PDA

View Full Version : Okii dan Oo

Kyna
07 april 2005, 14:37
Ik viel me net zo'n persoon die zich aansluit in de rij van mensen die zich kl*te voelen maargoed ._.

Misschien kan ik maar beter gewoon verdwijnen, ik bezorg mensen alleen maar problemen en last. Ik schrik ook de laatste tijd wel eens van mezelf, dan steek ik over en denk ik: "Waarom blijf ik niet gewoon midden op de weg staan?"

Latino Heat
07 april 2005, 14:40
Ik viel me net zo'n persoon die zich aansluit in de rij van mensen die zich kl*te voelen maargoed ._.

Misschien kan ik maar beter gewoon verdwijnen, ik bezorg mensen alleen maar problemen en last. Ik schrik ook de laatste tijd wel eens van mezelf, dan steek ik over en denk ik: "Waarom blijf ik niet gewoon midden op de weg staan?"

nee...ik heb geen zin om nog een keer op een begravenis te gaan zingen

Ramante
07 april 2005, 14:45
Heb je enig idee waarom je je zo voelt?
Of een idee, hoe je het kan stoppen? (zonder midden op de weg te moeten blijven staan, natuurlijk)

Ik heb me lange tijd ook zwaar sh*t gevoeld.
Je moet er gewoon voor zorgen dat je bij iemand je verhaal kwijt kan, ga anders sporten. Dat heb je mssn al vaker gehoord maar het werkt wel.

Doe jezelf alleen please niets aan.
Niemand kan jou missen, iedereen hier en bij jou thuis houdt van je.
Probeer jezelf uit dat zwarte gat te halen, desnoods met de hulp van anderen, zoals het mij ook is gelukt.

Oyade
07 april 2005, 15:29

of elke dag leven ALS OF het je laatste is...
mij bezorg je geen last hoor.

Venom
07 april 2005, 15:36

yay lets die together ^_^
@oyade...sterf.

Master007
07 april 2005, 15:50

Niemand houd van je, dus waarom doe je dat niet gewoon?
Je brengt alleen maar problemen zeg je. Dus ga midden op de snelweg staan^_^

ReLex
07 april 2005, 15:52

Hoi Venom ;')

Oyade
07 april 2005, 16:01

yay lets die together ^_^
@oyade...sterf.

WHUT?!
OEH! OEH! :D let me count down!!!

Brooddoos
07 april 2005, 16:01

De goede raad van tante kaat! ^^
Oke nee een beetje serieus he mensen.
Zelf kan ik niet echt raad geven ik heb ook nog nooit zo een momenten meegemaakt.

Venom
07 april 2005, 16:06

Hoi Venom ;')

euhm heb jij de verkeerde gequote ofsow 0____O

Erik
07 april 2005, 16:09
we worden wel weer overspoeld met zelfmoord topics zeg... lijkt eht ToS forum wel...

ReLex
07 april 2005, 16:11

Hoi Venom ;')

Hehe lol..nee, ik vermoedde dat jij hem was x3
Oke, punt, laatmaar. x''3

Enne @jokoto: Niets ergs doen aan jezelf, al was het alleen maar voor mij.
Oke dat helpt ook veel..x3

Tenjiku_Nezumi
07 april 2005, 16:27
*Geeft megaknuv aan Joki*

;__________________;

Kyna
07 april 2005, 16:30
Ik voel me echt net zo'n gestoorde idioot of iemand die alleen maar aandacht probeerd te trekken >_<

Ik kan eigelijk irl met niemand praten, Nicole wete wel dat ik me de laaste tijd kinda bad voel, maar ze weet niet hoever dat gaat. Eigelijk durf ik haar dat ook niet te vertellen, bang dat ze me als een pshygo gaat zien ofzo...

Venom
07 april 2005, 16:36
Ik voel me echt net zo'n gestoorde idioot of iemand die alleen maar aandacht probeerd te trekken >_<

maar dat zijn we toch allemaal :')

*knuvje geeft*
en dragone moet nu joki komen troosten

Venom
07 april 2005, 16:36

Hoi Venom ;')

Hehe lol..nee, ik vermoedde dat jij hem was x3
Oke, punt, laatmaar. x''3

Enne @jokoto: Niets ergs doen aan jezelf, al was het alleen maar voor mij.
Oke dat helpt ook veel..x3

sinds wanneer zou ik zou iets doen 0.o

ja ja dubbel post who cares

Oyade
07 april 2005, 16:37

maar dat zijn we toch allemaal :')

*knuvje geeft*
en dragone moet nu joki komen troosten

JA!
ik bedoel : JA?

Venom
07 april 2005, 16:38
ja...dat ben jij en ik en het hele forum...

of had je het over het dragone deel 0.o

ReLex
07 april 2005, 16:40
@Venom:=O Dat is een dubbelpost..BAN!! >=/
x3

Maar, ik dacht het omdat Mr. Master jou stijl had met het typen van berichten.
Duister, zeg maar. En willend om te sterven.
Oke oke laatmaar. x''3
Kusje verder.

Kyna
07 april 2005, 16:40
Maar het is niet mijn bedoeling aandacht te trekken O__o
Ik heb een hekel aan mensen die aandacht trekken X_X

Venom
07 april 2005, 16:45
Maar het is niet mijn bedoeling aandacht te trekken O__o
Ik heb een hekel aan mensen die aandacht trekken X_X

maar zelfs de paus trekt aandacht..onbewust mischien maargoed...we.(ik iniedergeval) begrijp best dat je geen aandacht trekt :')

RapTom
07 april 2005, 17:34
misschien is een beetje aandacht trekken in dit geval juist goed. Zoals nu dan kun je er met mensen over praten.

Ramante
07 april 2005, 17:49
Waag het niet om jezelf iets aan te doen!
Ik wil mijn aanbidster niet verliezen.
Heil Satan!

Ik heb nog steeds die échte pm die je me op de meeting gaf.
En ik wil er nog veel meer!
Dus waag het niet je zelf iets aan te doen, ik wens nog meer pms van jou te mogen ontvangen. ^-^

Erisuko
07 april 2005, 18:26
Waarom voel je je ongelukkig? Denk daar eens goed over na. En doe jezelf alstjeblieft niets aan, want alles komt goed als je er een beetje vertrouwen in hebt.
En ik begrijp je wel hoor ^^ Iedereen heeft wel eens van deze momenten.. Troost kun je altijd zoeken bij je familie, vrienden en natuurlijk op AWF, zoals je nu doet.
Spreek jezelf moed in, dan wordt alles vast wel weer wat beter :)

Kyna
07 april 2005, 18:37
Ik weet niet waarom ik me ongelukkig voel, ik word er gewoon zo moedeloos van. Het is nu al meer dan een half jaar aan de gang, ik probeer er vanalles aan te doen maar het helpt gewoon allemaal niet.

Ik ben blij dat jullie er iig (voor zover jullie kunnen) voor me zijn, anders had ik de moed waarschijnlijk sowieso al opgegeven.

Ramante
07 april 2005, 18:45
Ik weet niet waarom ik me ongelukkig voel, ik word er gewoon zo moedeloos van. Het is nu al meer dan een half jaar aan de gang, ik probeer er vanalles aan te doen maar het helpt gewoon allemaal niet.

Ik ben blij dat jullie er iig (voor zover jullie kunnen) voor me zijn, anders had ik de moed waarschijnlijk sowieso al opgegeven.

Jij maakte je zorgen om mij?
Nu ga ik me zorgen maken om jou.

Jij hebt volgens mij precies hetgeen wat ik eerst ook had.
Dat down zijn en nergens zin in hebben. Je moet gewoon de moed niet opgeven. Wij zijn er altijd om je op te vangen. ^-^

Kyna
07 april 2005, 18:53
Ik weet het, het is allemaal ook nogal vreemd eigelijk. Eerst sta ik tegen iedereen te zeggen dat hij de moed niet op moet geven... Maar wat doe ik nou eigelijk zelf?

Ik heb idd eigelijk nergens meer zin in, weet niet wat het allemaal nog voor zin heeft en ben nogal afwezig. Met vriendinnen etc. kan ik eigelijk ook niet goed praten want die denken dat het allemaal wel meevalt en dat ik me aanstel.

De Brandon
07 april 2005, 18:54

Op het forum bezorg je niemand last o_o

Ramante
07 april 2005, 18:54
Ik weet het, het is allemaal ook nogal vreemd eigelijk. Eerst sta ik tegen iedereen te zeggen dat hij de moed niet op moet geven... Maar wat doe ik nou eigelijk zelf?

Ik heb idd eigelijk nergens meer zin in, weet niet wat het allemaal nog voor zin heeft en ben nogal afwezig. Met vriendinnen etc. kan ik eigelijk ook niet goed praten want die denken dat het allemaal wel meevalt en dat ik me aanstel.

Valt het op?
Ik bedoel... bij mij op school word door leraren van alles gezegd...
Ik zou of zwanger zijn! en/of lijden aan anorexia. -_-
Hoe ze daar bij komen...

Laatste tijd flauw gevallen, slaap je slecht, gaat het wel goed op school?
Er moet echt iets zijn, waardoor jij je zo voelt...

Kyna
07 april 2005, 19:01
Het valt geloof ik eigelijk niet enorm op, krijg iig niet allemaal opmerkingen ofzo. Mn Franse leraar vroeg laatst wel of er wat aan de hand was omdat ik zo afwezig was. Maar voor de rest lijkt het niemand een bal te kunnen schelen.

Ik slaap idd best slecht, pieker over al die dingen enzo. Voor de rest gaat het ook nogal beroerd op school maar dat komt ook weer doordat ik me zo rot voel.

Als ik tegen iemand zeg dat ik me zo voel krijg ik altijd het antwoord dat het wel aan de puberteit zal liggen en dat iedereen dat heeft. Als iedereen dat heeft zouden er op dit moment heel wat minder pubers rondlopen ._.

Ome Menno
07 april 2005, 19:17
Kom op! Jezelf wegcijferen lost je problemen niet op!
Ik weet hoe je je voelt, toen ik ondekt had toen ik autistisch was, zonk ik ook diep.

Maar het oplossen moet hoe lastig het ook is bij jezelf komen. Probeer iets leuks te doen, voor de afleiding, lucht je hart bij een vertrouwenspersoon zoals je nu hier doet.

Ik weet dat het allemaal lastig is op te lossen, maar het verdwijnt niet zomaar.

MysteryGuy
07 april 2005, 19:19
Veel sterkte. Je rot voelen, en dan nog wel zo lang, is nooit leuk. Maar denk nooit dat je iedereen maar in de weg zit. Er zijn altijd nog familie en vrienden. Die vinden je natuurlijk niet irritant. Als je er écht geen oplossing op weet, dan moet je gewoon net zo lang afwachten tot alles weer een beetje happy wordt. Dat komt wel, maar misschien duurt het bij jou wel gewoon wat langer. Ik denk dat als er verder geen problemen zijn rondom je, dat je hier wel weer bovenop komt. Iig heel veel sterkte.

Idd, probeer iig wat leuke dingen te doen. Als je zelf doet alsof je je goed voelt, merken je vrienden dat ook. Dan worden zijn ook happy. Dat kan jou misschien weer helpen.

Kyna
07 april 2005, 19:40
Ach ik weet het niet, zo heel veel steun kan ik van vrienden en familie niet verwachten. Ik denk ook niet dat het uit zichzelf overgaat eigelijk...

Ome Menno
07 april 2005, 19:41
Ach ik weet het niet, zo heel veel steun kan ik van vrienden en familie niet verwachten. Ik denk ook niet dat het uit zichzelf overgaat eigelijk...

Iig heb je de steun van AWF! ^.^
Heb je het je ouders al verteld dat je diep in de put zit? Zo niet, dan zou ik dat maar gaan doen. Begrijpen ze je waarschijnlijk beter.

Venom
07 april 2005, 19:42

Iig heb je de steun van AWF! ^.^
Heb je het je ouders al verteld dat je diep in de put zit? Zo niet, dan zou ik dat maar gaan doen. Begrijpen ze je waarschijnlijk beter.

dat is niet aan teraden m3nno.

Kyna
07 april 2005, 19:43
Dat vind ik juist ook wel fijn, hier kun je ook gewoon je hart luchten. De mensen hier staan ver van je af, maar tegelijkertijd zo dichtbij.

Mn moeder weet het allemaal al, maar weet ook niet wat ze ermee aanmoet.

MysteryGuy
07 april 2005, 19:43
Idd, het zal niet vanzelf overgaan. Maar wat je wel kan doen is gewoon jezelf dwingen om vrolijk te doen. Iedereen kan tenminste doen alsof. Wie weet, misschien raak je er wel aan gewend en vergeet je die rotgevoelens. Geen idee of het werkt, maar ja, probeer wat je kan in dit soort tijden, zou ik zeggen.

Ome Menno
07 april 2005, 19:45

Het is iig beter dan in je 1tje nog dieper in de put gaan zitten. Steun is hardstikke belangrijk en het lijkt me het beste dat gewoon bij je ouders te zoeken.

Venom
07 april 2005, 19:46

Het is iig beter dan in je 1tje nog dieper in de put gaan zitten. Steun is hardstikke belangrijk en het lijkt me het beste dat gewoon bij je ouders te zoeken.

steun is belangrijk...maar bij ons (personen als jokoto en ik) is vertrouwen moeilijk..en ouders begrijpen zoiets toch niet (en dat is echt zo dan krijg je weer vragen enzo).
dus je kan beter steun zoeken bij vrienden...maarjah daar zit ook weer een verhaal achter =x

Venom
07 april 2005, 19:47
Idd, het zal niet vanzelf overgaan. Maar wat je wel kan doen is gewoon jezelf dwingen om vrolijk te doen. Iedereen kan tenminste doen alsof.

ik doe al 2 jaar alsof ik vrolijk ben -.-

Kyna
07 april 2005, 19:47
Sorry, maar mezelf dwingen vrolijk te doen gaat echt niet. Dat heb ik al geprobeerd maar daar ga ik mezelf alleen maar rotter door voelen X_x
Sommige dingen heb ik tegen mn ouders gezegd, maar van andere wil ik niet dat ze het weten.

MysteryGuy
07 april 2005, 19:49
Idd, het zal niet vanzelf overgaan. Maar wat je wel kan doen is gewoon jezelf dwingen om vrolijk te doen. Iedereen kan tenminste doen alsof.

ik doe al 2 jaar alsof ik vrolijk ben -.-

Lol, dat moet sh*t zijn =(

Maarja, verder weet ik niet veel meer. Het is natuurlijk ook minder makkelijk om een oplossing te bedenken als je het zelf nooit gehad hebt, zo'n tijd. Maar iig hoop ik voor je dat alles weer goed komt ^_^

Venom
07 april 2005, 19:49
Sorry, maar mezelf dwingen vrolijk te doen gaat echt niet. Dat heb ik al geprobeerd maar daar ga ik mezelf alleen maar rotter door voelen X_x
Sommige dingen heb ik tegen mn ouders gezegd, maar van andere wil ik niet dat ze het weten.

have too agree on..everything in that post O.O

Ome Menno
07 april 2005, 19:50
Proberen vrolijk te doen helpt niet. Problemen verdwijnen dan niet. Afleiding zoeken werkt wel. Nieuwe hobby, sport of baantje ofzo. Vergeet je je zorgen en maak je misschien ook nog eens nieuwe vrienden!
@ Venom, tja..mijn ouders en ik zijn heel erg close met elkaar, dus balen als dat niet bij jou zo is.

MysteryGuy
07 april 2005, 19:53
Er kwam toch weer een meeting? Daar kun je naartoe gaan. Aangezien AWF je steunt, kan dat ook nog helpen.

OMG, ik ben echt slecht in oplossingen bedenken. Sorry als mijn ideeën een beetje nutteloos zijn ^_^

Kyna
07 april 2005, 19:58
Ik kan helaas niet naar die meeting X_X
Nahhh... Mn moeder wil het allemaal wel graag weten maar sommige dingen kan ik haar echt niet vertellen...

Deco T. Aoreste
07 april 2005, 20:55
Maar wel aan ons.
Veel van ons zitten in de ellende. We hebben met zijn allen wat gemeen met elkaar.
En we kunnen je goed begrijpen. Als je dat maar altijd in je achterhoofd houdt.

*OMG, ik lijk wel een vent uit een talkshow... Nevermind...*

Kendra
07 april 2005, 20:57
._.
Wat op aarde nu weer Oo
Ga niet weg ;_;!

Kyna
07 april 2005, 21:05
@ Deco: Sorry dit kan ik echt niet zomaar hier gaan posten, er zijn in totaal misschien 2 mensen die er van weten en die hebben het ook echt uit me moeten trekken ._.

Deco T. Aoreste
07 april 2005, 21:08
Dat was ook niet precies waar ik op doelde.

Ik bedoelde dat áls je het wil vertellen, dan kan dat natuurlijk.

Kyna
07 april 2005, 21:20
I see... ^^"
Ty allemaal iig voor jullie steun.

Latino Heat
07 april 2005, 21:28
joki happy thoughts 1 weekjes maar

Kyna
07 april 2005, 21:31
Ff @ de anderen: De bedoeling is dus dan Nicole, ik Tony en Tom volgende week zaterdag gaan meeten met zijn 4en. Vandaar dus ^^"

@ Tony: Ik denk dat het me eigelijk wel goed doet, een gezellig dagje met zijn 4en =3

Vordreller
08 april 2005, 13:26
@ Tony: Ik denk dat het me eigelijk wel goed doet, een gezellig dagje met zijn 4en =3

Kun je even met je vrienden samen zijn, het leven eens van een andere kant bekijken

ReLex
08 april 2005, 14:32
Veel plezier volgende week dan. ^^

Kyna
08 april 2005, 15:12
Ik heb dus gisteren via Tony het "ersgte" zegmaar aan Nicole verteld. Ze zei toen dat ze er nogal van geschrokken was, maar vandaag zei ze er niets over enzo... oO

Master007
08 april 2005, 15:17
Ik heb dus gisteren via Tony het "ersgte" zegmaar aan Nicole verteld. Ze zei toen dat ze er nogal van geschrokken was, maar vandaag zei ze er niets over enzo... oO

OMFG, KILL JEZELF GEWOON YOU FAKKIN NAAB!

ReLex
08 april 2005, 15:17

OMFG, KILL JEZELF GEWOON YOU FAKKIN [...]!

Doe is ff normaal man.. :x

Doom
08 april 2005, 15:18

Ik wens je lepra, kanker en aids toe :)

Master007
08 april 2005, 15:19

Gast, hou je lip.
Die kneus zit alleen maar aand8 te trekken >.<
Denkt hij nou egt dat wij geinterreseerd zijn in zijn levensverhaal??? (boring :o)
@doom: thnks, maar heeft je moeder dat al niet?
Zo aan haar/zijn gezicht te zien wel^_^
Btw: Thnks voor de wens, heb ik altijd al gewild^^

RapTom

Doe is normaal man iemand heeft een vet groot probleem en dan moet jij het er ook nog ff zo'n opmerking maken. Nee daar help je echt iemand mee hoor. :mad:

ReLex

Lepra is toch een zwartke broek, van lak gemaakt? o__O"

Doom
08 april 2005, 15:21

Lepra is toch een zwartke broek, van lak gemaakt? o__O"

Nee dus Oo Het is een ziekte dat je vingers stompjes worden enzo, en je benen kan verliezen...En nog veel meer, watch NGC, is reclame over.

ReLex
08 april 2005, 15:21

Gast, hou je lip.
Denkt hij nou egt dat wij geinterreseerd zijn in zijn levensverhaal??? (boring :o)

Hahah, ja dit bewijst alleen dat je een associaal, domme, kutjongetje bent.

Fok you.

@Doom: Ow, whahaha x""D

Doom
08 april 2005, 15:23

Gast, hou je lip.
@doom: thnks, maar heeft je moeder dat al niet?
Zo aan haar/zijn gezicht te zien wel^_^
Btw: Thnks voor de wens, heb ik altijd al gewild^^

Lol, mAster, hoe zou je mijn moeder kennen? Jij wordt iedere dag verkracht door je moeder, geschopt door ja vader en jokoto is een meisje. Ik wens je recht naar het kerkhof, je dood mag de pijnlijkste ooit zijn.

