PDA

View Full Version : wat heeft het nog voor zin?

Yondaime
06 april 2005, 16:17
tja..ik ben dus heel depri
echt down zie echt niet meer zitte alles zie k niet meer zitte leven,school etc,
zat net zelfs in met arm te snijde ik heb dat zelfs nooit gedaan :sweatdrop: :(
ik zit ech in de put,

tja zow ff me hartje gelucht..

Doom
06 april 2005, 16:23
Je komt er bovenop, echt. Ik heb het ook soms dat ik gewoon het raam uit wil springen ofzo. Je meot jezelf gewoon dwingen je niet te snijden. Het kan een verslaving worden. Binnen de kortste tijden ben je totaal verminkt. Probeer wat leuke dingen te doen, met vrienden ergens heen gaan ofzo.

Véél succes.

Waar kwam dat vandaan?O_O"

Yondaime
06 april 2005, 16:45
tja gelukkig ben k met dat snijde al gestopt,ik kon het gwn niet meer,
tja het gaat al wat beter met me,

ReLex
06 april 2005, 16:47
Sterkte toegewenst.Beter ga je niks fataals doen of whatever he.Doe wat Doom zegt.

Kusje.

De Brandon
06 april 2005, 17:03
Sterkte... En zeker niet gaan snijden of jezelf pijn doen... Koop anders een grote knuffel en sla die helemaal kapot.

Skeeter
06 april 2005, 17:15
Sterkte ermee.. Zeker jezelf niet gaan snijden.. Dit kan echt een verslaving worden dus doe het nooit meer =(.. Je komt er wel weer boven op! succes!

Toshita
06 april 2005, 17:17
sterkte ermee...idem doom...

@skeeter: ff offtopic, ik heb medelijden met pikachu (avarter)

Ome Menno
06 april 2005, 17:18
Niet jezelf snijden! Zul je later spijt van krijgen! Ram eerder op een kussen ofzo.
Anyway, sterkte.

Stef_Tha_Man
06 april 2005, 17:44
jah je moet een vechtzak in je kamer hebben
dat helpt echt, keb het zelf ervaren ^^
ik ging gewoon ff als een gek slaan, en voelde me daarna wel beter

maar niet snijden gast, dat is echt ziek

MysteryGuy
06 april 2005, 17:51
Heel veel succes. Dat zal bij veel mensen rond deze leeftijd wel gebeuren. Hoort bij de puberteit. Dan ga je meer nadenken over het leven en je gaat je anders gedragen. Depri zijn is daar gewoon een onderdeel van. Of is er iets ergs gebeurd op school of thuis ofzo?

Idd, niet snijden. Dat is erg gevaarlijk, en denk er dan maar bij, mocht je daar weer neigingen toe krijgen, dat alles goed komt en dat jezelf snijden natuurlijk geen oplossing is. Je depressie gaat wel over hoor, dat is gewoon een kwestie van tijd, neem ik aan.

Cesar
06 april 2005, 17:52
ik zou zeggen ga dingen doen, dan ben je zo druk dat je geen tijd hebt om depri te zijn

Venom
06 april 2005, 17:52
tja..ik ben dus heel depri
echt down zie echt niet meer zitte alles zie k niet meer zitte leven,school etc,
zat net zelfs in met arm te snijde ik heb dat zelfs nooit gedaan :sweatdrop: :(
ik zit ech in de put,

tja zow ff me hartje gelucht..

yeah i know the feeling dude
zorg wel dat dat mes ofzo schoon is..anders krijg je infecties..dat wil je niet geloof me O.O
klinkt raar maargoed

Yondaime
06 april 2005, 17:54
omfg, mij vriendin vind me nu eng
k heb haar bang gemaakt door dit
ze weet nu amper of ze vrijdag wil langs kome
ik heb haar nu echt nodig,ik mis haar,

gelukkig kan k met me ex vriendin hierover goed prate ze heeft ongeveer zelfde als mij meegemaakt etc,
tja het gaat al stukke beter met me
alleen me arm brandt een beetje
had namelijk zout op die mes gedaan tja..ik ben duivelskind weet het =P maja hopelijk gaat het morge weer goed :)

Skeeter
06 april 2005, 18:06
Kben blij om te horen dat het weer wat bter gaat x3;

Kimes
06 april 2005, 21:36
god has goal for everyone but don't ruin its plans with you

Stef_Tha_Man
06 april 2005, 21:41
god has goal for everyone but don't ruin its plans with you

waar slaat dat nou weer op
rot tog op met "God"

Latino Heat
06 april 2005, 21:54
als er echt een god was zou ik me nu niet klote voelen

Kyna
06 april 2005, 21:57
Zout op het mes doen? Hoe slim kun je zijn Oo
Dan heb je nog meer kans dat je er littekens aan over houdt ook ._.
En met dat snijden oppassen, zoals de mensen voor me al zeiden: het wordt héél gemakkelijk een soort van verslaving en dan kun je er maar lastig vanaf komen ._.

Vordreller
07 april 2005, 13:36
Automutilatie is pijnlijk. Denk er gewoon niet aan, m'nleven zit ook vol miserie: me zus probeert constant de baas over me te spelen, me huis ligt vol rommel die bijna nooit opgeruimd wordt, me grootmoeder haat me PC...
Ik negeer die dingen gewoon en doe wat ik graag doe, hier wat posten of wat gamen op me PC, of naar wat muziek luisteren of wat lezen.

Volgens het Boedhisme komt pijn zoals jij die ervaart uit vasthouden: vasthouden aan dingen die jij wil hebben of bereiken. Maar je zal ooit eens moeten ontwaken en beseffen dat je in het leven nooit alles zal krijgen wat je graag wilt, en dus verder zal moeten gaan met andere dingen

BattleDude
07 april 2005, 13:41
als er echt een god was zou ik me nu niet klote voelen

Dat slaat nergens op, al zou God bestaan, dan zou jij je niet gelijk goed hoeven te voelen.
Zoiets beslis je zelf, of je 't wil of niet.

Zoiets doen als wat Yondaime heeft geen enkel nut.
Je pijnigt jezelf er alleen maar mee, en uiteindelijk heb je niets bereikt.
Al wil je zelfmoord gaan plegen, is dat nog stommer.
Je leven heb je om er van te genieten, en niet het idioot weggooien.
Al ben je depri, je komt er uiteindelijk altijd weer bovenop.

Ik weet niet wat je problemen zijn, als je ze niet wilt vertellen is 't allemaal ok, maar nut heeft het niet om jezelf te gaan snijden of verder dan dat te gaan.
Probeer gewoon tegen je problemen in te gaan, je hebt er niets aan om 't allemaal te stoppen.

Vordreller
07 april 2005, 13:47
Zoiets doen als wat Yondaime heeft geen enkel nut.
Je pijnigt jezelf er alleen maar mee, en uiteindelijk heb je niets bereikt.
Al wil je zelfmoord gaan plegen, is dat nog stommer.
Je leven heb je om er van te genieten, en niet het idioot weggooien.
Al ben je depri, je komt er uiteindelijk altijd weer bovenop.

Ik weet niet wat je problemen zijn, als je ze niet wilt vertellen is 't allemaal ok, maar nut heeft het niet om jezelf te gaan snijden of verder dan dat te gaan.
Probeer gewoon tegen je problemen in te gaan, je hebt er niets aan om 't allemaal te stoppen.

De tijd heelt vele wonden, maar nooit compleet, je kan onder de pijn gebukt gaan, maar je kan ook een tijd treuren en dan verdergaan, en zo nog iets moois maken van je leven.

Trouwens, laat de mensen maar zelf beslissen of ze hun leven willen weggooien, moeten ze wel eerst elk standpunt van de zaak bekijken!

Yondaime
07 april 2005, 18:02
nou tja ik ben weer helemaal beter
alleen me arm doet beetje pijn,maja zit verband om =)
thnx,voor jullie adviezen heeft echt geholpen
me vriedin is ook van de schok bekomen we houde nog steeds van elkaar :D
denk alleen wel dat het maby littekens worden,maar hoop het niet

Ongeregistreerd
07 april 2005, 20:00
Een beetje laat maar alsnog veel sterkte, hopelijk maak je zoiets niet weer mee.

zombie_madness
10 april 2005, 15:41
fijn voor je dat je terug gelukig bent