PDA

View Full Version : Dagelijkse Tegenvallers #151

Snowstorm
30 november 2009, 20:30
Vorig Topique. (http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=58327)

Well, mijn oma heeft een Long-embolie >_____>

T. Tapes
30 november 2009, 20:31
Ik zat tot kwart over vier op school..

Fruxano
30 november 2009, 20:32
Fuck, gesneden aan dat plastic dat om die inktdingen zit. Dat is pleister nummero 3 op m'n handen. ):

Defis
30 november 2009, 20:37
Auw.

That's all I've got to say.

Xocolatl
30 november 2009, 20:47
Frustratieesss....

chipmunk.
30 november 2009, 20:57
Jongens zijn ingewikkeld.

koepaard
30 november 2009, 21:18
Ik liet vanochtend een cactus op m'n hand vallen en was een kwartier bezig om de stekels eruit te halen. Heb ik daardoor ook nog m'n trein gemist, kwam ik een half uur later dan gepland aan. En stekeltje wil er nog steeds niet uit D:

Feardarkness
30 november 2009, 21:44
zwaare hoofdpijn wakker geworden, uurtje daarna mezelf gesneden met mijn blade terwijl ik met dat vervloekte ding combat training aan het doen was
trein ging niet dus moest ik lopen (yaay ariva) dat was het wel zo ongeveer

KoopaNooba
30 november 2009, 22:05
Beste Nihat,

van ochtend was je te laat. Dat betekend morgen om 8.00 melden.
Je had nog een week afmelden om 8.00 te goed.
Je werd toen ziek.
Dat gaat dus nu in. Omdat je vanochtend al weer te laat was moet je
ook vrijdag 8.00 uur melden en de hele volgende week, vervelend maar waar.
Een kopie van deze mail gaat naar je vader.

Groet

Jajoh haal me pa er maar bij zwakke mentor :@
EN DAT TELAATSHIT KWAM DOOR EEN AFGESLOTE STRAAT :@

/FFF
EN NET GODVERGEVEN MEER DAN EEN HALF UUR OP DE PLEE GEZETEN.

Goafoss
30 november 2009, 23:05
Ja godverdegodver op m'n PTA staat wel wt ik af moet hebben, maar niet wnneer.

Een dezer dagen moet wel een supergroot project van KCV af zijn, als dat morgen is ben ik heel erg screwed.

Nja, de tyfus aan ze, moeten ze maar eens een goed PTA maken hoor.

Maverick
30 november 2009, 23:45
--godver, kut huiswerk. Zo schijtziekveel. Bah.

Squaders
01 december 2009, 03:42
ik moet nu werken maar ben net wakker:sweat:
ik wil slaaaaaapen!!

Kyna
01 december 2009, 11:40
Al mijn broeken zijn te groot geworden en flubberen ineens om m'n heupen. o.
En als er iets is dat ik niet heb, is het geld voor nieuwe broeken.
En het wordt hoog tijd voor de kapper.. Zelfde probleem...

Doe de studentenlook!

Feardarkness
01 december 2009, 12:06
ao een tussen uur >< fuck me sideways

Sojiro Forever
01 december 2009, 13:14
GVD nog 3uur werken
Ik flip nu al door :/

AAAAAAAAAAAAAAAAARGH ik wil naar huis :/

Maverick
01 december 2009, 14:03
Laptop stuk leest mn hardeschijf noet meer. tyfus weg 600 euro

Goafoss
01 december 2009, 14:52
GVD nog 3uur werken
Ik flip nu al door :/

AAAAAAAAAAAAAAAAARGH ik wil naar huis :/

Ik dacht dat je dat baantje zo hemels vond? D:

Snowstorm
01 december 2009, 15:20
Ergste maand van het jaar aangebroken ;_;

KoopaNooba
01 december 2009, 15:27
Ik word echt gestrest van me school.

T. Tapes
01 december 2009, 15:31
Alweer nakomen.. En strafregels schrijven.. D;

Maverick
01 december 2009, 15:38
Godver. M'n linkervuist ligt open want ik ben zo schijt gerriteerd. Bah. M'n vader ontkent alle schuld en dat het mijn schuld was dat ik die laptop heb gekocht. Bel ik die kut Acer, moet ik m'n naam en telefoonnummer na 5 minuten inspreken. Wees een fatsoenlijk bedrijf en gooi 12 vestigingen in Nederland open verdomme. Tyfus zooi.

Martine-chan
01 december 2009, 15:57
Ik weet niet wat ik nu weer gedaan heb maar ik heb echt pijn aan m'n linker bovenbeen. .

En m'n linker arm/schouder/pols/linker kant van nek zijn ook nog niet zoals ze horen, maar dat is gewoon omdat ik geen rust kan houden wat tekenen betreft, zeker niet met al die deadlines van wedstrijden deze en komende week. >.<

Maar m'n linker been is echt niet grappig. D:

Deco T. Aoreste
01 december 2009, 16:06
De Spaanse crackers zijn uit het assortiment bij de Albert Heijn. =( Niet stoer.

Eoin
01 december 2009, 16:13
Ik wil even depressief zijn omdat ik het gevoel heb dat God me belachelijk maakt. ;_;

"Hij geeft de zwaarste test aan zijn meest geliefde personen"... Als die het NOG zwaarder krijgen.. ;_;

chipmunk.
01 december 2009, 16:15
Poootverdriedubbelvierdorie. D:
Ik ging net kaartje kopen voor het concert waar ik al heel lang heenwilde, maar nog geen geld/toestemming voor had.
Zijn ze VANDAAG uitverkocht >.> Blijkbaar hebben meer mensen gewacht op 1 december om hun zakgeld te krijgen of w/e.

Cesar
01 december 2009, 17:24
Ik baal zo. We zouden naar de movies gaan, maar echt 5 minuten voor we naar de bus zouden lopen roept mijn zusje dat ze nog niet klaar is. Nu biedt mijn ma aan om ons te brengen en dan heeft ze 'al in haar hoofd dat ze niet gaat', dus gaan we helemaal niet meer! Zo irritant, helemaal ervoor opgedost, ben ook expres niet aan mijn portfolio begonnen enzo (moet daar altijd goed de tijd voor nemen) en ook nog 5 euro aan lekkers besteeds terwijl ik die hele movies-idee erin moest proppen. Gatverdamme, kan er zo niet tegen. Gewoon heel egostisch! Ze zat mijn andere zusje ook helemaal blij te maken dat ze naar de bios kon en nu zegt ze ineens dat ze niet voor haar gaat betalen. Like, wtf? Alleen maar omdat ze dan een min ziet op haar afschrift.

number1812
01 december 2009, 17:29
Koppijn...

Jewell
01 december 2009, 17:33
Okay, ik moet echt nog kapot veel doen voor school en ik heb 2 weken minder dan de rest.
Hoezee.

