je mee, Drake. :(

Je moet wel een beetje nadenken met die tekst ^^"

Brooddoos
15 april 2005, 15:14
Ik denk dat hij je gwn plaagt en het dus niet slecht bedoelt laat gwn merken dat je het niet meer leuk vind.

Ome Menno
15 april 2005, 15:15
Vraag hem gewoon waarom hij zo vaag doet.

Onno
15 april 2005, 15:51

Alles gaat echt om jou, hè?

Ongeregistreerd
15 april 2005, 16:15

Nee, alles gaat om jou Onno. ;)

Morrowindt
15 april 2005, 16:28

Nee, alles gaat om jou Onno. ;)

Nee,alles gaat om jou Buzzup

X3

Naja,dump die beste vriend en begin je eigen leven,iemand die je vernedert is het niet waard.

Deco T. Aoreste
15 april 2005, 20:20

Neen.
Zeg ik dat dan?
Ik baal daar alleen nog steeds van.
En waar ik ook van baal is dat antwoord trouwens, dat sarcastische, kattende antwoord.
Kan ik al niet eens meer wat zeggen?

Ansaphone
15 april 2005, 20:57
Dump hem.Geloof me.Ik heb mijn beste vriend alweer vergeven.ALWEER>terwijl ik hem haar.je kunt wel doen alsof alles weer hetzelfde wordt maar dat wordt het niet.

simba
15 april 2005, 22:00
ik had op de lagere school een hardsvriendin nu zitten we niet meer bij mekaar in de klas wand ze zit op een andere school en ik zie haar nog maar heel soms maar we waren echt al vanaf het begin van school beste vriendinnen dus dat kan je toch niet zo maar vergeten o_0

Onno
16 april 2005, 10:12

Neen.
Zeg ik dat dan?
Ik baal daar alleen nog steeds van.
En waar ik ook van baal is dat antwoord trouwens, dat sarcastische, kattende antwoord.
Kan ik al niet eens meer wat zeggen?

Maak dan je eigen topic als je er maar niet overheen komt. Dit is een topic waarin Drake zijn hart lucht over zijn situatie, en het enige dat jij kan doen is weer heel zielig gaan lopen doen over je eigen situatie. Get over it.

En sorry maar weer voor de onderbreking, maar ik moest dit ff kwijt. Vind het trouwens heel rot voor je Drake, maar ik weet helaas niet wat je er zo aan zou kunnen doen.

zuuuuuucht
20 april 2005, 20:25
@ Drake:Zo'n mensen hÃ*Ã*t ik gewoon!
Ik hoop dat je hem duidelijk maakt dat hij verkeerd bezig is en dat je mensen hebt die achter je staan!
@ Onno,Deco en Buzzup:moeten jullie zonodig ruzie maken,net kleine kinderen! :sweatdrop:

Tenjiku_Nezumi
20 april 2005, 20:27
Mijn beste vriend is liev. =3

*Rolt weg*

x3 Ehh ja. XD

Brooddoos
20 april 2005, 20:32
Dump hem, dump hen! *sarcasme*
Voor zo een pietsieding iemand al dumpen die je al zolang kent. Mssn bedoelt ie het niet eens slecht en plaagt die hem gwn wat maar drake is het beu maar die persoon heeft het niet door.
Drake moet dat gewoon ff aan hem zeggen en het ff uitpraten en als ie dan blijft rot doen kan je wat meer afstand beginnen te nemen.
Dump hem, jullie trekken wel heel snel conclusies he!

Drake
20 april 2005, 20:39
Idd, een vriend is niet iets wat ik zomaar kwijt wil raken.

IIG, heb ik het tegen hem gezegd, en hij zei dat hij er mee op zou houden, en sfsy heeft hij dat ook gedaan. Thnx iedereen voor advies :)

Brooddoos
20 april 2005, 20:41

IIG, heb ik het tegen hem gezegd, en hij zei dat hij er mee op zou houden, en sfsy heeft hij dat ook gedaan. Thnx iedereen voor advies :)

Blij voor je dat hij het niet echt meende. Ik dacht al dat het gewoon om te plagen was. Ik had dat ook is, ik speelde vaak met meisjes en mijn beste vriend noemde mij vaak meidenzot en bleef maar doorgaan. Toen ben ik een keer heel kwaad geworden en is hij gestopt omdat hij het ook maar deed om te plagen.

Tenjiku_Nezumi
20 april 2005, 20:43

Gelukkig. ^^ Als je zegt wat je dwars zit, lucht het altijd op. =3