PDA

View Full Version : Mijn en jouw klas!

Yutara
13 april 2005, 20:46
Wat vind jij nou eigenlijk van je klas?!
ik zit op een leuke school maar ik ben in een verkeerde klas!
ik wou een rustige klas maar ik kreeg een kei wilde.
ik owrd helemaal niet geacsepteerd in de klas en ik ben dus de enige in de klas zonder vrienden.
maar buiten de klas heb ik er een paar!

Bart
13 april 2005, 20:49
Kheb geen klas maar een tutorgroep... allemaal jongens... verder werken we in een groot lokaal met 4 tutorgroepen en dat beschouw ik dan nu even als me 'klas'... Allemaal jongens en 1 meisje :p mwah wel gezellige boel :D

ReLex
13 april 2005, 20:51
Mijn klas is dom.

Leraar: We moeten dat maken.
Meisje: Wat moeten we maken?

En ook wannabe hiphop liefhebbers terwijl ze alleen nog maar gehoord hebben van Eminem of 50 Cent.

Yutara
13 april 2005, 20:52
arme wij!

Vamirequi
13 april 2005, 20:52
Ik haat mijn klas.

Behalve 3 mensen.

ZaNg00se
13 april 2005, 20:56
Ik zit eerlijk gezegd nog in veel in de klas, dus dan bedoel ik met mijn gedachten, soms ook met mijn lichaam -_-
Bij ons is ze zo een beetje verdeelt in 2 helften meestal; de ene helft: blokko's, de tweede helft: mensen die nooit hun huiswerk maken en doen wat ze willen, ik zit tussenin -_-

Yutara
13 april 2005, 20:57
dat heb ik ook de ene helft is modemensen en de andere stoer doenmensen! ik ben ertussen ergens!

ReLex
13 april 2005, 20:58
Ik zit eerlijk gezegd nog in veel in de klas, dus dan bedoel ik met mijn gedachten, soms ook met mijn lichaam -_-
Bij ons is ze zo een beetje verdeelt in 2 helften meestal; de ene helft: blokko's, de tweede helft: mensen die nooit hun huiswerk maken en doen wat ze willen, ik zit tussenin -_-

Wtf is een Blokko?

Tenjiku_Nezumi
13 april 2005, 21:00
Kweenie, kheb niet echt een band in de klas. Kprobeer ze te negeren, op en paar mensen na dan. De klas is ontiegelijk irritant. >_>
Ik zit in een drukke klas, waardoor ik me moeilijk kan concentreren.

Drake
13 april 2005, 21:00
Ik heb een prima klas, maar ik zat liever in een andere klas op onze school.

Morrowindt
13 april 2005, 21:01
Mijn klas is dom.

En ook wannabe hiphop liefhebbers terwijl ze alleen nog maar gehoord hebben van Eminem of 50 Cent.

Die zijn echte te erg o___O"

Van die wannebe niggers die die hun ook zo gedragen :rolleyes:

En ze kennen waarschijnlijk G-unit nie eens o__O"

ik ken nu ook niet veel van hiphop maar genoeg dat 50 en eminem niet de beste zijn -_-"

ReLex
13 april 2005, 21:09
Mijn klas is dom.

Die zijn echte te erg o___O"

Van die wannebe niggers die die hun ook zo gedragen :rolleyes:

En ze kennen waarschijnlijk G-unit nie eens o__O"

ik ken nu ook niet veel van hiphop maar genoeg dat 50 en eminem niet de beste zijn -_-"

Eminem is de beste feestyler ooit. :p

Dragone
13 april 2005, 21:16
Hmm, we hebben er 16:
- De irritante K*T groep van 6
- De meisjes groep van 4
- Mijn groep: De War-obsessed/Computer-geeks. Ik hoor bij geen van die benamingen. Ik ben dan ook enorm het buitenbeentje bij alles.

En ik snap dat niet. Ik ben, vind ik zelf, de meest vriendlijke, brave persoon op de school ._." Het probleem is dat de enige reden is waarom ze me buitensluiten, dat ik geen war-games speel :x. Ik wil ze niet spelen dus tje -.-"

Ongeregistreerd
13 april 2005, 21:16
Ik heb wel een leuke klas, die natuurlijk compleet verziekt wordt door het feit dat ik er in zit. :p

Vordreller
13 april 2005, 21:30
Me klas zit vol mensen die eigenlijk breindode idioten zijn op momenten die ze zelf selecteren, met andere woorden, bijna de complete schooldag en daarna ook nog een goed stuk van de tijd.
Als ze dn al eens iets serieus zeggen, dan is het ook zo'n radicaal standpunt dat niet goed geinformeerd is...
Nu ja, er zijn een paar uitzonderingen

BattleDude
13 april 2005, 21:58
Ik heb 'n leuke klas, iedereen gaat goed met elkaar om, behalve dan een paar uitzonderingen...
Voor de rest echt fantastisch, 't is altijd wel lachen met elkaar ^^

Stef_Tha_Man
13 april 2005, 22:21
kheb een paar mensen in mn klas die wel ok zijn
maar het grootste gedeelte zijn echt gewoon dom
en dan bedoel ik niet alleen intelligentie, maar ook gedrag

Klasgenoot: "eej jow jow, *gaat 50 cent helemaal verkeerd rappen*"
Ik: -________________-"

en als ik er wat van zeg geven ze grote bek enzo
maarja, boeit me niet, tis examejaar, dus ik dnek voornamelijk aan mezelf

TeXas
13 april 2005, 22:33
De docenten kennen ons als de meest ergste klas van de school. Onze klas is gewoon niet normaal. Ik mag het wel. ( ik doe netzo hard mee met ouwehoeren. )

schaduw
13 april 2005, 23:32
om heel kort te zijn ik hoop op een dag dat de school afbrandt met all docenten en mijn klasgenoten

Het_Papiertje
14 april 2005, 08:21
ik vind het best leuk in mijn klas alleen er zitten eigelijk vreselijk veel sukkels in. het is echt vreselijk van de 26 mensen in mijn klas mogen maar ongeveer 5 me maarja gelukkig zit mijn beste vriendin bij me in de klas anders had ik het er echt niet uitgehouden... alleen volgend jaar is dat wel anders :( naja het moet maar...