Martine-chan
01 december 2009, 19:15
Heb net Phoenix Wright Ace Attorney deeltje 1 uitgespeeld. ; ______ ;

Nog maar 3 deeltjes te gaan en dan zal ik moeten beginnen met opnieuw spelen eh? ; _ ;

Αρτεμις
01 december 2009, 20:10
Tief, mijn prittstift is volledig op en ik was net zo lekker bezig met mijn surprise. Nu maar beneden bij mam om de hare (vandaag net nieuw gekocht omdat die van haar ook leeg was dankzij hr sursprise xD) gaan vragen. x'3

De Roel
01 december 2009, 21:06
Ik word zo doodziek van alle kerkdiensten die ik deze kerst mag aflopen met saxofoonkorps en al. Daar heb ik dit jaar echt geen tijd voor! "Dan zoek je maar een vervanger." Ik ken echt niemand die tenor - of berhaupt (behalve bij ons @ korps) saxofoon speelt.

Ze mogen nu even afsterven.

Angelo
01 december 2009, 21:49
Lol, ik heb m'n wii verkocht met een boel spellen erbij voor een spotprijs (Serieus, echt een lachertje, maar boeie)
Gaat ie klagen dat dat klepje dat de gamecube aansluiting dingen (Waar de controllers ingaan) verbergt er niet bij zit, of ik de helft wil betalen voor een nieuw klepje.
Hij heeft op foto's en bij mij thuis allang gezien dat dat klepje ontbrak.

Serieus, aan dat soort gedrag heb ik echt een hekel, rot toch een eind op.

Count
02 december 2009, 08:36
Ok ik moet vandaag toch maar heel snel beginnen met het leren van geschiedenis. o.o
En wiskunde.
En Duits.

Omfg waarom besef ik me dat vandaag pas, ik had gisteren helemaal geen huiswerk. ;_;

Martos
02 december 2009, 10:29
Yey boekhoudtentamen om 18:15 van 120 min.

Αρτεμις
02 december 2009, 10:42
Iemand help me met mijn versje voor sinterklaas surprise! ;_;

Zero system
02 december 2009, 11:09
natuurkunde herkansing gemaakt.. en ik heb het gevoel dat ik het slechter heb gedaan dan de normale toets.
maar ja ik had al een 6.6 dus..

skulls
02 december 2009, 11:54
Gisteren is me boodschappenkar kapot gegaan een wiel is afgebroken :sweat:

duvessa
02 december 2009, 12:01
ik slaap echt slect de latste paar nachten vind ik echt niet leuk

Kumori
02 december 2009, 14:07
Tot 17:15 uur naar school en dan nog tot 9 uur werken. bleh.

Maverick
02 december 2009, 14:12
Typisch m'n CMV docent weer. Gaat 'ie een oude opdracht inscannen en dat doorsturen naar een ieder, het is onleesbaar, en gibberish.

Firefox 3.6b4 werkt ook niet super, lelijke streepjes onder de foute woorden ook nog.

Martine-chan
02 december 2009, 15:57
Moet 5 keer de Redemittel van Duits overschrijven omdat ik iets van 3 woordjes niet wist met overhoren... D:

Irri
02 december 2009, 16:49
Nablijven is saai.

Fearless
02 december 2009, 16:49
Scheikunde leren gaat echt kut. ._.

Tijmuh
02 december 2009, 17:17
Nablijven sux. D: vooral de rede waarom |;

timwing
02 december 2009, 17:23
Ok ik moet vandaag toch maar heel snel beginnen met het leren van geschiedenis. o.o
En wiskunde.
En Duits.

Omfg waarom besef ik me dat vandaag pas, ik had gisteren helemaal geen huiswerk. ;_;

Dat had ik vandaag dus..:sweat:

Phillie
02 december 2009, 17:50
Morgen examen en het blijkt een pak meer te zijn dan gedacht :( Koffie en Chocola zullen aangevoerd moeten worden vrees ik =(

Koekiemonster
02 december 2009, 18:13
Lange dag >.< Ben echt dood nu, maar goed, morgen gelukkig uitslapen <3

Irri
02 december 2009, 20:25
Als ik pissig ben, moet ik altijd snel mijn mond houden. Maar mijn pa mag eeuwig door blijven zeiken. JA DE TV BOVEN GING KAPOT, maar 100x zeggen
'IK GOOI ALLE APPARATUUR WEG.' Zorgt er ECHT niet voor dat dat ding het opeens doet.

Maverick
02 december 2009, 20:26
Oh dat ken ik ook maar al te goed @ Iris. "EN WAT ZIT JE NOU ALTIJD TE ZEUREN JIJ DOET HET ALTIJD IK GOOI AL DIE KUT ELECTRONICA WEG HIER IN HUIS" ):

Huiswerk, huiswerk, bergen vol met huiswerk! (Op de melodie van, koffie koffie lekker bakkie koffie ): )

Eoin
02 december 2009, 20:32
Kijk, dat Nederland nou voor 30% uit debielen bestaat... prima. Maar ik word er zo moe van. Ik schijn bepaalde ideen ook serieus te moeten nemen, terwijl ik maar 2 woorden nodig heb.."Kut idee!"

Martine-chan
03 december 2009, 07:45
Damn, vanmiddag wiskunde tussentoets en ineens weet ik niet meer hoe je een vergelijking of ongelijkheid oplost. >.<

duvessa
03 december 2009, 10:13
ik heb me verslaapen dus niet na school en dat is kut want ik moest met me mentor praaten :S

Smokey
03 december 2009, 14:31
Spier in mijn duim is gescheurd...En morgen toets van verpleegkunde/ziektekunde -.-" *leert verder*

Jewell
03 december 2009, 15:05
Moeders is echt chagerijnig

Asaw
03 december 2009, 15:07
Ugh, moet nog Sinterklaas gedichten maken en daarnaast ook nog een Economie repetitie leren.

Count
03 december 2009, 16:48
- Ik ben ontiegelijk moe
- Ik moest vandaag corveen omdat ik een lullig klein sterretje op de tafel tekende. Alle tafels moesten schoon.
- Ik voelde me vanmiddag koortsachtig
- Ik heb hoofdpijn.
- Ik kan me niet concentreren op m'n leerwerk voor de toetsweek die ik volgende week heb
- Ik moet zometeen werken. ;___;

Ik zou nu zo in bed kunnen gaan liggen en slapen, vraag me af hoe ik me zal voelen na het werk. :)

WAT EEN TYFUSDAG.

AxXxA
03 december 2009, 17:07
Verkeerde topic XD

chipmunk.
03 december 2009, 17:08
^ Wow, heftige tegenvaller ;D

Folders nog niet binnen, dus misschien toch weer niet Marcus Miller. Jeuzus, wat een gezeik telkens.

Deco T. Aoreste
03 december 2009, 17:55
Shit, ik heb nog maar 5 uur om die opdracht af te maken. Waarom stel ik toch altijd alles uit tot het laatste moment. <_<

Tijmuh
03 december 2009, 18:31
Vingers verbrand bij NASK.

Martine-chan
03 december 2009, 18:32
Wist al dat dit ging gebeuren, maar ik heb m'n wiskunde vanmiddag dus echt zo hard verknald. >.< Een paar mensen die bij me in de buurt zaten vroegen waarom ik de hele tijd met een facepalm naar m'n blaadje zat te staren. D:

En ik heb alsmaar nergens inspiratie/motivatie/zin voor/in. >.<

Oh en op school vinden ze me tegenwoordig "emotieloos", ook heel fijn. D:

koepaard
03 december 2009, 19:01
Word kent "sodewiedeweerga" niet, ik ben zwaar teleurgesteld :C

Oh, en ik ben dus nu nog bezig met m'n sinterklaasgedicht en mag daarna nog leuk een surprise maken. Moet ik ook nog een weekopdracht maken van wiskunde/natuurkunde en ik moet maandag een project inleveren ><

Martine-chan
03 december 2009, 19:09
Word kent "sodewiedeweerga" niet, ik ben zwaar teleurgesteld :C

Maar Word kent "Kamehameha" wel. D: Hoe kent mijn computer Dragonball? Dat heb ik 'em niet aangeleerd... D:

Nog steeds geen inspiratie voor een wedstrijd op Deviantart, eindigt 8 december al. D:

Eoin
03 december 2009, 19:33
Me net uitgeschreven bij de jeugdraad... ik heb het te druk..

Chopstick
04 december 2009, 09:34
iPhone laadt sloom op =.= Khad het gisteraond moeten doen.

Yutara
04 december 2009, 09:36
Me net uitgeschreven bij de jeugdraad... ik heb het te druk..

Awwwww, das jammer. .o

Het is 4 December. ;-;

Kumori
04 december 2009, 09:52
Vandaag doelloze lessen op school + nog werken..dat is ook niet echt superleuk ofzo.

Maverick
04 december 2009, 10:23
Straks naar school, totaal geen zin. Plus ik moet nog steeds achter Acer aanbellen, maar dan ben ik een half uur bezig. -sigh-

EN NYAN KOI + KAMPFER HEBBEN GEEN SEEDS .-.

...of het zijn even fake torrents. damnit

Elvirna
04 december 2009, 10:46
Ik kan niet wachten tot ik m'n interviewtje achter de rug heb. Gisteren al veel zitten rondbellen, maar niks bereikt. Als ik vandaag nog niks op papier krijg... >_>
Oh ja, en mensen uit je groepje die niet reageren op je mails zijn ook zo fijn. Ik wil de opdracht voor het weekend gedaan hebben, jullie niet dan? x___x Heb 't druk genoeg, ugh.

Hurricano
04 december 2009, 10:49
Ok hier kan ik echt zo fucking chagrijnig van worden >_>

Weer 40 euro voor een hoofdtelefoon die na een maand kapot is ;')

Kan ik weer langs bij de winkel.

Flandre
04 december 2009, 10:55
Ik ht treinen. Half uur te laat vanmorgen. Fuckzooi >.>

Gelukkig ben ik vroeg uit vandaag, dat maakt t weer goed!<3 :D

Maverick
04 december 2009, 12:18
Ahaha, Acer. Ahaha. Geniaal, godsallemachtig tyfus bedrijf. Customer Care? Ja hoor, over mijn lijk. Eens zien wat voor klachten ze allemaal hebben gehad, en contact opnemen met TROS Radar.

Zo naar school. Yay.

KoopaNooba
04 december 2009, 14:03
ME ZWEETBANDJES WAREN VIES DUS IK MAAK ZE SCHOON LEG ZE OP DE VERWARMING IS HET NOGSTEEDS NIET DROOG :@:@:@:@

/caps

Count
04 december 2009, 15:26
Wat een enorm kutweekend heb ik voor de bug. ;____________________;

Mijn weekend;
Vrijdag (na school)
- Even afleiding
- Leren
- Sporten
- Leren
Zaterdag
- Uitslapen
- Leren
- Werken
Zondag
- Werken (waar van ik nog niet weet of ik wel moet <.<)
- en Leren
- Vroeg naar bed want maandagochtend weer werken

Bleaaarrtghhggh.

koepaard
04 december 2009, 15:57
Ik heb zojuist de weekopdracht voor wiskunde zo ver weten uit te stellen dat we 'em gewoon simpelweg niet af hebben gekregen...

;_;

timwing
04 december 2009, 16:17
als je je verveeld gaat de tijd zoooo ontzettend langzaaam :S

Chopstick
04 december 2009, 16:19
Ik heb echt geen zin om te gaan werken omg.

Saki
04 december 2009, 17:12
Examen Wiskunde heeft me 4uurtjes bezig gehouden ...

En ik zag een WoW reclame op TV -_-"

En de eigenares van het beste frituur/restaurant in de buurt heeft deze wereld verlaten.

Martine-chan
04 december 2009, 17:20
Meh, heb geen zin om dit weekend te gaan pennen voor Duits, kan ik er wat aan doen dat dat mens zo'n debiel hoge eisen aan haar leerlingen stelt.

Oh en ook heel fijn, was net aan het computeren, flikkert m'n scherm ineens uit. En nu ik er zo over nadenk, m'n scherm flikkert de laatste tijd sowieso wel erg.

Viral
04 december 2009, 19:57
Ik zit opgesloten in mijn kamer, kan niet naar beneden, omdat het beneden stinkt naar wierook D:

Gohma
04 december 2009, 19:58
De dichtjes willen niet komen...zelfs met Sinterklaas werk ik tegen een deadline =D
..of wacht, is Sinterklaas niet de ultieme deadline...?

Count
04 december 2009, 20:23
Ik zuig @ liefde. n.n

De Roel
04 december 2009, 20:52
Als ik uit mijn raam kijk zie ik vlammen boven de horizon van Kornhorn, bomen en huizen. Dikke gebouwenbrand in de buurt.

Blackthunder
04 december 2009, 20:59
Als ik uit mijn raam kijk zie ik vlammen boven de horizon van Kornhorn, bomen en huizen. Dikke gebouwenbrand in de buurt.

Ja... Dat faalt...

*heeft een boel huiswerk voor de komende week :|*

Maverick
04 december 2009, 22:22
This shit never ends. Hij zou het wel even bekijken. "En, Windows 7 erop, lukt dat dan in ieder geval?" - Ik kijk wel even. "Wordt het legaal dan?" - Ik kijk wel even. "Wanner krijg ik hem terug?" - Ik kijk wel even, je hoort het wel. FFFUUU--

(@Jor; ik heb geen CD'tjes om Ubuntu op te gooien .-.)

En ik heb last van m'n rug. Echt, belachelijk, probeer je eens sneller te zijn dan je depressieve en slome hond, spring je verkeerd en heb je last van je rug. EN MORGEN WERKEN. EN IK KAN GEEN GOEDKOPE PS2 VINDEN. EN DIT TOETSENBORD KAN NIET FATSOENLIJK MEETYPEN. ALS IK HEEL SNEL "MORGEN" TYP DAN KOMT ER MROGEN UIT. EN OMFG WORDT OFMG. ):

Angelo
05 december 2009, 01:27
"It seems that you are not allowed to use this payment method. Please contact our Account and Billing team via www.wow-europe.com/en/support/. "

FUCKING GEWELDIG KUT BLIZZARD

Payment method geblokkeerd, waarom nou weer?
Ik heb 1x n maand via Automatische Incasso gekocht en daarna subscription weer gecanceld omdat ik daarna gewoon een gamecard ging kopen, maar nu is die method gewoon geblokkeerd >_>

"You may find that the payment method has been temporarily blocked on your account as a direct result of the recent security issue upon your account. You would have received a email if this is the case.
To resolve this issue you would need to contact Account & Billing department."

Ik heb nooit een mail hiervan gekregen en natuurlijk kan ik Account & Billing nu niet bellen, stelletje klootzakken.

Ideal heb ik niet en visa, mastercard en die andere troep heb ik ook niet.
Dacht ik nog ff lekker WoW te spelen gaat verpest Blizzard het weer eens.

KoopaNooba
05 december 2009, 07:47
buikpijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:@

Cesar
05 december 2009, 08:11
Ik baal echt zooo. Ik wil hier echt weg, weg uit dit kuthuis. Ik kan mijn ouders (eig de hele familie hier) NIET UITSTAAN. Jezus. Ik zit nu op een vooropleiding VRIJWILLIG, min of meer mijn idee. Daarvoor had ik geld GELEEND van mijn pa. Hij was degene die me onder druk zetten om die hele vooropleiding te doen op een school die me van tevoren totaaaaal niet aansrpak. Nou, gezien mijn ouders sowieso al vinden dat ik een mislukking ben ben ik die kutopleiding maar gaan doen. Ik kom er gewoon achter dat ze me daar NIKS leren, dat het niet LEUK is, mijn klasgenoten zijn gewoon super asociaal (Ik ga ergens zitten en ze gaan met ze allen aan een andere tafel zitten. Like wtf, waar slaat dat nou op?) en dat ik er eigenlijk gewoon mijn kostbare tijd verdoe (ja kostbaar, ik heb nog maar 4 maanden om mijn portfolio af te ronden en daar heb ik per week maar 3 daagjes de tijd voor). Ik heb gewoon vet lang smoesjes weten te bedenken om niet naar school te gaan, maar vandaag zag het er echt naar uit dat ik moest gaan en ik werd er gewoon zoooooooo ontzeeeeetteeeeend kwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad om. Gvd ik kon wel iemand killen zo boos was ik om het idee dat ik in die klas moest zitten die ik echt veracht om iets te doen wat ik NIET WIL en NIET NODIG HEB. Nou, dat heb ik even proberen duidelijk te maken, maar natuurlijk begrijpt mijn lieve pappa dat niet want hij denkt alleen maar aan €€€€€€€€€€€ die ik overigens terug zou betalen, wat hij blijkbaar vergeten was. Nah. Ik kan er echt niet tegen. In mijn achterhoofd denk ik steeds maar "Nog maar 6 maandjes en ik ben hier weeeeg" maar gawt. Mooi dat zij geen sleutel, adres of whatever krijgen. Ophoelen die hap. Moeten ze me maar geen mentaal letsel bezorgen.

Ik baal ook enorm dat ik vanochtend gewoon om 7 uur hiervoor ben wakker geworden. Bah, *HATE*

Lonestar
05 december 2009, 11:04
Werd wakker rond 6:55 met barstende pijn in mijn linkerschouder, 5 uur later heb ik er nog steeds last van en het lijkt wel steeds erger te worden. Ik had even een douche genomen en dat hielp tijdelijk, weet iemand wat ik er tegen kan doen? Het steekt, lijkt wel op een soort spierpijn. De pijn is in mijn schouder, bovenarm, en de linkerkant van mijn nek.

Noof
05 december 2009, 11:14
Ook al ben ik pas net wakker, ik weet wel dat het de hele dag al regent en fok it, ik wil naar de slijterij want ik wil wat specialer bier vanavond. T_T

Eoin
05 december 2009, 12:26
Het is zo'n klote gevoel. Iemand echt missen. Ik hoop dat we elkaar weer gauw wederzien. Want ik voel me nu alleen maar alleen.

Tijmuh
05 december 2009, 12:35
Opgestaan met knallende buikpijn |:

Count
05 december 2009, 13:34
Het is zo'n klote gevoel. Iemand echt missen. Ik hoop dat we elkaar weer gauw wederzien. Want ik voel me nu alleen maar alleen.

Wat hij zei. Dx

Misschien ga ik haar in de kerstvakantie maar even opzoeken.. :$

Noof
05 december 2009, 13:46
Pff, >8000 jaar m'n pc niet opgeruimd.Haring, wat een zoohoooi. xD

Loesje*
05 december 2009, 13:51
Mijn telefoon is kapot. De laatste tijd had die wel vaker kuren met plots uitvallen, maar vanmorgen viel die uit en kreeg ik em niet meer aan :S Na lang proberen wel gelukt, maar viel die meteen weer weg.

Afijn, ben em nu dus voor zeker twee tot drie weken kwijt en wegens de feestdagen waarschijnlijk langer. Echt bende gewoon!

Deco T. Aoreste
05 december 2009, 13:55
De dichtjes willen niet komen...zelfs met Sinterklaas werk ik tegen een deadline =D
..of wacht, is Sinterklaas niet de ultieme deadline...?

Zoiets idd. XD

Αρτεμις
05 december 2009, 14:08
Waar de neuk zijn de oordopjes van m'n iPod?! x_X

Nimoku
05 december 2009, 14:17
Oh verdorie, mijn moeder wil is n keertje mijn aptop gebruik vanwege de SD kaart lezer. Kom ik terug, merk ik dat de kaartlezer het niet meer doet >.>

Wat hebben we vandaag geleerd: Zet een wachtwoord op je pc en geef dat dus echt nooit aan je ouders ...

snicky91
05 december 2009, 15:01
natgeregend op weg naar de stad.

KoopaNooba
05 december 2009, 16:22
Waar de neuk zijn de oordopjes van m'n iPod?! x_X

Sorry, ik at het op. :$

---
Net een paar uur liggen slapen, en dat is niet fijn.

duvessa
05 december 2009, 17:21
ik heb gisteren nacht echt niet goed geslaapen buik pijn en het gaat zo al een paar dagen net leuk en nu ben ik echt fucking moe meh

Maverick
05 december 2009, 21:15
Ziek ik ga pitten.

Defis
05 december 2009, 21:26
Ben ik jaren lang zo braaf geweest...EN JA HOOR, OP 5 DECEMBER KRIJG IK ROOD. ;_;

Goafoss
05 december 2009, 21:27
Ben ik jaren lang zo braaf geweest...EN JA HOOR, OP 5 DECEMBER KRIJG IK ROOD. ;_;

GODSAMME, ONTMODDlNG!

