PDA

View Full Version : Negatieve zooi ._.

Kyna
08 april 2005, 16:17
Keep it clean please.

"Ik voel me net zo'n persoon die zich aansluit in de rij van mensen die zich kl*te voelen maargoed ._.

Misschien kan ik maar beter gewoon verdwijnen, ik bezorg mensen alleen maar problemen en last. Ik schrik ook de laatste tijd wel eens van mezelf, dan steek ik over en denk ik: "Waarom blijf ik niet gewoon midden op de weg staan?" Of als iemand me dan dus bijna overreden heeft vind het het bijna jammer dat het niet gelukt is Oo"

De Brandon
08 april 2005, 16:17
Don't think that way!
Je hebt mijn steun iig (En zeker wel van anderen van het forum)

Venom
08 april 2005, 16:18
yeah sommigen van ons die begrijpen je heel goed jokoto ^^

RapTom
08 april 2005, 16:19
Don't think that way!

Absoluut, mijn steun heb je.
Je roept maar en ik probeer je te helpen.

Venom
08 april 2005, 16:23
Don't think that way!

Absoluut, mijn steun heb je.
Je roept maar en ik probeer je te helpen.

volgens mij krijgt dragone concurrentie

*poke poke*

Onno
08 april 2005, 16:28
No offense, maar je hebt wel hl vaak stemmingswisselingen die je belangrijk genoeg vindt om er een topic over te maken niet waar?

Iig, wacht tot het over is, een nachtje slapen helpt meestal wel, en als je je erbij verveelt ga je ff het huis uit, ff joggen fietsen ofzoiets doen.

Venom
08 april 2005, 16:29
No offense, maar je hebt wel hl vaak stemmingswisselingen die je belangrijk genoeg vindt om er een topic over te maken niet waar?

is dat heel erg dan ?

ReLex
08 april 2005, 16:31
Sorry van die vorige topic.

Maarja, nog steeds heb je ook mijn steun yo.

Doom
08 april 2005, 17:02
Sorry van die vorige topic.

Maarja, nog steeds heb je ook mijn steun yo.

Idem.

Kyna
08 april 2005, 19:53
Gawd ik voel me zo aandachttrekkerig -_-
Maargoed van die Master007 werd ik ook niet bepaald vrolijker, fijn dat jullie voor me opkwamen.

@ Onno: Idd, als je er wat op tegen hebt moet je het maar zeggen hoor, maar voor mij is het nogal belangrijk. Hier kan ik gewoon goed mijn verhaal kwijt.

Morrowindt
08 april 2005, 19:53
Joki,ik val misschien in herhaling,Maar jij is het meest fantastische meisje op dit forum,je bent bovendien ook knap (Jouw ogen zijn als een ondergaande zon) en een uitermate mooie persoonlijkheid.

Mijn steun heb je iig...

Niet dat je die steun eigelijk nodig hebt,jij benadert de perfectie.

Onno
08 april 2005, 19:56
Menno heeft die vent een warn gegeven...
1 Warn maar? Geef die [---] toch gewoon een IP-ban. :mad:

Nouja, deze maar niet onderspammen. Anders blijven we aan de gang.

Jokoto, je hebt mijn steun ook :)

Stel je voor, door zoiets afkrakends als die [---] van daarnet hebben sommigen zelfmoord gepleegd O_o Soms is dat net het laatste duwtje.

Dat wil men niet op zijn geweten hebben.

Nu ben ik je ff zat. Ik heb gezien wat er met het vorige topic gebeurde (Dus sorry Jokoto van die opmerking, hoop dat het niet al te verkeerd viel) en jij denkt er hier maar zomaar over door te gaan. + Daarbij scheld je. Je hebt van mij je 2e warn te pakken.

Morrowindt
08 april 2005, 20:00
Menno heeft die vent een warn gegeven...
1 Warn maar? Geef die [---] toch gewoon een IP-ban. :mad:

Nouja, deze maar niet onderspammen. Anders blijven we aan de gang.

Jokoto, je hebt mijn steun ook :)

Stel je voor, door zoiets afkrakends als die [---] van daarnet hebben sommigen zelfmoord gepleegd O_o Soms is dat net het laatste duwtje.

Dat wil men niet op zijn geweten hebben.

Nu ben ik je ff zat. Ik heb gezien wat er met het vorige topic gebeurde (Dus sorry Jokoto van die opmerking, hoop dat het niet al te verkeerd viel) en jij denkt er hier maar zomaar over door te gaan. + Daarbij scheld je. Je hebt van mij je 2e warn te pakken.

Nu heb ik er genoeg van,Onno
Jij krijgt een warn =D

X3

dat wou ik gewoon even zeggen...

@Joki,ik snap niet al de problemen van je,maar ik heb verstaan dat Nicole niet aardig is ._."

Deco T. Aoreste
08 april 2005, 20:00
---blablabla, hele verhaal---

Stom, stom, stom. *Slaat zich voor gezicht*
Ik wist dat ik dat niet had moeten posten. Hopen dat er snel een reset komt, alleen dit keer zonder zwarte bladzijde, ben ik die warns weer kwijt. Een ban van AWF overleef ik namelijk niet O_o
Ff die originele post verwijderen.

AnimEvy
08 april 2005, 20:04
Misschien kan ik maar beter gewoon verdwijnen, ik bezorg mensen alleen maar problemen en last.

Mensen die echt willen verdwijnen laten er niks van merken. Iedereen heeft een plaats in de maatschappij, sommige mensen bevallen je, anderen niet.. Je moet ook denken aan de positieve dingen die je voor anderen hebt gedaan :) Het zou laf zijn om te verdwijnen omdat je *denkt* dat je anderen tot last bent.. Kun je beter een oplossing zoeken. Iedereen heeft, zoals gezegt, een plaats in de maatschappij, iedereen draagt dus een steentje bij. Jij ook. :)

Brooddoos
08 april 2005, 20:14
Zelf heb ik er niet echt ervaring mee. Maar ik denk dat praten vooral de oplossing is. Praat met nicole, met je moeder waar je een sterke band mee hebt aan je posts te zien. Mssn zijn er dingen die je je moeder niet kan/durft vertellen maar doe dat ook al zal ze heel hard verschieten. Ze zal inzien dat het echt serieus is en hulp zoeken.
Niet schrikken als je naar kweet-niet-wat-voor-cursus moet. Mijn nicht was vrij zwaar depressief en wou niet meer eten, dan hebben ze haar naar een soort ziekenhuis gebracht. Waar ze een dag ofzo bleef en ze ging bij haar tante slapen waar ze ook een goeie band mee had. En door dat ziekenhuis is nu alles weer beter met haar :)
Ik denk dat ze niet door had hoe heel de familie oplossingen voor haar was aan het zoeken. Iedereen babbelde met elkaar om oplossingen te vinden, iedereen gaf om haar. En ik denk dat ze dat totaal niet door had. En mssn is dat ook zo met jou.

Kyna
08 april 2005, 20:25
Ik heb het al wel tegen Nicole verteld enzo, maar vandaag vroeg ze er eigelijk niet eens naar. En om er nou zelf over te gaan beginnen vind ik ook weer zo naar-aandacht-vragend.

Morrowindt
08 april 2005, 20:27
Ik heb het al wel tegen Nicole verteld enzo, maar vandaag vroeg ze er eigelijk niet eens naar. En om er nou zelf over te gaan beginnen vind ik ook weer zo naar-aandacht-vragend.

Aandacht vragen is natuurlijk.
Ik vraag ook altijd aandacht met men puberaal gedrag o__O"

Brooddoos
08 april 2005, 20:28

Ik denk dat ze geschrokken en ze zal er niet over durven beginnen omdat ze denkt dat jij er liever niet wil over praten ofzo. En ze zal het wel begrijpen als je erover begint. Maar begin er niet te veel over anders gaat ze denken van: "wat is dat toch, kan die nooit aan iets anders denken" of "er is ook iets anders in het leven zoals blije gesprekken".

Kyna
08 april 2005, 20:30
@ MW: Maar mijn bedoeling hiervan is niet om aandacht vragen, maar mn hart luchten en kijken of jullie nog tips of whatever hebben Oo"

@ P_G: Ik stuur haar vanavond wel vene een maailtje ofzo om te vragen of ze even langs kan komen...

Venom
08 april 2005, 20:46
Misschien kan ik maar beter gewoon verdwijnen, ik bezorg mensen alleen maar problemen en last.

Mensen die echt willen verdwijnen laten er niks van merken.

kortom jij weet niet hoe het voelt om 24 uur per dag te willen verdwijnen

Vamirequi
08 april 2005, 20:48
Maar wat AE zegt klopt wel voor een groot gedeelte.

Sorry voor de mensen die ik hiermee kwets..

Venom
08 april 2005, 20:48
Maar wat AE zegt klopt wel voor een groot gedeelte.

