PDA

View Full Version : ik heb het verteld O_o

Latino Heat
05 april 2005, 19:30
ik heb dus tegen het meisje dat ik echt al lang leuk vind verteld dat ik 'r leuk vind...that sux

Tenjiku_Nezumi
05 april 2005, 19:31
En? Wat zei ze?

Latino Heat
05 april 2005, 19:33
weet je ik heb 'r gister verteld dat ik 'r leuk vond vandaag via SMS gevraagd of ze echt met me wou ik heb 'r later gebeld zegt ze bel zo terug ben bezig en sindsdien heb ik 'r niet meer gesproken O_O der tel is uit...jij als meisje moet weten wat dat betekend

Tenjiku_Nezumi
05 april 2005, 19:34
Misschien durft ze je niet te bellen of te spreken ofzo. ^^"

Doom
05 april 2005, 19:34
Da's erg voor je :( Maar je hebt het verteld, als je het nu nog langer op elkaar stapelt, zou het uiteindelijk nog meer pijn doen.

Latino Heat
05 april 2005, 19:37
zij durft mij niet te bellen...zohad ik het nog niet bekeken toen ik zei met tony schrok ze wel xD

maarja ik was allang van plan om het te vertellen maar nooit gedurft

ReLex
05 april 2005, 19:40
Foto!

Maar veel succes man.

Kyna
05 april 2005, 19:42
zij durft mij niet te bellen...zohad ik het nog niet bekeken toen ik zei met tony schrok ze wel xD

Zoals ik al zei, meisjes zijn in datsoort dingen vaak een beetje verlegen dus dan kun jij het haar beter maar gewoon vragen. Ik denk dat ze je ook leuk vindt en daarom zo doet.

Latino Heat
05 april 2005, 19:43
mocht ik 'r zien maak ik een foto

Doom
05 april 2005, 19:52
Hehe, lekker toeristisch XD

Sorry, kon het niet laten O_O"

ReLex
05 april 2005, 19:57
Hehe, lekker toeristisch XD

Sorry, kon het niet laten O_O"

Tja, als ze lekker is mag je er toch wel mee pronken of niet :D

Latino Heat
05 april 2005, 20:04

Zoals ik al zei, meisjes zijn in datsoort dingen vaak een beetje verlegen dus dan kun jij het haar beter maar gewoon vragen. Ik denk dat ze je ook leuk vindt en daarom zo doet.

OMFG nu durf ik 'r niet meer aan te spreken en het probleem is dat ze ook nog mn collega is O_o

@relex tuurlijk ga ik met 'r pronken (mocht ze ja zeggen) ^^

RapTom
06 april 2005, 17:44
en heb je al antwoord?

Stef_Tha_Man
06 april 2005, 17:46
These Are My Confessions... :p
Good Luck & HAve Fun zou ik zeggen xP

Latino Heat
06 april 2005, 17:54
jij weet het al maar iig bedankt dat je het niet postte.....

weet je ik spring door tafels, word door tafels gegooid, wordt geslagen met stoelen ben van een ladder af gegooid...met andere woorden ik heb veel last van pijn...
maar de pijn die ik voelde toen het "het ligt niet aan jou maar aan mij" antwoord kwam, kan aan geen van al die pijnen tippen

BabiiGirll
06 april 2005, 18:30
Ahhh Wat Stom.. Maar ja 'als meisje' zeg ik.. ze heeft het toch nog netjes gezegt.. ik heb het een x veel onbeleefder gesegt.. en .. dat was niet egt goet.. maar toch heeel veel sterkte! en Jaa Je leven gaat doorr! Echt!!

RapTom
06 april 2005, 18:33
Ja sterkte er mee.
Maar onthoud er loopt op deze aarde vast nog wel een ander leuk meisje rond.

