PDA

View Full Version : En dat is dan [i]MIJN[/i] school! (Deco's versie)

Deco T. Aoreste
06 april 2005, 13:50
Een leraar van mijn school is aangeklaagd wegens pedofilie en krijgt nu 4 maanden gevangenisstraf. Ik kende die leraar niet zo goed, maar wat blijkt nou: Een van de minderjarige waarmee die leraar verkering heeft gehad blijkt mijn nicht te zijn!

*Schaamte*

EDIT: De tags werken niet in de topictitel. Nevermind.

Anne
06 april 2005, 16:08
Op mijn school is laatst ook een leraar aangeklaagd vanwege seksuele intimidatie ofzo. Niemand keek gek op om eerlijk te zijn, die vent was altijd al ranzig en eng geweest...

TheJokerr
06 april 2005, 17:50
pedo's zijn geschift, zoek lekker ff iemand van je eigen leeftijd

Venom
06 april 2005, 17:59

so..so sad..so sad

Spg_Hiro
06 april 2005, 18:42
Weet iemand de straffen voor pedofilie? Kunnen we ze erger maken. :P Ik houd echt niet van pedofielen.

Vordreller
07 april 2005, 13:43

Echte liefde kent geen leeftijd supernerd. Dat zouden meer mensen moeten beseffen.
Oprechte liefde mag niet in de weg gestaan worden.

Volgens mij is dat zelfs een van de wetten van het christendom(zelf ben ik atheist): "wie echte liefde in de weg staat zal eeuwig branden in de hel" of iets in die stijl...

Ik bedoel: in het geval van leerling en leerkacht(of in het leger met officieren en gewone soldaten en zo kan ik dinegn blijven verzinnen), zolang die liefde maar oprecht is, zie ik geen reden om ze uit elkaar te houden.

@iedereen: er is slechts sprake van pedofilie als de jongere partij niet instemde met de "activiteiten", stemt deze wel in, in volle besef van wat hij/zij zal ondergaan, valt er niks op aan te merken!"

Brooddoos
07 april 2005, 16:03
Hoe oud is jouw nicht en hoe oud is die leerkracht?

Twinkle
07 april 2005, 19:50
ped0's sijn eng..! en gest0ord..het kan no0it egte liefde sijn voor de pedolfiel want die weet dat het no0it wt kan woorde die denkt alleen maar oeh sown lkkr jong ding wil ik wel voor eventjuhs... :sweatdrop:

Ongeregistreerd
07 april 2005, 19:56
Ik heb niks tegen pedofielen, zolang ze maar niet tegen de wil van het kind handelen doen ze voor mij wat ze willen. :rolleyes:

Deco T. Aoreste
07 april 2005, 20:49
Hoe oud is jouw nicht en hoe oud is die leerkracht?

Mijn nicht is nu 18, maar toen ze die relatie had was ze 17.
En die leraar is 47.
O_o Dat maakt het juist zo erg.

Kendra
07 april 2005, 20:52
Hang ehm op O_O!

Deco T. Aoreste
07 april 2005, 20:57
Why? Voor een relatie? Het is ongepast, zeker, en idd ook verboden, maar toch...

Kendra
07 april 2005, 20:58
Dat was overdreven :P

Vordreller
08 april 2005, 13:00
Ik heb niks tegen pedofielen, zolang ze maar niet tegen de wil van het kind handelen doen ze voor mij wat ze willen. :rolleyes:

da's mijn theorie

Ome Menno
08 april 2005, 13:04
Hang ehm op O_O!

We kunnen beter mensen ophangen die dit soort domme opmerkingen maken! :sweatdrop:

Bunnii
08 april 2005, 13:11
best triest dat docenten niet eens van hun leerlingen kunnen afblijven.. zeker als het ongewesnt is.

Vordreller
08 april 2005, 13:20
Hang ehm op O_O!

We kunnen beter mensen ophangen die dit soort domme opmerkingen maken! :sweatdrop:

Klopt

Helemaal niet triest, mensen zijn mensen en doen dingen omdat de mogelijheid hen wordt aangeboden.

Bunnii
08 april 2005, 13:22
uhm... als het ongewenst is heb je gewoon je gemak te houden vind ik. Als het uitgelokt wordt.. dan ist een andere situatie. maar vaak is het ongewenst..

Vordreller
08 april 2005, 13:28
uhm... als het ongewenst is heb je gewoon je gemak te houden vind ik. Als het uitgelokt wordt.. dan ist een andere situatie. maar vaak is het ongewenst..

Idd, en dan moet je maar evfen inhouden als je merkt dat de persoon die je viseert het niet wenst

Ome Menno
08 april 2005, 13:56
Mensen met zulke gevoelens kunnen er niks aan doen, dus ophangen vond ik echt nergens op slaan.
De mensen die "actie" hebben genomen, moeten zich wel schamen! Het is misschien gevoel, maar wel hardstikke fout!

girlhitscar
08 april 2005, 14:04

Echte liefde kent geen leeftijd supernerd. Dat zouden meer mensen moeten beseffen.
Oprechte liefde mag niet in de weg gestaan worden.

