PDA

View Full Version : De meest irritante persoon in je omgeving

Jelmaru
12 april 2005, 17:20
Ik had opeens een leuk ideetje wie is de meest irritante persoon in je omgeving en waarom. Een goede manier om je hart te luchten over bepaalde personen lijkt mij.

Voor mij is de meest irritante persoon pieter, deze eikel denkt helaas dat ie bevriend is met de rest van mijn band dus issie vaak in de oefenruimte bij ons op school. En als je dan staat te zingen zie je gewoon dat hij het over je heeft arghh en dan die kop van hem, hij laat me niet met rust hij vreet van de grond, hij bestaat en hij heeft een gigantische kutstem.
Zo dat was mijn grootste irritatie nu jullie :P

Ongeregistreerd
12 april 2005, 17:51
Er zijn enorm veel mensen waar ik me aan irriteer, elke dag is dat wel iemand anders.
Maar momenteel ga ik toch voor mijn wiskunde leraar, die stinkende aap denkt echt dat hij grappig is en dat hij alles weet terwijl hij eigenlijk gewoon een dikke oude nul is. :rolleyes:

Tenjiku_Nezumi
12 april 2005, 17:52
Een paar mensen uit mijn klas die hun smoel niet kunnen houden wanneer er iets wordt uitgelegt.

King_Arthur
12 april 2005, 17:52
zeikende mensen :sweatdrop:

Venom
12 april 2005, 17:55
op awf is het die wannabe heerser ''master''
en irl is het iig bijna iedereen

Dragone
12 april 2005, 17:55
Dit ├*s een goed topic. XD

Ik haat stoor me enorm aan iemand die altijd denkt supeieur te zijn, mij kleineert en zegt dat ik me overal mee bemoei. Hij is altijd chaggo, en speciaal tegen mij, en ik moet ook nog met bio telkens met hem samenwerken :x.

De waarheid: Hij is altijd chaggo, aggresief, en kan nooit tegen een grapje, hij is enorm jaloers als ik met iemand praat waar hij veel mee omgaat. kots

Ishe
12 april 2005, 17:57
Eerst was dat een persoon die ongewenste dingen deed... Laten we het zo zeggen... *heeft het er niet graag over*

Er zijn veel dingen die me irriteren, ik raak ook snel geïrriteerd... Hardop kauwgomkauwende mensen vind ik zeer hatelijk. Mijn Duits-leraar is óók irritant, met zijn idiote 'grappen' en vage woedeaanvallen. En zo kan ik eigenlijk nog wel een tijdje doorgaan.

Trut
Mijn hele klas is irritant en mijn zus
en ik ben zelf ook irritant ._.

ReLex
Ik haat iemand op dit forum, maar dat ligt geheel aan mijzelf.

Wel iemand anders, een 14 jarige gast die nog op de basisschool zit en praktisch onderwijs krijgt, die denkt helemaal de shit te zijn op school.

Morrowindt
12 april 2005, 17:58
Ik irriteer me enorm aan Buzzup ├▓.├│

Ongeregistreerd
12 april 2005, 18:01

En gelijk heb je! Ik ben een vunzige schurk! :mad:

Venom
12 april 2005, 18:02

X""""""D

Morrowindt
12 april 2005, 18:03

Idd,irritant mormel ├▓.├│

Wie zich irriteert nog aan Buzzup steekt zijn handen op =3

Blankenberge ik wil die handen zien =D

Xocolatl
12 april 2005, 18:05
Ik aan een irritant gastje die denkt dat ie volwassen is, die in mijn klas zit, hij is gwoon een vette "L*L. En nog iemand op animewolken wiens naam met een F begint

Apollo
12 april 2005, 18:05
Mike, de allergrootste rottige ***** klier van de klas die mij uitscheld voor een homo wat zowieso al zielig is omdat hij dus dus kennelijk niet respecteerd, gaat met zijn hoofd op mijn bank liggen, strikt expres mijn veters los, gaat op me zitten en voelt zich daarbij nog beter naast me ook.