Latino Heat
06 april 2005, 19:17
weet je dat kan wel zo zijn maar ik heb nog nooit zoiets voor een meisje gevoeld...

en ik weet ook zeker dat het ook nooit meer zo zal zijn

ReLex
06 april 2005, 20:09
Ik vind het erg kut voor je TXC..
Pff, shit man.. .__."

Latino Heat
06 april 2005, 20:15
thanx....

om maar effe een stukje uit een liedje van brainpower te quoten

soms ben ik op en niemand kan me volpraten, ik voel me leger dan honderduizend soldaten, en moet dan even duidelijk alles verlaten, hoe dan door mezelf zuiver van alles te vragen, voel dan het feit van alleen kom je en ga je, betekend dat gelijk eenzaam begon en besta je, en weet gelijkertijd dat voel je alleen maar bij vlagen.

dat voel ik dus door en door

Tenjiku_Nezumi
06 april 2005, 20:45
Ach gut. :(

*Geeft troostknuv*

Latino Heat
06 april 2005, 20:47
Ach gut. :(

*Geeft troostknuv*

b....*zucht*

*knuvt terug*

Lulu
06 april 2005, 21:28
Omg, erg triest met d'r ''het ligt niet aan jou het ligt aan mij''-excuus.
Ik denk dat ze niet wou bellen omdat ze je niet wou kwetsen, dus onthou wel dat er IETS in haar is dat zegt dat ze om jou geeft. Maar als ik jou was, zou ik verder zoeken, want er zijn genoeg meiden die ook zoiets voor jou kunnen voelen, maar het ook niet durven te zeggen, dus HOU HOOP. En geef niet op vanwegen 1 iemand... Dat zou zonde zijn.

Kyna
06 april 2005, 21:59
Ah... grafzooi ._.
Mijn steun heb je iig...

Ishe
06 april 2005, 22:12
Balen, echt balen dat net iemand die de moet bij elkaar heeft geschraapt om zijn gevoelens te uiten wordt afgewezen. Veel sterkte ermee.

Vordreller
07 april 2005, 13:22
hmm, idd veel sterkte.
eerst ging ik iets posten dat ik grappig vond, mar dat zou ongevoelig zijn.

BattleDude
07 april 2005, 13:26
't Is lullig, maar zoiets moet je niet doen met SMS of de telefoon...
Gewoon naar der toegaan en het recht in der gezicht vertellen.

SMS komt zo slap over imo =/

zuuuuuucht
19 april 2005, 18:41
Ik ben wél ongevoelig!
Maar ik ga geen stommiteit posten,hoor! :D
Anyway,maak het niet erger,en als ze echt niet in je gein :rolleyes:teresseert is,ja....Dan is het zo!

Venom
19 april 2005, 18:53
nicole !

Morrowindt
19 april 2005, 19:18
Neeeeeeej =(

Moest ik een meisje zijn,ik zou wel ja gezegd hebben ="3

Komaan Tox,jij vindt heus wel een leuker meisje ="3

SonDaan
19 april 2005, 20:15
maar liefde is een erge ziekte, je raakt er moelijk vanaf en geen enkel medecijn help!

girlhitscar
20 april 2005, 01:14
Het is sowieso goed dat je haar gezegd hebt, dan weetje meteen waar je aan toe bent. Maar wordt niet meteen onzeker, want op elke pot past een deksel. ;)

Tom_GM
20 april 2005, 07:30
Als ze je egt nie wil, Sterkte en je hebt mijn steun.
Als je tog nog een kans ziet dat jullie 2 iets kunnen hebben kan je een gedicht schrijven ofzo ="3 Maar dr huis gaan en als ze open doet op je knieen voorlezen.

(0_o; Ik ben in romantische bui)
*Rent naar Yuna*

Latino Heat
20 april 2005, 07:34
nicole !

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Killua
21 april 2005, 19:19
das egt shit maar je moet maar zo denken: van alle 6000000000 mensen die op deze aarde rond lopen zit er vast wel eentje voor jou bij ;) maar het blijft natuurlijk kut