PDA

View Full Version : ik wil niet meer/2

Venom
11 april 2005, 13:56
ugh en het word ook alleen maar erger >.<
nu is er iets gebeurt met een goede vriendin van mij..en ik weet niet hoe het nu met haar is..en nee ik kan haar niet bereiken...noujah op school een leuk lachje opzetten voor die stomme mentor.
gewoon het laatste uur gespijbelt vandaag..had ook echt geen zin meer V_V"'

en hou het dit keer een beetje ontopic *-*

King_Arthur
11 april 2005, 13:58
achja, wiskunde, kun je makkelijk spijbelen.
Maar wat is er gebeurd dan?

Ramante
11 april 2005, 14:09
Heb je nog steeds niets gehoord?
Heeft die jongen trouwens al terug gemaild?

Venom
11 april 2005, 14:33
nope nog niets gehoord...daar baal ik flink van...
*zucht* V_V

Ongeregistreerd
11 april 2005, 16:32
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar het zal vast wel ernstig zijn. Iig veel sterkte.

Yutara
11 april 2005, 17:56
arme jij! :( :(
veel stekrte!

Venom
11 april 2005, 18:01
bedankt allemaal

Venom
11 april 2005, 21:17
ahh gelukkig weer van die persoon gehoord..
gaat nu al stukken beter mischien kan ik nu slapen

Marie
11 april 2005, 21:50
Ach.. :( *geeft troostknuf* Ik hoop dat je nu weer wat beter slaapt. Het is iig fijn dat het weer wat beter met die persoon gaat.

Cyber
12 april 2005, 10:13
succes venom ik steun je ;)

Kyna
12 april 2005, 15:04
Mijn steun heb je sowieso ook =3

Master007
12 april 2005, 16:10
mijn steun niet......
wat is er gebeurt dan??

Venom
12 april 2005, 16:13
mijn steun niet......
wat is er gebeurt dan??

nou het zit zo ik pakte een mes en dreigde dat als jij niet op zou rotten dat ik hem dan door je heen zou steken ^_^

Kyna
12 april 2005, 16:35
XD
Omg jij bent goed x3

Deco T. Aoreste
12 april 2005, 17:13
mijn steun niet......

Hoe verrassend. :sweatdrop:

Cyber
12 april 2005, 17:15
mijn steun niet......
wat is er gebeurt dan??

nou het zit zo ik pakte een mes en dreigde dat als jij niet op zou rotten dat ik hem dan door je heen zou steken ^_^

en toen was het n00bje stil XD nice way of acting

Venom
12 april 2005, 17:16
en bedankt .-. ...

ik ga morgen dik last krijgen omdat ik vandaag weer spijbelde :x

Cyber
12 april 2005, 17:21
en bedankt .-. ...

ik ga morgen dik last krijgen omdat ik vandaag weer spijbelde :x

mss een heledomme vraag van moi maareh waarom spijbel jij zoveel?

Venom
12 april 2005, 17:47
omdat school een eindelose cirkel van niets doen is..

Ongeregistreerd
12 april 2005, 17:49

True, maar je kan er nog altijd beter naar toe gaan, anders krijg je nog meer problemen.

Venom
12 april 2005, 17:53
nah ik heb echt geen zin aan dat werkt waar geen nut in zit..
ik ken meer dan de helft van die dingen al..
het enige waar ik nog wat van leer is nsk

TeXas
12 april 2005, 19:22
Mijn steun krijg je. En je weet het , ik ben er altijd voor je maat ;)

Morrowindt
12 april 2005, 19:24

Correct,maar je kan er maar beter naar toe gaan,sommigen mensen (waaronder ouders wss) vinden het om een of andere (belachelijke) reden belangrijk. :rolleyes:

megaman
13 april 2005, 12:47
mooi :)

Tom_GM
13 april 2005, 13:39
Sterkte! :(
Enne, true..true..school zuigt harde kont >_<"

Jelmaru
13 april 2005, 13:45
Ik snap het nut van lessen niet als je het al weet of er tog geen zin aan hebt. Als je er geen zin in hebt ga je andere dingen in die les doen, dat ergert die leraar weer waardoor hij minder goed les kan geven waardoor hij overspannen word en daarmee een blok aan het been van de economie. Dus eigelijk is het beter om weg te blijfe. Mooie redenering tog :P

Venom
13 april 2005, 15:23
thnx voor de steun

dat doe ik altijd al ...gaat vervelen

vandaag een of ander gesprek bij de juigdzorg =_=
heel leuk een neplachje opzetten,heerlijk

Vordreller
13 april 2005, 16:48
Ik snap het nut van lessen niet als je het al weet of er tog geen zin aan hebt. Als je er geen zin in hebt ga je andere dingen in die les doen, dat ergert die leraar weer waardoor hij minder goed les kan geven waardoor hij overspannen word en daarmee een blok aan het been van de economie. Dus eigelijk is het beter om weg te blijfe. Mooie redenering tog :P

Als je geen zin hebt zit je met een zwaar probleem, want je hebt leerplicht.