Sorry voor de mensen die ik hiermee kwets..

hhmm bij mensen die ik ken en waar ik mee omga daar merk ik het echt wel.

Vamirequi
08 april 2005, 20:51
Jah, maar dat is in real life.

Dit is een forum..

Dragone
08 april 2005, 21:44
;____; Hoe kan je zo denken! Je kan geen foutere ideeën hebben die kunnen ;_;

Morrowindt
08 april 2005, 21:48
;____; Hoe kan je zo denken! Je kan geen foutere ideeën hebben die kunnen ;_;

Er zijn wel foutere dingen,geloof me :rolleyes:
Maar,je hebt gelijk,Joki is great ^_^

Kyna
08 april 2005, 22:05
Ach ik wete het allemaal ook niet meer, ik wil helemaal niet zo denken >_>

Morrowindt
08 april 2005, 22:06
Ach ik wete het allemaal ook niet meer, ik wil helemaal niet zo denken >_>

Denk zoals ik =D
Dan ben je nooit depri X3

Kyna
08 april 2005, 22:13
As long as there eople who support me...
Ty allemaal...

@ Dragone: Maak je alsjeblieft geen zorgen het komt allemaal wel goed.

Dragone
08 april 2005, 22:53

Hoe kan ik me geen zorgen maken om jou? Dit kan je toch moeiljk goed noemen ? ;_;

Latino Heat
08 april 2005, 23:46

Hoe kan ik me geen zorgen maken om jou? Dit kan je toch moeiljk goed noemen ? ;_;

*pokes* jij volgende week wedden dat ze vrolijk wordt

Kyna
09 april 2005, 08:55
@ Dragone: Ik vind het erg liefv dat je je zorgen om me maakt, maar ga er aljeblieft niet 24/7 over zitten piekeren. ó_ò

De Brandon
09 april 2005, 15:53
@ Dragone: Ik vind het erg liefv dat je je zorgen om me maakt, maar ga er aljeblieft niet 24/7 over zitten piekeren. ó_ò

Hij gaat er 24/7/52/96 over piekeren XD

Brooddoos
09 april 2005, 17:46
Pakt bordje: No spam, no slowtje

Dragone
10 april 2005, 21:13

Als er je iets dwars zit voel ik me alleen maar beter als ik erover zou moeten piekeren.

Kyna
14 april 2005, 20:43
Misschien is iedereen echt maar beter af zonder mij. Ik jaa iedereen alleen maar op kosten en zorg voor allerlei problemen. We hebben 22 juni een Parijsreis met de 3 Havo klassen en het geld moet uiterlijk morgen ingeleverd worden. Mijn moeder vroeg dus naar mn identiteitsbewijs en die ging ik toen maar zoeken, nergens te vinden terwijl hij altijd in mn portomonee zit. Mn moeder werd dus heel erg boos en smeet de portomonee tegen mn hoofd aan, zei dat ik moest opflikkeren en duwde me de trap op.

Nu zit ik dus boven. Misschien kan ik maar beter weggaan ofzo.

Cyber
14 april 2005, 20:46
Misschien is iedereen echt maar beter af zonder mij. Ik jaa iedereen alleen maar op kosten en zorg voor allerlei problemen. We hebben 22 juni een Parijsreis met de 3 Havo klassen en het geld moet uiterlijk morgen ingeleverd worden. Mijn moeder vroeg dus naar mn identiteitsbewijs en die ging ik toen maar zoeken, nergens te vinden terwijl hij altijd in mn portomonee zit. Mn moeder werd dus heel erg boos en smeet de portomonee tegen mn hoofd aan, zei dat ik moest opflikkeren en duwde me de trap op.

Nee als je weg gaat zullen te veel mensen je missen zonder dat je het zelf weet. Laat ouders maar mijn ouders hebben dat ook altijd. Probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken en blijf gewoon positief

ReLex
14 april 2005, 20:54

Neen. niet doen man.
Ik bedoel..dat dingetje over je moeder is misschien toeval, ik heb zulke dingen dagelijks..
Maja, gepaard met dat andere..maar nee, niet weggaan
Blijf, want watsup met Dragone dan? =0

Tenjiku_Nezumi
14 april 2005, 21:02
Joki, zo moet je niet denken.
Je moeder bedoelt het niet zo. Maar misschien door je hoe je je nu de laatste tijd voelt, dat je er misschien een beetje van in de war bent.
Je bent gewoon een hele goeie vriendin van me, en ik vind het echt supererg dat je je zo voelt. :(

*Geeft megatroostknuvvie*

Blizz
15 april 2005, 06:18
As long as there eople who support me...
Ty allemaal...

Arme Jokoto. :(

Als jij er niet was geweest. Oo"

Kyna
15 april 2005, 11:52
Ty... Ik heb gisteravond het raam opgezet, heb mijn dekbed om me heengeslagen en ben in het raam gaan zitten om gewoon een beetje na te denken. Mn vader had me namelijk op de een of andere manier van het netwerk afgesloten zodat ik niet meer online kon komen op internet of msn... Dat is nu nogsteeds afgesloten en mn moeder is nog steeds heel erg pissed...

Ik hoop dat ik morgen nog gewoon naar de stad mag om Tony en Tom te meeten want dat heb ik echt ff nodig. Ty en in het bijzonder Sammie, moest ff slikken toen ik je berichtje las.

Edit//: Nou staat dat mens dat ik gisteren een stoot heb gegeven aan mn deur te bellen ._. De hond gaat altijd piepen als de bel gaan dus die staat nu de hele boel bij elkaar te janken -_-

Edit2//: Nu hebben ze door de brievenbus staan spugen, yay ._.

RobinotX
15 april 2005, 12:32
Jokoto ik weet hoe het is, soms zijn mijn ouders ook laaiend omdat ik van als kwijt raak. Laat ze gewoon zo zijn ouders gewoon. Ze zijn gewoon bezorgd om je. Nou veel sterkte verder

Ongeregistreerd
15 april 2005, 16:17

How low can you go... :rolleyes:

Cyber
15 april 2005, 16:21
Ty... Ik heb gisteravond het raam opgezet, heb mijn dekbed om me heengeslagen en ben in het raam gaan zitten om gewoon een beetje na te denken. Mn vader had me namelijk op de een of andere manier van het netwerk afgesloten zodat ik niet meer online kon komen op internet of msn... Dat is nu nogsteeds afgesloten en mn moeder is nog steeds heel erg pissed...

Ik hoop dat ik morgen nog gewoon naar de stad mag om Tony en Tom te meeten want dat heb ik echt ff nodig. Ty en in het bijzonder Sammie, moest ff slikken toen ik je berichtje las.

Edit//: Nou staat dat mens dat ik gisteren een stoot heb gegeven aan mn deur te bellen ._. De hond gaat altijd piepen als de bel gaan dus die staat nu de hele boel bij elkaar te janken -_-

Spuug uit een raam op haar hoofd XD

Morrowindt
15 april 2005, 16:23

How low can you go... :rolleyes:

How Fa will you go?
Very Fa with you Joki ="3

Maar goed

Die mensen zijn ziek,gooi een emmer water over haar domme ranzige kop zodat ze niet meer terugkomt.

SalamenceMan
15 april 2005, 16:24
Jokoto, achter de wolken schijnt de zon, en die zon is er voor iedereen ;)

Morrowindt
15 april 2005, 16:27
Jokoto, achter de wolken schijnt de zon, en die zon is er voor iedereen ;)

Kari, achter de wolken schijnt de zon, en die zon is er voor iedereen ;)

We weten ondertussen wel dat die zon er voor iedereen is :rolleyes:

Ongeregistreerd
15 april 2005, 16:28
Niet voor mij, altijd als ik voorbij kom wordt het donker. :(

Morrowindt
15 april 2005, 16:29

Je moet wel toiletpapier gebruiken als je klaar ben,Buzzup ò.ó

Ongeregistreerd
15 april 2005, 16:30

Dus dat is het geheim van het leven, thanks! :p

Cyber
15 april 2005, 16:32

Moet jij zeggen MR banaantje xD

Ishe
15 april 2005, 16:35

Spuug uit een raam op haar hoofd XD

Of ga naast de brievenbus staan met elektroden, en steek die naar buiten (even hopen dat je de mond bereikt) zodra ze begint...

Of maak die deur open en geef 'r nog een stoot, voel je je ook weer een beetje opgelucht.

ReLex
15 april 2005, 16:36
Ja of die bitches laten Joki normaal leven zonder extra dingen..

Damn, watthefok gaat er in het hoofd van die gasten om?

Ishe
15 april 2005, 16:39

Bar weinig waarschijnlijk... Ze verdienen het om op hun nummer gezet te worden.

Cyber
15 april 2005, 16:41

jah ik denk dat er niks in zit als buffy nou groot was moet je gewoon zeggen buffy bijt haar xD

Ishe
15 april 2005, 16:44

jah ik denk dat er niks in zit als buffy nou groot was moet je gewoon zeggen buffy bijt haar xD

Buffy is een lief, klein Kooikerhondje, geen Herder... XP

Venom
15 april 2005, 16:48
met de nadruk op likkend lief he ;')

Kyna
15 april 2005, 20:14
Há!
Dat ranzige mens is weer een blauw oog en een bloedneus rijker X3

Morrowindt
15 april 2005, 20:14
Há!

Ik wil ook rijk zijn =(

Maar,kick her ass Joki X3

Tenjiku_Nezumi
15 april 2005, 20:19
Há!

ROFL. X'D

Sla der in mekaar! >=3

Morrowindt
15 april 2005, 20:20
Eigenlijk mogen wij geen voorstander zijn van geweld...

Publiek:ZWIJG MW !!!!

Oke ó.ò

Kyna
15 april 2005, 20:21
[Er wordt aan de deur gebelt]
Sarah: *Doet deur open*
Dom ranzig mens: "Ben jij Joke?"
Sarah: "Neuh"
Dom ranzig mens: "Dat lieg je, ik heb bij je op de basisschool gezeten. Ik weet alles van je"
Sarah: "Oh, wat dan?"
Dom ranzig mens: "Je hebt een broertje dat Hugo heet en hijs's een mongool"
Sarah: "Dat lijkt me niet alles. Hij btw Autistisch, niet mongool... Maar dat jij nou zo dom bent dat je het verschil niet eens weet"
Dom ranzig mens: "._. *kijkt hersenloos*"
Sarah: "Moet ik Joke ff voor je halen?"
Dom ranzig mens: "Je staat al voor mn neus"
Sarah: "JOKÈÈÈÈÈÈÈ!"
Joki: "Je hoeft niet zo te schreeuwen, ik stond achter de deur Oo"
Dom ranzig mens: "Ehhh ?_?"
Joki: "Oh jij weer, heb je geen eigen leven ofzo"
Dom ranzig mens: "Hoe is het met die klotehond van je?"
Joki: "Beter dan het met jou is" *geeft dreun* "Misschien moet je je plastisch chirurg maar bellen. Ik heb wel wat boeienders te doen dan dit, doeii"

X3

Morrowindt
15 april 2005, 20:22
Go Girl =D

ReLex
15 april 2005, 20:24
Dom ranzig mens: "Dat lieg je, ik heb bij je op de basisschool gezeten. Ik weet alles van je"
Sarah: "Dat lijkt me niet alles. Hij btw Autistisch, niet mongool... Maar dat jij nou zo dom bent dat je het verschil niet eens weet"
Joki: "Beter dan het met jou is" *geeft dreun* "Misschien moet je je plastisch chirurg maar bellen. Ik heb wel wat boeienders te doen dan dit, doeii"

X3

Ahahahaha damn, goedzo :D

_O_ Jokiiiii _O_

AnimEvy
15 april 2005, 20:24

Sorry dat ik het zeg, maar, wat is dat nou voor een achterlijke actie van je moeder. Weet je, het gaat vaak slecht met de jeugd van tegenwoordig.. Dat ligt GROTENDEELS aan de ouders. Ik word al gigantisch gekwetst als me ouders op me schelden, of alleen al een gezichtsuitdrukking, maar daar hebben ze NIKS van in de gate. En als je dan op een nogal direkte manier zegt dat ze je pijn doen, dan snappen ze er nog geen f00k van.. Mêh, stom ouderschap tegenwoordig.. Er zijn zóveel websites over problemen met pubers, maar ik heb het allmaal eens goed geobserveerd, en het probleem is dat het verschil tussen die generatie van nu en toen enorm groot is. Ouders denken dat hun kinderen de problemen zijn, terwijl die problemen ontwikkeld worden op basis van ouders, maarja, DAT zien ze natuurlijk niet. En áls ik ze het zou vertellen, dan zagen ze het weer als een puber-probleem of puber gedrag. Dus zo blijft die tegenstrijdigheid altijd..... Wat ik wil zeggen, dat je moeder dat al deed, dat is niet normaal, dat is gestoord.

Cyber
16 april 2005, 12:11

X3

Kick her ass girl _O_ nice actie dat mens is echt dom

Master007
16 april 2005, 13:26
Keep it clean please.

"Ik voel me net zo'n persoon die zich aansluit in de rij van mensen die zich kl*te voelen maargoed ._.

Misschien kan ik maar beter gewoon verdwijnen, ik bezorg mensen alleen maar problemen en last. Ik schrik ook de laatste tijd wel eens van mezelf, dan steek ik over en denk ik: "Waarom blijf ik niet gewoon midden op de weg staan?" Of als iemand me dan dus bijna overreden heeft vind het het bijna jammer dat het niet gelukt is Oo"

Zoek dan hulp -_-''

Ongeregistreerd
16 april 2005, 13:34
Keep it clean please.

Zoek dan hulp -_-''

Jeej, jij weer. :sweatdrop:

Master007
16 april 2005, 13:35
Keep it clean please.

Zoek dan hulp -_-''

Ik ben aardiger geworden XD

Venom
16 april 2005, 13:59
Keep it clean please.

Zoek dan hulp -_-''

ik hoop het voor je

Master007
16 april 2005, 14:01
Keep it clean please.

Zoek dan hulp -_-''

ik hoop het voor je

Wat bedoel je daar nou weer mee-_-
Wil je iets met me doen ofzo? XD

Tenjiku_Nezumi
16 april 2005, 18:43
OMG, sorry hoor. Ga svp ergens anders zeiken. Jeez, dit is een topic van iemand die haar hart wilt luchten en dan kom jij zeiken om niks.

Master007
17 april 2005, 15:17
OMG, sorry hoor. Ga svp ergens anders zeiken. Jeez, dit is een topic van iemand die haar hart wilt luchten en dan kom jij zeiken om niks.

ik zeg: zoek hulp..
das iets heel normaals hoor...

Kyna
17 april 2005, 16:00
Het klinkt nogal alsof je het niet serieus neemt, ben je ook niet verplicht hoor... Maar lees hier dan niet.
Bovendien heb ik al *kuch* hulp *kuch*. Ik ga elke week naar zo'n psygoloog en 1 keer in de 2 weken naar een Maatschappelijk werkster, verder zit ik ook nog aan de Prozac. Nu blij? -_-

Deco T. Aoreste
17 april 2005, 18:35
Laat Master007 maar, hij kan de moed niet opbrengen om begrip te tonen voor andermans problemen.

Master007
19 april 2005, 23:10
Omfg, ik wil alleen maar helpen hoor, en als je dat niet goed vind ga ik wel weer zo 8erlijk doen XD

Venom
20 april 2005, 07:44
Omfg, ik wil alleen maar helpen hoor, en als je dat niet goed vind ga ik wel weer zo 8erlijk doen XD

als jij zware problemen wil....
mischien heb je het niet gemerkt maar iedereen op het forum mag joki wel...

Latino Heat
20 april 2005, 07:48
hij's toch ook een uitzondering

Deco T. Aoreste
20 april 2005, 08:22
Mss ligt het aan mij, maar de manier waarop hij 'zoek hulp' zei, met veel XD smilies, leek mij niet echt alsof hij het zo goed meende...

Ongeregistreerd
20 april 2005, 11:36
Laat Master7 toch, als hij zielig wil doen is dat zijn zaak. :rolleyes:

Venom
20 april 2005, 14:29
dat doet hij dat maar ergens anders

Master007
20 april 2005, 14:40
Mss ligt het aan mij, maar de manier waarop hij 'zoek hulp' zei, met veel XD smilies, leek mij niet echt alsof hij het zo goed meende...

-_-
Dat meende ik wel..
en die ''XD'' smileys zijn zoiets van stopwoordjes xD
net zoals jullie altijd dat '' knuf (-_-)'' spul doen

Kyna
25 april 2005, 17:12
Aangezien sommige mensen toch lijken te denken dat ik me verschrikkelijk aanstel zal ik maar ophouden mijn hart hier te luchten ofzo.

Ik wou alleen nog ff melden dat ik weer met de maatschappelijk werkster heb gepraat en alles maar gewoon verteld hebt. Nu regelt ze dus een nieuwe serie gesprekken met een psygiater voor me, krijg ik andere medicijnen en moet ik als het niet beter met me gaat opgenomen worden in een inrichting. Tot zover mijn verslag -_-.

Ramante
25 april 2005, 17:15
Aangezien sommige mensen toch lijken te denken dat ik me verschrikkelijk aanstel zal ik maar ophouden mijn hart hier te luchten ofzo.

Ik wou alleen nog ff melden dat ik weer met de maatschappelijk werkster heb gepraat en alles maar gewoon verteld hebt. Nu regelt ze dus een nieuwe serie gesprekken met een psygiater voor me, krijg ik andere medicijnen en moet ik als het niet beter met me gaat opgenomen worden in een inrichting. Tot zover mijn verslag -_-.