Ik wou dat hij werd over geplaatst naar een andere stream...

Nils

TheJokerr
12 april 2005, 18:06
Mike, de allergrootste rottige ***** klier van de klas die mij uitscheld voor een homo wat zowieso al zielig is omdat hij dus dus kennelijk niet respecteerd, gaat met zijn hoofd op mijn bank liggen, strikt expres mijn veters los, gaat op me zitten en voelt zich daarbij nog beter naast me ook.

Ik wou dat hij werd over geplaatst naar een andere stream...

Nils

als hij op je gaat zitten is hij een homo

Ongeregistreerd
12 april 2005, 18:06
Ik aan een irritant gastje die denkt dat ie volwassen is, die in mijn klas zit, hij is gwoon een vette "L*L. En nog iemand op animewolken wiens naam met een F begint

Funzo?
FW?
Fuzzup?

Ome Menno
12 april 2005, 18:07
Spammers (xP), arrogante mensen en mensen die je geen respect voor je hebben.

Morrowindt
12 april 2005, 18:08

Funzo?
FW?
Fuzzup?

Why betrek je mij er weer bij ├│.├▓
Iedereen ziet mij graag ="3

toch =(

Tenjiku_Nezumi
12 april 2005, 18:09
*Knuv geeft* Ja hoor. ='3

Maar ehm, volgens mij heeft ieder lid wel een hekel aan een ander lid. oO

Ongeregistreerd
12 april 2005, 18:11

Ik niet, ik hou van iedereen en iedereen houdt van mij.

*Wordt wakker*

GoodLugia
12 april 2005, 18:31
een meid uit mijn klas, ze denkt dat ze mega popilair is maar dat is ze niet.
Ze beschouwt mij als haar aller-aller-aller beste vriendin terwijl ik dat duidelijk niet laat merken.
Ze is erg irritant en achtervolgd me vaak uit school en dan zegt ze heel vrolijk en opgewekt: SPELEN?

Yutara
12 april 2005, 18:34
das toch lol GoodLugia!
bij mij zijn het 2 jongnes uit mijn klas die zitten met alles wat ik doe of zeg wel een lolletje of grap of iets anders klierderigs te doen!

fallen
12 april 2005, 18:40
1 gast in mijn klas die denkt dat hij god is o__0 maja de helft van de klas haat hem ook

GoodLugia
12 april 2005, 18:44
das toch lol GoodLugia!
bij mij zijn het 2 jongnes uit mijn klas die zitten met alles wat ik doe of zeg wel een lolletje of grap of iets anders klierderigs te doen!

das niet lol XS helemaal niet als ze elke morgen op school in je oor staat te tetteren van: GOEDEMORGEN =D.
Het is echt irritant hoor O_o geloof me =(

Morrowindt
12 april 2005, 19:11

Yaaaay =3
Sammie mij graag ziet =D

Take that Buzzup =3

De lievste persoon ziet mij graag ^_^

Maar goed,ik heb een hekel aan een leraar die mij onterecht een 0 heeft gegeven omdat ik zogezegd geprofiteerd heb van andermans werk -_-"

Kom op zeg,alsof ik zou profiteren :rolleyes:

Venom
12 april 2005, 19:18

Yaaaay =3
Sammie mij graag ziet =D

Take that Buzzup =3

Maar goed,ik heb een hekel aan een leraar die mij onterecht een 0 heeft gegeven omdat ik zogezegd geprofiteerd heb van andermans werk -_-"

jij profiteerd van de meiden op de straat hoeken :p

Morrowindt
12 april 2005, 19:18

Yaaaay =3
Sammie mij graag ziet =D

Take that Buzzup =3

jij profiteerd van de meiden op de straat hoeken :p

Nee want ik betaal =3

Xgamer
12 april 2005, 20:01
ik irriteer me heel erg aan 1 van mijn beste vrienden
hij pakt per dag zon 5 dingen af
raar waarom die dan al 8 jaar 1 van mijn beste vrienden is :p
maar mijn zus is echt het irritantst
ik word er echt gek van als ze de hele dag door vals loopt te zingen en raare geluiden maakt :sweatdrop:

Doom
12 april 2005, 20:01
Een homo uit mijn klas...
Rustiiig.....
Rustiiiiig....
Gawd, wat een kutmens :mad:

Jelmaru
13 april 2005, 13:03
Mijn homosexuele maatschappijleer en ckv leraar mogen we leuk pirouettjes doen voor de klas :sweatdrop: En die kerel lijkt op iemand die al 30 jaar dood is.

