PDA

View Full Version : uit huis plaatsingO_O

Ansaphone
12 april 2005, 21:01
Net kwam de politie bij ons.De wteede keer die avond.Mijn meoder was vandaga echt vreselijk pissed en had me half in elkaar geslagen.Ze ketste me zo erg en deed me zoown piijn dat ik het uitschreeuwde.Natuurlijk bellen die buren dan weer die [...] politie.En nu zegt die dus dat er al zoveel meldingen zijn, dat we mss uitgeplaats kunnen worden.Ik ben echt suicidala en heb net voergegeven.Ik kan echt niet meer.Mijn ma wijst alles op mij af en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.Daarbij heb ik ook nog mijn eigen problemen en muziek helpt ook niet meer....Ik ga zelfmoord plegen. :(.Mss niet nu, mss later op de avond, mss morgen.Mss neem ik wel drugs, genoeg van te krijgen als je de juiste mensne kent op school.Ik houd van jullie allemaal.De jaren dat ik heir was waren jullie echt ene familie voor me.Ik heb goed met jullie praten en ik hoop dat jullie nog een fijn leven hebben.Luister ook eens Muse als je de tijd hebt.Het is het waard.Verder kan ik niets meer zeggen.Mss kom ik morgen wel weer online, mss ook niet meer.Ik houd van jullie.Liefs.

Morrowindt
12 april 2005, 21:02
Don't pleeg zelfmoord ├▓.├│

Luister voor deze ene keer is naar mij =(

Dragone
12 april 2005, 21:05
Vraag aan vrienden of je bij ze mag logeren... Dan ben je even weg van je moeder.

Kyna
12 april 2005, 21:07
Kun je niet ergens naartoe ofzo? Als ik zoiets zou hebben zou ik namelijk vragen of ik tijdelijk bij Nicole of Dragone ofzo zou kunnen blijven...

Amelia
12 april 2005, 21:10
nie r├│b tego!
doe dat niet!

>_< nie mozna sie poddawac! wytrzymaj to jakos, jakos z tego wyjdiesz!

nu weet ik niet of je iets van mijn pools begrijpt, maar ik vraag je erover heen te komen! >< als jou iets overkomt, dan... weet ik niet wat ik zou doen, maar ik zou er het niet kunnen accepteren! blijf sterk, blijf er voor ons en anderen die je nog willen!

je moeder is God niet! je kunt niet zo opgeven vanwege haar oordelen! je hebt je eigen leven om te leven!

Matt
12 april 2005, 21:11
Oke ik ken je niet goed, maar als ik echt ergens tegen ben is het zelfmoord.
een vriendin van mij wilde het doen, ik heb het uit haar hoofd grpaart, dus haal die freaking gedachte uit j hoofd!
denk aan de mooie dingen die in je leven kunnen gebeuren, je wete niet wat er met je gebeurd als je dood bent en ook niet als je leeft, en aangezien je maar ÚÚn keer leeft is het handig die keuze te wagen en iets moois van je leven te maken. Je kunt natuurlijk ergens naar toe wara kinderen zijn met famillie porblemen, je hoeft niet voor de rest van je leven bij je moeder blijven, als je groot bent kun je weg wanneer je wilt, of prata even met haar en leg haar alles uit al is het schreeuwend en vraag waarom ze dit doet!
JE GAAT DUS GEEN ZELFMOORD PLEGEN! GEEN DRUGD HELEMALA NIKS! begrepen?

je kunt je huid uit, ga ergens heen als het niet helpt(nadat je het gesprek met je moeder hebt gevoerd) dus ik hoop dat ik je nu genoeg heb geinformeerd en geloof me, je kan altijd iets van je leven maken of ga nara de politie of wat dan ook en het is niet leuk als je je eigen moeder moet aanklagen/aangeven maar alles is beter dan zelfmoord en ik zou dus hulp zoeken bij die organisaties voor kinderen met famillie porblemen, zij kunnen je vats helpen!
Ik hoop dat je nara mij luisterd en geen zelfmoord pleegt en iets moois van je leven maakt!

Ik wens je veel succes van uit mijn hart ;)

ReLex
12 april 2005, 21:11
Niet doen.

Ongeregistreerd
12 april 2005, 21:12
Ik kan niet zo'n intellectuele en lange dingen als de rest verkopen maar ik zeg gewoon:
Doe het niet!

Latino Heat
12 april 2005, 21:12
*slaps to sensen*

hey wat jij wilt doen lost niks op, denk je echt dat drugs of zelfmoord je gaat helpen

Ansaphone
12 april 2005, 21:13
@Amelia, ik begrijp je Pools wel :).

@de rest van de mensen: Ik heb neimand om heen te gaan.Ik heb maar een vriendin waar ik heen kan met problemen en zelfs dan is het nog niet over....

fallen
12 april 2005, 21:15
doe het niet

probeer met je vrienden erover te praten

Amelia
12 april 2005, 21:15
heheh, fajnie ze sie rozumiemy! w najgorszym ukladzie to mozesz do nas pszyjechac! ^^

Noof
12 april 2005, 21:16
@Amelia, ik begrijp je Pools wel :).

