PDA

View Full Version : K*tn00bs

Deco T. Aoreste
14 april 2005, 11:17
Ik ben al die n00bs zat. In Pokemon-Computer games staat een Spam topic. Overal staan posten vol smilies. Zinloze posts en gezeik. De mods zijn niet online, en als ze er wel zijn doen ze er nog niks aan. Ik hoop dat dit gen00b snel ophoudt, want ik kan er niet meer tegen.

Tom_GM
14 april 2005, 12:33
Same here :sweatdrop:Eigenlijk is dit topic (denk ik) spam X"3
Maar er word tenminste iets van gezegd!
Ik word r gek van, Mods. zouden ze moeten bannen :sweatdrop:

Deco T. Aoreste
14 april 2005, 13:03
Ik betwijfel of dit spam is, ik lucht mijn hart over die n00bs.

schaduw
14 april 2005, 13:10
misschien zijn die noobs vrienden van d emods hierzo

Ome Menno
14 april 2005, 13:15
Ik heb de topicmaker en de grootste spammer gewarned.

schaduw
14 april 2005, 13:18
maar denk je nou zelf dat ze nu rustig aan doen

Ome Menno
14 april 2005, 13:18
maar denk je nou zelf dat ze nu rustig aan doen

Jah. Dat doen ze wel.

schaduw
14 april 2005, 13:20
jij bent de mod hierzo dus als jij het zegt dan is het vast dan ook wel zo

Ome Menno
14 april 2005, 13:28
Wil t toch nog ff zeggen. Schaduw, jij mag ook wel wat minder spammen.

Blutchir
14 april 2005, 13:33
jullie zouden strenger op moeten treden, want de meest n00bs weten dat ze dingen doen die niet mogen en gewoon 1 a 2 waarschuwingen een warn geven en niet eerst te vragen om het te verwijderen, dan te zeggen niet meer doen he, dan zeggen stoppen of warn en dan pas een warn :rolleyes:

TeXas
14 april 2005, 13:34
Ze moeten gewoon van hun fouten leren. Dus zeg gewoon kalm tegen hun wat ze verkeerd doen. Gaan ze door? Dan pak je gewoon harder aan en vind ik dat ze terecht een warn krijgen.

Ome Menno
14 april 2005, 13:35
jullie zouden strenger op moeten treden, want de meest n00bs weten dat ze dingen doen die niet mogen en gewoon 1 a 2 waarschuwingen een warn geven en niet eerst te vragen om het te verwijderen, dan te zeggen niet meer doen he, dan zeggen stoppen of warn en dan pas een warn :rolleyes:

Ik vat eigelijk geen hout van jou stukje tekst nu. O.o

schaduw
14 april 2005, 13:36
hoe zou dat nou komen :mad:

TeXas
14 april 2005, 13:37
Ik zie ook vaak van die members die zeggen tegen een member die een newbie waarschuwt ''Doe a.u.b niet zo wannabe-mod achtig.'' Wat maakt het uit. De members die de noobs dan waarschuwen willen het juist verbeteren. Dus ik vind het wannabe-mod gedrag niet erg.

Blutchir
14 april 2005, 13:39
dacht ik al ;)

vertaling:
jullie zouden strenger op moeten treden tegen de noobs(spammers). Want vaak weten ze dat het niet mag en worden ze te vaak gewaarschuwd. Zo gaat het normaal:
1x MOd: wil je het verwjderen het mag niet!
2x Mod: wil je het weer verwjderen want het mag hier niet!
3x ModL: wil je nu stoppen anders warn ik je!
4x Mod: Warn en nu stoppen!
5x Mod: pas op anders nog een warn
nu stoppen ze normaal pas en is het topic al gedood.
jullie kunnen beter dit doen:
1x Mod: wil je stoppen want dit mag niet zie: .......................
2x Mod: laatste waarschuwing!
3x Mod: Warn! dit deed je verkeerd............ zie ook .............. (dd)
3x Mod: nog een warn!

bij de 2e manier kan het topic nog verder leven.
snapie?

schaduw
maar daarvoor zijn mods en de meeste mensen moten geen wannaee┬┤s heel me school stikt ervan die wannabee┬┤s

