PDA

View Full Version : Pesten en Zelfmoord

RobinotX
12 april 2005, 16:35
Ik heb veel zelfmoordneigingen gehad omdat ik altijd gekleird werd door mijn adhd heb onder een auto proberen te springen uit het raam mezelf dood te steken maar heb het nooit gezegd. De leraren klierden mij soms ook omdat ik zo janker was

Maar nu gaat wel wat beter maar ben soms nog wel depri
Meestal niet maar soms wel.
Maar hier kan ik het kwijt en dat lucht idd op.

TheJokerr
12 april 2005, 16:47
dat de leraren je klierden vind ik echt belachelijk, maar je moet niet proberen om jezelf te doden. je beseft het misschien niet maar je zou er veel mensen een verdriet mee doen, zelfs de mensen die je pesten of gepest hebben.

ReLex
12 april 2005, 16:50
Ik heb veel zelfmoordneigingen gehad omdat ik altijd gekleird werd door mijn adhd heb onder een auto proberen te springen uit het raam mezelf dood te steken maar heb het nooit gezegd. De leraren klierden mij soms ook omdat ik zo janker was

Maar nu gaat wel wat beter maar ben soms nog wel depri
Meestal niet maar soms wel.
Maar hier kan ik het kwijt en dat lucht idd op.

Fok hun.
Ze zijn veel te min voor je, die stomme wannabe's.

RobinotX
12 april 2005, 16:54
thnx dat is waar maar toen had ik echt geen leven ik zat meer in hell

fallen
12 april 2005, 17:00
wat vinden mensen nou zo leuk aan pesten :sweatdrop:

probeer er met je leraar of mentor over te praten die zullen je wel helpen ik weet wat je bedoelt in onze klas zit er ook iemand die altijd gepest werd maar toen onze mentor actie ondernam was het pesten afgelopen echt zielige mensen zijn het om iemand anders depresief te maken

Cesar
12 april 2005, 17:01
is het nu dan voorbij?

RobinotX
12 april 2005, 17:03
nou ja en nee. SOms stoppen ze en dan gaan ze weer. Stoppen ze me in de leraressen plee of pakken me Medicijnen af. En ben ik druk en reageren de leraren het op mij af :(

Apollo
12 april 2005, 17:03

Heeft te maken met macht uitwisselen zodat ze controle over een persoon hebben, doen vooral mensen die geen leven hebben of zelf verwaarloosd worden.

RobinotX
12 april 2005, 17:06

Heeft te maken met macht uitwisselen zodat ze controle over een persoon hebben, doen vooral mensen die geen leven hebben of zelf verwaarloosd worden.

daar heb je gelijk in vind ik maar ik praat er met een leraar over en sins dien is het wel goed gegaan maar soms drijven ze het toch weer te ver :mad:
ik zou dan wel kunnen grmbl grmbl
Maar soms denk ik wel waarom leef ik

fallen
12 april 2005, 17:08
eigenlijk vind ik pestkoppen de ergste soort op een school

de beste manier om van je pesten af te komen is om te laten zien dat je die shit niet pikt maar dat eist ook veel lef

RobinotX
12 april 2005, 17:08
dat doe ik ook maar dan komen ze weer met een hele groep

fallen
12 april 2005, 17:12
mischien klinkt het raar maar mep er een op zijn bek dan zul je zien dat ze veranderen

RobinotX
12 april 2005, 17:13
jah dat wil ook doen maar dan word ik weer geschorst(ben het al is een keer geweest omdat ik een jiuitus en judo worp gebruikten =3

Cesar
12 april 2005, 17:13
mischien klinkt het raar maar mep er een op zijn bek dan zul je zien dat ze veranderen

maar dan moet je wel oplette wie je slaat, als het een buitenlander is denken ze dat je ze discrimineert en dan kom je in het nieuws, dood of levend :sweatdrop: er is veel te veel racisme in de wereld :rolleyes:

Jelmaru
12 april 2005, 17:14
Elke oplossing is beter dan zelfmoord. Dan laat je veel mensen met verdriet achter. Het is daarnaast ook nog eens laf want je loopt zo voor je problemen weg.

RobinotX
12 april 2005, 17:14
haha wat zijn we weer grappig :p dat was tegen Kimmy

fallen
12 april 2005, 17:17

maar dan moet je wel oplette wie je slaat, als het een buitenlander is denken ze dat je ze discrimineert en dan kom je in het nieuws, dood of levend :sweatdrop: er is veel te veel racisme in de wereld :rolleyes:

waar slaat dat nou op niet elke buitenlander is zo ik heb ook vrienden die buitenlanders zijn maar als ze ruzie hebben vechten ze alleen pas als er meer mensen komen helpen dan halen hun ook mensen erbij :sweatdrop:

dan moet je het echt tegen je mentor zeggen ofzo

Jelmaru
12 april 2005, 17:23
Misschien zou een bezoek aan een schooldokter of psycholoog geen slecht idee zijn. Heb het er met iemand in je omgeving over. Iemand die je vertrouwt.

