PDA

View Full Version : mijn kat

Oyade
07 april 2005, 11:36
lalalalalal

Ishe
07 april 2005, 11:39
Een huisdier verliezen is heel pijnlijk. Maar je kat zou hoe dan ook sterven, het is goed dat er op een zachtaardige manier een einde aan is gemaakt.

De voorganger van mijn huidige hond is nu wat meer dan een jaar geleden gestorven aan een tumor. Ik brak toch wel een beetje toen ik dat beestje op haar laatste dag zo zag vechten voor haar leven, het was geen waardig bestaan meer, ze had veel pijn. Verdere behandeling zou egoïstisch zijn, je doet het niet voor het beestje, maar voor jezelf.

Pulzar
07 april 2005, 11:41
Ja ik heb ook een kat dood gehad.. die was vergiftigt door van lokaas van jagers te eten in ons bos :(
maar nu heb ik een nieuwe en die is veel te lui om actief buiten rond te lopen :p

Oyade
07 april 2005, 11:42
Een huisdier verliezen is heel pijnlijk. Maar je kat zou hoe dan ook sterven, het is goed dat er op een zachtaardige manier een einde aan is gemaakt.

De voorganger van mijn huidige hond is nu wat meer dan een jaar geleden gestorven aan een tumor. Ik brak toch wel een beetje toen ik dat beestje op haar laatste dag zo zag vechten voor haar leven, het was geen waardig bestaan meer, ze had veel pijn. Verdere behandeling zou egoïstisch zijn, je doet het niet voor het beestje, maar voor jezelf.

je hebt geleik, bedankt...
maar geloof jij dat je je dode huisdier als geest ,naast je bed of zo, kan zien?

Oyade
07 april 2005, 11:43
lalal

Ishe
07 april 2005, 11:47

je hebt geleik, bedankt...
maar geloof jij dat je je dode huisdier als geest ,naast je bed of zo, kan zien?

Nee. Ik ben de mijne iig nog nooit tegen gekomen... ~_~

Ik had om de een of andere reden in het begin wel vage dromen, dat ze nog leefde, maar dan meer als half-levend-beest, dat was doodeng.

Het si wel zo dat vlak nadat ze dooging ik haar soms dacht te horen. Dat je bijvoorbeeld de pootjes nog over het parket hoorde trippelen, of dat je het geruis van haar haren hoorde. Dat was wel vreemd.

Oyade
07 april 2005, 11:56
lalalalalalalla

Pulzar
07 april 2005, 12:14
das eigenaardig, lijkt me eng.
En je hebt je kat Yoshi genoemt ? ^^ prachtige naam

dragonchild
07 april 2005, 12:16
i heb zon 5 honden dood of 6 1 kat dood en mijn va heeft een klein katje van mij gewoon wegdaan en toen ik klein was heeft moeke een gebril weg gedaan en heu..dat zal het zijn denk ik

Vordreller
07 april 2005, 13:01
Ik had toen ik klein was een leuke parkiet, die is gestorve van een ziekte... al kotsend gestorven :(

Megavoos, weet ik maar helaas!
Best zielig was dat...

dragonchild
07 april 2005, 13:22
ik hou van valkparkieten.maar ook gewone parkieten.echt zielig.ik heb veel verliezen meeggemaakt maar ik kom er altijd wel boveno palleeen ik mag er net aan denken

Doom
07 april 2005, 14:10
Ik was bijna mijn hond kwijt.

Hij was dus ontsnapt en ging een toertje maken, botst ie tegen een duitse scheper op die drie koppen groter dan hem is.. mijn hond gaat van hem weg, gaat dat beest achter hem aan, waarschijnlijk heeft hij toen toegeslagen zonder het gezien te hebben. Uiteindelijk kregen we mijn hond te pakken, we zetten hem terug in de garage, staat dat beest plots in mijn garage... Nu had mijn hond dus een beet in zijn linkse achterpoor tot aan zijn pees ofzo. Drie dagen daarna ging mijn vader pas naar de dierenarts; ik moest thuisblijven voor mijn tweede hond omdat hij anders eenzaam zou zijn. Komen ze thuis zonder scooby." Hij is daar moeten blijven..." Zei mijn vader." Dood."Ik dus onmiddelijk huilen ,zegt ie daarna:' grapje, hij moet er een tijdje blijven, de wonde moet genaaid worden. Na zo'n vier uur was hij terug. Nu ben ik dus enorm blij, hoewel het vies om te zien is...