Oo Joki, ik neem je wel serieus.

Het is gewoon vreselijk hoe sommigen hier denken *death-glares* dat jij je aanstelt. Ze weten niet hoe jij je voelt, dus ze gaan er lollig over doen. Iets dat jij op dit moment zeker niet kan gebruiken...

Ongeregistreerd
25 april 2005, 17:20
De dag dat je je van Master 7 iets moet gaan aantrekken is de dag dat dit forum tenonder gaat, blijf dus gewoon je hart luchten, wij zijn er voor je. :)

Kyna
25 april 2005, 17:20
@ Saffier: Inmiddels lijkt toch bijna iedereen al te denken dat ik maar gewoon aandacht wil trekken en me aanstel, dus wat maakt het allemaal nog uit ._.

Ben blij dat jij me iig wel serieus neemt en met jou nog wat meer mensen maar och...

Ik doel ook niet echt op Master007.

Ramante
25 april 2005, 17:22
@ Saffier: Inmiddels lijkt toch bijna iedereen al te denken dat ik maar gewoon aandacht wil trekken en me aanstel, dus wat maakt het allemaal nog uit ._.

Ben blij dat jij me iig wel serieus neemt en met jou nog wat meer mensen maar och...

Ik doel ook niet echt op Master007.

Master007 (eerder Loser007) v_v" weet niet waar hij het over heeft. Hij probeert mee te praten maar maakt het ondertussen alleen maaar erger.

Ik ben iig blij dat je 'hulp' krijgt. Iets waaraan ik nooit wilde beginnen... Hopelijk helpt het en zul je je snel weer beter voelen.

Kyna
25 april 2005, 17:27
De MW zei nog dat ze het fijn vond dat ik er iig wel over wou praten, aangezien het dat voor mezelf ook een stuk makkelijker maakt.

Ik ben er vandaag trouwens ook achter gekomen dat een meisje die op dit moment in de paralelklas zit ook zwaar depresief is geweest en nu weer. Vorig jaar zat ze bij ons in de klas maar kwam pas een paar weken naar de zomervakantie ook daadwerkelijk en toen ook nog maar halve dagen. Ze zei toen dat ze Pfeiffer had en dat ze daarom zo weinig op school was. Maar ze bleek toen dus zwaar depresief geweest te zijn en zat toen in een gesloten inrichting... Nu gaat het dus weer de slechte kant op en moet ze binnenkort zeer waarschijnlijk weer opgenomen worden. Met haar kan ik iig ook wel goed praten.

Ik schreef er ook over met Nicole onder de Biologieles. Ik had dus mijn hele verhaal op dat blaadje zitten doen en toen pakte de docente het af -_-. Toen ging ze het hele blaadje zitten lezen O__O De klas wou dat ze het voorlas maar dat heeft ze gelukkig niet gedaan. Wel ging ze toen helemaal aan ons vragen over wie het ging (mij dus) en wou ze na de les met me praten >_> Geez dom mens, als je ziet dat het over iets persoonlijks gaat lees je toch niet verder? ._.

Ongeregistreerd
25 april 2005, 17:29
Nu dacht ik even dat het over MW ging, maar die zou zoveel begrip niet tonen. ;)
Iig wel kut van je biolerares, nu maar hopen dat ze het niet aan anderen gaat doorvertellen ofzo. :(

Ramante
25 april 2005, 17:30
Ik schreef er ook over met Nicole onder de Biologieles. Ik had dus mijn hele verhaal op dat blaadje zitten doen en toen pakte de docente het af -_-. Toen ging ze het hele blaadje zitten lezen O__O De klas wou dat ze het voorlas maar dat heeft ze gelukkig niet gedaan. Wel ging ze toen helemaal aan ons vragen over wie het ging (mij dus) en wou ze na de les met me praten >_> Geez dom mens, als je ziet dat het over iets persoonlijks gaat lees je toch niet verder? ._.

Leraren denken dat ze je kunnen helpen. Mijn mentrix is er ook zo n. Echt belachelijk, weten je leraren nog niet dan dat jij je de laatste depri voelt? Dan vind ik dan wel heel vreemd. Misschien laat jij het niet zo duidelijk merken zoals ik het deed...

Heb je Nicole trouwens later nog wel kunnen laten weten wat er op het briefje stond of dat niet? Het lijkt me ook wel fijn als zij weet hoe het precies zit. :)

ReLex
25 april 2005, 17:31

Ik hoor daar dan niet bij.

Dat wilde ik even zeggen oO"

Morrowindt
25 april 2005, 17:32
De MW zei nog dat ze het fijn vond dat ik er iig wel over wou praten, aangezien het dat voor mezelf ook een stuk makkelijker maakt.

Je vleit me =D

Nu dacht ik even dat het over MW ging, maar die zou zoveel begrip niet tonen. ;)

Je vleit me niet ò.ó

Kyna
25 april 2005, 17:41

Leraren denken dat ze je kunnen helpen. Mijn mentrix is er ook zo n. Echt belachelijk, weten je leraren nog niet dan dat jij je de laatste depri voelt? Dan vind ik dan wel heel vreemd. Misschien laat jij het niet zo duidelijk merken zoals ik het deed...

Heb je Nicole trouwens later nog wel kunnen laten weten wat er op het briefje stond of dat niet? Het lijkt me ook wel fijn als zij weet hoe het precies zit. :)

Ik ben altijd al een best stil meisje geweest enzo, alleen de Franse leraar maakt er wel eens een opmerking over maar da's dan meer als grapje bedoeld.

Ja we waren juist al een tidjje heen en weer aan het schrijven, Nicole vroeg namelijk hoe het gesprek gegaan was dus toen heb ik alles uitgelegd enzo op dat briefje, Nicole was net een antwoord terug aan het schrijven toen ze het afpakte.

Venom
25 april 2005, 17:44
mijn steun heb je joke

Paws
25 april 2005, 23:40
Ik heb niet het idee dat je je aanstelt hoor ^_^. Houd je taai!

Oturan
26 april 2005, 14:35
Jokoto, kweet hoe het voelt, ah , af en toe wil ik mezelf een mes in mn ribben steken, maar dan komt het toch uiteindelijk weer goed. Denk niet aan al de negatieve dingen maar aan de positieve dingen(je relatie met Tom bijvoorbeeld) en als je aan al die positieve dingen blijft denken, klaart alles sowieso weer op. Als je meer wilt horen, khep je msn so...

Kyna
26 april 2005, 15:38
Dat aan positieve dingen denken is me al vaker aangeraden maar dat raakt gewoon steeds maar verder en verder op de achtergrond. Het wordt steed lastiger het van me af te zetten. Ik wil gewoon slapen, de hele dag door slapen, slapen slapen.

ReLex
26 april 2005, 15:41
Dat aan positieve dingen denken is me al vaker aangeraden maar dat raakt gewoon steeds maar verder en verder op de achtergrond. Het wordt steed lastiger het van me af te zetten. Ik wil gewoon slapen, de hele dag door slapen, slapen slapen.

Wats up met wakker worden dan? =

Venom
26 april 2005, 15:43

Wats up met wakker worden dan? =

wakker worden is heel slecht.
dan wordt je uit je rust en eigen wereld gehaald.

Kyna
26 april 2005, 15:43
Ik ben wel wakker, maar ik heb het idee dat ik de laatste tijd meer als een zombie rondloop. Op school ben ik zo gesloopt dat ik zo in mijn stoel in slaap kan vallen en als ik thuis kom is het eerste wat ik doe slapen op de bank.

@ Venom: Ik merk ook dat ik mezelf steeds meer terug ga trekken, ik zit vaak maar wat voor me uit te staren en als het kan zet ik mijn mp3speler zo hard aan dat ik niets of niemand meer kan horen. Gewoon zodat ik me weer terug kan trekken in mijn eigen gedachten.

Tenjiku_Nezumi
26 april 2005, 17:15

Wrom doe je et dan?

Venom
26 april 2005, 17:18

Wrom doe je et dan?

sammie..ik snap echt waar.maar iedereen heeft toch het recht op een kans op zijn/haar hart te luchten ?

Morrowindt
26 april 2005, 17:18

Wrom doe je et dan?

Ik merk enige vorm van vijandigheid op =3

'T is haar topic,dus ze mag haar hart luchten ="3

Tenjiku_Nezumi
26 april 2005, 17:19
Jammer dat sommige mensen er toch weer intrappen.

Sorry maar ik vind haar gewoon een leugenaar.

(En het boeit me geen ruk of dit waar of niet waar is)

Morrowindt
26 april 2005, 17:23

Als het niet waar is,ben jij de leugenaar X3

Tenjiku_Nezumi
26 april 2005, 17:26
Nee, dan ben ik iemand die niet gelijk heeft.

Maar ja, ze heeft wel vaker gelogen (ook op AWF) dus ik heb geen zin meer om dat jankverhaaltje te geloven. :sweatdrop:

En het is een schande om je vriendje een paar uur op het station te laten wachten en als kutsmoes verzinnen dat je bent op gepakt door de politie en 2 uur heb vastgezeten om dat je geen ID bij hebt. :rolleyes: Ik vond het gewoon zielig voor Dragone toen hij op msn kwam er tegen me vertelde dat Joki er nog niet was.

Iedereen liegt wel eens, maar het is gewoon een kutstreek als je er aandacht ga mee lopen trekken.

Morrowindt
26 april 2005, 17:28

Maar ja, ze heeft wel vaker gelogen (ook op AWF) dus ik heb geen zin meer om dat jankverhaaltje te geloven. :sweatdrop:

En het is een schande om je vriendje een paar uur op het station te laten wachten en als kutsmoes verzinnen dat je bent op gepakt door de politie en 2 uur heb vastgezeten om dat je geen ID bij hebt. :rolleyes: Ik vond het gewoon zielig voor Dragone toen hij op msn kwam er tegen me vertelde dat Joki er nog niet was.

Iedereen liegt wel eens, maar het is gewoon een kutstreek als je er aandacht ga mee lopen trekken.

Ik heb geen vriendje dus ik zou niet weten wat ik zou doen X3

Ik lieg btw nooit =3

ReLex
26 april 2005, 17:28

Ik lieg btw nooit =3

Je liegt! >=3

Anyway .. uhm ja, ik begrijp waarom Sammie dit zegt.

Venom
26 april 2005, 17:34

Als het niet waar is,ben jij de leugenaar X3

....
*anime fall*

Tenjiku_Nezumi
26 april 2005, 17:38

Ik lieg btw nooit =3

Je liegt! >=3

Anyway .. uhm ja, ik begrijp waarom Sammie dit zegt.

In ieder geval nog iemand die me begrijpt.

Kwil Joki heus geen vedriet doen ofzo, maar tis weer es een klotestreek als ze weer een topic aan het volliegen is. :rolleyes:

Kyna
26 april 2005, 20:07

Ik heb geen 2 uur vastgezeten, alsof ik mijn vriendje 3 uur ga laten wachten op een station O.o Dragone weet het hele verhaal en daar houd ik het bij. Voor de rest moet je zelf weten of je me een leugenaar vind of niet, dat is je goedrecht maar je hebt ook geen bewijs dat het wel leugens zijn. Dat je dit ook weer aandachttrekkerij vindt is erg jammer maar dat moet je uiteindelijk ook maar zelf weten.

Maar hoe zou ik al die dingen moeten bewijzen dan? Als het kan doe ik het graag namelijk.

ReLex
26 april 2005, 20:17
Het hele verhaal vertellen wat Dragone ook weet over dat 2 uur vastzitten?

Kyna
26 april 2005, 20:24
Dat lijkt me alsnog geen bewijs maargoed:

Ik zat helemaal hyper op mijn fiets op weg naar het station, daar bleken de spoorbomen dicht te zijn en zoefde net mijn trein langs (ik stond dus te wachten tot de trein die ik moest hebben voorbij gezoefd was). Toen maar snel naar het midden van de stad racen om daar mijn fiets in de fietsenstalling te zetten en maar lopend dat stukje naar het station en dan de eerstvolgende trein te nemen.

Toen werd ik dus aangehouden door de politie en moest ik mijn identiteitsbewijs laten zien en daardoor miste ik dus ook de volgende trein. Bleek dus dat de eerstvolgende trein die ik dan kon nemen via Schiphol ging (dat zou dus nog weer langer duren omdat dat een omweg was) maargoed...

In de trein zelf ging alles eigelijk wel goed alleen werd er op het laatst omgeroepen dat Hilversum-Zuid naderde en dat iedereen die daar moest zijn dus uit moest stappen. Je hebt 3 stations in Hilversum: Hilversum-Zuid, Hilversum en Hilversum-Noord (volgens mij was het dat iig). Ik was er dus niet zeker van of ik bij Zuid uit moest stapen maar gokte er toch maar op. Daar kwam ik dus tot de ontdekking dat ik op het verkeerde station stond en een half uur moiest wachten op de volgende trein naar Hilversum.

Het viel me nog mee dat Tom er na al die tijd nog stond. Oo

ReLex
26 april 2005, 20:29
Dat lijkt me alsnog geen bewijs maargoed

Lijkt mij wel, want nu is je 'smoes' wat geloofwaardiger.

oO lama dat klopt niet dat daardoor goede bewijs is oO"

Kyna
26 april 2005, 20:49
Het is geen smoes, het is de waarheid. Why the f*ck zou ik Dragone zo lang laten wachten? Ten eerste is het zielig en ten 2e (niet dat dat er voor mij toe deed maargoed) heb ik 30 euro betaald om 1,5 uurtje met Tom te kunnen zijn, als ik hem expres had laten wachten kon ik dan toch beter helemaal niet op komen dagen?

Maar Sammie doelde meer op andere dingen.

ReLex
26 april 2005, 20:51
Het is geen smoes, het is de waarheid. Why the f*ck zou ik Dragone zo lang laten wachten? Ten eerste is het zielig en ten 2e (niet dat dat er voor mij toe deed maargoed) heb ik 30 euro betaald om 1,5 uurtje met Tom te kunnen zijn.

Ik wist dat je dit zou zeggen daarom heb ik dat woord tussen haakjes gezet, maar dat is niet goed overgekomen zo te zien oO"
Want ik sta nog altijd neutraal, vergeet dat niet..

Kyna
26 april 2005, 20:52
Het maakt mij allemaal toch niet meer zoveel uit, ben blij dat je neutraal staat maar er lijken zich nu 2 partijen te vormen ._.

_kiwii
26 april 2005, 21:07
denk je nou echt dat iemand zijn/haar liefje expres uren laat wachten? voor de lol. nou dan kan je het beter uitmaken want dat is ziek :sweatdrop:
ik geloof jokoto

Deco T. Aoreste
26 april 2005, 21:16
Ik weet niet precies wat er gebeurd is tussen Sammie en Jokoto, maar het lijkt me sterk dat Jokoto alles zit te verzinnen. (Waarom zou ze?)

Tenjiku_Nezumi
26 april 2005, 21:24
Ze loog ook dat ze bijna dood was door een vrachtwagenongeluk en dat ze half dood op de IC lag. Dus waarom hier ook niet over? En dat ze een zus heeft. Toen nadat men erachter dat je geen zus hebt sneaky even cu2 en wat andere sites veranderen.

En tegen mij zei Joke dat ze werd op gepakt door de politie en dat ze pas 2 uur later weer werd vrij gelaten, en nu ben je ineens een ander verhaal aan het vertellen.

Nou ja, et boeit me ook verder niet of mensen me hierna nog aardig zullen vinden. Kzoek geen ruzie ofzo, maar ik vind haar gewoon zwaar aandacht trekken. Jammer genoeg krijg ze die nog ook.

Venom
26 april 2005, 21:26
Ze loog ook dat ze bijna dood was door een vrachtwagenongeluk en dat ze half dood op de IC lag. Dus waarom hier ook niet over? En dat ze een zus heeft. Toen nadat men erachter dat je geen zus hebt sneaky even cu2 en wat andere sites veranderen.

En tegen mij zei Joke dat ze werd op gepakt door de politie en dat ze pas 2 uur later weer werd vrij gelaten, en nu ben je ineens een ander verhaal aan het vertellen.

Nou ja, et boeit me ook verder niet of mensen me hierna nog aardig zullen vinden. Kzoek geen ruzie ofzo, maar ik vind haar gewoon zwaar aandacht trekken. Jammer genoeg krijg ze die nog ook.

ok stel dat je gelijk hebt en ze liegt...zal dan ook wel ergens goed voor zijn...ok ?
kunnen we nu ophouden met op iedereen te kankeren

Tenjiku_Nezumi
26 april 2005, 21:29
En stel dat zij gelijk heeft, dan heeft zij gelijk en dan wordt ik door iedereen gehaat, maar dat boeit me dan niks. Maar ja, ik doel meer op die andere leugens, dus vandaar dat ik dit niet meer geloof.

>_> Klar.

*Rolt weg*

Kyna
26 april 2005, 21:31
Ik haat je nog steed niet en wat je van mij vind moet je zelf maar weten, dat is jouw zaak. Maar hebt er toch ook geen bewijs voor dat het niet waar was? ._. Op welke manier kan ik het dan allemaal bewijzen?

Kataji
26 april 2005, 21:36
Eindelijk zijn we hier dan weer terecht gekomen.

How I longed for this.

Mikaz en Wolph waren er eerst, maar nu ook Sammie.

Dit wordt geweldig.

Maar dat wordt het pas morgenmiddag, als ik weer thuis ben.

Erika

Kyna
26 april 2005, 21:38
Ga hier nou alsjeblieft niet weer een hele rel ontstaan -_- Ik wil gewoon mijn hart luchten en dan moet het weer zo lopen? ._.

Kataji
26 april 2005, 21:40
Dan mogen wij toch wel zeker nagaan of alles klopt, niet?

Het zou stom zijn als we ons zorgen zouden maken om niets.

Erika

Kyna
26 april 2005, 21:41
Ik vind alles best, ligt er alleen aan op welke manier dat gaat. Als er weer allerlei verwijten jegens mij gemaakt worden of met beschuldigingen gegooid wordt heb ik er niet zo'n zin in.

Kataji
26 april 2005, 21:43
Natuurlijk gaat het op de beste manier.

Erika

Noof
26 april 2005, 21:49
Mensjes. Kappen met deze thread verzieken. Ik heb dit lang genoeg aangezien en ik vind dit toch best wel sneu hoor...

Ik geloof haar, anderen geloven haar. Als je haar niet gelooft, flikker dan op uit deze thread ofzo, laat haar lekker haar hart luchten. Als het je niet boeit, reageer dan niet.

(en dat was gelijk mijn lucht-je-hart voor vandaag, sorry Joki)

Deco T. Aoreste
27 april 2005, 10:57
Wie weet heeft Sammie wel gelijk.
Of dat zo is kan niemand raden.

Kyna
27 april 2005, 19:49
Mensen kunnen het wel raden maar zeker weten ze het uiteindelijk niet. et kan me uiteindelijk inmiddels ook maar weinig schelen, mensen geloven maar wat ze willen geloven ik ga mijn mening daarom ook niet door lopen drammen.

Maar als iemand weet hoe ik het kan bewijen hoor ik dat graag.

Kyna
28 april 2005, 14:20
Sorry voor de dubbelpost.

Dat mens dat toen ons briefje afpakte (waarop ik dus bijna alles geschreven had) heeft alles doorgelult aan de andere docenten, nu vragen ze dus steeds aan Nicole of alles wel goed gaat omdat dat mens had begrepen dat het over Nicole ging ._.

XD

Ramante
28 april 2005, 14:33
Sorry voor de dubbelpost.

Dat mens dat toen ons briefje afpakte (waarop ik dus bijna alles geschreven had) heeft alles doorgelult aan de andere docenten, nu vragen ze dus steeds aan Nicole of alles wel goed gaat omdat dat mens had begrepen dat het over Nicole ging ._.

XD

X"D

Sorry hoor. Maar dat vind ik dus echt gestoord.
Hadden ze niet door dat het over jou ging? X"D
Van je leraren moet je het maar hebben, nu gaan ze Nicole lastigvallen. x3

Venom
28 april 2005, 14:37
nah fijn is dat...maar nicole word wel met veel opgezadelt..wees niet verbaast als ze ooit iets tegen die gasten zegt

Kyna
28 april 2005, 14:38
Nee ze dachten dat het over Nicole ging, dat Nicole de dingen had geschreven die ik schreef en andersom X'''3
Ik lach me helemaal dood op het moment de hele dag door heeft ze al reacties gehad.

Economie docente: Gaat het wel goed met je Nicole?
Nederlandse docent (dezelfde die toen mijn gedichten had gelezen en nog steeds heeft hij het niet door x3): We hebben het nog over je gehad Nicole, je ziet de laatste tijd ook een beetje witjes.
Engelse docente: Als je ergens over wilt praten kan dat hoor ^_^"
Franse docent: Waarom ben je zo stil Nicole?

x3
Stelltje idioten x'3

Tenjiku_Nezumi
28 april 2005, 14:41
Dat je dat grappig vind......

Dan ben je als ware jezelf aan het uitlachen.

Kataji
28 april 2005, 14:43
Ze heeft gelijk, hè.

Niet echt snugger.

Erika

Kyna
28 april 2005, 15:28
Altijd word er gezegd dat je maar weer vrolijk moet denken en om leuke dingen lachen en als je dat dan doet is het weer niet goed ._.
Ik heb tegen de Biologiedocente gezegd hoe het echt zat dus morgen zal alles ook wel duidelijk zijn bij de rest van de docenten.

Oturan
28 april 2005, 20:19
ff over da gezeik van iedereen dat Joki mss zou liegen:

Over zoiets liegt NIEMAND, zeg ik je, NIEMAND. als je dat wel doet, ben je goed gestoord. als je nog geneens je hart mag luchten, leugen of niet. Wat is dit dan? Een afzeiktopic?
Joki wou gewoon haar verhaal kwijt, ik kamp ook met een probleem, maar dat hou ik liever bij me, so what? als je het ff wil zeggen doe je dat hier, met alle commentaar van: Ik ben bij je etc. en dan opeens komt dat gezeik dat ze mss wel is kon liegen
Maa rbijna niemand(er zijn uitzonderingen)heeft joki verder nog gesteund en gelooft. En dat is ook wat we blijven moeten doen, als we haar blijven afzeiken dat dit een leuge is, dan zakt ze nog dieper in de stress met alle gevolgen van dien. Ik vind dat we haar toch moeten steunen...

Tenjiku_Nezumi
28 april 2005, 20:38
ff over da gezeik van iedereen dat Joki mss zou liegen:

Over zoiets liegt NIEMAND, zeg ik je, NIEMAND. als je dat wel doet, ben je goed gestoord. als je nog geneens je hart mag luchten, leugen of niet. Wat is dit dan? Een afzeiktopic?
Joki wou gewoon haar verhaal kwijt, ik kamp ook met een probleem, maar dat hou ik liever bij me, so what? als je het ff wil zeggen doe je dat hier, met alle commentaar van: Ik ben bij je etc. en dan opeens komt dat gezeik dat ze mss wel is kon liegen
Maa rbijna niemand(er zijn uitzonderingen)heeft joki verder nog gesteund en gelooft. En dat is ook wat we blijven moeten doen, als we haar blijven afzeiken dat dit een leuge is, dan zakt ze nog dieper in de stress met alle gevolgen van dien. Ik vind dat we haar toch moeten steunen...

NIEMAND liegt dat hij bijna dood is gereden door een vrachtwagen. Tenminste bijna niemand. :rolleyes:

Venom
28 april 2005, 20:42
laat het vorige forum rusten....

Morrowindt
28 april 2005, 20:44
Dat je dat grappig vind......

Dan ben je als ware jezelf aan het uitlachen.

Ik vind het ook grappig,die leraren zijn niet snugger,Joki wel.

Kyna
28 april 2005, 21:02
@ Oturan: ty...
@ Sammie: Heb je enig bewijs? Als ik het op de een of andere manier zou kunnen bewijzen zou ik dat maar al te graag doen...

Kyna
02 mei 2005, 15:48
Het kan me allemaal geen flikker meer schelen. Iedereen die denkt dat ik maar wat zit te verzinnen moet dat ook maar zelf weten. En mensen die me wel geloven iig bedankt.

Ik heb vanmorgen een afspraak bij bureau jeugdzorg gemaakt voor een intakegesprek, daar kijken ze of het het beste is me door te verwijzen naar "de grote rivieren".

Venom
02 mei 2005, 15:54
intake gesprekken zuigen ._.''
sterkte ermee

Kyna
02 mei 2005, 16:21
I know, ik weet dat het me uiteindelijk helpt (waarschijnlijk dan Oo) maar ik heb er geen fluit zin in ._.

ty.

Venom
02 mei 2005, 20:31
dit wil ik toch even kwijt..
en ik heb een verzoek voor jullie.
willen jullie volgende keer niet iedereen voor leugenaar uitmaken (dus niet alleen joke maar ook anderen)
ok mischien hebben ze gelogen in het verleden maar dat betekend niet dat ze dat nog doen.En jullie hebben geen idee wat dat doet met iemand..
als jullie willen stoppen met dit gedrag,alvast bedankt

Oturan
03 mei 2005, 16:26
@ Oturan: ty...

np.

Als iemand gaat zeuren over da mss joki kan liegen, ga da dan verdeen in een andere topic doen en laat degene die haar wel geloven blijven punt.

Venom
03 mei 2005, 16:27
dat zeg ik dus ._.''

Oturan
03 mei 2005, 19:19
dat zeg ik dus ._.''

srry srry*bied excuses aan*

Kyna
03 mei 2005, 19:58
Het maakt allemaal niet zoveel uit wie wat zei, iig allebei bedankt ^_^"

Btw: Voor de mensen die dus niet geloven dat ik een gesprek heb bij bureau jeugdzorg etc. Dit kan ik wel bewijzen:

http://img144.echo.cx/img144/5177/jeugdzorgbrief1tc.jpg

http://img144.echo.cx/img144/419/datum0hq.jpg

http://img144.echo.cx/img144/6678/intake5ph.jpg

Tenjiku_Nezumi
03 mei 2005, 20:12
Mooi, nu nog die andere dingen bewijzen en ik geloof je helemaal. Maar ja, die kun je niet bewijzen. =o

Das nou jammer. :3

Kyna
03 mei 2005, 20:49
Als jij een manier weet om dat ook te bewijzen... Ik ben echt niet te beroerd om iets te proberen te bewijzen, maar hoe?