Ome Menno
Nouja, als ze de regels gewoon hadden doorgelezen, weten ze dat het niet mag, dus dan ga ik niet opnieuw braaf uitleggen waarom het niet mag, dat staat ook in de regels. En op zich treden we wel streng op. Heb je gezien hoe lang die warnlijst is?

schaduw
nee niet egt waar staat die dan :confused:

Blutchir

:confused:

Blutchir
14 april 2005, 13:40
Nouja, als ze de regels gewoon hadden doorgelezen, weten ze dat het niet mag, dus dan ga ik niet opnieuw braaf uitleggen waarom het niet mag, dat staat ook in de regels. En op zich treden we wel streng op. Heb je gezien hoe lang die warnlijst is?

uhm lang?
fabian is ook heel lang doorgegaan hij had zelfs een fabian3 voordat hij een id ban kreeg :rolleyes:
en dat noemen jullie streng optreden :rolleyes:

schaduw
14 april 2005, 13:41

vergeet het maar

Blutchir
14 april 2005, 13:42

vergeet het maar

wat bedoel je?
ik vat jou niet helemaal?

Ome Menno
14 april 2005, 13:43
uhm lang?
fabian is ook heel lang doorgegaan hij had zelfs een fabian3 voordat hij een id ban kreeg :rolleyes:
en dat noemen jullie streng optreden :rolleyes:

Forget it! Als we nog strenger gaan warnen, wordt het hier een regime en we willen het ook gezellig houden. Er wordt streng genoeg opgetreden en de warns worden gegeven als er ook echt gewarned kan worden.

Blutchir
14 april 2005, 13:44
daarom gaan er zo veel topics kapot

schaduw
14 april 2005, 13:44

vergeet het maar

wat bedoel je?
ik vat jou niet helemaal?

eh nou dat die ene post van mij een foutje was me vriend zat eraan dus ik zei vergeet het maar omdat je je die :confused: neerzet

Ome Menno
14 april 2005, 13:46
daarom gaan er zo veel topics kapot

Het topic is dicht en er is gewarned. Als ze verder gaan, worden ze uiteindelijk gebanned, dus wat is het probleem?

Blutchir
14 april 2005, 13:47
ze hebben al in 4 topics gespamd en krijgen een warn, als ze nu nog wat doen krijgen ze eerst weer een waarschuwing daardoor vernielen ze veel topics voordat ze echt geband zjin.
Zie vooral de Fabian-Gate

schaduw
14 april 2005, 13:48
waar mot ik dan die fabian gate zien

Ome Menno
14 april 2005, 13:49
Dan maken we ze schoon. En dat is pas hun eerste topic, dus ik snap je probleem nog steeds niet. En Fabian is op tijd gebanned.

Blutchir
14 april 2005, 13:50
@schaduw, dat is voor jouw tijd
@m3nno, ahum, fabian is veel te lang doorgegaan hoe kan hij nou 4 accounts maken en nog steeds geen id ban hebben.
en dan trots zjin op je optreden

schaduw
14 april 2005, 13:52
@schaduw, dat is voor jouw tijd
@m3nno, ahum, fabian is veel te lang doorgegaan hoe kan hij nou 4 accounts maken en nog steeds geen id ban hebben.
en dan trots zjin op je optreden

vraag je het tog aan hem

Ome Menno
14 april 2005, 13:52
Zijn 2e account is gelijk gebanned en nu zien we hem niet meer. Weet waar je het over hebt, hij heeft maar 2 accounts gemaakt :sweatdrop:

Blutchir
14 april 2005, 13:55
ik dacht dat ikhaatfabian ook door hem was gemaakt.
maar ik snap gewoon niet hoe jullie sommige spammer zoveel waarschuwingen(pratende) en niet gewoon na 2x een warn uitdelen. Want hoeveel topics zijn er nou al niet door spam van echte spammers gesloten?

Ome Menno
14 april 2005, 13:56
Als jij volgens jou zo "perfect" wilt moderaten, doe je dat maar op je eigen Forum. Wij zijn tevreden zoals hoe het gaat.

/forums/images/graemlins/lock.gif