Oyade
07 april 2005, 14:29
lalalalalal

Yondaime
07 april 2005, 14:33
ik heb wel is een huisdier verloren een kater,
maar hij was al oud,
maar ik ben echt bang om me hond te verlieze die k nu al 9jaar heb...ik ben bang dat ie het niet meer lang redt,
als hij dood gaat ben ik echt kapot, ik ben met die hond opgegroeid,

Oyade
07 april 2005, 15:26
ik heb wel is een huisdier verloren een kater,
maar hij was al oud,
maar ik ben echt bang om me hond te verlieze die k nu al 9jaar heb...ik ben bang dat ie het niet meer lang redt,
als hij dood gaat ben ik echt kapot, ik ben met die hond opgegroeid,

dan moet je nog zoveel mogelijk contact hebben met je hond,
doe elke dag alsof het zijn laatste is en maak veel foto's ,video's en nog meer om je te herineren.
maar hoe heet jou hond? :cool:

Yondaime
07 april 2005, 16:03
niet lache..me hond heet snoopy :P
zoals in de strip en ja..ik ga ooowk veel met hem om :D

Oyade
07 april 2005, 16:05
niet lache..me hond heet snoopy :P
zoals in de strip en ja..ik ga ooowk veel met hem om :D

das een kei schattige naam

Chou
07 april 2005, 17:14
mijn hamster heet ook zo ='''''3

ik heb wel is me hond verloren maar ik was toen nog heel klein ik weet het niet zo goed meer

:(

Cesar
07 april 2005, 17:17
ik heb ook zoiets gehad, we kregen net nieuwe katten en een was heel klein dus noemden we hem Ukki :p, maar hij sliep de hele dag en speelde niet, hij leek wel depri en hij deed heel raar, dus bracht mun moeder hem naar de dierenarts en die vertelde dus dat er iets aan zijn lever was. 0_o het was moeilijk te genezen maar ze gaven hem hele sterke medicijnen (waar hij volgens mij alleen maar zieker van werd) en toen ik alleen thuis was deed heel raar. Ik helemaal bang, snel mijn moeder bellen die meteen thuis kwam. Tja toen de hele familie bij elkaar was geraapt ging mijn vader met hem naar de dierenarst en kwam met een lege mand thuis....

:'( dus ik leef met je mee :(

creamy
07 april 2005, 17:18
Wij hadden vroeger eens een kat die onder een auto was gekomen
en daarna nog leefde....
Ik kwam net thuis van school en toen zei m'n moeder: "onze kat is onder de auto gekomen"
Ik vond het echt heel erg :(
maar later heeft de dierenarts de kat wel laten inslapen...

Cesar
07 april 2005, 17:20
de meeste dierenartsen hebben voglens mij helemaal geen zin die dieren te helpen, bij Ukki zeiden ze ons dat we hem meteen moesten inslapen dat wilde mijn moeder dus niet dus heeft ze hele dure medijcen gehaalt die hem alleen maar zieker maakte :sweatdrop: ging ze naar een andere dierenarts (een goeie) en die wilde wel heel graag helpen

TheJokerr
07 april 2005, 18:44
deze zomer was onze ouwe hond dood gegaan. ze is veertien geworden, ze liep al dertien jaar met drie poten rond, ik heb haar nooit met vier poten gezien alleen op foto's. het was een lieve hond maar ze had 3 hersenbloedingen achter elkaar gehad en dan gaat het snel. maar we hebben al een jaar een nieuwe lieve hond

GoodLugia
07 april 2005, 19:19
*haalt heringering op* ;_;
Dibbes isser niet meer (mijn kat):

"T was op zondag 22 januari 2004 en dibbes zat die middag nog fijn op mijn schoot te spinnen....
Tot ik s"middags thuis kwam en hij was er nog niet,terwijl hij er dan altijd was.
Ik wist dat er wat was en ging stilletjes tv kijken.
Toen het avond was was hij er nog niet....ik was erg verdrietig en pakte zelfs een fototje die ik begon te strelen.
Die avond lag ik maar te woelen in bed en om de minuut ging ik naar beneden om te vragen of hij er al was.
Die morgen was dibbes er nog niet......we hebben briefjes rondgebracht en wat dingen opgehangen bij supermarkten.
Maar zonder resultaat :(
Ik denk dat hij nu dood is of ergens anders is ;_; *cryes*