BattleDude
13 april 2005, 13:09
Geen idee... ik let er niet echt op..
Er zijn wel mensen die ik natuurlijk niet mag, maar 't valt allemaal wel mee opzich..

Deedlit
13 april 2005, 15:35
=_= een oude vriendin van me =_=
en een meeloopster dat ik n00bstar noem omdat ze niks van msn snapt =_= en doet alsof ze slim is.

Luuk
24 april 2005, 14:10
De irritantste persoon is 32 jaat ouder dan mij dus veel kan ik nie tegen hem doen.
Hij heb mijn pa uitgescholden en troen kreeg hij een mep van een vriend van me.
nu bedreigt hij me, pest hij me en steeds als ik hem tegen kom gaat hij me tegenhoudenn en kan ik niet weg.

Paws
24 april 2005, 14:12
Een oude vriendin van me, we waren vrienden vanaf de kleuterschool en toen dumpte ze me in de 3e klas voor een ander. :sweatdrop:

Twinkle
24 april 2005, 14:22
mensen die smakken. kan ik echt niet tegen.

simba
24 april 2005, 14:56

owh...ik weet wie je bedoeld :p
ja hij is bijna altijd in je buurt

dragonbreath
24 april 2005, 16:33
Voor mij is de meest irritante persoon pieter , deze eikel denkt helaas dat ie bevriend is met de rest van mijn band dus issie vaak in de oefenruimte bij ons op school. En als je dan staat te zingen zie je gewoon dat hij het over je heeft arghh en dan die kop van hem, hij laat me niet met rust hij vreet van de grond, hij bestaat en hij heeft een gigantische kutstem.
Zo dat was mijn grootste irritatie nu jullie :P

das het probleem al he wie noemt ze kijnd nou pieter das vragen om ruzie

Twinkle
24 april 2005, 16:35

owh...ik weet wie je bedoeld :p
ja hij is bijna altijd in je buurt

yep en ik heb het neit over me hond :p
hij is nu eten aan het halen. strx met hem eten..wie helpt me er door heen!!!! :(
ik wordt gekweldt!!!! :p :p
hahaha grapje maar hij smakt echt erg. zeg ik er iets van wordt ie boos :p :D

Ansaphone
24 april 2005, 20:12
Toch wel schimmelex en zijn schimmelige vriendinnetje.Had ik net weer ruzie me, over msn.Heb ze verwijderd.Och.Wordt weer GEZEUR morgen op school.BAH!Walgelijke mensen. :sweatdrop:

Cesar
24 april 2005, 20:30
LEATITSIA, mijn jongste zusje ze is alleen lief als ze slaapt want zelfs al ze lacht is ze een verschrikking en mun lerares natuur/wiskunde mens haar stem is dat van een heks, zeker de zus van de verwaande heks :sweatdrop:

Bishop
24 april 2005, 20:41
Zogenaamde Vrienden die je gebruiken & Naaien
En mensen die zeuren

creamy
25 april 2005, 06:29
Ik HAAT iemand bij mij uit de klas
Hij bemoeit zich egt overal mee, 'tis egt mega irri >.<"
Ik had een keer een nieuwe tas en toen begon hij er al gelijk allerlij stomme dingen over te zeggen ;_;"

Het_Papiertje
25 april 2005, 15:41
ik haat
yorick hij is zo vreselijk en zo zo rasistisch, hij denk dat ie leuk is en zomaar alles mag... :sweatdrop: