PDA

View Full Version : Nieuwe tv en dvd speler (eindelijk) *Yay*

Brooddoos
12 april 2005, 20:35
Wieh, we hebben op het internet eindelijk een nieuwe tv en dvd-speler bestelt. Nu hadden we altijd nog maar video en nu kan ik mijn dvd's lekker op tv kijken en niet op kleine scherm van comp. :D
Als ik die site vind van die tv's enzo kan ik een picie laten zien.

Morrowindt
12 april 2005, 20:39
Yaaay ^_^

In leuven hebben ze eindelijk de Dvd ontdekt :p

Je had evengoed een ps2 kunnen kopen ;)

Neiteio
12 april 2005, 20:45
PS2 is kut kwaliteit vergeleken met een 'Normale' DVD speler. Gefeliciteerd met je aanwinsten.

Erik
12 april 2005, 20:50
PS2 is kut kwaliteit vergeleken met een 'Normale' DVD speler. Gefeliciteerd met je aanwinsten.

Zeker, en dat kreng speelt lang niet alles af.

Stef_Tha_Man
12 april 2005, 20:50
maar je kan er wel op gamen
dat kan een DVD speler niet :p

Morrowindt
12 april 2005, 20:58

Ps2 dient in de eerste plaats ook om op te gamen,je hebt er gewoon een dvd optie bij en das wel handig :rolleyes:

Erik
12 april 2005, 21:00
maar je kan er wel op gamen
dat kan een DVD speler niet :p

Mensen die willen gamen hebben zo onderhand wel een console :)

Ongeregistreerd
12 april 2005, 21:14
Eindelijk nog eens een blij topic hier, dat lucht mij ook op en daarom ben ik blij.

Gefeliciteerd!

megaman
13 april 2005, 12:45
met een playstation kan je meer je kan muziek luisteren,dvd`s kijken en gamen dus heel veel meer dan zomaar een dvd spelers :sweatdrop:

BattleDude
13 april 2005, 13:08
met een playstation kan je meer je kan muziek luisteren,dvd`s kijken en gamen dus heel veel meer dan zomaar een dvd spelers :sweatdrop:

Maar zoals al gezegd is, is de PS2 rotkwaliteit... =)

Maar ben wel benieuwd naar de foto van je nieuwe tv, ik wil wel weten hoe die eruit ziet =P
Gefeliciteerd! ^^

Neiteio
13 april 2005, 13:37

Ps2 dient in de eerste plaats ook om op te gamen,je hebt er gewoon een dvd optie bij en das wel handig :rolleyes:

Uh jij zei dat ze beter een ps2 kon nemen. =/

Brooddoos
13 april 2005, 15:38
Yaaay ^_^

In leuven hebben ze eindelijk de Dvd ontdekt :p

Je had evengoed een ps2 kunnen kopen ;)

lol, mijn vrienden hadden allemaal al een dvd speler hoor. Maar wij (mijn familie) zijn altijd laat met dat soort dingen.
Ik zal morgen ofzo pas een pic kunnen tonen want dan komt mijn broer terug die de site weet. Over 3 dagen komt de tv aan!

Morrowindt
13 april 2005, 16:21

Uh jij zei dat ze beter een ps2 kon nemen. =/

Nee ;)

Ik zei dat je evengoed een ps2 kon kopen.

Vordreller
13 april 2005, 16:42
DVD spelers verschillen in kwaliteit, mijne moest gerepareerd worden, heb gewoon een nieuwe gekrgeen van de maatschappij.
Spiksplinternieuw

Peregrine
13 april 2005, 16:43
cool ik heb er eentje op mijn radio zitten en die is van mega goeie kwaliteit(nu alleen nog een tv op mijn kamer)

Erik
13 april 2005, 16:47
Ben zelf ook op zoek naar een breedbeeld flatscreen TV en een goede DVD speler maar omdat ik geen achterlijk grote TV wil is het lastig om een geschikte te vinden.