Gelukkig hebben we noppes nog maar als hij lang weg is s"avond denk ik dat het zelfde met dibbes gebeurt.........*hugz noppes*

Ongeregistreerd
07 april 2005, 19:54
In de tijd dat ik nog cavia's had werd er weer eens een vijfling geboren(die cavia's kweken als konijnen, uiteindelijk had ik er een stuk of 50 ofzo)en 1 van hen was echt een heel klein beestje. Zijn broertjes lieten hem niet bij de moeder komen om de drinken en daardoor stierf hij, echt zo zielig stuiptrekkend. Dat vond ik toen echt gewoon verschrikkelijk. :(

Cesar
07 april 2005, 20:02
tja mijn opa heeft lammetjes gekregen en eentje was helemaal gezond al een paar weken oud en opeens deed hij heel raar, twee minuten laten was hij op slag dood 0_o dat vond ik echt hard

Samuel
07 april 2005, 21:19
kat verliezen...
het is erg pijnlijk i know ik had een erg lieve kat die een nierzieke had het ging al 17 jaar goed(tog oud) maar toenkreeg ze opeens een soort van aanval en ging ze dood in 2 dagen
ik heb toen egt dagen gehuild maar ik ben er nu weer bovenop.

Tenjiku_Nezumi
08 april 2005, 10:53
Het is altijd moeilijk om een huisdier te verliezen.
Onze hond die 18 jaar was geworden is op dezelfde dag overleden als mijn opa.

Maar zelfs als er een gerbil doodgaat dan is het een paar dagen huilen enz. x3 (Ligt er btw aan welke gerbil hoor)

Maar ik wil er niet aan denken als Puck of Daisy zou doodgaan. Dan ben ik volgens mij een jaar ofzo ontroostbaar.

Neiteio
08 april 2005, 11:08
Khad toen ik nog klein was een hamster waar ik alles mee deed en zo en overalmee naartoe moest. xD
opeen avond kwamen we thuis van een verjaardag toen lag me hamster dood in zijn kooi(;_;) en ik heb werkelijk een hele dag liggen janken. ;_;

Maar toen was ik nog klein. =P

Oyade
08 april 2005, 12:56
lalalalala

Vordreller
08 april 2005, 13:23
Ik zou graag eens een tijger hebben. Afgericht natuurlijk.
Moet hopen geld kosten om dat beest te voeden

Oyade
08 april 2005, 14:49
lalalalalala

watgaatjoudataan
08 april 2005, 17:13
ik heb 1 kat kwijtgeraakt en 7 konijnen :( en ik heb een superlieve hond die is zelfs 2x onder de auto gekomen en leeft nog :D leve mijn hond :p

GoodLugia
08 april 2005, 17:27
Ik zou graag eens een tijger hebben. Afgericht natuurlijk.
Moet hopen geld kosten om dat beest te voeden

Sorry maar dat vinnik zielig voor tijger >.< hoort in wild te leven ;_; OMFG! wat een afgezaagde tekst XD

Yutara
08 april 2005, 18:16
poezen zijn lief maar mijn moeder is een klein beetje allergie's en ik heb al 2 Gerblis daarom mag ik geen kat :( :(

Oyade
08 april 2005, 18:20
poezen zijn lief maar mijn moeder is een klein beetje allergie's en ik heb al 2 Gerblis daarom mag ik geen kat :( :(

Eh...!
laten we het maar bij katten houden...

Yutara
08 april 2005, 18:40

Eh...!
laten we het maar bij katten houden...

Oke maar ik mag er geen maar ik ken wel veel mensen die er een hebben! :D dat is ZO leuk!

Bartolomeus
09 april 2005, 17:02
ik had een konijn.
ik woon naast mijn oude school en die hebbe een zandbak met een net eroverheen voor als er niemand is.
mijn konijn hield van weglopen en een keer was hij weer eens ontsnapt. meestal kwam hij terug maar deze keer niet.
de volgende dag vond ik hem, in de zandbak.
Gestikt in het net.
een oog uitgepikt door roofvogels.
verstijft...
:( :( :( :( HUIL SNIK SNIK :( :( :( :(
PS: dit is niet verzonnen ofzo. echt gebeurd.
vraag maar aan member ZeldaNintendo die zat in me klas.