@de rest van de mensen: Ik heb neimand om heen te gaan.Ik heb maar een vriendin waar ik heen kan met problemen en zelfs dan is het nog niet over....

Zie je mobiel. Je waagt het niet om ook maar aan zelfmoord te denken. Begrepen? Er zijn ALTIJD mensen die om je geven, zoals ik. Ik spreek je weinig meer op MSN, maar ik beschouw je als een goede vriendin. True, niet zo als ik ChibiC beschouw, maar toch zeker als iemand met enige waarde.

Matt
12 april 2005, 21:16
Kari heb je wel gelezen wat ik zei, neem zo nodig afstand van je moeder als ben je bij je vriendin, loop eventueel weg(misschien lost het niks op) maar dan ben je even weg bij je moeder, ga eventueel bij een famillie lid, bij vrienden logeren en niet bij haar zijn en het beste helpt is echt naar die organisaties voor famillie porblemen ;)

Blade
12 april 2005, 21:18
Waag er niet eens aan te denken Petra, zelfmoord lost niks op als je iemand nodig hebt om mee te praten Tox en ik zijn op msn.

Ansaphone
12 april 2005, 21:26
heheh, fajnie ze sie rozumiemy! w najgorszym ukladzie to mozesz do nas pszyjechac! ^^

Hehe, co znamená pszyjechac? Jo, to je teda strasne fajn! :)

Mensen, ik voel me nu al wel ietsjes beter, ik ben niet mer echt suicidaal amar het gata moeilijk worden, ik ga nu van de comp af, msn is dood, maar ik kok morgen denk ik wel weer online... :)Bedankt voor jullie lieve steun, het heeft veel geholpen. :)

BattleDude
12 april 2005, 21:33
Vraag aan vrienden of je bij ze mag logeren... Dan ben je even weg van je moeder.

Gewoon een tijdje wegblijven van je huis...

Noof
12 april 2005, 21:35

Hehe, co znamená pszyjechac? Jo, to je teda strasne fajn! :)

Mensen, ik voel me nu al wel ietsjes beter, ik ben niet mer echt suicidaal amar het gata moeilijk worden, ik ga nu van de comp af, msn is dood, maar ik kok morgen denk ik wel weer online... :)Bedankt voor jullie lieve steun, het heeft veel geholpen. :)

Mij hoef je niet te bedanken, daar zijn vrienden voor.

ReLex
12 april 2005, 21:35

Gewoon een tijdje wegblijven van je huis...

Ja precies hou het straat yo.

Amelia
12 april 2005, 21:38
heheh, tylko nie fajne dla reszty XD

pszyjechac is, uhm... -flauwe NLse taal ook- , langs komen, naar iemand toe komen, letterlijk rijden... (en volgens mij spel ik het ook fout in het Pools XD)...

iig, mijn Poolse moeder zei dat als je wilt je ons mag bellen.. ze zegt dat ze Czechen erg mag ^^

sterkte~! wygrasz to! >: )

Tenjiku_Nezumi
12 april 2005, 21:45
Veel sterkte. :(

Deco T. Aoreste
13 april 2005, 11:22
Heb je door hoe erg je me hebt laten schrikken met die eerste post? O_O

Nouja, blij dat het iets beter gaat. Alsnog heel veel sterkte.

Doom
13 april 2005, 12:03
sterkte :( * geeft lijm*

Bartolomeus
13 april 2005, 12:44
geeft lijm??? :sweatdrop:

Doom
13 april 2005, 12:44
Om haar aan elkaar te plakken, zodat ze weer sterk is =3 Ontopic

Bartolomeus
13 april 2005, 12:47
Om haar aan elkaar te plakken, zodat ze weer sterk is =3 Ontopic

ooooooooooooo ik vat hem :D

Neiteio
13 april 2005, 13:51
Veel sterkte nog Petra.

Ome Menno
13 april 2005, 14:29
Blijf sterk! Het komt zeker goed!
Veel sterkte, wij zijn er in ieder geval om je te steunen.

Venom
13 april 2005, 15:37
ik weet hoe het voelt
ik haat die mensen dan ook ò.Ó

veel sterkte en ik hoop dat je mag blijven

King_Arthur
13 april 2005, 15:52
veel sterkte

@ de mensen die haar willen laten blijven: wtf, wil je haar echt bij haar moeder laten ? die moeder slaat haar eigen kind in elkaar >.<. ik zal direct bij der weg willen ook al is het me vlees en bloed.

Vordreller
13 april 2005, 16:11
@Kari: remember this=> de fout ligt helemaal niet bij jou.
En als je lang genoeg een pad bewandelt, dan zal de betegeling uiteindelijk makkelijker lopen

Kendra
13 april 2005, 20:37
Pleeg niet!
Je kan ook gewoon weg gaan...