Kocur
05 december 2009, 21:45
Je sinterklaascadeautje. :3

Pff, >8000 jaar m'n pc niet opgeruimd.Haring, wat een zoohoooi. xD
Haring? Lekker!

--

Wat een pestweer vandaag.

Angelo
05 december 2009, 22:05
Wow, net gelezen dat imo een van m'n (toch wel) favoriete worstelaars ooit is overleden.
36 jaar, echt veel te jong.

RIP.

number1812
05 december 2009, 22:13
Wow, net gelezen dat imo een van m'n (toch wel) favoriete worstelaars ooit is overleden.
36 jaar, echt veel te jong.

RIP.

Wie? Hulk H?

Defis
05 december 2009, 22:17
Nee man, Hul Hogan is veel ouder. xD

===

Het is tyfuswarm hier. x_x

Xanifure
05 december 2009, 23:03
Mijn rechter oog doet nu al sinds woensdag zeer(er zit een ontsteking) Ik word er gek van!

Mijn oog dicht doen of knipperen doet zeer dus je zult wel begrijpen dat ik de laatste dagen er k*t slaap.. Ik ben moe..

Angelo
05 december 2009, 23:07
Wie? Hulk H?

Hulk Hogan is bejaard xD

Nee, Eddie Fatu, beter bekend als Umaga.
Trouwens ook de neef van The Rock/Dwayne Johnson.

Thijs.
05 december 2009, 23:12
Wat een manier voor een laatste post met dat account. Zie je gelijk dat ik niks weet van 'worstelen'.

Deco T. Aoreste
06 december 2009, 10:49
Wat een manier voor een laatste post met dat account. Zie je gelijk dat ik niks weet van 'worstelen'.

Dan post je er toch nog eens mee? x3

duvessa
06 december 2009, 10:50
ik heb echt rug pijn niet leuk maar goed that happens als ik zo lang achter de pc zit

Gerard_Joling
06 december 2009, 10:51
Ben verschrikkelijk beroerd. Benauwd als de ziekte en loopt te kuchen en niezen als een gek. Maar ik heb vanmiddag een soort van date en New Moon op de agenda staan, terwijl ik daar eigenlijk niet in staat ben.

Gyard
06 december 2009, 11:25
Ik ben schor in me keel, en dat geeft echt z'on misselijk rot gevoel, en ik heb vanacht niet kunnen slapen daardoor.

Thijs.
06 december 2009, 11:32
Onze cv-ketel heeft kuren, en daarom kon ik A: niet douchen, en B: niet slapen doordat de verwarming zo'n ontieglijk kabaal maakte

Shinoth Ropaneg
06 december 2009, 13:38
M'n konijn heeft een oogontsteking. We hebben zijn oog al een paar keer schoongemaakt, maar een paar dagen later komt er telkens weer pus uit...

Martine-chan
06 december 2009, 14:53
Ja lekker, mijn beeldscherm heeft weer enorme kuren.

En m'n arm doet pijn van het Duits strafwerk. D:

Fruxano
06 december 2009, 15:04
Wuuh, ik ben helemaal in de war met de tijd. Eerst dacht ik constant dat het nog ochtend was, en nu heb ik het gevoel alsof het al avond is. ):

Faunaat
06 december 2009, 15:21
M'n konijn heeft een oogontsteking. We hebben zijn oog al een paar keer schoongemaakt, maar een paar dagen later komt er telkens weer pus uit...
Zal je toch naar de DA moeten gaan en een zalfje ervoor vragen. Je hebt ook kans dat er een abces zit. =/

Chopstick
06 december 2009, 16:30
Had de trein gemist, dus kwam wat later aan dan gepland =.=

Martine-chan
06 december 2009, 17:31
Damn, weekend alweer bijna voorbij. Bijna al mijn tijd van dit weekend was door andere mensen ingepland.
Yay voor ouders die je meezeulen naar de stad omdat ze niet vertrouwen dat je zelf voor je stage kan zorgen en dat ze je dan meezeulen naar een winkel, *ik zei nog, zo'n klein winkeltje is dicht, ookal is het koopzondag."* maar nee hoor, wilden me niet geloven en ik moest maar mee. Wat blijkt, winkel is dicht.

Pure tijdverspilling. =____________=

Mana Praxula
06 december 2009, 17:54
Och...
Maandag naar de dokter om te kijken naar mijn ogen waar ik een infectie aan heb. Wss kan de dokter niets zien en word ik doorgestuurt naar het ziekenhuis waar ik dinsdag heen moet.

EN IK WIL HELEMAAL NIET NAAR HET ZIEKENHUIS T-T

Saki
06 december 2009, 18:55
*heeft nog altijds niets geleerd voor Chemie-examen*

>.>

Blackthunder
06 december 2009, 19:08
PS3 van neefje wil niet UPnP accepteren, wsl ligt het aan de router, maar daar hadden we UPnP al ingeschakeld :'(

Maverick
06 december 2009, 22:29
Na anderhalf maand heb ik een fatsoenlijk werkende Black-Order torrent voor Tengen Toppa Gurenn Lagann gevonden; blijft 'ie haken op 98.8% xD.

Martine-chan
07 december 2009, 07:28
Fuck, ik moet VANDAAG nog iets maken voor die wedstrijd van Deviantart, moet morgen al ingestuurd zijn.. >_> Maar ik moet en zal meedoen want je kan een Wacom Intuos 4 tablet winnen en die dingen zijn geniaal. *____*

Kumori
07 december 2009, 07:33
Weekend is afgelopen en ik zit tot kwart voor 1 in een rotles...met mensen waarmee ik totaal niet mee kan samenwerken. x.x

Count
07 december 2009, 08:33
Moet zo een Franse brief gaan schrijven en heb niet echt geleerd. >:

*tovert Frans boek tevoorschijn*

En m'n ex negeert me sinds ik het heb uitgemaakt gisteravond. ;____;

Hawk
07 december 2009, 08:51
Getver, ben ziek, elke 3 minuten naar de WC door maagklachten... >.>

Keiichi
07 december 2009, 09:08
Getver, ben ziek, elke 3 minuten naar de WC door maagklachten... >.>

Same here.
ook ziek :S verschrikkelijke buikpijn en Keelpijn :S

Deco T. Aoreste
07 december 2009, 12:42
Godverdomme, ng meer opdrachten erbij gekregen. Nu wordt het echt elke dag nachtwerk. Ze horen nog van me met de studie-evaluatie aan het eind van het kwartiel, dit is echt ronduit asociaal.

Sojiro Forever
07 december 2009, 14:21
Niet kunnen uitslapen...
De offers die je moet brengen voor wat extra geld...

T. Tapes
07 december 2009, 15:04
Me Xbox doet vaag omdat ik teveel dingen heb opgeslagen D;

Fruxano
07 december 2009, 15:13
Morgen duits-spreekvaardigheid. Geen zin. ):

De Roel
07 december 2009, 15:31
670MB aan tempfiledinges. Daaamn xD

Thijs.
07 december 2009, 15:34

Wat. Heb. Jij. Zitten. Doen?