Als ik een foto maak dan is die toch zogenaamd weer gephotoshopped ofzo, en dat obgeluk kan ik al helemaal niet bewijzen...

Iemand enig idee hoe ik dat kan bewijzen dan?

Erisuko
03 mei 2005, 21:26
Van mij hoef je iig niets te bewijzen. Waarom zou je liegen over zoiets? Ik geloof je dus iig =)

Venom
03 mei 2005, 21:37
er zijn radicale dingen..
maar het zou heel erg fout zijn als ze je dat zouden voorstellen...
anyway..sommige van ons geloven je..en dat zullen we vast blijven doen

Kyna
03 mei 2005, 21:37
Dankje Alice... ^__^"

Onno
03 mei 2005, 22:19
Mmm, al zo veel spam in dit topic, denk niet dat 1 bericht meer of minder nog wat uitmaakt toch?

Tja, de leugens... het begon allemaal met de aanrijding. Vrijwel meteen een hele hoop vreemde dingen. Het is imo toen een beetje chaotisch afgesloten, maar ik dacht toen nog gewoon "Dat is gewoon heel erg ongeluk met de omstandigheden". Een tijd later idd het verhaal van de meeting met Dragone. Er staan nu twee verhalen. Het eerste verhaal is dat je 2 uur op het polituebureau hebt moeten zitten, en het tweede is dat je vooral te laat was door treinproblemen.

Een van die verhalen MOET gelogen zijn. Al is gelogen misschien een te groot woord. Aangedikt misschien? Dat doet iedereen wel eens. Maar zeg dan gewoon even duidelijk: "Dit en dit heb ik gelogen/aangedikt." Alleen zeggen "Ok, nu het echte verhaal" wekt geen vertrouwen op. Als je nu gewoon zegt dat een van de verhalen niet waar was helpt dat beter dan maar de hele tijd alles vaag te blijven ontkennen. Als je dat zou doen zie ik geen reden om je in alle andere dingen waarvan geen duidelijke bewijzen zijn dat je gelogen hebt niet te geloven.

EDIT: Hier komt nog een laatste ding bij, en dat is dat de politie geen recht heeft om iemand zomaar naar zijn ID te vragen (wat in beide versies van het verhaal is voorgekomen). Maar de politie is ook niet heilig dus dit punt mag je laten wegvallen.

Nog een klein dingetje, in een van Sammies berichten staat er (geloof ik) dat het een leugen is dat Sarah bestaat. Maar jij bent toch al wel eens bij Jokoto geweest, heb je toen daar dan geen bewijs/tegenbewijs voor kunnen vinden?

Kyna
03 mei 2005, 22:27
Ik weet niet eens waar ik dat neer gezet heb van 2 uur vastgehouden door de politie. Als ik dat terug kon vinden (dat topic waarin ik dat had gezet) dan zou ik misschien ook beter wat duidelijkheid kunnen geven. iig heb ik geen 2 uur bij de politie gezeten.

Onno
03 mei 2005, 22:44
Ik kan het nergens letterlijk terugvinden, maar als Sammie zegt dat jij het tegen haar hebt gezegd... tja. Dit is de beste quote die ik kan vinde.

Ik haat de fecking politie... Arme joki... Daardoor kwam ze 2 uur later aan! :x

Maar laat dit verder dan ook maar zitten, ik krijg er hoofdpijn van >_<

Kyna
03 mei 2005, 23:01
Misschien heb ik het toen te snel aan Sammie uit proberen te leggen (dus onduidelijk) of iets dergelijks. Iig kwam ik wel mede door de politie zo laat aan, maar was het voornamelijk gewoon botte pech met de treinen.

Edit//: Als er een tijd een ziekenhuisopname etc is geweest krijg je dan niet een soort afschrift van de verzekering? Misschien dat mn moeder die nog ergens heeft liggen ofzo.

Ishe
04 mei 2005, 09:50
Je hoeft niet alles te gaan bewijzen. Ik vind het sowieso ronduit belachelijk dat je alles zou moeten kunnen bewijzen voordat je gelooft wordt.

Kyna
04 mei 2005, 10:02
Dankje...
Iig vind ik het gewoon vervelend dat ik elke keer dat ik iets zeg voor leugenaar uitgemaakt word. Wat hebben jullie daar voor bewijzen voor? Jullie kunnen dat toch ook niet bewijzen?

Laten we hier a.u.b mee ophouden en het gewoon in het midden laten. Dit is dus sowieso waar dus mag ik daar dan s.v.p af en toe mn hart over luchten? Ik durf bepaalde dingen al niet eens meer te vertellen omdat ik dan toch de reactie krijg dat het wel erg toevallig is dat dat ook nog gebeurd.

Deco T. Aoreste
04 mei 2005, 10:06
Als iemand 1 keer liegt denkt men dat diegene altijd liegt. Dat was eerst al zo met Kendra en nu met Jokoto. En dat vind ik ronduit belachelijk. :sweatdrop:

Tenjiku_Nezumi
04 mei 2005, 10:20
Nou en, ik vind het al niet normaal om te liegen over een zwaar vrachtwagen ongeluk, ik vind het niet normaal om te liegen over een nepzus en ik vind het niet normaal om te liegen tegen je vriendje dat ze 2 uur heeft vastgezeten bij de politie.

Laat dat mens maar depressief doen. >_> De enige reden waarom ik zo tegen haar doe is omdat ik gek van dat gezeur werd. Jankerd. Had ze maar niet zo lomp moeten doen. Ik snap echt niemand dat iemand het leuk vind om zo aandacht te trekken. Ik vind het hier af en toe echt een wedstrijd om wie het depressiefst is en wie zich het meest verwond. Sorry hoor. -_-

Als je hier zet: "Ik heb mezelf gesneden." Krijg je als reactie: "Ow, dat heb ik ook gedaan."
OMG, daar heeft die persoon toch niks aan. Jeez. -_-
Snappen sommige mensen dat nou niet??????

@Onno, ik heb idd geen bewijs ofzo kunnen vinden toen ik Jokoto meette.

Venom
04 mei 2005, 10:23
WTF ja sammie...volgens mij ben jij hier de gene die fout zit..
en nu heb je mij ook tegen je..
zo zit het HELEMAAL niet met snijden en al die shit..en het is een serieus onderwerp..probleem zo je wil..maar geen wedstrijd...het is ook niet fijn om wakker te worden met armen vol met littekens..elke morgen gek te worden...

dus voor dat je iemand beschuldigt...zoek dan eerst bewijs

Kataji
04 mei 2005, 10:24
Inderdaad, ik deel precies Sammie's redenen. Iedereen die maar moeilijk doet en maar snijdt en snijdt. Zo wordt de aandacht juist weggetrokken bij de mensen die het wel nodig hebben. Het blijft ook maar doorgaan en dan ook over elk nieuw 'erg' onderwerp een nieuw topic maken... ja, je kunt het ook overdrijven.

Erika

Tenjiku_Nezumi
04 mei 2005, 10:25
zo zit het HELEMAAL niet met snijden en al die shit..en het is een serieus onderwerp..probleem zo je wil..maar geen wedstrijd...het is ook niet fijn om wakker te worden met armen vol met littekens..elke morgen gek te worden...

Denk je nou echt dat mij dat boeit? Ik had toch al een hekel aan je. -_-

Venom
04 mei 2005, 10:26
@erika gesproken als iemand met een bekrompen geest..
dit is nou eenmaal een lucht je hart sub forum...
dus daar moet je dan toch je hart kunnen luchten ofniet..
kijk anders maar naar de eerste post in het AM topic. dan zie je mischien meer

Oturan
04 mei 2005, 10:27
Hoe je da zegt...schitterend:P

Goed bewezen joki!(ookal geloofde ik je)

EDIT: Zuid holland???? Ha, kwoon daar ook(Katwijk aan zee((de fans van feyenoord kennen die plek meestal v d geboorteplaats van feyenoord speler Dirk Kuyt)

Tenjiku_Nezumi
04 mei 2005, 12:16

Nou en, dan moet je NIET zeuren als iemand zegt: "Ik snijdt mezelf." Dat je dan als kutantwoord geeft: "Dat doe ik ook."
Daar heeft diegene en jij geen hol aan. Dat is het probleem hier. Niet iedereen doet dat, maar sommige hier doen alsof ze de meeste problemen hebben.

King_Arthur
04 mei 2005, 12:20
probleem zo je wil..maar geen wedstrijd...het is ook niet fijn om wakker te worden met armen vol met littekens..elke morgen gek te worden...

Als je dat niet fijn vind verzamel de moed dan om te stoppen -_-. anders als je dat niet doet vind je het degelijk wel fijn.

