PDA

View Full Version : Vinger eraf

Apollo
12 april 2005, 12:47
Hoi,

Er is bij mij een leraar op school die ik zelf ook heb, en die heeft zijn vinger eraf gehakt bij houthakken van het weekend. Er waren mensen in de klas die daar om lachten en ik lachte ook mee maar er zei een hevige stem "niet lachen!" :sweatdrop: Maar ik vond het toch behoorlijk triest dat er klasgenoten gewoon om zaten te lachen, ja kijk ik ook een beetje dus maar ik wilde het eigenlijk niet. heel irritant maar ik vind het wel heel zielig voor die leraar, ondanks dat ik hem niet zo erg mocht.

BattleDude
12 april 2005, 12:54
Hoi,

Er is bij mij een leraar op school die ik zelf ook heb, en die heeft zijn vinger eraf gehakt bij houthakken van het weekend. Er waren mensen in de klas die daar om lachten en ik lachte ook mee maar er zei een hevige stem "niet lachen!" :sweatdrop: Maar ik vond het toch behoorlijk triest dat er klasgenoten gewoon om zaten te lachen, ja kijk ik ook een beetje dus maar ik wilde het eigenlijk niet. heel irritant maar ik vind het wel heel zielig voor die leraar, ondanks dat ik hem niet zo erg mocht.

Dat... is best wel ziek =/
Opzich is 't wel grappig van dat je zoiets doet, maar achteraf denk je wel van: wtf, zo moet hij dan de rest van z'n leven door....

Blegh, het lijkt me echt verschrikkelijk om met een of meer vingers minder door 't leven te gaan... =/

Apollo
12 april 2005, 12:56
die vinger wordt er weer aangenaaid, maar toch is dat niet hetzelfde...

Doom
12 april 2005, 15:15
Moet pijn hebben, gedaan...

Tenjiku_Nezumi
12 april 2005, 15:19
OMG......

oO *Denkt aan eigen vingers die er gelukkig nog aanzitten*

Cesar
12 april 2005, 15:19
ik zou net als jij gedaan hebben, ik heb iets met erge dingen ik krijg altijd een big smile op mun gezicht, kan ik niks aan doen :sweatdrop: maar die leraar was dan ook wel erg dom bezig

Ome Menno
12 april 2005, 15:20
Damn, je vinger afhakken. Dat is niet niks. Anyway, hopeloos dat sommige mensen dan gaan lachen. Je gaat toch ook niet lachen op een begrafenis (om een soortgelijk voorbeeldje te noemen)

Erik
12 april 2005, 15:20

Een komma hoeft in dit geval niet, het zijn niet allebei persoonsvormen[/erika]

Cesar
12 april 2005, 15:22
Damn, je vinger afhakken. Dat is niet niks. Anyway, hopeloos dat sommige mensen dan gaan lachen. Je gaat toch ook niet lachen op een begrafenis (om een soortgelijk voorbeeldje te noemen)

dan ken je mijn familie niet, toen we naar begrafenis gingen zei mun moeder tegen mun zusjes: 'niet lachen dit is en begrafenis' maar aangezien we die man niet kenden en we harstikke melig waren moesten we onze lach inhouden :sweatdrop: ik schaamde me echt dood

Erik
12 april 2005, 15:24
Je gaat toch ook niet lachen op een begrafenis (om een soortgelijk voorbeeldje te noemen)

Ik hoop eerlijk gezegd dat mijn begrafenis een vrolijke boel wordt (en dan niet in de zin van opluchting ;))

Doom
12 april 2005, 15:31

Een komma hoeft in dit geval niet, het zijn niet allebei persoonsvormen[/erika]

Gawd, jij hebt altijd commentaar >='( doe iets nuttigs, die komma komt door haast...

Erisuko
Omg 0o Wtf is er grappig aan iemand die zn vinger eraf heeft gehakt ._.'
Sorry, ik kan er de humor echt niet van inzien.
Triest...

Cesar
Je gaat toch ook niet lachen op een begrafenis (om een soortgelijk voorbeeldje te noemen)

Ik hoop eerlijk gezegd dat mijn begrafenis een vrolijke boel wordt (en dan niet in de zin van opluchting ;))

ik ook, wij anti's geven altijd een groot feest als iemand dood is gegaan (niet negatief bedoelt) en zo wil ik het ook, maar om weer terug op het onderwerp te komen, hoe kan iemand nou zijn vinger kwijt raken onder het houthakken, ik bedoel.... dan moet je wel erg niet oplettend zijn :sweatdrop:

inuyasha
12 april 2005, 15:47
tsja je kan toch wel opletten waar je hakt :sweatdrop:

Dragone
12 april 2005, 15:55
Uch... Dat is geen respect hebben. :x Ziek word ik daarvan.