Wij hier proberen wat positiever te staan tegenover school, om onze lessen te aanvaarden en wat bij te leren, zodat we later mensenkunnen helpen met onze kennis.

Ik doe daarom wetenschappen, omdat ik dat goed kan en wil meehelpen met de technologische vooruitgang

Venom
13 april 2005, 16:50
er moet altijd iemand zijn die afvalt ..laat mij dat dan maar zijn

Vordreller
13 april 2005, 16:53
er moet altijd iemand zijn die afvalt ..laat mij dat dan maar zijn

Hmmm, hoe meer zielen, hoe meer vreugd denk ik altijd.

Kyna
13 april 2005, 16:59
thnx voor de steun

dat doe ik altijd al ...gaat vervelen

vandaag een of ander gesprek bij de juigdzorg =_=
heel leuk een neplachje opzetten,heerlijk

Jeugdzorg, ligt eraan waar het over gaat maar daar ben ik ook al geweest. De mensen die daar werken doen daar alleen gewoon zwaar wanhopige pogingen zo blij mogelijk te zijn ._.

Venom
13 april 2005, 17:01
nah ze willen me uit huis plaatsen..kunnen ze me netzo goed een mes in de handen douwen ._.

Kyna
13 april 2005, 17:03
Nah lekker is dat ._.
Maar doe alsjeblieft niets doms...

Venom
13 april 2005, 17:03
i wont

Kyna
13 april 2005, 17:06
I hope so... ;_;

Jelmaru
13 april 2005, 20:25

Als je geen zin hebt zit je met een zwaar probleem, want je hebt leerplicht.

Wij hier proberen wat positiever te staan tegenover school, om onze lessen te aanvaarden en wat bij te leren, zodat we later mensenkunnen helpen met onze kennis.

Ik doe daarom wetenschappen, omdat ik dat goed kan en wil meehelpen met de technologische vooruitgang

Je bent nou eenmaal verplicht om tot je 16e vol onderwijs en erna deels te volgen. Daar heb ik het ook niet over. Maar als je er niet voor gemotiveerd bent heeft lessen volgen geen nut.

Vordreller
13 april 2005, 21:37
Is het in nederland maar tot 16, wij moeten tot ons 18de onze broek slijten op de schoolbanken.

Kop op Venom, je komt er wel door, met ons aan je zeide.
Vraag hulp wanneer je dat wil, wij allemaal zullen er zijn om te helpen op iedere manier dat we kunnen, zolang jij het maar wil

Venom
14 april 2005, 08:20
ok leuk op school ='/

iemand zocht ruzie en ik heb de laatste tijd steeds minder zelf controle...dus ik heb een lekker warm oor en hij een nogal rood oog...gezellig.maar daarbij heb ik vandaag ook nog mn mentrix..ik heb een mooi excuus om naar huis te gaan :')

Kyna
14 april 2005, 12:27
Nah ze moeten mij op school de laatste tijd ook oppeens weer hebben, waarom dat is weet ik niet. Wat is er nu zo anders aan me dan eerst Oo"
Iig is het dan van dat trieste gezeik, aan haren trekken en van een afstand met dingen gooien, schelden etc. Als je wilt vechten doe dan dan ook echt en niet op zo'n meisjesachtige manier ._. (verrek ik ben zelf ook een meisje Oo")

Nah iig sterkte enzo, hoe ging het gesprek bij bureau jeugdzorg?

Venom
14 april 2005, 13:30
ik had net zo goed niet mee kunnen gaan...ze had een heel gesprek met mn moeder..ik heb wel twee woorden gezegd..heel leuk dus..nu gaan ze het verhaal van mijn school op vragen ._. volgens hun word ik een jattende drugs gebruikende crimineel V_V
*sigh* very very fun

lol ik heb nu een dik oor...en hij een blauw ook..
ik moet mn zelf beheersing echt weer terug krijgen V_V''

Kyna
14 april 2005, 15:09
Uhu het normale "pas op anders gaat hij het verkeerde pad op" gebl44t dus ._.

Ligt aan de rede, als iemand mij slaat sla ik ook terug Oo"

Venom
14 april 2005, 15:11
ja hij liep met een vieze doek naar me toe hij zegt zo ''ontbijt voor je'' ik pakt die doek en gooi hem perongeluk in zn gezicht..hij slaat mij dus ik sloeg terug...

Kyna
14 april 2005, 15:13
ja hij liep met een vieze doek naar me toe hij zegt zo ''ontbijt voor je'' ik pakt die doek en gooi hem perongeluk in zn gezicht..hij slaat mij dus ik sloeg terug...

Dat is dan zijn probleem, ik heb veel zelfbeheersing maar als iemand me expres slaat, stompt of op een andere manier pijn doet kan hij een knietje krijgen (X'''3). Dat is dan zijn probleem.

Gijs
14 april 2005, 15:16
In overleg met de rest van de Staff hebben we besloten om dit soort algemene topics te sluiten. Dit forum is bedoeld voor specifieke problemen/gebeurtenissen.

Als tip kan vanaf nu sowieso doorgelinkt worden naar:
http://www.animewolken.nl/forums/topic/231635