Venom
04 mei 2005, 12:24
probleem zo je wil..maar geen wedstrijd...het is ook niet fijn om wakker te worden met armen vol met littekens..elke morgen gek te worden...

Als je dat niet fijn vind verzamel de moed dan om te stoppen -_-. anders als je dat niet doet vind je het degelijk wel fijn.

jij moet helemaal op rotten want jij snapt er dan echt helemaal niets van..

King_Arthur
04 mei 2005, 12:27

jij moet helemaal op rotten want jij snapt er dan echt helemaal niets van..

Het is een vrij forum dus ik post waar ik wil. en moet ik er verstand van hebben dan? wat ik zeg is degelijk wel waar. je vind het klote om wakker te worden met die AM wonden. Dan zie ik geen goede reden om te stoppen met snijden.

Neiteio
04 mei 2005, 12:33
Mensen kom op geen ruzie doe dat maar via msn of wat dan ook.

King_Arthur
04 mei 2005, 12:34
Ik zie het toch eerder als een discussie ;)

Neiteio
04 mei 2005, 12:37
Discussie die niet in dit topic en zelfs niet in deze sub hoort.

King_Arthur
04 mei 2005, 12:38
Sub nee, Topic ja. Het gaat hier voornamelijk over AM en al dat gedoe.

Kyna
04 mei 2005, 12:56
Dit is niet bedoeld als AM topic, daarvoor kun je naar het "automutilatietopic".

Mensen willen zo graag bewijzen zien en zolang ze die niet zien geloven ze me niet, waar zijn dan hun bewijzen dat het wel gelogen is? Ik zie nergens een bewijs dat het gelogen is dus houd dan ook aub jullie mond.

Tenjiku_Nezumi
04 mei 2005, 14:26
Dit is niet bedoeld als AM topic, daarvoor kun je naar het "automutilatietopic".

Mensen willen zo graag bewijzen zien en zolang ze die niet zien geloven ze me niet, waar zijn dan hun bewijzen dat het wel gelogen is? Ik zie nergens een bewijs dat het gelogen is dus houd dan ook aub jullie mond.

Hou zelf je mond. Ik zie ook nergens bewijs dat het waar is.

Vordreller
04 mei 2005, 15:39
Kan frustrerend zijn

Noof
04 mei 2005, 21:18
Erm....* vat ff iets niet *

Iedereen roept te gillen dat Sarah nep is...maar ik heb toch een keer een blond meisje bij Joki voor de cam gezien....en dat was Sarah...toch? Tenminste, dat zei ze zelf. ^^

Tenjiku_Nezumi
04 mei 2005, 21:20
Dat zal wel Nicole zijn geweest.

Ik kan ook wel een vriendin voor de cam laten zien en zeggen dat het je zusje is.

Venom
kijk..en als je novus al niet kan geloven >_>''

nu blij sam ?

Noof
Dat zal wel Nicole zijn geweest.

Ik kan ook wel een vriendin voor de cam laten zien en zeggen dat het je zusje is.

Het was Nicole niet. Ze leek namelijk absoluut niet op Nicole (waarvan ik dus wel foto's heb gezien in het fototopic)

Venom
04 mei 2005, 21:27
sammie...
als ze vroeger had gelogen (let op als) dan betekend het niet dat ze altijd liegt hè

Morrowindt
04 mei 2005, 21:51
Ik heeft het gevoel dat er 2 kanten onstaan =D

Joki-gelovers

Joki-niet-gelovers

o__o"

Ikke geen kant wil kiezen o__o"

*gaat naar rechterkant...*

Deco T. Aoreste
04 mei 2005, 21:53
Zoals ik al eerder zei, veel AWFers hebben de irritante neiging om als iemand 1 keer liegt, te denken dat diegene altijd liegt.

Ik sta aan Joki's kant.

Tenjiku_Nezumi
04 mei 2005, 21:55
Zoals ik al eerder zei, veel AWFers hebben de irritante neiging om als iemand 1 keer liegt, te denken dat diegene altijd liegt.

Ik sta aan Joki's kant.

Er hebben hier wel meer mensen een of andere irritante kutneiging.

Noof
04 mei 2005, 21:56

Ik sta aan Joki's kant.

/me agrees.

Venom
04 mei 2005, 21:58

Ik sta aan Joki's kant.

/me agrees.

same here..
dont judge so easely

Morrowindt
04 mei 2005, 21:59
Ik sta aan Joki's kant.

Ik aan de rechterkant =D

Naja,ik vind het behoorlijk jammer dat 2 van de meest fantastische meiden op AWF zo'n ruzie maken ;_;

Kyna
04 mei 2005, 23:03
@ Novus: Indeed, kan goed kloppen. Sarah is wel eens (meerdere malen) voor de cam geweest, so Oo"

Ik vind het vervelend dat het zo moet lopen, waarom moeten er op deze manier nou weer 2 partijen ontstaan. Like I said, geen van beide partijen heeft echte duidelijke en overtuigende bewijzen dus het lijkt me beter het gewoon in het midden te houden... :x

Edit//: @ Sammie: Tuurlijk kun je ook iemand voor de cam halen en zeggen dat het je zus is, het verschil is dat die persoon dan niet op je lijkt en dan dus niet een tweelingszus kan zijn.

Niet dat ik nu meteen allerlei mensen erbij wil betrekken, maar Erisuko heeft Sarah ook al meerdere malen voor de cam gezien.

Edit2//: Oja en als Sarah niet bestaat... Hoe kan ze dan op deze foto staan?

http://img226.exs.cx/img226/7205/fristi2mo.jpg

Noof
05 mei 2005, 09:54
@ Novus: Indeed, kan goed kloppen. Sarah is wel eens (meerdere malen) voor de cam geweest, so Oo"

Ik vind het vervelend dat het zo moet lopen, waarom moeten er op deze manier nou weer 2 partijen ontstaan. Like I said, geen van beide partijen heeft echte duidelijke en overtuigende bewijzen dus het lijkt me beter het gewoon in het midden te houden... :x

Mwah, ik blijf aan jou kant..ik heb het bewijs van Sarah gezien...en die foto's zijn ook genoeg bewijs. :)

Onno
05 mei 2005, 10:20

Ik sta aan Joki's kant.

_0_

Iig, op het internet zeggen dat je een broer of zus hebt/bent is een van de meest gebruikte trucjes. Niemand kan een tegendeel bewijzen. Je zegt gewoon dat je op het zelfde IP zit omdat jullie dezelfde computer hebben. Niemand die erachter komt. Alleen geloof ik toch niet dat Jokoto zoiets zou doen, of ze moet echt heel erg goed toneelspelen.

Maar ik weet niet wat Jokoto hier zelf van vindt, maar dit is haar lucht je hart topic en als zij deze discussie vervelend vindt gaan we ontopic, ok?

Deco T. Aoreste
05 mei 2005, 10:27

Ik sta aan Joki's kant.

Wat bedoel je...?

Erisuko
05 mei 2005, 11:35
Ik heb Sarah idd voor de cam gezien, en ik geloof ook dat ze bestaat. Bovendien vind ik die foto al genoeg bewijs leveren :)

Kyna
05 mei 2005, 19:28
@ Onno: Ik zou het niet zo vervelend vinden als er gewoon duidelijke dingen gezegd zouden worden en mensen met goede argumenten zouden komen. Deze discussie zou alleen maar zinnig zijn als hij met goede argumenten gevoerd zou kunnen worden zodat het voor iedereen duidelijk is.

Op dit moment is het alleen maar:

Ene partij: "Joki liegt dat ze barst!"
Andere partij: "Daar ben ik het niet mee eens, ik geloof Joki!"
Weer een andere partij: "Ik ben onpartijdig!"

Op die manier heeft dit gewoon geen zin... Bovendien is het telkens als ik met iets bewijs achtig iets kom dat de "tegenpartij" dan meteen stilvalt. Dan zeggen ze meteen niks meer.

Dit is dus zinloos.

Tenjiku_Nezumi
05 mei 2005, 19:30
Ik had al gezegt dat ik een foto van 2 meisjes niet bewijsvol genoeg vind.

:rolleyes:

EDIT: Ik vind geen een foto bewijsvol.

Kyna
05 mei 2005, 20:42
Dat bedoel ik, als een kinderfoto in een fotoalbum (die dus niet bewerkt kan zijn met photoshop) niet genoeg bewijs is dan weet ik het ook niet meer.

Ik wil het best bewijzen, maar beter bewijs heb ik niet.

Tenjiku_Nezumi
05 mei 2005, 20:45
Laat verder maar.

*Rolt weg uit topic*

Kendra
06 mei 2005, 18:12
Godsamme,dit is echt kut
*springt naar Joke kant*
Ik Heb Sarah zelf allen gehd ana de Cam,en ik zie echt een beetje verschil tussen hun dus...

Oturan
06 mei 2005, 20:04
*staat vastgeroest aan Joki's kant!*