Koppijn....

Ulquiorra
07 december 2009, 16:11
Goddamnit, Black Mesa release verplaats naar 2010 D:

Oh en Roel: Stel je niet aan, ik had laatst 16gb.

Tijmuh
07 december 2009, 16:17
Beltegoed op, en ik moest net een belangrijk smsie sturen xd.

Maverick
07 december 2009, 16:26
Werken ):

Chopstick
07 december 2009, 16:27
Pff, geen idee hoe ik een infolock op m'n iPhone krijg.

Αρτεμις
07 december 2009, 16:30
Deel vier van de serie (Skulduggery Pleasant) waar ik deel 2 en 3 voor Sinterklaas heb gekregen komt van ergens in Maart uit. Moet ik zo enorm lang wachten... ;_____; Damn you, Derek Landly. Hurry the hell up, please. Your books are awesome. v_v

Noof
07 december 2009, 16:39

Valt mee, ik had eergisteren 26,4 gb. ;]

Portgas D. Ace
07 december 2009, 17:16
De printer wil niet werken =X :@

Martine-chan
07 december 2009, 17:19
Woensdag ouderavond... >_>

Yutara
07 december 2009, 17:54
Mijn papa denkt grappig te zijn...Is ie niet...
Vroeg ie gister dood leuk: "Wanneer ga je het huis uit?"
Ik: "Is nu goed?"
Hij: "Is goed, wanneer kom je terug?"

Haha...Nee dit soort lullige opmerkingen heeft hij de laatste tijd vaker...

Kuroi Chishio
07 december 2009, 18:28
Ik maak me zorgen om iets. o.o But I shouldn't.

Jonasje
07 december 2009, 18:32
Na anderhalf maand heb ik een fatsoenlijk werkende Black-Order torrent voor Tengen Toppa Gurenn Lagann gevonden; blijft 'ie haken op 98.8% xD.Ocharme. D:

Blah, morgen examenss. ;_______;

Hawk
07 december 2009, 18:35
Nog steeds ziek, kan niet anders dan op bed liggen met de laptop..(wat op een gegeven moment ook saai wordt....)

Martine-chan
07 december 2009, 19:25
Damn, bel ik iemand voor een ps2 voor 60 euro, is 'ie net 5 minuten geleden verkocht... v_v ;

Maxxert
07 december 2009, 19:45
Moet hw leren. Blegh

Maverick
07 december 2009, 20:22
Ik heb Dave 3 keer gebeld onder het werk omdat dat kut ding niet fatsoenlijk kan vergrendelen en dat kan blijven, en ik heb buikpijn. Alweer. Damnit.

Voronwer
07 december 2009, 20:53
Zeh noes, klote weer in Leysin, dus sneeuw is aan het verdwijnen.. T_T

Maxxert
08 december 2009, 06:32
Zo'n keel pijn -.-

Sojiro Forever
08 december 2009, 10:11
Nachtmerries en moe
Net nu ik vandaag eindelijk eens kon uitslapen >-<

Saki
08 december 2009, 10:43
Geen zin om Godsdienst te leren

Ares
08 december 2009, 10:47
Zometeen een presentatie houden bij Nederlands .____."

Tim
08 december 2009, 12:48
Ik ben ziek :(

SmokeCookLove
08 december 2009, 13:54
Begin van de examens, met natuurlijk eerst de zwaarste: Toerisme.

Kumori
08 december 2009, 14:05
Best veel huiswerk voor volgende week. fuck. :)

T. Tapes
08 december 2009, 14:08
Kutmentorles.

Count
08 december 2009, 14:16
Geschiedenis, en wiskunde en Duits leren.

Ja want dat zijn mijn 3 favoriete vakken.

/sarcasm

Fruxano
08 december 2009, 15:07
Mijn hoofd, jezus. Zooo'n hoofdpijn.

Chopstick
08 december 2009, 15:10
Zo veel werk voor school. Ik word gek.

Irri
08 december 2009, 15:30
Godverrrr. Leraren zijn echt nergens goed voor, ik ben echt pissig nu. Beetje de schoolkrant gaan censureren terwijl deze nu al gedrukt had moeten worden!
Vooraaal niets op tijd doen, neeee, waarom zouden jullie.

Daarbij werd ik vanmorgen wakker met gigantische hoofdpijn aanval. OH JOY.

Jewell
08 december 2009, 15:33
Jippie, eerst me pa ziek en nu me broer.

Guess who will be next

Maverick
08 december 2009, 15:58
Ja jezus, moet ik de voeding van m'n laptop naar hem brengen. Joh, what the fucking fuck? "Maar hij's al wel klaar". JA HOOR

Goafoss
08 december 2009, 16:00
Godverdomme ik heb na veel keer me eruit te hebben gepraat, nu toch m'n eerste strafwerk dit jaar binnen. D:

chipmunk.
08 december 2009, 16:37
Ik vergeet steeds de conclusie PO geschiedenis te schrijven.
We hebben het hele werkstuk al een week klaar, maar ik laat weer op me wachten >.>
Voel me echt schuldig, terwijl ik verder superhard heb gewerkt :/

Maverick
08 december 2009, 23:04
Adobe Master Edition installeren duurt zo lang. En ik voel me ziekjes. En ik ben moe. ):

Keiichi
09 december 2009, 08:52
Nog steeds ziek *Sigh*

Count
09 december 2009, 09:33
Verslapen, nu heb ik minder tijd om te leren.

Waarom zette ik m'n wekker nou weer uit vanmorgen. ;_;

Goafoss
09 december 2009, 12:41
..En toen kwam ik erachter dat ik nog een ongeveer 50 uur-durend project af moet hebben de dinsdag na de vakantie. .-.

Count
09 december 2009, 14:05
Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gefaald op en dag in een toetsweek. =D

Maverick
09 december 2009, 15:23
Gaat weer lekker hier. Mijn PC kaduuk, m'n broertjes PC kaduuk. Goddamnit.

Αρτεμις
09 december 2009, 15:37
Ik voel me niet zo goed. x.x -kijkt Untraceable toch lekker verder-

Martine-chan
09 december 2009, 16:19
Damn, 3 onvoldoendes binnen op n dag. >_> 1 voor Frans *geen ramp, telt maar een kwart mee en dat haal ik toch wel weer op*, 4 voor Duits *nog geen voldoende voor Duits gehad dit jaar* en het allerergste, een 2 voor wiskunde... >____>

En ik had overal nog wel zo hard aan gewerkt... >_________<

En dadelijk ouderavond, damnit. Dx

Noof
09 december 2009, 18:27
Ik twijfel serieus of ik geen fout aan het begaan ben nu op deze opleiding...

Irri
09 december 2009, 18:45
WTF. Sommige leraren zijn gewoonweg gestoord.

Gyard
09 december 2009, 20:26
Ik ben harstikke verkouden, en daardoor kan ik niet lekker slapen. Zit me neus helemaal vol. Bh.. =(

Deco T. Aoreste
09 december 2009, 20:29
Ik twijfel serieus of ik geen fout aan het begaan ben nu op deze opleiding...

