PDA

View Full Version : Afwijzen

Brooddoos
09 april 2005, 21:36
Op msn was er net een meisje van op skie reis die het aan vroeg met me maar ik ben niet op haar dus moest ik haar afweizen en dat is nooit leuk. :(
Ze vroeg het op msn omdat we 150 km van elkaar af wonen das ook al een reden om er geen relatie mee aan te gaan.
Mja ik vin het altijd kaa uu teee om iemand af te weizen.
Wat wel onnozel was was dat ze dan zo zielig probeerde doen door in haar nick te zetten: liefdesverdriet :( en te zeggen je hebt mijn hartje gebroken. Ik zat daar zo ja srry maar doe nu maar normaal.

ReLex
09 april 2005, 21:38
Foto!

Anyway, ik heb ook wel eens meisjes moeten afwijzen, al had ikzelf er geen slechte gevoelens bij. o.0
Maar..beterschap dan? X'"3

_kiwii
09 april 2005, 22:00
iemand afwijzen is nooit leuk. ik heb wel eens een paar jongens moeten afwijzen. gingen ze meteen me proberen jaloers te maken door de volgende dag met een ander meisje te nemen. :sweatdrop:

Ansaphone
09 april 2005, 22:10
Ik wordt meestal afgewezen.Eigenlijk.Ik heb nog nooit iemand af moeten wijzen.

BattleDude
09 april 2005, 22:11
iemand afwijzen is nooit leuk. ik heb wel eens een paar jongens moeten afwijzen. gingen ze meteen me proberen jaloers te maken door de volgende dag met een ander meisje te nemen. :sweatdrop:

Maar dan merk je eigenlijk wel dat ze niet van je hielden eh =)
Meeste afgewezen gaan niet gelijk daarna maar 'n ander iemand proberen, iig niet de gene die echt van je houden..

_kiwii
09 april 2005, 22:26

Meeste afgewezen gaan niet gelijk daarna maar 'n ander iemand proberen, iig niet de gene die echt van je houden..

ja , maar ze doen dat alleen maar om me jaloers te maken....

Twinkle
09 april 2005, 23:07

en lukt het hun...? vast niet..

_kiwii
09 april 2005, 23:28

en lukt het hun...? vast niet..

haha lukt hun niet.. :p

Fisherman
10 april 2005, 08:12
ik heb ook ooit iemand moeten afwijzen maar had daar geen last van
zij heeft mij dan ook met rust gelaten

Morrowindt
10 april 2005, 09:27
Ik wordt niet afgewezen =3
want ik ben zo laf dat ik altijd eerst zeker moet weten of ze me wel wil XD

Ongeregistreerd
10 april 2005, 09:33

Dat is niet laf, dat is een streek van wijze Belgen. ;)

Morrowindt
10 april 2005, 09:34

Dat is niet laf, dat is een streek van wijze Belgen. ;)

Daar komen Nederlanders natuurlijk niet op :')

Brooddoos
10 april 2005, 12:15
Foto!

Anyway, ik heb ook wel eens meisjes moeten afwijzen, al had ikzelf er geen slechte gevoelens bij. o.0
Maar..beterschap dan? X'"3

Ik heb geen foto en as ik er 1 had had ik die toch niet getoond. Ik heb nog altijd een privéleven dat ik niet over het internet wil sprijden hoor :p
@MW: Probeer ik ook altijd x"3 en als een vriendin van dat meisje dan zegt dat dat niet zo is wil ik alsnog proberen :p

Toshita
10 april 2005, 15:38

hahaha...ik doe dat ook...ik ga dat dan onderzoeken...tot in de kleinste details...

zombie_madness
10 april 2005, 15:43
ik ben ook afgewezen ze wist mijn naam nie meer en wie ik was.en dat is niet fijn

Ome Menno
10 april 2005, 16:05
Ach ja. Afwijzen of afgewezen worden, is altijd lastig.

Venom
10 april 2005, 16:09
ik wacht iig nog steeds op erika die zegt

''het is afwijzen niet afweizen

erika ''

De Brandon
10 april 2005, 16:11
Erika probeert iedereen 'perfect' te maken XD

AFwijzen is kut... Afgewezen worden helemaal :x

Deco T. Aoreste
10 april 2005, 16:29
Je kunt iemand niet perfect maken. Zelfs Erika niet. Je bent het of je bent het niet.