_kiwii
09 april 2005, 22:08
toen ik klein was had ik een hamster...moest zo hard huilen toen die dood was..ik was echt een week in rouw.. en een half jaar daarna ging mijn konijn dood...toen was ik ook weer een week in rouw..nu heb ik dat niet meer als een hamster of kanijn dood gaat...maar kryg het wel als mijn hond dood gaat want dat zie ik als een lid van mijn familie..moet nu al bijna huilen bij het idee. maar gelukkig leeft hy nog :)

Cesar
10 april 2005, 10:46
nou ik heb héél veel konijnen gehad, maar met een zusjes die ze om de haverklap van de trap laat vallen kom je er niet ver mee :sweatdrop: geloof je nu dat ze zelf een konijn heeft gekregen? dat beest heeft niet eens een naam, ze voert hem niet en is hem helemaal vergeten! goeie ik verzorg hem dus nog wel :p

Yutara
10 april 2005, 15:34
nou ik heb héél veel konijnen gehad, maar met een zusjes die ze om de haverklap van de trap laat vallen kom je er niet ver mee :sweatdrop: geloof je nu dat ze zelf een konijn heeft gekregen? dat beest heeft niet eens een naam, ze voert hem niet en is hem helemaal vergeten! goeie ik verzorg hem dus nog wel :p

aaaaahhhhhhhhhhh arm ding!

King_Arthur
10 april 2005, 17:28
(dan heb ik het ongeveer over duizend euro, of meer!

Wees blij dat je het niet in 1 keer betaald. En kleine honden kosten net zo duur.

Oyade
12 april 2005, 08:52
(dan heb ik het ongeveer over duizend euro, of meer!

Wees blij dat je het niet in 1 keer betaald. En kleine honden kosten net zo duur.

maar dat moeten tog puure rashonden zijn? :confused:

RobinotX
12 april 2005, 16:31
nou mijn kat is nu 21 en gaat nu hard achteruit hij eet niet meer en zijn leverfunctie gaat ook achteruit. ALs hij over 2 dagen zelf niks eet laten ze hem inslapen :(

1 ding ben wel blij dat die dan niet mee lijd

Tom_GM
14 april 2005, 08:06
:(Ik heb al veel katten gehad maar die zijn of overrreden OF weggelopen..
:(Dus ik weet hoe het voelt..
Ik heb nu 3 katten alleen met een gaat t best wel achteruit :(
Als die kat (Droppie heetie :rolleyes:) overlijd ga ik flippen!
Hijs zo enorm f*cking lief!!! :(
Dus als ik ze kwijtraak ben ik TE verdrietig..

Verder, gecondeleerd en suc6!

Noof
14 april 2005, 08:07
Ik heb er nu 2....de vorige 2 zijn allebei doodgegaan aan een soort van 'kattenaids' (zoals de dierenarts het omschreef). Was wss inteelt ofzo...naja, heb er nu dus weer 2, komen allebei uit het asiel en zijn kerngezond.

Gecondoleerd iig.

RobinotX
14 april 2005, 13:56
tnx jullie ook gecondoleerd hij leeft nog steeds maar morgen horen we of hij word ingeslapen en dan cremeren we hem

EDIT: Morgen word hij ingeslapen en gecremeerd

dragonbreath
14 april 2005, 16:22
wij zouden een kat krijgen na de groete vakantie en zaten ons de hele tijd op te verheugen..toen we hem hadden begon hij na een maand ons een beetje te vertrouwen en....werdt ie doodgereden verdomme :mad:

watgaatjoudataan
14 april 2005, 20:15
niet leuk, wij hadden een heel oude kat, was een beetje blind en beetje doof, ook ondergereden :( maar nou hebben we een andere kat, ook super lief, alleen kan heeeeel erg zeuren om aandacht terwijl hij dat heel vaak krijgt :p

Ichimaru Gin
14 april 2005, 20:25
we krijgen half mei een nieuwe kat... me moeder wil hem Fred noemen.. :D

dan hebben we Fred en Sjaak :D

RobinotX
15 april 2005, 10:00
Hij is nu naar de dierenarts :(
Ik zal hem missen
maar ik weet dat hij niet meer lijd :) :(

EDIT: We krijgen woensdag z'n as terug in een mooie kattenurn

Bartolomeus
16 april 2005, 07:48
ik had een konijn.
ik woon naast mijn oude school en die hebbe een zandbak met een net eroverheen voor als er niemand is.
mijn konijn hield van weglopen en een keer was hij weer eens ontsnapt. meestal kwam hij terug maar deze keer niet.
Gestikt in het net.
verstijft...

heeft er dan niemand medelijden met mijn konijn???!

