PDA

View Full Version : Dat geloof je toch niet?! O.o

Kyna
06 april 2005, 11:55
Vandaag weer mijn fiets gejat >_<
Ik had hem braaf in de schuur gezet enzo en was toen naar binnen gelopen. Vanochtend stond het hekje open en niemand wist wie het open had gelaten. Ik was al een beetje laat en moest dus snel naar school fietsen, doe ik de schuurdeur open: "wtf? Waar is mn fiets Oo"

Weer gejat dus -_-

Ik heb er wel een talent voor zeg ._. In 4 maanden tijd, 3 fietsen gestolen =_=

Deedlit
06 april 2005, 12:04
Ik had hem braaf in de schuur gezet enzo en was toen naar binnen gelopen. Vanochtend stond het hekje open en niemand wist wie het open had gelaten. Ik was al een beetje laat en moest dus snel naar school fietsen, doe ik de schuurdeur open: "wtf? Waar is mn fiets Oo"

Weer gejat dus -_-

*lol* X3 euh? gefelicitaties.. X3
kan in wereld record boek o_0

er is altijd wat met de fiets.. ik heb ook last van mijn fiets o_0'' binne 1 maand o_0 meer dan 5x lek o_0
iemand belazerd mij o_0''

Latino Heat
06 april 2005, 12:07

Weer gejat dus -_-

jij bent goed :rolleyes: zelf in a'dam is mij dat niet gelukt

Kyna
06 april 2005, 12:20
Dat dact ik dus ook al meteen.

@ Deedlit: Die vloek had ik op mijn oude fiets ook (dat was een kinderfiets, een knalrode met knalblauwe spatborden en kettingkast etc XD Daarom is die ook nooit gestolen ._.) Toen bleek er een steentje tussen mn buiten- en binnenband te zitten Oo

Het feit dat hier een crimineel tegenover ons woont zal ook wel niet echt helpen, hij heeft een paar jaar in de gevangenis gezeten en doet nu allerlei kleine inbraken en porbeerd die spullen dan weer in de buurt te verkopen. Ik weet bijna zeker dat hij mijn fiets heeft gestolen maar kan niks bewijzen. -_-

Venom
06 april 2005, 12:52
damn..

wil je bij mij achterop ?

ReLex
06 april 2005, 14:25
@Toxic: Hehe..

@Jokoto: Mja, dat is niet leuk.Ik vond het al heel klote toen mijn fiets een keer is gestolen, meerdere keren wordt mij denk ik teveel. oO"

Skeeter
06 april 2005, 14:27
o______O;;; Holy sh*t.. dat is echt.. veel.. en duur x.x;; wordt niet vergoed neem ik aan? o.o;;

Mijn fiets is nog nooit gejat :X

De Brandon
06 april 2005, 14:37
Da's opgefokt o_o

simba
06 april 2005, 14:56
oeh ja mijn fiets is ook gejat 2 maanden geleden :sweatdrop:

Het_Papiertje
06 april 2005, 15:56
mijn fiets is nog nooit gejat, ik zet hem nooit opslot en hij staat altijd buiten

Anne
06 april 2005, 16:06
Dat is echt ernstig kut :( *^$!@*&amp;^#@ dieven!

Doom
06 april 2005, 16:21
Welk horoscoop ben je dan? =3 Ik heb de horoscoop vandaag gelezen, en het stond bij een horscoop, effe vergeten welke....*gaat kijken na antwoord*

Tenjiku_Nezumi
06 april 2005, 17:16
OMG. Je spullen staan echt nergens meer veilig. oO

Spg_Hiro
06 april 2005, 18:43
Stond die schuur opslot?

Kyna
06 april 2005, 22:06
De schuur zat op slot en mn fiets ook ._.

Ome Menno
07 april 2005, 09:39
Misschien vestig je ooit nog eens een record! :D
Maareh, balen dat jij telkens de pineut bent.

Latino Heat
07 april 2005, 10:59
De schuur zat op slot en mn fiets ook ._.

de sloten van tegenwoordig

Vordreller
07 april 2005, 13:20
Een goed is een slot dat na 25 slagen met een hamer er nog niet afligt( zeggen een hoop onderzoekers ergens in amerika)

watgaatjoudataan
08 april 2005, 17:16
men broer zijn fiets is ook eens gejat, hij heeft hem wel weer gekregen (helemaal kapot :p)

Morrowindt
08 april 2005, 17:31
Ga gwn met de bus naar school,bussen worden niet gestolen ^_^

Ongeregistreerd
08 april 2005, 20:36

Dan heb jij degene die hier in de buurt 3 bussen heeft gestolen nooit gesproken. :p

Morrowindt
08 april 2005, 20:37

Dan heb jij degene die hier in de buurt 3 bussen heeft gestolen nooit gesproken. :p

Ik luister niet naar mezelf,dat zou je moeten weten. x3

Doom
08 april 2005, 20:40

WTF O_O Bij ons stelen ze alleen fietsen, brommers*nogal vlaams ja* en de brol daar rond. Ze knijpen de sloten kapot met een tang.
Meestal breken ze de (motor)fiets af en dumpen die in de bossen, soms nemen ze er stukken van af, en dumpen ze die weer in het bos ^^" Soms ook gewoon op het basketplein etc.

Kyna
09 april 2005, 10:58
Maar met de bus wordt na een tijd zo duur hè (ja I know, 3 fietsen in 4 maanden tijd ook XD)?

Aerival
09 april 2005, 11:00
Das bagger >.>
Maja, zo is de wereld nou eenmaal... en daar kan helaas maar weinig aan veranderd worden.

_kiwii
09 april 2005, 22:29
moet je als je weer een nieuwe fiets hebt maar in je huis zette ;) :p