En de meesten zijn het niet.

Cyber
10 april 2005, 16:31
Je kunt iemand niet perfect maken. Zelfs Erika niet. Je bent het of je bent het niet.

En de meesten zijn het niet.

je kan niet perfect zijn dat is niemand alhoewel erika dat wel zou willen

Toshita
10 april 2005, 17:14
ik ben ook afgewezen ze wist mijn naam nie meer en wie ik was.en dat is niet fijn

HAHA...sorry kon echt niet laten...

King_Arthur
10 april 2005, 17:18
L_S, doe eens niet zo lullig. dat is niet om te lachen. en Erika kan gewoon geen typfouten aanzien. so what? laat hem toch gewoon verbeteren.

het is trouwens afwijzen.

King_arthur

Kataji
10 april 2005, 17:20
Dit vinden jullie allemaal wel leuk hè?

Echt héél zielig. Ik doe alleen maar dingen die ten goede zijn voor jullie.

Erika

Bishop
10 april 2005, 17:24
Je doet alsof jij nooit Fouten maakt

Kataji
10 april 2005, 17:24
Ik doe in ieder geval niet zo zielig als jullie.

Erika

Neiteio
10 april 2005, 17:25
Kom op mensen Erika heeft niets met dit te maken, daar gaat dit topic niet eens om.

Ontopic en ga gewoon door op het onderwerp. >.>

Morrowindt
10 april 2005, 17:51
Kom op mensen Erika heeft niets met dit te maken, daar gaat dit topic niet eens om.

Ontopic en ga gewoon door op het onderwerp. >.>

Ik wijs Erika af =D
en nu heeft ze er dus wel mee te maken ="3

Naja,speel gewoon op safe en informeer eerst wat.Als jongen moet je nota bene bijna nooit afwijzen want (dat geldt hier bij ons toch) is het de jongen die de eerste stap moet zetten.

Belachelijke regel :rolleyes:

Brooddoos
10 april 2005, 18:18
ik wacht iig nog steeds op erika die zegt

''het is afwijzen niet afweizen

erika ''

Ik had ook al door dat ik fout was toen iedereen afw ij en zei.
Ik was al aan het twijfelen toen ik dit topic maakte. Ik heb de laatste nogal vaak last met korte en langa ij/ei (komt vast door de vakantie).

Om ontopic te gaan. We zijn gwn nog vrienden en ze begint door te krijgen dat we elkaar toch nooit zouden zien omdat ze zo ver woont.

Deco T. Aoreste
10 april 2005, 18:47
Dit vinden jullie allemaal wel leuk hè?

Echt héél zielig. Ik doe alleen maar dingen die ten goede zijn voor jullie.

Erika

Dat probeerde ik net duidelijk te maken.
En om eerlijk te zijn irriteert die spelfout mij ook.

EDIT: Geen verwijt tegen Panda Genma of zo.

Cesar
10 april 2005, 19:22
afwijzen is nooit leuk, maar ja ik zoek het niet echt op

Marieke
10 april 2005, 19:58
afwijzen is beter dan met iemand nemen terwijl je helemaal niet van die persoon houd want als je het daarna uitmaakt doet het veel meer pijn als wanneer je het gelijk in het begin zegt... toch??

Cesar
10 april 2005, 20:09
afwijzen is beter dan met iemand nemen terwijl je helemaal niet van die persoon houd want als je het daarna uitmaakt doet het veel meer pijn als wanneer je het gelijk in het begin zegt... toch??

denk je? lijkt me niet, anders ga je twijfelen dat die ene met medelijden met je genomen heeft

Marieke
10 april 2005, 20:13

denk je? lijkt me niet, anders ga je twijfelen dat die ene met medelijden met je genomen heeft

dat zeg ik toch ook ;)

Morrowindt

dat zeg ik toch ook ;)

Neej,jij zei het veel mooier =3

*kusje geeft* x3

Cesar

dat zeg ik toch ook ;)

o je bedoelt voor jezelf, ik had het over degene die gedumpt word ;) anders heb je gelijk

Marieke
10 april 2005, 20:17

dat zeg ik toch ook ;)

o je bedoelt voor jezelf, ik had het over degene die gedumpt word ;) anders heb je gelijk

Haha. Ik snap het niet meer :P mar je hebt vast gelijk of ik ofzo.... nja... wij hebbe gelijk :D