Blutchir
14 april 2005, 08:22
IK haat mijn klas....

meisjes zitten de hele tijd te lachen en te kijken en te roddelen.
jongens denken dat ze gangsters zijn.
ze zijn heel dom.
en je hebt er nog een paar die nooit gangster kunnen zijn maar het wel proberen(een nederlander :D)

dus ik haat mijn klas

Het_Papiertje
14 april 2005, 08:25
IK haat mijn klas....

meisjes zitten de hele tijd te lachen en te kijken en te roddelen.
jongens denken dat ze gangsters zijn.
ze zijn heel dom.
en je hebt er nog een paar die nooit gangster kunnen zijn maar het wel proberen(een nederlander :D)

dus ik haat mijn klas

wat zielig... ik heb ook een paar van die sukkels in de klas die denken dat ze gangster zijn :sweatdrop: ze vinden zichzelf zo goed

Deco T. Aoreste
14 april 2005, 09:14
Op zich heb ik geen slechte klas.
We gaan ook wel aardig met elkaar om.
Maar het zijn niet echt vrienden van me of zo.

ReLex
14 april 2005, 11:33
kheb een paar mensen in mn klas die wel ok zijn
maar het grootste gedeelte zijn echt gewoon dom
en dan bedoel ik niet alleen intelligentie, maar ook gedrag

Klasgenoot: "eej jow jow, *gaat 50 cent helemaal verkeerd rappen*"
Ik: -________________-"

en als ik er wat van zeg geven ze grote bek enzo
maarja, boeit me niet, tis examejaar, dus ik dnek voornamelijk aan mezelf

Same here, ik voel je.

Deedlit
14 april 2005, 13:23
ik heb een roddel klas
ik heb denk ik wel vrienden..tenminste ik denk het haast nie meer..
ik voel me nie zo op me gemak in de klas
ze smoezen allemaal tijdens de lessen.. en waarom heb ik zown gevoel dat het over mij gaat >.<
er zitten vooral bitchen in mun klas, ze denken da ze alles zijn ofzow.. ze denken ook da ze rijk zijn enz
beetje opscheppen over de werkster omg ik word gek van mijn klas.
ik d8 da ik in een goeie klas terecht kwam.. maar hoe hoger hoe meer krengerig.. ze spelen meer in op je gevoelens..
de andere doen het maar van buiten

Erisuko
14 april 2005, 15:14
Ben ik de enige hier met een leuke klas? ='|
Nouja, ze zijn wel druk allemaal xD Maar het is wel altijd heel gezellig enz. We hebben ook echt allemaal een goede band met elkaar, en ik denk dat dat het belangrijkste is.
Ik heb 7 écht goede vriendinnen in de klas, en een stuk of 3 goede vrienden. (onze klas bestaat uit 31 man x3)

GoodLugia
14 april 2005, 15:15
Mja mijn klas is op zich wel aardig XD
We zitten met zen 26"en, en 10 daarvan zijn stom -.-.
Maarja ik kan wel opschieten met mijn klasje ^^"

Kyna
14 april 2005, 15:17
Wij hebben 29 kinderen in de klas:
- 25 kinderen hebben een hekel aan me of vinden me vreemd.
- 2 van de meisjes vinden me ook vreemd maar wel aardig.
- 1 jongen vind me bijna het enige normale meisje in de klas en met hem kan ik dus ook wel opschieten.
- En Nicole is uiteraard mn beste vriendin :3

Yeah, ik ben echt populair hoor (...Not) x3

schaduw
14 april 2005, 15:20
ik ben ook populair in me klas en op me school omdat ik de record op me naam heb staan omdat ik zo vaak ziek ben geweest nou ik ben niet o vaak ziek als ze gewoon leuke lessen geven en die klasgenoten opsluiten ze vinden het gewoon goed als je wordt uitgescholden en een klap op je hoofd krijg omdat je wat zeg

De Brandon
14 april 2005, 15:50
Ik heb een klas waar ik mee kan opschieten...

dragonbreath
14 april 2005, 16:12
ik heb wel een leuke klas met een hele grote groep voetballers :sweatdrop: maar ach ik heb me erbij kunnen wurmen en het alvamannetje verdreven zodat het niet allemaal slaafjes zijn en ze gered van het hardcore-syndroom door ze te dwingen nirvana te luisteren...

Oyade
14 april 2005, 17:54
mijn klas is LOL :D

Yutara
14 april 2005, 18:17
blij dat niet iedereen het heeft zoals ik!

