PDA

View Full Version : Pokemon Dark Forcess *DELETED*

Little_Sceptile
12 april 2005, 19:38
Inschijven please en ratezzzz

The_little_Devil
13 april 2005, 13:36
kan je zelf niet eerst iets schrijven?????? :confused:

Little_Sceptile
13 april 2005, 13:48
kan je zelf niet eerst iets schrijven?????? :confused:

Neej

The_little_Devil
13 april 2005, 13:49
Nou dan probeer het dan

Little_Sceptile
13 april 2005, 14:36
http://img175.echo.cx/img175/1194/darkforces9pu.jpg

Chapter 1: Dark Leaque!

Nik lag vredig in zijn bed. Zijn moeder keek even naar hem. Ze sloot de deur, ze ging even naar de videotheek. Ze gooide de sleutel onder de vuilbak, en reed met haar auto snel weg. Even later werd Nik wakker. Hij hoorde iets. Hij sliep toch eventjes verder, hij dacht dat het maar een droomgeluidje was of zo iets.
Eventjes later hoorde hij weer het geluidje. Nu stapte hij uit zijn bed. Plots zag hij voor de deur een man! Nik schrok zich kapot. Hij rende naar boven en pakte een knuppel. Hij rende naar beneden en opende de deur: Het was een man die stond te prutsen aan de deur!
“Aaaaaaaaa!”, brulde de man hard. Nik sloeg hem voor zijn mond met de knuppel van hard staal.
De man bloede. Hij gaf een pokemon aan Nik en rende zo hard mogelijk weg. Even later komt zijn moeder door de voordeur aangelopen.
“Wat doe jij hier! En waarom zit er al dat bloed aan die knuppel?’, vroeg zijn moeder zich boos maar bezorgd af.
“Nou, er was een inbreker, dus ik ga naar beneden toe en geef hem een klap voor zijn snoet! Dan geeft die oen mij een pokemon en smeert hem! Die sukkel!”, zei Nik stoer, maar geschrokken.
“O, Kee!”, zei zijn moeder, en ze gingen naar bed.
De volgende dag gi[ng Nik er al vroeg uit, hij had afgesproken met zijn vriendje Aaron. Eigenlijk wou Nik wel even zien welke pokemon er in de pokemon ball zat en keek. Het was: Cyundia! Nik rende naar Aaron.
Bij Aaron thuis: “Kan Aaron komen spelen?”, Vroeg Nik aan Aaron’s moeder, die voor de deur stond.
”Neej, maar kom maar, maar verder zeg ik niks!”
Nik liep naar de living, daar zat Aaron op de zetel een brief te lezen
“Wat is dat voor brief?”, Vroeg Nik. Aaron liet hem zien: ”Ik mag meedoen aan de Dark Leaque! Hij bevindt zich op het eiland Dark Island, dus als je zin hebt om mee te gaan?”
Dat wou Nik wel! Hij antwoordde enthousiast.
Hij pakte de telefoon en belde zijn moeder. Die vond het goed. Hij ging nog even langs zijn huis om spullen te pakken, en liep toen naar de boot, samen met Aaron.
Ze liepen naar de boot, die maar eens in het jaar vertrekt.
Ze liepen door het straatje van Aaron, en kochten een lekker ijsje, het was namelijk erg warm.
Onderweg kwamen ze Deeds tegen. “Heej, jou heb ik lang niet meer gezien!”, zei Nik, en omhelsde haar.”Kom nu, we moeten echt gaan!”, zei Aaron, en duwde Deeds weg.
Toen Nik en Aaron wegliepn, was Deeds vanachter gekke bekken aan het trekken, waar Nik hard om moest lachen.
Ze liepen door het bos, waar ze Team Ikon tegen kwamen. Dit was het tegenovergestelde van Team Rocket.
Ze begroetten elkaar hartelijk. Nik en Aaron stapten door.
Plots hoorden ze ene boot: Tootttttootooto.
“Oneen, dat zal toch niet...”
Word vervolgd!

TheGreatJpemmer
13 april 2005, 14:38
Naam: Animanio
Leeftijd: 16
Uiterlijk: zwart haar
Pokemon: Pidgeot
team: der schwarze herren

The_little_Devil
13 april 2005, 14:42
Dat is al veel en veel beter :D

Little_Sceptile
13 april 2005, 14:43
Pokemon Dark Forces!

Dat is al veel en veel beter :D

Als je Quote moet je hem wel ff

aan het einde van wat je wilt quoten zetten!

Ome Menno
13 april 2005, 14:44
Sorry, ik vind hier helemaal niks aan.. =/

Spg_Hiro
13 april 2005, 14:46
Sorry, ik vind hier helemaal niks aan.. =/

Ben ik met hem eens. Sorry.

Little_Sceptile
13 april 2005, 14:48
Het word beter

Doom
13 april 2005, 14:48
Het is toch al wat anders dan die standaard crap. Btw, ik heb het idee verzonnen, dus voel ik mij ook beledigd. Hij heeft het wel wat verkeerd begrepen mja...Het was de bedoeling dat hij niet klopte en dat de man de pokball bazelend gaf.

Spg_Hiro
13 april 2005, 14:50
Het verhaal ging te snel. Ze waren binnen een paar zinnen al bij de boot. Het was leuker als je alles meer uitgewerkt had.

Doom
13 april 2005, 14:50
En dat is ook waar ja.

The_little_Devil
13 april 2005, 14:52
daar ben ik het heelemaal met je eens :p

Little_Sceptile
13 april 2005, 14:52
Daarom herschrijf ik hem

shaman_yoh
13 april 2005, 14:57
he dat is toch goku met andre kleren?

TheGreatJpemmer
13 april 2005, 15:01
wie?

Toshita
13 april 2005, 15:04
Vind wel dom dat ze mijn ideeën pikken...(ik was de eerste die een logo had bij fanfic en nu zijn er al vel) naja...

Little_Sceptile
13 april 2005, 15:05
Ja nou? Dat maakt het leukier!

The_little_Devil
13 april 2005, 15:08
Het hoeft niet het maakt het ook niet leuker
het geeft gewoon sfeer. :D

Little_Sceptile
13 april 2005, 15:18
Wie wil helpen?
PM ff

Ome Menno
13 april 2005, 15:22
Vraag hulp voordat je een verhaal gaat maken. Nu zitten we met een topic vol zooi. =/

Little_Sceptile
15 april 2005, 11:32
Ik maak vanmiddag een nieuwe epi , als jullie dat nodig vinden.
Maar hier nog 1 zelf gemaakt logo:

http://img56.echo.cx/img56/3011/logo1ok.jpg