Ongeregistreerd
12 april 2005, 16:03

ik ook, wij anti's geven altijd een groot feest als iemand dood is gegaan (niet negatief bedoelt) en zo wil ik het ook, maar om weer terug op het onderwerp te komen, hoe kan iemand nou zijn vinger kwijt raken onder het houthakken, ik bedoel.... dan moet je wel erg niet oplettend zijn :sweatdrop:

Heel simpel, op een foute plaats hakken :rolleyes:
In zekere zin is het wel grappig als het op TV of zo zou gebeuren, maar als het in het echt gebeurt is het toch niet echt om mee te lachen.

Cesar
12 april 2005, 16:07

Heel simpel, op een foute plaats hakken :rolleyes:
In zekere zin is het wel grappig als het op TV of zo zou gebeuren, maar als het in het echt gebeurt is het toch niet echt om mee te lachen.

als je gaat houthakken ga je toch niet je hand erbij houden :sweatdrop: hebben ze trouwens geen machines voor die dignen, ik vind het voor de helft toch zijn eigen schuld, heel erg voor hem ik zou ook niet met een vinger minder kunnen, maar hij is wel heel erg dom geweest

Apollo
12 april 2005, 16:53
Ik denk eerlijk gezegd dat het een zenuwlachje ofzoiets was maar het was echt niet mijn bedoeling :( Het was nog niet echt lachen maar meer net een beetje smile ofzo maar iemand naast mij lag dubbel. Misschien had ik ook wel anders gereageerd als niemand lachte wie weet ik zou het zelf niet weten.

Verder snap ik zelf ook niet hoe het kan. Maargoed.

Morrowindt
12 april 2005, 17:18
Persoonlijk zou ik er heel hard om lachen moest het in een film zijn of op een toneel ofzow X3

Maar irl is het niet grappig... :rolleyes:

Maar eh over die begrafenis,op mijn begrafenis moet er gelachen en gedanst worden =3

en ze moeten het liedje "as we doeid zenn groeit er ges op onzen boik,ges op onzen boik"

Wat zoveel betekent als : "als we dood zijn groeit er gras op onzen buik,gras op onzen buik" X3

Ongeregistreerd
12 april 2005, 17:54
Persoonlijk zou ik er heel hard om lachen moest het in een film zijn of op een toneel ofzow X3

Maar eh over die begrafenis,op mijn begrafenis moet er gelachen en gedanst worden =3

en ze moeten het liedje "as we doeid zenn groeit er ges op onzen boik,ges op onzen boik"

Wat zoveel betekent als : "als we dood zijn groeit er gras op onzen buik,gras op onzen buik" X3

Count me in mate. Count me in. ;)

Blizz
13 april 2005, 12:01

*Booeeeeeh Aalsts/Gents*
West-Vloams rulez!!!

Nouwja, ik zou het zelf neit wille meemaken, dus lach er maar niet mee.

megaman
13 april 2005, 12:42
bah :( vies

Apollo
13 april 2005, 17:11
lach er maar niet mee.

het spijt me ook wel, maar ik weet nou niet zeker of ik nou zat te lachen om een klasgenoot naast me die er zo vreselijk lomp om zat te lachen of om de vinger. Maar ach, jullie denken nu vast dat ik mezelf eruit aan het lullen ben ofzoiets maar ik weet eerlijk gezegd nooit precies waar ik nou daadwerkelijk om lach.

Hij valt dus een aantal weken uit. We hebben nou een aantal keer het eerste uur vrij, maar dat heeft natuurlijk geen waarde aan wat er gebeurd is.

Gegroet,

Nils

Twinkle
13 april 2005, 19:22
hahaha ohw..sorry kon me niet inhouden maar het klinkt grappig zijn vinger der afgehakt met het houthakken..maareeh..houthakke doe je tog mt 2 hande???

schaduw
13 april 2005, 19:25
nou niet die leraar zo zie je maar leraren zijn gewoon mensen die hun school nooit hebben afgemaakt

Twinkle
13 april 2005, 19:26
haha jah

dragonbreath
13 april 2005, 19:46
ach respect...je kunt wel altijd respect hebben maar leedvermaak is tog ook best leuk, als ik voorover van mijn fiets pleur heb ik er lol in. als een ander dat doet ook.