TheJokerr
14 april 2005, 19:08
ik zit in een klas vol hyperactieve gastjes, das altijd wel veel lol en gein trappen enzo, wij zijn de enige klas zonder van die gastjes die denken dat ze gangsters zijn, dr zitten natuurlijk ook een paar minpuntjes in die niet met de anderen op kunnen schieten, maar die heb je overal. volgens mij hebben wij de grootste anti-rokers van de wereld in me klas zitten, behalve ik

watgaatjoudataan
14 april 2005, 19:52
ik zit in een soms leuke soms stomme klas, nadelen: vaak lawaai, ik word vaak uitgescholden voor nerd, men meester is stom, ik zit bij een heel erg k*t kind in de klas, voordelen: meeste kinderen kunnen ook heel aardig zijn :p

Twinkle
14 april 2005, 20:01
mijn klasz isz soms wel leuk maar die ik in de 2de had wasz veel leuker. nu hebbe we egt een paar k*tkindere in de klasz die allemaal rot geintjes uit halen mt de leraren en sommige uit de klasz die sette se dan vo0r [...]. we zijn wel sown klas die allemaal met 1tje meelullen tegen de leraar. 1 keer hadde een stel jongens onder de ha tavel een boterham geplakt sat daat iets van 2 maanden dik stinke en toen ginge se die weg halen en in iemands tasz doen :p haha wasz wel lol leraar weer dik bo0sz..
*heeft lol als se der weer aan denkt*

Cyber
14 april 2005, 20:10
Ik zit in een normaal tot best drukke klas ik kan best goed met ze opschieten alleen er zitten dan weer 2 tot 4 mensen in die dan weer zogenaamd "stoer" zijn en die dan gaan schelden en dan gaat iedereen meelopen. Dat vind ik echt ziek als die mensen er niet in zaten was het goed. Ik snap ze ook niet soms ben ik het buitenbeentje en soms word ik gewoon goed geacepteerd zeggen ze niks gaan ze gewoon met je om ect. Verder is het wel een nice klas

watgaatjoudataan
14 april 2005, 20:33
bleeehhhh, zulke heb ik in mijn klas, en als ze gaan schelden ben ik altijd de [...] en bij ons gaan ze zo irietand doen dat je ze niet eens meer kan negeren :(

Brooddoos
14 april 2005, 20:40
Al mijn vrienden buiten mijn klas zeggen dat ik een neurtenklas heb maar dat vind ik niet. Het is allemaal wel leuk en een leuke sfeer. Niet te stout tijdens en ook niet te braaf en dat vind ik goed.
Er zit wel een paar losers in onze klas maarja.
Vroeger had ik wel een leukere klas maar iedereen kende elkaar al langer en het was echt een supersfeer toen! Ik heb in het begin van het schooljaar soms moeten huilen omdat we niet meer in die klas zaten.

Blutchir
14 april 2005, 21:30
oh ja mijn klas vertoong nog zielig, jaloers gedrag alhoewel ze(alle jongens behalv 2) me bijna de hele dag uitschelden. maar als ik ziek ben komen ze meteen weer naar me teo me spijbelaar, of met gym ben ik altijd als we klaar zijn snel omgekleed en weg, zijn ze jaloers gaan ze op de deurkruk spugen zodat ik gelijk met hun weg moet omdat zij gewoon de deur kunnen open doen omdat het hung spuug is(dat denken ze)
echt wat zijnz e zielig :sweatdrop:

Cesar
14 april 2005, 21:32
onze klas is echt chaos! Allemaal typetjes, ons slimmegroepje is echt heel egoistisch, die stylo's verstoren de boel gewoon en tja verder is het niet echt. Die leraren worden gewoon gek van ons '>_< en dan nog te bedenken dat we 2 jaar geleden de rustigste klas van de school hadden, toen was er niemand het hele jaar erui gestuurd, nu mag je blij zijn als je het uur er nie word uitgedondert

King_Arthur
14 april 2005, 21:58
omg onze klas is best erg.

Laatst hebben we veel problemen gehad.

Bijv:
Dinsdag: ik raak per ongeluk iemand met een hockystick zachtjes en dan laat hij zich extra vallen.
Woensdag: De helft van de klas word eruit gestuurd van Gym. En bijna elke les werd er wel iemand uit gestuurd.
Donderdag: Had ik grote bek tegen leraar. moet ik nakomen >.<

en zo nog wel meer dingen. Leve mijn klas >.<

kwou dat school niet bestond.

May
14 april 2005, 22:00
Ik heb wel een leuke klas. Ik kan wel goed opschieten met het meerendeel... maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Er zijn 2 jongens en 3 meisjes die ik absoluut niet kan uistaan... en de rest kan ik dus wel goed mee overweg. Best relaxed dus. ^__^
Enige wat erg jammer is is dat ik niet bij mijn vriendinnen in de klas zit, daar zat ik vorig jaar wel bij enzo... nyah, tijdens sommige lessen zit ik nog wel samen met hun enzo. Ik heb niet echt mensen die ik echt als vrienden beschouw in m'n klas, wel mensen waarmee ik iets meer mee om ga dan anderen, maar omdat ik ze alleen maar in de klas zie enzo... tsja, ik vind het meer klasgenoten-waar-ik-goed-mee-kan-opschieten.
Ik ga verder nog wel veel met m'n vriendinnen om... in de pauzes enzo en ook buiten school. ^^

Yutara
15 april 2005, 14:54
ik zit in een klas vol hyperactieve gastjes, das altijd wel veel lol en gein trappen enzo, wij zijn de enige klas zonder van die gastjes die denken dat ze gangsters zijn, dr zitten natuurlijk ook een paar minpuntjes in die niet met de anderen op kunnen schieten, maar die heb je overal. volgens mij hebben wij de grootste anti-rokers van de wereld in me klas zitten, behalve ik

zo is het bij mij ook ongeveer maar dan net iets minder erg!