Ken 't gevoel. Dat is altijd zo bij een kutdrukke periode. :/ Neem geen overhaaste beslissingen, denk er nog even goed over na... maar stel orintatie en overweging ook niet t lang uit. Succes iig. o.o

Goafoss
09 december 2009, 21:42
..Okay, de boiler is kapot. Da's koud man, onder de douche. Godverdomme.

Angelo
09 december 2009, 21:53
Gvd, een 5.7 op wiskunde ;_______;
Nu gaat m'n gemiddelde een stuk omlaag ;__;

En met gym (Matbal) gewond geraakt aan m'n hand xO (Kan m'n rechter duim amper tot niet bewegen)
Doet echt fucking pijn atm, als ik vannacht/morgen nog steeds zo veel pijn heb laat ik morgenmiddag rntgen foto nemen, op advies van dokter.
Om breuken en dergelijke dingen uit te sluiten.

Achja, on the bright side, dan hoef ik misschien volgende week Woensdag niet mee te doen met sportdag xD

Tim
09 december 2009, 22:17
.....Gedesillusioneerd.

KoopaNooba
09 december 2009, 22:19
Leuk. zit je op een nieuwe school. Niemand praat bijna tegen je.
Je MOET toetsten maken, omdat ze willen kijken hoe ver je bent. Maar ik heb veel vakken niet gehad op me oude school dus wtf?.

Volgende week toetsweek. Wat ik nog nooit heb gehad :')

Ik moet leren voor mijn brommerdingens en dat is al een hele druk. Want ik moet het halen van me mama omdat ze dan is trots kon zijn. En ik wil niemand teleurstellen. Gelukkig heb ik nog een beetje de tijd.

Maverick
09 december 2009, 22:46
Mail me dan kerel -- wat heeft het voor nut als je advertenties op Marktplaats zet en vervolgens niet reageert op wat dan ook. .-.

En morgen weer school. Yuck, ben benieuwd hoe die kerel gaat reageren na ons e-mail onderonsje. xD

En de les van vrijdag kan niet verplaatst worden, lees ik net. Dat wordt 4 uur wachten op een niet-verplichte-les, maar wat wl verdomd handig is om bij te zijn.

Martine-chan
10 december 2009, 07:52
Het regent heel hard en ik moet er nog doorheen fietsen. D:

Irri
10 december 2009, 16:29
Kutschool.

Kast
10 december 2009, 16:54
Ken het liedje niet spelen x.x

Hawk
10 december 2009, 17:16
Ik haat diarree...en die stomme pilletjes die zogenaamd het tegen moeten houden wat ze niet doen en waar ik heel chagarijnig van wordt.

Maverick
10 december 2009, 18:08
Van: Buurke WJ, Wesley
Verzonden: donderdag 10 december 2009 14:07
Aan: P. W.
Onderwerp: LES

Beste P.W.,

Zijn de lessen verplicht? Want alles wat wij in de lessen doen dat kan thuis ook; de bestanden staan op Blackboard, het huiswerk wordt niet gecontroleerd. U heeft even wat uitgelegd over 'werkvelden' afgelopen les, wat 1 minuut, of nog niet eens, in beslag nam.

PS. Verder is mijn laptop nu een 64-bit versie van Windows 7, dus de programma's werken niet meer goed, dus heb ik meer profijt aan thuiswerken.

Mvg,
Wesley

_______
de lessen zijn verplicht.

Groeten,

P.W.

FFFUUUU-

Bloedserieus
10 december 2009, 18:36
<3 Zwolle.

Asaw
10 december 2009, 18:40
Morgen heb ik echt een vreselijk rooster ;_;

1: Natuurkunde (Repetitie)
2: Tussenuur
3: Geschiedenis
4: Tussenuur
5: Invaller Tekenen
6: Godsdienst
7: Scheikunde

Het enige leuke vak morgen is Geschiedenis ;-;

Saki
10 december 2009, 19:25
Bah nog steeds niets voor Nederlands gedaan

blame you ZELDA

Thijs.
10 december 2009, 19:27
..Okay, de boiler is kapot. Da's koud man, onder de douche. Godverdomme.

Kutschool.

Bah nog steeds niets voor Nederlands gedaan

blame you ZELDA

Dit allemaal.

Jewell
10 december 2009, 19:53
Ik voel me gewoon vet kut omdat ik zo tegen het afscheid nemen op zie.

T. Tapes
10 december 2009, 19:55
Kut, strafwerk..

Ares
10 december 2009, 21:26
Ben nu bezig met een boekverslag voor Engels dat morgen moet af zijn. Moet alleen nog een samenvatting schrijven, maar de eis blijkt dus te zijn dat je per hoofdstuk een samenvatting maakt.

x____x"

Kumori
11 december 2009, 07:50
Ik zit enorm in de stress ivm schoolwerk. omgomg. Dx

timwing
11 december 2009, 07:53
Kut, strafwerk..

ik ook ><

Hawk
11 december 2009, 07:57
Straks Frans....wat ik voor geen meter ken. :(

Dresta
11 december 2009, 08:43
Lol..moet nu eigenlijk allang naar school, maar ik neem wat bussen later? ik zit nu de heletijd midden in de ochtend te ''bounce'' op Sukh Knight - Ganja Dub in mijn kamer ;d.

Het is een tegenvaller want dat betekent dat ik mijn leven niet bepaald serieus neem ;p.

Maverick
11 december 2009, 08:45
Te vroeg, kut les, bus stond 15 minuten stil op het station, en nog ']s 15 minuten midden op een straat.

duvessa
11 december 2009, 10:34
geen internet voor bijna 1 week neit leuk, kut rooter w eheben hier in huis een rooter die ook fileserver is en die king kapot na ok maar somige onderdelen kunnen we niet vinded tot gisteren maar nu looks like dat een van de nieuew harddisks dood is dat zal echt kut zijn, vandaar geen internet al bijna 1 week nu heb ik mijn laptotp bendeden ingeplukt in the modem kan ik wat interneten maar goed

Nakao
11 december 2009, 11:21
Als er sneeuw komt dan wordt het kut, ik moet eind volgende week richting Tirol rijden. Zonder vertraging duurt het al lang genoeg.

Freezee
11 december 2009, 12:56
geen internet voor bijna 1 week neit leuk, kut rooter w eheben hier in huis een rooter die ook fileserver is en die king kapot na ok maar somige onderdelen kunnen we niet vinded tot gisteren maar nu looks like dat een van de nieuew harddisks dood is dat zal echt kut zijn, vandaar geen internet al bijna 1 week nu heb ik mijn laptotp bendeden ingeplukt in the modem kan ik wat interneten maar goed

Een fileserver en router in een... huh? o.o

Rotdag omdat ik dorst heb en water me niet amused

Goafoss
11 december 2009, 15:03
Kolere zeg. De aftermath van een avond/nacht feesten/zuipen/blowen/whatever en vervolgens met voeten die onder de blaren zitten 8,5km naar huis lopen is minder prettig dan die avond/nacht zelf. d;

Martine-chan
11 december 2009, 16:26
Volgens mij is m'n oor een beetje verbrand toen de krultang er tegenaan kwam... x"D

Er zit in elk geval wel een klein blaartje of iets dergelijks. x"DDD Oh en m'n ouders waren gisteren laaiend... ; _ ;

Nintio
11 december 2009, 20:05
10 euro bekeuring voor geen licht op men fiets -.-.

Smokey
11 december 2009, 20:48
Mijn moeder ligt in het ziekenhuis. Ze heeft gordelroos bij haar ogen, en om te verkomen dat haar zichtvermogen minder wordt moet ze het weekend blijven.

Vandaag ook naar de dokter voor mezelf geweest en ze denken dat ik diabetes heb...Dus bloed moeten prikken en een vinger prik. Nuchtere maag heb ik 11.1 -.-"

Thijs.
11 december 2009, 20:50
Dag 5 zonder warm water...

Deco T. Aoreste
11 december 2009, 21:40
Lol, heb vermoedelijk een voedselvergiftiging opgelopen gisternacht door een bedorven kalfskroket. ._. Vandaag de hele dag kotsmisselijk in bed gelegen, ik dacht eerst dat ik gewoon een kater had.. maar dit kan nooit alleen van de alcohol komen.

Gelukkig voel ik me nu iets beter.

Side effect: Ik ga nu een deadline missen, maar goed, ik had sowieso al niet gedacht dat ik die zou gaan halen. x3

chipmunk.
11 december 2009, 23:20
Awkward situatie van de eeuw.
Het is zo kut om vrienden opzij te moeten zetten voor andere vrienden.
De twee groepen gaan gewoon net samen, en ik merkte dat de ene groep zich heel ongemakkelijk voelde onder de aanwezigheid van de ander.
Toch bleef die tweede best wel aandringen mee te gaan :/
Heb me uiteindelijk best wel harsh gevoeld, en ik voel me zo verantwoordelijk voor de splitsing.
Kut, waarom moeten mensen altijd zichtzelf uitnodigen? D:

Chopstick
11 december 2009, 23:38
Stomme NS. Stond 3 kwartier in de kou.

Martine-chan
12 december 2009, 08:05
M'n internet is sloom bezig. D:<

Kuroi Chishio
12 december 2009, 08:30
Ik kan nauwlijks lopen. o.o

Martine-chan
12 december 2009, 08:37
^ Had je mij gisteren moeten zien. :"D Na een paar uur op die hakken te staan kon ik nauwelijks nog een stap zetten. xD

Gah, afspraak voor m'n maatschappelijke stage gaat niet door omdat die vrouw ziek is. En het was allemaal al krap wat tijd betreft, deze donderdag al moet ik dat formulier ingevuld en wel ingeleverd hebben. ; _ ;

Cyber
12 december 2009, 10:10
FUUUU ontstoken oog.

Saskia
12 december 2009, 10:55
nm...

ik ben verkouden

Count
12 december 2009, 11:32
Krijg net de kerstplannen te horen. En daar hoorde bij dat m'n vieze stinkende oom die niet helemaal 100% is hier met de kerst komt logeren. ;_____; Ik wil niet dat hij m'n Kerst verpeeeeeest! ;__;
Ik erger me altijd dood aan hem enzo. >:

Jewell
12 december 2009, 13:37
Vandaag naar Australi wat ook een meevaller is, maar afscheid nemen is zo kut.

En ik was gister goed ziek. Moest zo vaak kotsen niet normaal. Ik zei toch dat ik de volgende was die het zou krijgen.
Maar vandaag al wel wat beter, niet perfect maar een stuk beterder.

Irri
12 december 2009, 15:03
Argh ik ben moe, dus moet ik tch even tussendoor slapen.. Anders trek ik het vanacht niet om tot 4 uur door te gaan. Hehehe.

Aqualyx
12 december 2009, 15:26
Buikpijn <_<

Yutara
12 december 2009, 18:23
Moeders...Zeuren... *Sign*

M'n vriend heeft een aantal dagen geleden een ongeluk gehad...Stuk van z'n kaak is deruit...Pas over een half jaar krijgt ie weer voortanden. x3

Asaw
12 december 2009, 18:47
Concert van een vriend gemist omdat de tijden niet goed waren doorgegeven ._.

Fruxano
12 december 2009, 18:49
Aankomende week gaat zo verschrikkelijk druk worden, dat ik nu al moet beginnen met schooldingen. Maar ik heb geen zin. ):

Audax
12 december 2009, 18:51
Ik heb mezelf vandaag gesneden. :o

AxXxA
12 december 2009, 20:06
Hoe krijg je het voor elkaar mijn hele leuke dag in 1 klap te verpesten?
Alles omdraaien wat ik heb gezegd en leuk tegen me te gebruiken.

Anton
12 december 2009, 21:03
Ik heb mezelf vandaag gesneden. :o

Omg emo xD

Blaar op m'n poot

Lithium
12 december 2009, 21:05
Wat haat ik die maatschappelijke stage. >_>

KoopaNooba
12 december 2009, 21:41
Ik spoot deo in me oog :<
VRAAG NIET HOE MAAR HET GEBEURDE :<

Chopstick
12 december 2009, 22:09
Pff €5 verspild aan Source.

Deco T. Aoreste
12 december 2009, 22:20
Voetbal duurt lang. =( Ik wil weer schaatsen zien ffs!

Defis
12 december 2009, 22:23
Niet zeuren, schaatsen is er langer voor dan voetbal n.n

Ichiro Kazuki
12 december 2009, 22:46
Voel me leeg vanbinnen, net of ik totaal geen inhoud meer heb. :S

Maverick
12 december 2009, 23:00
Ja hallo, ik dacht lekker te gaan slapen, om 12 uur. Ga ik om half 12 met de hond lopen; vuurwerk. Hond schijt benauwd, iedere drie meter die ik vooruit ga, word ik vijf meter terug getrokken. M'n hele hand naar de kloten, kan twee vingers amper nog buigen xD. Zeg ik dat 'ie moet gaan slapen en stil moet zijn, loop ik weg, begint 'ie te krabben aan de deur en te blaffen. Vervolgens heb ik hem veertien keer teruggesleept en ben ik vier keer ontsnapt aan z'n beten, want ik ken hem langer dan vandaag, maar n keer had 'ie me wel. En dat heeft 'ie geweten ook. EN NU IS 'IE STIL, EINDELIJK.

Moe.

Count
13 december 2009, 00:28
Tering het is al 13 december. o-o

Ik verveel me en het is koud.

OwnedByBart
13 december 2009, 12:03
verveel me

Fruxano
13 december 2009, 18:34
Godsamme, die verschrikkelijke, afschuwelijke, walgelijke natuurkunde ook. Het maakt me depressief.