RobinotX
16 april 2005, 09:12
zie onderwerp het gaat over katten :sweatdrop:
EN natuurlijk is het erg voor dat konijn maar dat moe je niet hier zetten :sweatdrop:

Bartolomeus
16 april 2005, 10:53
ook goed toon ik ook geen medeleven voor die kat van je :mad:

Blutchir
16 april 2005, 10:54

maar het topic ging over katten dus dit is een vage reactie, maar het is nooit leuk om een huisdier te hebben dat dood gaat, als je het koopt heb je al over 15 jaar is ie mischien al dood :(

Blutchir
16 april 2005, 11:02

maar het topic ging over katten dus dit is een vage reactie, maar het is nooit leuk om een huisdier te hebben dat dood gaat, als je het koopt weet je al over 15 jaar is ie mischien al dood :(

Bartolomeus
16 april 2005, 11:06
zeg wat als je post

Ongeregistreerd
16 april 2005, 11:09

Wat ben jij zielig... :rolleyes:

Bartolomeus
16 april 2005, 11:12

Wat ben jij zielig... :rolleyes:

over zielige mensen gesproken...

Blutchir
16 april 2005, 11:13
barto houd het even ontopic dan anders gaat dit ook dicht, en dat is niet de eerste door jou.

@robinot: erg voor je, maar het is wrschijnlijk het beste voor hem, sterkte

Bartolomeus
16 april 2005, 11:15
goed, meneer daan...

zaldanintendo regeert met goed leiderschap :)

Morrowindt
16 april 2005, 11:29

Kneusje :rolleyes:

Net alsof jij het leuk vindt als iemand dat tegen jou zou zeggen...

Blutchir
16 april 2005, 11:40

maar hij/zij toonde dat wel want hij zei natuurlijk is het erg voor je, en dan wordt je boos omdat het over zijn kat gaat :sweatdrop: maar goed,,,,
hou het aub ontopic

Xocolatl
16 april 2005, 14:05
Het is sowieso al nie leuk als je kat doodgaat, maar als JIJ hem ook nog op je verjaardag heb gekregen is het alleen maar erger(vind ik), onze kat is 15 en hoort slecht, springt niet hoger dat 10 cm, maar is wel hartstikke lief :3.

Oyade
17 april 2005, 19:15
lalalalalala

Yutara
17 april 2005, 19:34
arme jij!
veel geluk ermee! :D

Ongeregistreerd
17 april 2005, 20:54
het is natuurlijk lang geleden (ongeveer)
dat mijn kat was ingeslapen,
maar ik kom er nog steeds niet over heen.
elke keer als ik het over hem heb,
krijg ik rode ogen.
ik verstop me dan en ben bang dat iemand me ziet. U.U

Je moet je er niet voor schamen dat je verdriet hebt om je kat, dat is heel normaal. :(

Oyade
18 april 2005, 18:22
het is natuurlijk lang geleden (ongeveer)
dat mijn kat was ingeslapen,
maar ik kom er nog steeds niet over heen.
elke keer als ik het over hem heb,
krijg ik rode ogen.
ik verstop me dan en ben bang dat iemand me ziet. U.U

Je moet je er niet voor schamen dat je verdriet hebt om je kat, dat is heel normaal. :(

maar als ik zeg dat ik er moeite mee heb,
zit iedereen me te knuffelen. :sweatdrop:
EN DAAR KAN IK NIE TEGE!XD

Yutara
18 april 2005, 18:35
ze willen je alleen maar troosten! :D :D :p :p :p :p :D :D

dragonbreath
18 april 2005, 19:39
ik had een konijn.
Gestikt in het net.
verstijft...

moet dat?

Yutara
18 april 2005, 19:54
elk dier is belangrijk voor iemand(als je er een hebt)
want dat word na een tijdje gewoon familie voor je!

RobinotX
18 april 2005, 20:36
elk dier is belangrijk voor iemand(als je er een hebt)
want dat word na een tijdje gewoon familie voor je!

