PDA

View Full Version : racisten

Dragonboy
14 april 2005, 18:27
ik ben vandaag van het station geweest zoals elke dag en toen kwamen een paar jongens die racistis deed
ze begonnen te schelden (blablabla)
dus ik deed niks ik liep verder
toen kwam een zwart kleurig tiener naar mij en duwde me
dus ik duwde trug en liep een beetje sneller weg
toen kwam ie weer naar mij en zei: Wat heb je tegen mij gedaan? he? en *bam* met zn skateboard teghen mijn been geslagen en die zwarte neger liep weer vlug weg
ik heb geluk dat ik nog kan fietsen naar huis oO
racisten ik kan er echt niet tegen
maar op school dan....
elke dag noemen ze mij Pong of Wangsnidewangspang
mn naam is william wong!
ik wou voor 1 dag niet gepest te worden :"(

Yutara
14 april 2005, 18:29
arme jij Drgonboy!
ik word ook een racist genoemt!

Ramante
14 april 2005, 18:41
en die zwarte neger liep weer vlug weg

Negers zijn altijd zwart. >_>
Je zegt het nu dubbelop. :x

Wel balen dat je gepest word en dan ook nog om je naam...
Kunnen ze niets beters bedenken. >_<

TeXas
14 april 2005, 18:43
Dat is balen ja. Maar dat zijn juist de trieste mensen die in Nederland leven. Voor mijn part mogen zij sterven.

ReLex
14 april 2005, 18:49

Hoeft niet altijd zwart te zijn, in straattaal zeg je in plaats van 'vriend' , 'niggah' of 'neger'

=)

Anyway, mijn vader is racist. Hij vertrouwt Turken en negers niet.
Ikzelf ben iig geen rasist, dom gedoe..

Dragonboy
14 april 2005, 18:50
kon ik maar iets zeggen tegen die kl**tzakken....

Twinkle
14 april 2005, 19:12
erg..gelukkig isz der niksz heel erg ergs gebeurd

Morrowindt
14 april 2005, 19:19

De zwarte neger XD

Naja,sneu van die gasten dat ze je gaan pesten omdat je anders bent.

Burn them ="3

Dragonboy
14 april 2005, 19:22
soms he heb ik zoo zin om hun dikke kop af te sgiete =X
mjah...

watgaatjoudataan
14 april 2005, 19:44
jah me 2 er zit iemand in men klas die mij altijd pest, en vaak geef ik em dan een trap tegen zen schenen :pdan word hij hellig :p

Spg_Hiro
14 april 2005, 20:15
Rascisten zijn n00bs van het ergste soort. Sorry, ik beledig de n00bs. Wat is er nou zo erg aan een andere huidskleur?

Brooddoos
14 april 2005, 20:27

De zwarte neger XD

Burn them ="3

De witte neger of de zwarte neger zou een goede titel voor een kiekeboe of suske en wiske strip zijn x"3

Tja rascisten zijn klojo's. Gelukkig dat je niet hebt verder gereageert. Dat soort tuig wilt dat je reageert en je nog harder in elkaar kunnen slaan.

Deco T. Aoreste
14 april 2005, 21:25

De zwarte neger XD

Burn them ="3

De witte neger of de zwarte neger zou een goede titel voor een kiekeboe of suske en wiske strip zijn x"3

Tja rascisten zijn altijd klojo's. Gelukkig dat je niet hebt verder gereageert. Dat soort tuig wilt dat je reageert en je nog harder in elkaar kunnen slaan.

Je vergeet een ding: Zeggen dat racisten altijd klojo's zijn is ook discriminatie. :)

Cesar
14 april 2005, 21:26
tja de wereld is racistisch, je kan er niet veel aan doen. Als ik jouw was zou ik me maar stil houden, het kost meer kracht om woede in te houden dan het los te laten.

girlhitscar
14 april 2005, 23:52
Dus je werd gediscrimineerd door een blanke en een neger. Dit soort dingen maken mij echt kwaad. Daarom haat ik het als blanken en buitenlanders elkaar aanwijzen als racist, terwijl zij dat allebei kunnen zijn. Maakt mij echt boos. Overal heb je helaas racisten. Echt overal. Nog een keer merk ik,dat iemand zegt dat blanken racisten zijn of donkere mensen racisten zijn. Dit moet niemand in mijn beurt zeggen.
Je had het niet moeten pikken, jonge. Mijn adreline stijgt al als ik dit hoort. Ik zal al hun ribbekassen breken.

Ongeregistreerd
15 april 2005, 06:16
Dus je werd gediscrimineerd door een blanke en een neger. Dit soort dingen maken mij echt kwaad. Daarom haat ik het als blanken en buitenlanders elkaar aanwijzen als racist, terwijl zij dat allebei kunnen zijn. Maakt mij echt boos. Overal heb je helaas racisten. Echt overal. Nog een keer merk ik,dat iemand zegt dat blanken racisten zijn of donkere mensen racisten zijn. Dit moet niemand in mijn beurt zeggen.
Je had het niet moeten pikken, jonge. Mijn adreline stijgt al als ik dit hoort. Ik zal al hun ribbekassen breken.

En zal dat dan de wereld een betere plaats maken? :rolleyes:

Stef_Tha_Man
15 april 2005, 07:54
Ik heb soms ook wel is last van "Reverse Discrimination"
en ik heb nix tegen als die gasten, ik heb zefl bijna alleen maar "allochtoonse" vrienden
en toch ben ik altijd de l*l
en soms krijg ik dan echt de neiging om descriminerend te doen
maar ik laat het maar, blijf bij mn homies xD
en dan komt alles weer goed :p

girlhitscar
15 april 2005, 11:40

En zal dat dan de wereld een betere plaats maken? :rolleyes:

ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

Het_Papiertje
15 april 2005, 12:16
racisten zijn aso ik bedoel we zijn allemaal mensen, en of ze nou een andere huidskleur hebben hoef je ze daar nog niet mee te beledigen ofzo :sweatdrop:

Venom
15 april 2005, 12:21
racisten zijn bewijs van hoe barbaars deze wereld is

Carazona Amazona
15 april 2005, 14:50
mijn naam weten ze niet, toch roepen ze naar mij chingchangchong :sweatdrop: .
stelletje vage gasten. en zoals iemand anders hier al zei, wat is er zo erg aan een andere huidskleur? sommige mensen gaan onder de zonnebank liggen om bruin te worden, terwijl sommige mensen dingen (ja ik ben vaag) kopen om blanker te worden. en sommige mensen worden zo geboren. wat is er dan mis mee???

Het_Papiertje
15 april 2005, 14:54
ach ik heb ook een racist in de klas en waar luisterd ie naar?? neger muziek om het zo maar te noemen ik zou niet weten hoe ik het anders moet noemen

Jelmaru
15 april 2005, 15:14
Recisten zijn bang voor het onbekende en hele oppervlakkige mensen en daarom gaan ze maar andere groepen beledigen.

Brooddoos
15 april 2005, 15:17

De zwarte neger XD

Burn them ="3

Tja rascisten zijn altijd klojo's. Gelukkig dat je niet hebt verder gereageert. Dat soort tuig wilt dat je reageert en je nog harder in elkaar kunnen slaan.

Je vergeet een ding: Zeggen dat racisten altijd klojo's zijn is ook discriminatie. :)

Ik heb het ff geëdit.