fallen
12 april 2005, 17:34
maar hoezo word je geschorst als je vecht ik neem nu mij als voorbeeld k ik zou steeds gepest worden en op een dag word ik hysterish omdat mijn gedult op is en ik sla ik iemand in elkaar dan zullen ze mij tog snel begrijpen ofniet soms

Doom
12 april 2005, 17:40
Als ik zo kijk naar al die details van ADHD denk ik dat ik zelf ook ADHD heb...Maar het is idd k*t dat ze je pesten :(

Ongeregistreerd
12 april 2005, 17:42
maar hoezo word je geschorst als je vecht ik neem nu mij als voorbeeld k ik zou steeds gepest worden en op een dag word ik hysterish omdat mijn gedult op is en ik sla ik iemand in elkaar dan zullen ze mij tog snel begrijpen ofniet soms

Nee, voor leraren is geweld geweld, jij wordt geschorst en zij krijgen misschien straf. :rolleyes:

Morrowindt
12 april 2005, 17:47

Nee, voor leraren is geweld geweld, jij wordt geschorst en zij krijgen misschien straf. :rolleyes:

Geschorst voor vechten :rolleyes:

Daar word je bij mij echt nie voor geschorst o_o"

Ongeregistreerd
12 april 2005, 17:49

Hum, als je iemand in elkaar slaat wordt je bij mij echt wel geschorst, maar op een marginale school als de jouwe is dat vast schering en inslag. :p

Morrowindt
12 april 2005, 17:51

Hum, als je iemand in elkaar slaat wordt je bij mij echt wel geschorst, maar op een marginale school als de jouwe is dat vast schering en inslag. :p

Op mijn marginale school is er tenminste wat ambiance X3

Er was zelfs iemand die op een leraar had geslaan,en die gast werd geschorst voor een paar weken ofzow,dus hij mocht nog terugkomen :rolleyes:

Ansaphone
12 april 2005, 20:02
Ik heb tien ajar lang gepest.Als klein meisje in groep wtee werdt er met zand naar me gegooid en werd ik egschopt omdat ik de enige was met een bril.Toen ik verhuisde had ik al een lage zelfdunk en werd ik dus gelijk weer gepest.Ik was al half suicidaal en toen ik op de middelbare kwam werdt het nog erger omdat ik helemaal niemand meer kende en ik geen vrienden kon maken.Ik was daarna nog twee jaar lang het pispaaltje.Tot de derde, toen ik in een nieuwe klas kwam en mijn zelfbeeld in de vakantie iets was gestegen.Toch ben ik nog vaak heel depressief en suicidaal.Dan luister ik muziek.Ja, Muse.Ik weet het.Maar ik aanbid muse vooral omdat ze mijn lithium zijn.

fallen
12 april 2005, 20:10

omfg wat heb jij een erge school zeg en ik dacht dat onze school al een idiote directie heeft >_<

anyway dan doe je het tog buiten de school

Twinkle
12 april 2005, 20:11
voor iedereen die probleme heeft ga mt iemand prate....

Viral
12 april 2005, 21:02

waar denk je dat ze mee bezig zijn._.;;

King_Arthur
12 april 2005, 21:02
nja ik heb deze neiginen soms. ik word af en toe nog wel eens gepest op me school. en dan denk ik weer terug aan vroeger en dan word ik soms depri.

ik zou nooit zomaar slaan als iemand me pest, ben ik te soft voor.

maar als ze me blijven pushen zal der wel ooit een draadje los knappen.

dit is voor iedereen niet zo makkelijk hoor. sommigen durfen of willen niet zeggen waar ze voor worden uitgescholden of wat er is gebeurd. ik heb dit.

ik zal er wel over willen praten met iemand die het ook mee heeft gemaakt, want die kan me dan beter begrijpen dan iemand anders dieh et niet heeft meegemaakt en zegt, ja ik leef met je mee terwijl hij helemaal niet weet wat ik voel etc.

Samantha
13 april 2005, 19:26
toen ik klein was werd ik vaak door me klas genoten uitgescholden voor dikzak en niemand spelden met me en ik werd door iemand die in de flat naast ons woonde die zei telkens ik heb een mes op zo'n toon en nu woord ik soms nog gepest vvor dikzak maar verder niet meer maarja nu zit ik ook op een andere school he

dragonbreath
13 april 2005, 19:55
mmm...das best kaas allemaal. wij hebben een best leuke klas met van die ventjes die verschillen per dag. meestal ben ik gewoon te soft en laat ik alles maar gebeuren maar soms gaan ze zo ver dat ik gewoon met een hele hoop tegenacties kom en dan houden ze wel op..( denk aan..tas binnestebuiten doen met alle boeken er weer in, fiets op het dak, tikje in de gang waardoor ze achter een deur blijven hangen)...maar dat helpt niet egt als je gepest wordt door een grote groep dus mijn advies is weer net zo nuttig als een warmwaterkruik van chocola....:'(