Vordreller
13 april 2005, 21:34
idd, er zijn genoeg organisaties die opkomen voor de rechten van mensen in jouw situaties.
Wat kan je moeder je doen als iemand jou beschermt, en zelfs al slaat ze, sla dan terug joh.

Lijkt misschien moeilijk, maar het is en blijft ZIJ die JOU aanvalt. Het is pure wettige zelfverdediging, alleen uitkijken dat je geen controle over jezelf verliest.

Nuja, ik heb makkelijk praten, ik ben een getraind gevechtskunstenaar met 11 jaar ervaring in Jiu-Jitsu, een zelfverdedigingssport. Voor mij is dat mar normaal om terug te slaan als iemand mij met kwade bedoelingen aanvalt. Kan best begrijpen als je zoiets moeilijk zou vinden, van andere mensen ook trouwens...

ik hoop echt voor je dat dit snel voorbij is, en dat je snel weer oprecht zal kunnen glimlachen.

schaduw
13 april 2005, 23:34
gewoon neit doen er zijn genoeg dingen in het leven die vreugde brengen zoals dat je school afbrandt met al je docenten erin

Ongeregistreerd
14 april 2005, 06:20
gewoon neit doen er zijn genoeg dingen in het leven die vreugde brengen zoals dat je school afbrandt met al je docenten erin

:sweatdrop:

dragonbreath
14 april 2005, 07:26

tsja das ook weer vergezocht.

SalamenceMan
14 april 2005, 18:32
Petra, achter de wolken schijnt de zon, en die zon, is er voor iedereen, ook voor jou! ;)

Morrowindt
14 april 2005, 19:50
Petra, achter de wolken schijnt de zon, en die zon, is er voor iedereen, ook voor jou! ;)

Meeeelig X3

Vordreller
15 april 2005, 16:35

Meeeelig X3

Misschien, maar megawaar, iedereen verdient wat van die zonneschijn. Het enigste dat je moet doen is je ramen openen om die binnen te laten

Killua
21 april 2005, 19:13
sterkte! enne als het zo door blijft gaan, kun je altijd nog naar www.kindertelefoon.nl (http://www.kindertelefoon.nl) of gratis bellen met 0800-0432 helpt egt er zijn daar hele aardige mensen, mijn moeder geeft me ook altijd klappen en geeft mij de schuld van dat we in de straat zo'n beetje bekendstaan als "de bonte hond" maar ik word niet uit huis geplaatst. MAAR WAAG HET NIET OM OOK MAAR AAN ZELFMOORD OF DRUGS TE DENKEN!!! :mad: :mad: :mad:

Frieza_Dragon
21 april 2005, 19:17
hhmmm, waarom zou je zelfmoord plegen man?? er is nog zo veel moos in het leven

Venom
21 april 2005, 19:21

youre a f*ck-up

Frieza_Dragon
21 april 2005, 19:25

youre a f*ck-up

en wat bedoel je daar nou mee?

Venom
21 april 2005, 19:27
man wat nou mooi's in het leven...ik heb ongeveer de zelfde kijk op het leven als zij en daar zie ik echt niet iets zinnigs in dus als je nou een goed argument hebt kom daar dan mee !

Frieza_Dragon
21 april 2005, 19:31
dan is dat jou probleem, ik zeg alleen dat het het niet waard is om nu al te sterven en de meeste hier zijn het daar wel mee eens (mag ik hopelijk aannemen). je hoeft niet meteen te gaan schelden.

girlhitscar
21 april 2005, 19:41
Net kwam de politie bij ons.De wteede keer die avond.Mijn meoder was vandaga echt vreselijk pissed en had me half in elkaar geslagen.Ze ketste me zo erg en deed me zoown piijn dat ik het uitschreeuwde.Natuurlijk bellen die buren dan weer die [...] politie.En nu zegt die dus dat er al zoveel meldingen zijn, dat we mss uitgeplaats kunnen worden.Ik ben echt suicidala en heb net voergegeven.Ik kan echt niet meer.Mijn ma wijst alles op mij af en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.Daarbij heb ik ook nog mijn eigen problemen en muziek helpt ook niet meer....Ik ga zelfmoord plegen. :(.Mss niet nu, mss later op de avond, mss morgen.Mss neem ik wel drugs, genoeg van te krijgen als je de juiste mensne kent op school.Ik houd van jullie allemaal.De jaren dat ik heir was waren jullie echt ene familie voor me.Ik heb goed met jullie praten en ik hoop dat jullie nog een fijn leven hebben.Luister ook eens Muse als je de tijd hebt.Het is het waard.Verder kan ik niets meer zeggen.Mss kom ik morgen wel weer online, mss ook niet meer.Ik houd van jullie.Liefs.

Alsjeblieft ga geen zelfmoord plegen. Daar los je echt niets mee op. Heb je geen vrienden of andere familieleden bij wie je kan blijven. Er zijn ook zoveel instellingen waar je heen kan gaan voor hulp. Maar als je zelfmoord pleegd, kwets je wel de harten van de gene die wel van je houden. :(