PDA

View Full Version : Helende Muziek

Ansaphone
08 april 2005, 19:05
Och, Ja..mijn obsessie voor Muse duurt nog lang voort, en dat is niet zonder reden.Natuurlijk Matt is super-sexy, maar de muziek die hij maakt...
Muse beschrijft echt elk gevoel dat ik ooit had.Elk Nummer.Het maakt me vrolijk, maar ook verdrietig.
Nirvana is lekker als ik kwaad ben.
En Saybia, daarvan moet ik altijd huilen.It's OK Love.Hoevaak heb ik dat wel niet geluisterd na ruzies met mijn ex-best buddy of liefdesproblemen...
Coldplay, ook zo geweldig.Zo mooi....

Van The Hives wordt ik supervrolijk- hetzelfde heb ik met Franz Ferdinand.

Ik luister 24/7 muziek.Het helpt me door het leven heen.Soms lijkt het net een film, als je dan zo loopt en je hebt achtergrondmuziek.Ochjaa.

Oyade
08 april 2005, 19:08
Och, Ja..mijn obsessie voor Muse duurt nog lang voort, en dat is niet zonder reden.Natuurlijk Matt is super-sexy, maar de muziek die hij maakt...
Muse beschrijft echt elk gevoel dat ik ooit had.Elk Nummer.Het maakt me vrolijk, maar ook verdrietig.
Nirvana is lekker als ik kwaad ben.
En Saybia, daarvan moet ik altijd huilen.It's OK Love.Hoevaak heb ik dat wel niet geluisterd na ruzies met mijn ex-best buddy of liefdesproblemen...
Coldplay, ook zo geweldig.Zo mooi....

Van The Hives wordt ik supervrolijk- hetzelfde heb ik met Franz Ferdinand.

Ik luister 24/7 muziek.Het helpt me door het leven heen.Soms lijkt het net een film, als je dan zo loopt en je hebt achtergrondmuziek.Ochjaa.

dat herken ik wel.

AnimEvy
08 april 2005, 19:58
Muse & Franz Ferdinand heb ik gezien op Rock Werchter maar ik vond het niet zo geweldig, maar dat maakt niks uit. Ik snap je idee :) Je gevoelens laten gaan in muziek..

dragonchild
09 april 2005, 20:36
nirvana si helemaal ik. soms verdret helse pijn ie lithuim.en nog polly word ik droevig van.ze drven te schrijven soms zij nze geil en neuekenze erop ls.dan rustig en weer actie.nirvana is zot en ik oo XD nirvana is puur men gevoelens en sos ord i kdan kwaad.

Ansaphone
09 april 2005, 21:46
Muse & Franz Ferdinand heb ik gezien op Rock Werchter maar ik vond het niet zo geweldig, maar dat maakt niks uit. Ik snap je idee :) Je gevoelens laten gaan in muziek..

Niet zo egweldig he.HEIDEN.Muse is goddelijk :cool:.
Dragonchild.Verneuk nirvana niet, PLEASE.En leer typen. :sweatdrop:Je bent nog erger dan AL.

Tenjiku_Nezumi
09 april 2005, 21:51
Van Klassieke muziek wordt ik meestal wel rustig.

BattleDude
09 april 2005, 21:53
Geloof 't of niet, maar ik word soms zelfs rustig door hardstyle...
Anders luister ik gewoon anime muziek...
Voor de rest alleen nog varianten van de artiesten die die anime muziek hebben gemaakt... Niet veel anders =)

Marie
10 april 2005, 12:47
Jaa! Muziek is idd helend. Of het kalmeert me van me kwade bui, of het wordt juist alleen maar erger. Als ik in een gekke bui ben ga ik helemaal headbangen en springen in me kamer en anders wordt ik helemaal stil door mooie gevoelige nummers. Het ligt ook maar net aan in wat voor bui ik ben.

Hmmm ^^ hoe zou dat toch moeten zonder al die mooie muziek.

Pulzar
10 april 2005, 14:11
Ik luister toch liever naar iets mee power, zoals Jam Project ^^