Gelijk heb je!
We hebben nu een nieuw katje uit het asiel gehaald en het is een scheetje hier een paar foto's
http://www.dierenasiels.com/data/138/zelta3.jpg

http://www.dierenasiels.com/data/138/zelta2.jpg

Alleen ze is erg schuw ze zat al een half jaar in een grote bench en dan opeens zo'n huis. Ze heeft tot zaterdag en als ze dan nog zo bang is moeten we haar terug brengen :( en we zijn er al zo gegecht aan(weer gaan janken waarschinlijk) Maar ze doet het tot nu toe goed dus afwachten maar :D

Yutara
18 april 2005, 20:41
aaaaaaahhhhhhhhhh wat lief!

Oyade
19 april 2005, 08:07
ik had een konijn.
Gestikt in het net.
verstijft...

moet dat?

foei, foei dragonbreath .
dat is niet aardig. :sweatdrop:

Yutara
19 april 2005, 08:32
nee inderdaad je hebt zelf vast ook wel iets dat voor je waardevol is!

Oyade
19 april 2005, 13:46
ze willen je alleen maar troosten! :D :D :p :p :p :p :D :D

dan lig ik onder een berg mensen!!!!XD
URGH! /forums/images/graemlins/eek.gif
dan ben ik plat!!!

Yutara
19 april 2005, 16:44
lol dan ben ik eindelijk van je af! :p :p :p

RobinotX
19 april 2005, 20:25
lol dan ben ik eindelijk van je af! :p :p :p

Wat zijn we weer vriendelijk :p
O soryy ONtopic

dragonbreath
19 april 2005, 20:45
ik had een konijn.
Gestikt in het net.
verstijft...

moet dat?

ok ok aaaaaaaaaaaah wat ziehielig :( :( :( <-- kijk hoe ongelukkig ik kijk

Bartolomeus
20 april 2005, 15:55
ik had een konijn.
Gestikt in het net.
verstijft...

moet dat?

dragonbreath, ik mag jouw helemaal niet!

RobinotX
20 april 2005, 16:16
ik had een konijn.
Gestikt in het net.
verstijft...

moet dat?

Ok :sweatdrop:
Hou je mening voortaan voor je en het gaat over katten maak dan maar een topic over konijnen :sweatdrop:

en als je zonodig iets wilt zeggen pm het dan maar

simba
20 april 2005, 16:29
ja ik heb een hamsters verloren
het klinkt stom een hamster maar toch mijn eerste echte huisdier was een hamster(blinky),mijn vader is alerchies voor die haren dus zat blinky in een speciaalen kooi,blinky was oud en werd ziek,we gingen naar de dierenarts maar dan moesten ze hem opereren en de kans dat zo'n klein beestje het overleeft is heel klein dus lieten we hem niet opereren uiteindelijk was hij toch dood gegaan,ik was echt verdrietig :(
nu zijn mijn ouders gescheiden en heb ik bij mijn moeder 2 honden :)

Oyade
20 april 2005, 18:35
ik had een konijn.
Gestikt in het net.
verstijft...

moet dat?

Ok :sweatdrop:
Hou je mening voortaan voor je en het gaat over katten maak dan maar een topic over konijnen :sweatdrop:

en als je zonodig iets wilt zeggen pm het dan maar

niet echt...
every *dead* pet is welcome :D
[everyone loves Oyade]

Killua
20 april 2005, 19:22
ik heb 2 katten, vlekkie en binky uit het asiel en ze zijn egt heeeeeel lief vlekkie is 1,5 jaar en is een heel klein poesje en binky is 3,5 jaar en is een egte macho en hij vegt altijd (daarom hebben ze hem in het asiel waarschijnlijk zogenoemd :D. binky komt altijd op mn schoot liggen en je kunt vlekkie altijd oppakken ze vind alles goed

http://img234.echo.cx/img234/5194/binky7pm.jpg (http://www.imageshack.us)
dit is binky

http://img234.echo.cx/img234/6023/vlekkie3ja.jpg (http://www.imageshack.us)
dit is vlekkie

ik vond het wel leuk om de foto's erbij te zetten :D

Yutara
20 april 2005, 19:42
aaaaaaaahhhhhhhh lol!

Twinkle
20 april 2005, 21:21
ik wil o0k een kat maar kan niet heb al een h0nd en die isz heel erg tege andere dieren en heb ook al een konyn 2 hamsters en un vogel isz wel genoeg diere.. bn der pas 8 er gekome dat ik niet echt goed tege hamsters en konijne kan omdat sze hooi zaagsel en stro nodig hbbe en krijg dn een btje erg last van hoestbuien..