Master007
08 april 2005, 15:23

Gast, hou je lip.

Fok you.

hmmm, thnks.

ReLex
08 april 2005, 15:24

Gast, hou je lip.

Fok you.

hmmm, thnks.

Ik zei het toch mensen?
Whahha deze gast is nog dommer dan ik had gelezen

Nou ff oprotten met je argumenten die nergens op slaan, en laat dit topic leven..net als Jokoto moet leven..

Doom
08 april 2005, 15:24
Relex, laat de mongool. Zo dadelijk hebben wij een warn aan ons been door een negenjarige jongen die geen aandacht krijgt.

Master007
08 april 2005, 15:26
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
ZO BANG VOOR EEN WARNING?!?!?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

ReLex
08 april 2005, 15:28
Pff voor mijn part krijg ik een IP ban, interreseert mij geen ene fack..

Doom
08 april 2005, 15:28
Je bent ziek, uit de baarmoeder geslingerd kutkind. Ik heb liever een blanco strafblad. Een warn is nioet zo erg, maar een warn door zo'n kind als jij?

Master007
08 april 2005, 15:29
Hmm, ik ben wel bereid normaal te doen als zij/hij/het
Ook bereid is normaal te doen.....Btw:NO_oB deze topic slaat NERGENS op.

Doom
08 april 2005, 15:32

JIj bent ook maar een kind, je begrijpt het nog niet. En als je het zo zielig vind, lees je dit toch gewoon niet?
Dickhead...

ReLex

Jij slaat nergens op.
Zij is dat ook (Normaal dus), maar zij heeft een kut tijd, snap dat dan bitch-ass..
Gvd..En nu je bek dichthouden, want mensen als jij verdienen het niet eens om een normaal argument te horen.
Dat jij zo'n trieste motherfacker bent die écht beslist zelfmoord wil plegen en andere in mee wilt brengen is niet onze probleem.

Stil aub.

Venom

OMFG IM GONNA TEAR YOUR LIMBS OFF ONE BY ONE AND THROW YOU IN A RIVIR.

kortom doe normaal

als je dan toch iemands topic wil verzieken verziek mijn topic dan...maar blijf hier vandaan

Doom
08 april 2005, 15:36

kortom doe normaal

Het is river ^^" voor de rest goed gezegd :p

Master007
08 april 2005, 15:36

kortom doe normaal

HAHAHAHAHA,leer eerst maar engels-______________-''

Doom
08 april 2005, 15:37
OMFG, KILL JEZELF GEWOON YOU FAKKIN NAAB !

kortom doe normaal

Moet jij juist zeggen he?*kijk naa rvetgedrukte tekst*

ReLex
08 april 2005, 15:37

kortom doe normaal

Ja en jij normaal doen.

Weet je..ik ga dit uitprinten en laten aan je kinderen en kleinkinderen laten zien (als er ooit een vrouw is die een debiel als jij wilt nemen, maargoed) en dan komen ze te weten wat voor een domme pik jij bent.

Oke, dat is mijn laatste post hiero.

Doom
08 april 2005, 15:38

kortom doe normaal

Ja en jij normaal doen.

Weet je..ik ga dit uitprinten en laten aan je kinderen en kleinkinderen laten zien (als er ooit een vrouw is die een debiel als jij wilt nemen, maargoed) en dan komen ze te weten wat voor een domme pik jij bent.

Oke, dat is mijn laatste post hiero.

Een negenjarige sukkel met kinderen? ReLex, relax :p

Ome Menno
Warn voor Master007.

Venom

kortom doe normaal

zozo toe maar wat zijn we weer stoer...
kortom wat ik heb gezien is dat jij aandacht tekort krijgt in het echte leven..ouders mischien ?
of ja mischien wordt je wel mishandeld..
dus ga maar lekker tegen jezelf schreeuwen als je er dan toch niets van snapt..maar hou hier mee op

lol één spelfout en ik kan geen engels :p

Ome Menno
En hier kappen we nu dus mee.

/forums/images/graemlins/lock.gif