Volgens mij is dat zelfs een van de wetten van het christendom(zelf ben ik atheist): "wie echte liefde in de weg staat zal eeuwig branden in de hel" of iets in die stijl...

Ik bedoel: in het geval van leerling en leerkacht(of in het leger met officieren en gewone soldaten en zo kan ik dinegn blijven verzinnen), zolang die liefde maar oprecht is, zie ik geen reden om ze uit elkaar te houden.

@iedereen: er is slechts sprake van pedofilie als de jongere partij niet instemde met de "activiteiten", stemt deze wel in, in volle besef van wat hij/zij zal ondergaan, valt er niks op aan te merken!"

Liefde ken geen grenzen, dat is waar. Ik heb er geen moeite mee, als iemand van 20 met iemand van 40 b.v., maar een volwassen man, die b.v. met iemand van 13 of 14 gaat. Kan toch niet.. Het is zelf nog maar een kind. Zelf vind ik naar mijn mening je zelf te jong als je op die leeftijd al met iemand naar bed gaat.

Vordreller
08 april 2005, 14:14
Hmmm, ik ken iemand van 26 di een relatie heeft met iemand van 45.
reken dat effe uit.

Toen die gast 19 was werd dat meisje net geboren.
Maar nu, p deze leeftijd, trekken de mensen zich er maar weinig over aan

girlhitscar
08 april 2005, 14:45
Ja omdat zij nu allebei volwassen zijn, dan maakt het niet uit.Ja, iemand van 40 die met een partner van 20 gaat, was zelf ook 20, toen zij geboren was, maar het gaat om nu! Het zijn beide volwassenen. :sweatdrop:

Morrowindt
08 april 2005, 15:40
Hang ehm op O_O!

DOEN >=3

X3

Zieke mens imo

Venom
08 april 2005, 15:43
Het is misschien gevoel, maar wel hardstikke fout!

het is gewoon een onbedwingbare drang..
sommige mensen kunnen daardoor nooit meer normaal de maatschappij in.
wel zielig voor hem/haar (niet opgelet :rolleyes: )
maar ik heb er wel begrip voor

Ome Menno
08 april 2005, 15:46
Pedofielen zijn eigelijk gewoon hetzelfde als gewone mensen, maar vallen dan op kinderen. In beide gevallen moet je jezelf in bedwang houden.

Onno
08 april 2005, 15:46

Volgens mij is pedofilie alleen liefde voelen voor kinderen/jongere mensen. Net zoals dat homofilie het liefde voelen voor mensen van het zelfde geslacht is, etc. Als de andere partij niet instemt, is het dawrbij ook nog eens aanranding/verkrachting.

In de meeste landen is pedoseksualiteit helemaal verboden dacht ik, maar ik denk van ja, als die oudere op die jongere valt en die jongere op die oudere, dan mogen ze toch...

Morrowindt
08 april 2005, 16:55
Je bent strafbaar als je seks hebt met iemand die jonger is dan 16 en jij bent meerderjarig.

Jelmaru
08 april 2005, 19:36

Volgens mij is pedofilie alleen liefde voelen voor kinderen/jongere mensen. Net zoals dat homofilie het liefde voelen voor mensen van het zelfde geslacht is, etc. Als de andere partij niet instemt, is het dawrbij ook nog eens aanranding/verkrachting.

In de meeste landen is pedoseksualiteit helemaal verboden dacht ik, maar ik denk van ja, als die oudere op die jongere valt en die jongere op die oudere, dan mogen ze toch...

Ja pedofilie is wanneer een volwassene (boven de 18) valt op kinderen onder de 13 jaar. Dus mensen die op kinderen boven de 13 is is dus geen pedofilie en daarom is die leraar dus geen pedofiel. Maar hij valt wel op jonge mensen. Dit is de officiele betekenis van pedofiel.

Vordreller
13 april 2005, 16:38
Iedere leerkracht moet eerst van zichzelf een psychologisch profiel laten maken vvordat ze toestemming krijgen les te geven.
Heeft deze dat niet gedaan ofzo?

Onno
13 april 2005, 18:28

Ja pedofilie is wanneer een volwassene (boven de 18) valt op kinderen onder de 13 jaar. Dus mensen die op kinderen boven de 13 is is dus geen pedofilie en daarom is die leraar dus geen pedofiel. Maar hij valt wel op jonge mensen. Dit is de officiele betekenis van pedofiel.

Je bericht is een beetje onduidelijk, vooral die tweede zin.
Maar goed, die minderjarig-meerderjarig regel geldt alleen voor de wet. Psychologisch gezien heeft pedofilie natuurlijk geen leeftijdsgrenzen.

dragonbreath
13 april 2005, 20:06
bij ons op sgool gaat ook het gerucht ( wat volgens mij klopt ) dat onze leuke aardige en geweldige leraar geschiedenis is ontslagen omdat hij had gezoend met een 4e klaasser...maar hij werd wel verkozen tot *lekkerste leraar*.
De hele tijd was hij langdurig "ziek".... maar wij vonden dat nit erg want dat beteknde dat geschiedenis de helft van het jaar uitviel..