Ongeregistreerd
20 april 2005, 21:43
Binkie is lief en Vlekkie is grappig. :p

Bartolomeus
21 april 2005, 14:52

ik heb een nieuw konijn , fluffy, al bijna een jaar en ze is zo lief ze komt bij je zitten en gaat bij je benen snorren.
het is echt bijna een kat.
zelfs de dierenarts vind haar uniek. :D :D :D

RobinotX
21 april 2005, 14:53
leuk en grappig maar je foto doet het niet

Edit Oyade miss dit topic maar huidier gaan noemen dat vind ik eigenlijk beter

Killua
21 april 2005, 15:30

we hadden ze toen net een paar dagen, vlekkie en binky zaten 3 dagen onder de bank en vlekkie was nog best bang toen ik die foto nam en binky voelde zich al helemaal de baas in huis :)

Ongeregistreerd
21 april 2005, 16:11

ik heb een nieuw konijn , fluffy, al bijna een jaar en ze is zo lief ze komt bij je zitten en gaat bij je benen snorren.

Mijn kat noemt Luffy, leuke naamsgelijkenis. :p

Oyade
21 april 2005, 17:07

die naam is tog van "One Piece"??? :confused:
Fluffy is ook een passende naam voor een konijn! :D

Yutara
21 april 2005, 20:21
Ja Luffy is van One Piece en Fluffy vind ik ook beter!

RobinotX
22 april 2005, 20:55
Dit is de kat die is gestorven :(
De zwarte is het :(
de schildpad kleurige is de gene die we op straat hebben gevonden nu 9 jaar

http://home.hetnet.nl/~telli005/images/Prins_en_Simba.gif

hier is zijn mooie urn :( :)

http://home.planet.nl/~vante028/weblog/prinsfoto.jpg

Ongeregistreerd
22 april 2005, 21:40

die naam is tog van "One Piece"??? :confused:
Fluffy is ook een passende naam voor een konijn! :D

Mja, maar dat weet niemand, iedereen denkt dat het van Fluffy komt. :p

Killua
23 april 2005, 09:22

ah wat lief!
heel erg veel sterkte ermee!

RobinotX
23 april 2005, 10:16

ah wat lief!
heel erg veel sterkte ermee!

tnx en het zal wel lukken

Yutara
23 april 2005, 20:02
nog steeds veel sterkte!

Cesar
23 april 2005, 21:40
ja heel veel sterkte

Ongeregistreerd
23 april 2005, 22:00
Ik ben origineel dus zeg ik: Bon courage!

Cesar
23 april 2005, 22:01
Ik ben origineel dus zeg ik: Bon courage!

wat heeft dat er nou mee te maken :sweatdrop:

Ongeregistreerd
23 april 2005, 22:02
Iedereen zegt veel sterkte en dat vind ik maar cliché, dus zeg ik het maar in een andere taal.

De Brandon
24 april 2005, 06:14
Veel sterkte :(

RobinotX
24 april 2005, 09:51
tnx everyone

Kyna
24 april 2005, 11:52
Een mooie urn zeg...
Nog heel veel sterkte, leef met je mee.

Toshita
24 april 2005, 12:10
Vind heel erg voor je, ik hou namelijk van katjes...Mijn kat is overlaatst nog bevallen...Naja, daar heb jij niets aan...Veel sterkte...

RobinotX
24 april 2005, 12:46
Vind heel erg voor je, ik hou namelijk van katjes...Mijn kat is overlaatst nog bevallen...Naja, daar heb jij niets aan...Veel sterkte...

Miss is prinsje zijn tweede leven begonnen als 1 van jou kats kittnes

Oyade
28 april 2005, 18:32

de zwarte lijkt kei veel op mijn dode kat Poekie... :( :( :(

Bartolomeus
02 mei 2005, 19:25

hebbie daar nog een plaatje van?

Ansaphone
02 mei 2005, 20:15
De dikke kat van de buren/onze parttime kat Jip lag net de hele middag te slapen in de tuin en ik besefte me dat ik eig best wel eens ene kat wil zijn.LOL :D :p

Oyade
04 mei 2005, 18:28

hebbie daar nog een plaatje van?

op de comp denk ik nie..
maar anders wel.