RapTom
15 april 2005, 14:59
Zit in een klas van 6 en wij kunnen goed met elkaar over weg en kunnen veel kwijt aan elkaar.
Ik heb dus een fijne klas

Yutara
15 april 2005, 15:00
das fijn voor je maar ik moet nog een kwart jaar lijden misschien wellanger! :( :( :( :mad:

Blutchir
15 april 2005, 16:03
ik hoef gelukkig nog maar 3 maanden te lijden :D
joepie ik ben blij dat ik maar 3 maanden hoef te lijden :D :sweatdrop:

Yutara
15 april 2005, 16:04
ik hoef gelukkig nog maar 3 maanden te lijden :D
joepie ik ben blij dat ik maar 3 maanden hoef te lijden :D :sweatdrop:

gefelisiteerd ik meer jaren denk ik!

zuuuuuucht
15 april 2005, 18:53
Ik heb net als voorig jaar een wilde klas,helaas! :(
Ik ben er niet echt populair... :sweatdrop:
Het rare is dat we één van de stilste klassen zijn van het eerste jaar!

Pikachulover
15 april 2005, 19:03
Mijn klas is pas irri,
Irri jongens- genegeert worden-plagerijtjes
Echt niet normaal meer! als of de jongens en meiden gescheiden zitten! :confused: jongens durven meiden niet met meiden te voetballen en andersom! :confused:

simba
15 april 2005, 19:16
mijn klas is oke
behalfe een paar irritante gasten maar de rest is oke...eh welke rest... :sweatdrop:
naja ik heb wel een paar vrienden,maar maar een echte goeie vriendin de rest is knak :sweatdrop:

AnimEvy
15 april 2005, 19:21
M'n klas is wel aardig, alleen veeel te groot (32) Ik haat grote klassen. Heb liever een groepje van rond de 20, dan kan een leraar je tenminste nog wat persoonlijke aandacht geven als je dat nodig hebt, en bovendien word je niet als nummer behandelt.

simba
15 april 2005, 21:44
M'n klas is wel aardig, alleen veeel te groot (32) Ik haat grote klassen. Heb liever een groepje van rond de 20, dan kan een leraar je tenminste nog wat persoonlijke aandacht geven als je dat nodig hebt, en bovendien word je niet als nummer behandelt.

ja ik had op de bassischool ook altijd een klas van 32 kinderen,toen ging ik naar de middelbare school en nu zit ik in een klas van maar 22 kinderen is veel fijner :D

Yutara
16 april 2005, 16:29
wij hebben maar 19 kinderen en we zijn de druktste eertse klas!

Pulzar
16 april 2005, 16:39
mijn klas owned, zitten meer intersante mensen in dan vorig jaar en met al de rest kunde geweldig lachem omdat ze zo achterlijk zijn

Bishop
16 april 2005, 17:06
Ik heb wel een Leuke klas met (14) kinderen in de klas
soms druk en dan weer niet

Falsifica
16 april 2005, 19:15
Ik haat mijn klas.

Behalve 3 mensen.

my 2 het is bij mij hetzelfde daarom zit ik op dit forum tenminste normale mensen zoals ik! :D

Yutara
16 april 2005, 20:51
ik haat iedereen in mijn klas ik moet persee met de mode mee om erbij te horen :sweatdrop: :sweatdrop:

fallen
16 april 2005, 20:54
wee dan ken je mijn klas nog niet als je daar aankomt lopen met een broek die niet gestreken is dan gaan ze al pesten dat je arm bent :sweatdrop:

Yutara
16 april 2005, 20:58
wee dan ken je mijn klas nog niet als je daar aankomt lopen met een broek die niet gestreken is dan gaan ze al pesten dat je arm bent :sweatdrop:

O_o dan ben je echt ziek!

fallen
16 april 2005, 21:03
en dan is er toevallig een sukkelig iemand in mijn klas die ze altijd moeten hebben waarom zijn het al tijd van die sukkulige personen die ze pakken echt laf :sweatdrop:

Toshita
16 april 2005, 21:05

Wauw zo erg dat een broek niet goed gestreken is, ik ga daar alsins geen drama van maken. soms is ook mijn t-shirt niet goed gestreken, ik krijg daar nooit opmerkingen van.
Naja sommige mensen zijn gewoon niet te begrijpen of ze willen weer de stoere held uithangen om daar opmerkingen te geven.

Cesar
16 april 2005, 21:09
op sommige dagen vind ik dat ze echt mijn klas eens moeten filmen, we komen vast op americans funniest home video :D

fallen
16 april 2005, 21:09
tja bij mij moeten ze dat niet flikken omdat ze weten dat ik aggresief ben met zulke dingen

maar ja zo is mijn klas echt nog 2 maanden volhouden

Toshita
16 april 2005, 21:13
tja bij mij moeten ze dat niet flikken omdat ze weten dat ik aggresief ben met zulke dingen

maar ja zo is mijn klas echt nog 2 maanden volhouden

Is het echt zo erg, vorig jaar had ik echt ook zo een domme klas, maar dit jaar is mijn klas echt zo coowl...

fallen
16 april 2005, 21:28
en dan zijn ze 15 en 16 wat een idioten zeg

Apollo
16 april 2005, 21:51
Ik heb een hele vervelende klas met veel kinderachte kinderen, met ook zeker wel een paar aardige, maarja dan heb je het wel gehad denk ik. Ze doen ook allemaal de laatste tijd redelijk aardig, maar in de dierentuin gaan ze naar allerlei dieren tuffen en gooien dat is kinderachtig!! Zingen "Het is stil aan de jodenkant" is ook kinderachtig!! Man soms denk ik goh me klas valt wel mee en telkens stelt de klas me weer teleur, met name de jongens, de meisjes vallen best mee.

Nils

Yutara
17 april 2005, 14:08
lol moeten ze bij mij ook doen filmen!

creamy
17 april 2005, 17:17
In mijn klas zitten 13 kinderen O_o"
De kleinste klas van de sgool....('k zit nog op de basisschool :rolleyes: )
'K noem ze allemaal op: Erienne, Loes, Bastiaan, Anja, Henkjan, Robin, Kayleigh, Nanet, Patrick, Nick, Nadeen, Remy en + mezelluf erbij natuurlijk :p
't is wel een drukke klas O_o" ze zijn wel aardig, maar soms doen ze gewoon egt irri >.<"

Kenshee
17 april 2005, 17:35
Wij zitten maar met 6 in de klas O.o
Maar zijn toch de begaaiste klas van de school :p

Yutara
17 april 2005, 18:27
wij zijn de kleinste maar drukste klas!
soms vind het het best wel lol!

creamy
18 april 2005, 11:45
Wij zitten maar met 6 in de klas O.o
Maar zijn toch de begaaiste klas van de school :p

OMG, op wat voor 'n sgool zit jij? O_o"

Oturan
18 april 2005, 16:08
6 in een klas:D wat een ruimte bied dat

Mijn klas gaat wel, we kloten ontzettend vaak, maar als het erop aankomt zie je mij wel opletten. Bij frans echter lopen we gewoon door de klas, iemand deelt kauwgum uit en de docent rent jankend de klas uit :p

Yutara
18 april 2005, 16:12
Wow dan wil je mijn klas niet kennen! :o /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif :o!

fallen
18 april 2005, 16:20
Wow dan wil je mijn klas niet kennen! :o /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif :o!

dan ken je mijn klas nog niet in totaal zijn er al 4 mensen van mijn school geschortst

Yutara
18 april 2005, 16:26

dan ken je mijn klas nog niet in totaal zijn er al 4 mensen van mijn school geschortst

net iets erger dan mijn klas!

Twinkle
18 april 2005, 18:08
ohw..vandaag wasz mn klasz egt weerh szuper kinder8ig..
gingen sze allemaal vliegtuigsjez v0uwen,,en do0r de klasz heen go0ien szow kinder8ig..de leraal dee nixz sette gewn een film vhan jesuz op.. :sweatdrop: maar wasz wel lache bij fransz want die vr0uw had haar brOek halverwege haar k0nt szittuh ieder1 szat haar uit te lachen ...szhe had niet eensz do0r dat het szo laag wasz..pas aan het einde van du lesz hijste sze hum eindelyk op.. :sweatdrop: wasz egt een misselijkmakende lesz...
*m0et er weer om lachn alsz ze der aan denkt..w0rdt oo0k misszelijk.*

fallen
18 april 2005, 18:10

lol je bent een meisje van 10 denk je echt dat jullie klas erger zijn dan op de middelbare school :p

omg ik word echt gek van mijn klas ze zaten vandaag heel de tijd te mouwen :sweatdrop:

Twinkle
18 april 2005, 18:13

lol je bent een meisje van 10 denk je echt dat jullie klas erger zijn dan op de middelbare school :p

omg ik word echt gek van mijn klas ze zaten vandaag heel de tijd te mouwen :sweatdrop:

mouwen???? wat bedoel je daarmee?? (jah ik bn niet sow slim)
Btw: op de basischo0l zn der geen vervelende klassen

Yutara
18 april 2005, 18:14

ik zit in de eerste van de middelbare!
:p :p :p :p

Blutchir
18 april 2005, 18:24

dan ken je mijn klas niet :sweatdrop:
het zijn gewoon een stelletje !@A&amp;* &amp;$*#(@!!!!!!!
vandaag tijdens gym konden ze er weer niet tegen dat ik als snelste ben omgekleed gaan ze op d deur spugen zodat ik er niet uit kan :( gelukkig ben ik volgend jaar daar weg :D
echt wat zjn dat een stelletje .............

Tenjiku_Nezumi
18 april 2005, 18:26
Sommige mensen kunnen er gewoon niet tegen dat andere mensen beter zijn dan hen. -_-

Zwaar zielig dat ze dan op de deurklink spugen.

Venom
18 april 2005, 18:27
ja das leuk voor de leeraar http://70.84.190.115/html/emoticons/blink.gif

vage gasten

fallen
18 april 2005, 18:28
ik zou dus echt razend worden als ze dat flikken maar bij ons word er een gastje zo hard gepest dat hij niet meer naar school wilt zo idioot is mijn klas soms kan ik ze echt niet meer begrijpen :sweatdrop:

Blutchir
18 april 2005, 18:28
ja das leuk voor de leeraar http://70.84.190.115/html/emoticons/blink.gif

vage gasten

het was in de kleedkamer van gym

Yutara
18 april 2005, 18:34
mijn klas wil je gewoon niet kennen!

Vordreller
20 april 2005, 13:58
Mijn klas was indertijd niet te behandelen.
Maar die leerkrachten van St.-Lievens zijn nie normaal, die krijgen iedreen klein

Kenshee
20 april 2005, 19:19
Op het begin van het jaar zaten we met 7 in de klas, nu nog maar met 6 omdat er 1 in de bak zit :cool:

Yutara
20 april 2005, 19:43
lol jij hebt geluk!

Venom
20 april 2005, 20:07
iemand uit mijn klas is van school getrapt ivm drugs : gebruiken en handelen,vechtpartijen...spijbelen..stelen. en hij heeft nog ff in de bak gezeten...nah mijn klas valt mee..op die ene kut goth na die zichzelf steeds maar snijd en iedereen uit zn buurt houd (ja ik praat over mezelf)

Yutara
20 april 2005, 20:18
WOW /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gifbij ons is er iemand 1 maand geschorst!

fallen
20 april 2005, 20:31
1 maand maar :rolleyes: bij ons zijn er al 4 van school afgetrapt :rolleyes:

Yutara
20 april 2005, 20:36
wow lol!

fallen
20 april 2005, 20:37
en de rest zit ook al aardig in de problemen :sweatdrop:

Ongeregistreerd
20 april 2005, 20:51
Bij mij op school is er dit jaar nog niemand geschorst... :rolleyes:

Yutara
20 april 2005, 20:57
bij ons al bijna 2!

fallen
20 april 2005, 21:03
wij hebben gewoon een erge klas ik ben dit jaar gaan dimmen omdat ik nu in de derde zit en mijn toekomst is belangrijker

Yutara
20 april 2005, 21:03
zal ik ook doen!

fallen
20 april 2005, 21:05
je zit in de eerste kutten is daar nog leuk :p

Yutara
21 april 2005, 20:26
bij mij nie, ik word vreselijk gepest!

Master007
22 april 2005, 14:38
Ughh, kheb ook zo'n kk kind in de klas :sweatdrop:
En ook zo'n wijf die elke keer zegt van ''ik hou van jou''
Bleh, dat haat ik :sweatdrop:

Frieza_Dragon
22 april 2005, 15:53
mijn klas is helemaal verschrikkelijk, we moesten eens allemaal nablijven omdat 1 iemand uit onze klas allemaal met stinkbommetjes zat te Kl0ten. we hebben hem natuurlijk niet verlinkt dus moesten allemaal nablijven. sindsdien hebben we een zeer negatiefe reputatie. echt verschrikkelijk kinderachtige mensen zitten er in mijn klas en het is noch wel een VWO klas! schandalig!

creamy
22 april 2005, 16:02
Mijn klas deed vandaag oowk weer eens vervelend
bijna elke dag is er wel iemand die er moet huilen om de lelijke dingen die ze zeggen >.<"
soms is mijn klas oowk gewoon kinderachtig ;_;"

Tom_GM
22 april 2005, 16:16
Bij ons in de klas zijn er gewoon 2 leerlingen nooit gekomen O_O"
2 Leerlingen kwamen eerst wel maar nu mooit meer en 2 andere leerlingen zijn geschorst! XD

Ongeregistreerd
22 april 2005, 16:58
Ik heb in mijn klas gewoon 1 ongelooflijke rotzak die denkt dat hij populair is terwijl hij eigenlijk geen enkele vriend heeft. :rolleyes:

Yutara
22 april 2005, 18:27
Vnadaag zei iemand in de klas tegen mij:Ik vind je leuk!O_O'
en dat is een joch dat mij altijd kliert!

Ongeregistreerd
22 april 2005, 18:27
Dan meende hij het dus hoogstwaarschijnlijk niet serieus. :rolleyes:

Yutara
22 april 2005, 19:23
Jawel das het ergste!

Master007
22 april 2005, 19:31
Jawel das het ergste!

Leuk toch...
Hij klierde je alleen omdat ie jou leuk vond...(vraag niet hoe ik dat weet) XD

Frieza_Dragon
22 april 2005, 19:38
iemand klieren omdat je hem leuk vindt, doet me denken aan Hey Arnold :D hij klierde je waarschijnelijk omdat hij aandacht wil ofzo...

Ongeregistreerd
22 april 2005, 19:43
Ik denk nog steeds niet dat hij het serieus meende, maar goed. :rolleyes:

Luuk
15 juni 2005, 18:34
Laat ik het zo zeggen: Ik zit in een leuke klas op 1 schaamhaarkop na fdan.

Aleen als je een keer aardig ben voor een meid dan ben je gelijk dood.

Death
15 juni 2005, 19:02
Klote klas kheb een keer een zak loly's bij me gelijk heel de klas staat te bedelen voor een lolly maja kben ook niet erg geliefd in de klas kben net een dodelijke bacterie 0o

treecko
16 juni 2005, 14:03
Ik heb een leipe klas YAY :D:D :P
Ze zijn wild (zoals ik:P)
En we worden eraltijd uitgeschopt :P

Ichimaru Gin
16 juni 2005, 14:06
mijn klas gaat zo vet worden volgend jaar :D
dat word extreme lol :p

alleen nog PWW en een leip werkstuk over Water.... :sweatdrop:

Damianflame
16 juni 2005, 15:43
Ik heb van die dommerds in mijn klas die niet kunnen spellen. Ze noemen mij een nerd omdat ik wel kan spellen en Yugioh speel. En ze vinden zichzelf zo stoer maar eigenlijk zijn ze kansloos. Gelukkig zit ik nu nog in groep 8 en als ik naar de middelbare ga zie ik ze allemaal (ja allemaal) niet meer! =D En dan doen ze heel stiekem en ze noemen bij mij die meiden gewoon bitch alsof dat namen zijn. Geschift he?

fallen
16 juni 2005, 15:45
w00t het gaat goed met onze klas we hebben al 3 man minder :rolleyes:

Kyna
16 juni 2005, 16:08
Ik heb geen geweldige klas, dacht aan het begin van het jaar dat ze me redelijk accepteren maar dat doen ze dus niet. Gelukkig na de vakantie een nieuwe klas (blijven zitten) of we worden toch allemaal opgedeeld vanwege de profielen (over naar de 4e).

Yutara
16 juni 2005, 16:09
mijn klas is nog erger geworden.
om de 10 minuten word er iemand uit gestuurt!

Inferno
16 juni 2005, 17:39
ik word alleen maar de klas uit gestuurd en waarom???(mischien omdat ik geen respect voor de leraren hebben maar jah ze verdienen het toch niet) en zoals vele leraren op mijn school hebben gezegd mijn klas is een beerput als er iets wordt gedaan valt alles in elkaar zodat niemand de straf of iedereen de straf krijg maar jah ik ben het gewend nog maar een jaartje en ik ben van de middelbare school dan is deze beerputzooi voorbij

Pidgeot
16 juni 2005, 18:02
ik zit in het eerste jaar van het middelbaar en er gaan er 5 weg :p gelukkig zijn het allemaal nurts, het elite- groepje ( kuch...)
we zijn met 20 in onze klas:
12 gastjes zijn heel stoer en schelden iedereen uit voor nurt
2 gastjes zijn strevers
1 kan ik echt niet uitstaan ( en hij kan mij ook niet uitstaan)
en dan heb ik zon stuk of 6 vrienden

Kyna
16 juni 2005, 18:08
mijn klas is nog erger geworden.
om de 10 minuten word er iemand uit gestuurt!

Bij ons breken ze de tent af, er vliegen tijdens de les gewoon complete boekentassen door het lokaal en etui's richting de docent ._.

Noof
16 juni 2005, 18:10
Wij houden het netjes....wij gooien met spatiebalken. :)

Inferno
16 juni 2005, 18:11
hahaha bij mijn klas is niks heilig als die van de leraar is XD we breken alles af zetten alles op zijn boel zelf de computer van mijn iwskunde leraar is al drie keer gestolen :D

Lulu
16 juni 2005, 19:29
Ik heb een toffe klas, we zijn een hele drukke klas (drukste van de school, maar wel de slimste) maar wel een hele gezellige, waardoor iedereen ook met plezier op school komt bij ons in de klas, iedereen gaat gewoon zijn gangetje enz.

*edit* Spatiebalken? Bij ons vliegen er af en toe complete schooltassen door het lokaal, of gewoon boeken. ;p

Yutara
16 juni 2005, 20:15
of meestal bij wiskunde gaan ze kei hardop de op zo'n brede dikke plastic wand schoppen en meppen.
en dan zeggen ze dat ze met de andere klas aan het communiceren zijn. :sweatdrop:
of soms schelden ze de leraar uit en gaan ze uit het raam hangen en naar buiten! XD

fallen
16 juni 2005, 20:35

lol bij ons jatten ze die

Venom
16 juni 2005, 20:38

ik trap gewoon een raam in als iemand de deur voor me neus dichtgooit

Indo
16 juni 2005, 20:43
wat doen jullie niet allemaal op school XP

Inferno
16 juni 2005, 21:04
lol hebben natuurlijk

Ishe
16 juni 2005, 21:07
Tijdens Frans gooien we met knuffelberen, tijdens economie maken enkelen een waaier van hun economieboek. Etui's worden uit het raam gegooid net zoals restjes brood... En zo af en toe wil er ook nog wel een tas naar buiten gegooid worden. Oja, en de prullenbak wordt zo neergezet dat hij omvalt als er iemand binnen komt.

Jaja, ik heb het over een zeer brave VWO-klas. (a)

fallen
16 juni 2005, 21:08
het lijkt me echt verschrikelijk om in een klas te zitten met alleen maar van die stuudjes

lol maken owned

Shinji
16 juni 2005, 21:08
Mijn klas is gewoon lijp. :p
Ik kan met iedereen goed opschieten dus mij hoor je niet klagen.

Anne
16 juni 2005, 21:12
Ik heb een heel leuke klas :) Maar morgen is de laatste schooldag en volgend jaar begint de tweede fase dus krijg ik een andere klas... Vinnik opzich wel jammer. Dus gaan we morgen met een groot deel vd klas pannenkoeken eten in t pannenkoekenrestaurant! :D

Aran na e Cor
16 juni 2005, 21:19
mijn klas in de 4e valt beetje mee alleen
ik heb iemand die zowat ale uren spijbelt
bij economie laats werd er vanalles t raam uit gesmete
etuis,schriften,schoenen o ja we hebben de reputatie als minst sympathieke maar wel slimste klas

mn 2e klas was echt druk we hadden een reputatie op school als de drukste klas er werd elke les wel iemand uitgestuurd

Death
17 juni 2005, 07:34
Vorig jaar stond mijn klas bekend als de drukste en ergste klas van de hele school ik zak een niveau lager en nu is dat de drukste en ergste klas van de school 0o

ShadowLife
17 juni 2005, 18:12
Ik zit in 5vwo , Qua dames zuigt het maar heb een te chille klas qua vrienden. Stuk voor stuk loltrappers en feestbeesten (netzoals ik ;)) Dus we zijn al berucht :D

Yutara
18 juni 2005, 11:02
ik heb nooit lol op school!
ik word gepest!
gisteren was het echt erg!
omdat we een laatste les Aardrijkskunde hadden gingen we naar buiten en de boel slopen! :sweatdrop: :sweatdrop:

fallen
18 juni 2005, 11:27
Ik zit in 5vwo , Qua dames zuigt het maar heb een te chille klas qua vrienden. Stuk voor stuk loltrappers en feestbeesten (netzoals ik ;)) Dus we zijn al berucht :D

kwa dames heb ik geluk :D

maar hij hebben volgend jaar echt een saaie klas want er zijn al 3 lijpe gasten van school afgetrapt en de helft van de klas gaat een ander vak doen dus zijn we maar met 3 man waaronder eentje echt lomp doet denkt dat die grappig is al die shit en de andere is lijp dus dat word echt saai :sweatdrop:

ShadowLife
18 juni 2005, 13:45
Hmmz kut voor je, maarja richt je dan maar wat meer op de dames als je daar geluk mee hebt ;)

Als ik blijf zitten kom ik in een te grote budklas :( Echt niet normaal wat een josties, dus even blokken deze laatste weken

fallen
18 juni 2005, 13:46
is idd kut mjah life goes on

dan zou ik ook blokken want met die lompe gasjes in een klas zitten is nooit leuk

Princess
18 juni 2005, 19:45
Ik had dit schooljaar een leuke klas dus hoop dat ik volgend jaar weer bij ze in de klas kom. :)

MlisSs
18 juni 2005, 19:55
Ik zat dit jaar in een super toffe klas,, :) ,, Behalve het kind [soort van koe achtig iets] dat bijna 2 jaar mijn vriendin was ,,hoop ik dat ik bij de rest van de klas weer kom ! :)

@ Dragongirl - Ja he! :D :P

Princess
18 juni 2005, 20:00
Ik zat dit jaar in een super toffe klas,, :) ,, Behalve het kind [soort van koe achtig iets] dat bijna 2 jaar mijn vriendin was ,,hoop ik dat ik bij de rest van de klas weer kom ! :)

@ Dragongirl - Ja he! :D :P

Patrick (=dat meisje) heeft het gewoon voor haarzelf verpest, ze gaat tegen mij dom lopen doen, tja dan vind ik dat ook niet leuk.. whehe.

MlisSs
18 juni 2005, 20:01
Ja klopt!

Ichimaru Gin
18 juni 2005, 21:38
Patrick...meisje... OMFG...!!!!!
*sorry als de reactie te hevig is*

BTW als wij dingen uit het raam gaan gooien word alles nat.. :D

aan de linkerkant van de school (vanaf de hoofdingang: de achterkant) loopt een sloot :D

King_Arthur
18 juni 2005, 23:15

Het was de raam toch niet? :rolleyes:

Venom
18 juni 2005, 23:19

maar hij vloog er wel uit :rolleyes:

King_Arthur
18 juni 2005, 23:22

maar hij vloog er wel uit :rolleyes:

Ga de boel even overdrijven. :rolleyes: Alleen die lat ernaast viel eraf . :p

Het_Papiertje
19 juni 2005, 10:00
na de zomervakantie ben ik het enige meisje wat in m'n klas komt :( al m'n vriendinnen gaan eeen niveau lager doen :( en dan ben ik dus helemaal alleen, ik het enige meisje tussen allemaal engerds waarvan ik er maar 1 echt mag :sweatdrop: dat word nog leuk

Nyaro
19 juni 2005, 11:03
Als ik hoor wat er allemaal wel niet in jullie klassen gebeurt, valt dat bij mij nog best wel mee...
Maar wij zijn ook maar met z'n 15en en volgend jaar met z'n 13en.

Aran na e Cor
19 juni 2005, 13:34
na de zomervakantie ben ik het enige meisje wat in m'n klas komt :( al m'n vriendinnen gaan eeen niveau lager doen :( en dan ben ik dus helemaal alleen, ik het enige meisje tussen allemaal engerds waarvan ik er maar 1 echt mag :sweatdrop: dat word nog leuk

dammm dat lijkt me zooo k*t he

Princess
19 juni 2005, 13:39
Patrick...meisje... OMFG...!!!!!
*sorry als de reactie te hevig is*

BTW als wij dingen uit het raam gaan gooien word alles nat.. :D

aan de linkerkant van de school (vanaf de hoofdingang: de achterkant) loopt een sloot :D

Patrick is niet haar echte naam, maar iedereen noemt haar gewoon zo. xD

thelonestrider
19 juni 2005, 15:19
mijn klas is wel druk...
31 kinderen+ ik.....
irritante juf....
schapen...
kan het nog erger:P
owja
groep 8 kan erger worde...oude knar voor de klas!!

Het_Papiertje
20 juni 2005, 11:04

dammm dat lijkt me zooo k*t he

idd, hatelijk

Roos
20 juni 2005, 13:13
mijn klas is wel druk...
31 kinderen+ ik.....
irritante juf....
schapen...
kan het nog erger:P
owja
groep 8 kan erger worde...oude knar voor de klas!!

Ow yuk...ben sow blij dat ik eindelijk van die kutbasisschool ben.
me klas is vetgesellig (volges meeste leraren té gesellig) Alleen zit er 1 bitch in dat toevallig eerst mn vriendin was...Ze liegt de hele tijd en steelt soms ook van leerlingen. misschien vinden jullie dat ik niet mag vooroordelen maar wij hebben een probleem in onze klas, der wordt namelijk geld gestolen en ik zo het sterke gevoel dat zij er8er zit... :(poor us :p

Yutara
20 juni 2005, 15:09
Wie kan mij vertellen of 2 HAVO erg is?!

Kyna
20 juni 2005, 15:18
2 Havo valt wel mee hoor. Bij 3 Havo komt er wel een omslag, moet je veel meer dingen zelf regelen. Maar 2 Havo... Neuh.

Yutara
20 juni 2005, 15:25
2 Havo valt wel mee hoor. Bij 3 Havo komt er wel een omslag, moet je veel meer dingen zelf regelen. Maar 2 Havo... Neuh.

'
oke want ik zit nu op VMBO-T maar ik kan waarschijnlijk naar HAVO!
dus thanx!