*pakt groot schild tegen woedende menigte*

maarre een vinger afhakken is bestwel vaag, hoe kun je nou met een bijl je eigen vinger eraf hakken. ik heb het geprobeerd maar het lukt niet egt.

Ongeregistreerd
13 april 2005, 19:46
Well duh, als je het expres doet hak je minder hard. :rolleyes:

Twinkle
13 april 2005, 19:47
ik heb o0k wel respect vo0r die man ho0r( ook al kn ik hun niet)

dragonbreath
13 april 2005, 19:56
ok..

simba
13 april 2005, 19:58
hahaha ohw..sorry kon me niet inhouden maar het klinkt grappig zijn vinger der afgehakt met het houthakken..maareeh..houthakke doe je tog mt 2 hande???

ja toch dat dacht ik ook :sweatdrop:in die films houden ze die bijl altijd met twee handen vast :sweatdrop: ik heb het nooit in het egt gezien maar ik davht ook altijd dat het zo zwaar was en dat ze het daarom met twee handen doen is het niet zo dan :sweatdrop:ik heb respect voor die man maar hoe heeft ie dat dan voor mekaar gekregen :sweatdrop:

dragonbreath
13 april 2005, 20:01
ik heb het serieus met onze bijl geprobeert maar ik weet niet of die man het met opzet gedaan heeft ofzo anders is het onmogelijk..( ik hou van nutteloze experimenten =3 )
vertel es hoe heeft hij dat gedaan...

Twinkle
13 april 2005, 20:09
ik heb het serieus met onze bijl geprobeert maar ik weet niet of die man het met opzet gedaan heeft ofzo anders is het onmogelijk..( ik hou van nutteloze experimenten =3 )
vertel es hoe heeft hij dat gedaan...

okeaj ik denk dat et sow is gegaan..
hij legde siijn had neer en toen hakte ie sijn vinger eraf...haha neehj grapjuh..
weet et niet...

Ongeregistreerd
13 april 2005, 20:10
Het lijkt me dat hij gewoon op de tafel een stuk hout in kleinere stukken aan het hakken was en dat hout met 1 hand vasthield en zo zijn vinger er heeft afgehakt. :rolleyes:

Twinkle
13 april 2005, 20:11
ja maar sown bij is tog vet szwaar!.. :sweatdrop:

dragonbreath
13 april 2005, 20:12
moest ie huilen?......lol, maar wat buzzup zegft kan best zo zijn..

Twinkle
13 april 2005, 20:13
ja ik denk ook dat ut so is gegaan

Bart
13 april 2005, 20:47
Haha wel grappig :p

Morrowindt
13 april 2005, 20:47
Haha wel grappig :p

Jij vind een afgehakte vinger grappig? :rolleyes:

Dat is het eigenlijk ook X3

TeXas
13 april 2005, 20:49
Zou er niet blij mee zijn

Ik kan dan niet meer:
Gitaar meer spelen
Schrijven ( rechterhand dan )
Computeren/Gamen
AWF'en :(

schaduw
13 april 2005, 23:37
smaak verschillen de ene vindt het wel geinig en de anderen niet

Gabrian
14 april 2005, 16:24
Zou er niet blij mee zijn

Ik kan dan niet meer:
Gitaar meer spelen
Schrijven ( rechterhand dan )
Computeren/Gamen
AWF'en :(

Met 1 vingertje minder kan je heus nogwel op internet komen hoor..

dragonbreath
14 april 2005, 16:32
en je kan het als ecuus gebruiken om geen huiswerk te maken :P

SalamenceMan
14 april 2005, 17:14
Mijn Techniek assistent op school heeft een halve duim, iedereen noemt hem nu klein duimpje....

watgaatjoudataan
14 april 2005, 20:36
niet zo prettig, ik weet niet of ik nou nog wel zo goed hout durf te hakken :p

Cesar
14 april 2005, 20:57
ik zou ook niet met een vinger minder kunnen leven 0_0
ik ben nu al bang genoeg dat er een verlamt raakt ofzo... ik heb mijn handen nodig! NO!