PDA

View Full Version : HEEL IRRITANT!!

girlhitscar
02 april 2005, 16:21
Waar ik niet tegen van mensen hier, is dat je over een f**k*ng onderwerp wilt gaan beginnen of mee wilt praten en dat je er weer een paar idiote mensen tussen heb zitten, die op iets anders ingaan, dat los staat van de onderwerp. Waardoor er weer conflicten staat. Als ik een rot mening heb over een onderwerp, ga daarop in en gaan niet op kleine dingetjes letten, hoe ik iets fout schrijft of post. Of andere stomme dingen, wat niets met deze onderwerp te maken heeft, want hier wordt ik weer pissig. Ik mag toch ook mee PRAAAAAAAATTTTEN...VERDOMME!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Doom
02 april 2005, 16:24
Hart gelucht? Goed, lockman is reeds onderweg.

Ishe
02 april 2005, 16:25
Wees eens wat rustiger. Niemand heeft er wat aan als je hier een potje gaat schreeuwen als een kind dat zijn of haar zin niet krijgt. Mensen vinden het nu eenmaal vervelend als ze niets kunnen zeggen zonder dat ze een kwaad woord terug krijgen, dan krijg je narigheid, en dat is voor niemand aangenaam.

Dus tel eens even tot tien, adem een paar keer diep in en uit, en raap jezelf bij elkaar.

Kyna
02 april 2005, 16:26
Ik open normaal geen f*cking ondewerp maar een gewoon onderwerp :rolleyes:

girlhitscar
02 april 2005, 16:28
Wees eens wat rustiger. Niemand heeft er wat aan als je hier een potje gaat schreeuwen als een kind dat zijn of haar zin niet krijgt. Mensen vinden het nu eenmaal vervelend als ze niets kunnen zeggen zonder dat ze een kwaad woord terug krijgen, dan krijg je narigheid, en dat is voor niemand aangenaam.

Dus tel eens even tot tien, adem een paar keer diep in en uit, en raap jezelf bij elkaar.

Dit is toch een plek om je hart te luchten!! Dat doe ik dan!!

Ishe
02 april 2005, 16:29

Dit is toch een plek om je hart te luchten!! Dat doe ik dan!!

Goedzo jongen. Voel je je alweer wat beter, of moet er een kusje op?

girlhitscar
02 april 2005, 16:30

Het heeft mij inderdaad goed OPGELUCHT!!

Ishe
02 april 2005, 16:31

Het heeft mij inderdaad goed OPGELUCHT!!

Oh, wat leuk. Nu wil een mod je vast even belonen met een heel mooi, glimmend slotje.

girlhitscar
02 april 2005, 16:34
Echt typisch weer nederland! Je mag niet eens je gevoelens uiten!!

Kyna
02 april 2005, 16:34
Dit is niet typisch Nederland, dit is een forum op het internet.

TeXas
02 april 2005, 16:36

Tuurlijk mag dat wel. Maar niet op een manier hoe jij het doet.

Ishe
02 april 2005, 16:37

Jaja. Allemaal heel leuk en aardig, maar nu begin ik me toch wel aangesproken te voelen, aangezien ik in dat vreselijke land geboren en getogen ben. Maar er zitten hiet vast genoeg gevoelige mensen die naar jouw zeer gevoelige intimidaties willen luisteren. Ach, onze heerlijke, Nederlandse forummaatschappij.

girlhitscar
02 april 2005, 16:44
Ja dat in NEDERLAND is, jonge! Laat me even me woede uit schreeuwen ja, want ik wordt zeik ziek van alles hier.
Dit is een van de bewijzen, waarom ik uit Nederland wil. Je mag niet je zelf zijn daar buiten en zelf niet in eens op een forum, waar je je hart kan uitluchten.
Iedereen moet weer onderscheidt gaan maken, tussen allochtonen en autochtonen.
Overal verwachten iedereen dat jij moet leven hoe hun het willen.
He.. dit is mijn lichaam en mond. Ik zeg wat ik IIIIIIIkkk WIIILLLLLLLL!! EN HOE MIJN KLEED!!!! EN IK HOE MIJN FUSTRATIE UIT.

Nee dat is wat iedereen wilt, dat ik mensen in elkaar sla of spullen kapot maakt, alleen om mijn fustratie te uiten. Waarom zeggen jullie gewoon dat niet!!

De Brandon
02 april 2005, 16:45
._.
Bok dan op van dit forum als je dit forum stom vind >_<'

Master007
02 april 2005, 16:45
Waar ik niet tegen van mensen hier, is dat je over een f**k*ng onderwerp wilt gaan beginnen of mee wilt praten en dat je er weer een paar idiote mensen tussen heb zitten, die op iets anders ingaan, dat los staat van de onderwerp. Waardoor er weer conflicten staat. Als ik een rot mening heb over een onderwerp, ga daarop in en gaan niet op kleine dingetjes letten, hoe ik iets fout schrijft of post. Of andere stomme dingen, wat niets met deze onderwerp te maken heeft, want hier wordt ik weer pissig. Ik mag toch ook mee PRAAAAAAAATTTTEN...VERDOMME!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ok, maar wat heb jij voor spel computer?
ik heb ps2 :D

girlhitscar
02 april 2005, 16:46

Tuurlijk mag dat wel. Maar niet op een manier hoe jij het doet.

Je moet begrijpen dat iedereen het zelfde is. Ik ben zo iemand dat het moet uitschreeuwen over hoe kwaad ik ben, jij weet je misschien wat te beheersen, maar ik niet. Laat me mezelf zijn...

TeXas
02 april 2005, 16:47
Dit heeft niets te maken dat jij allochtoon bent. Het kon netzo goed iemand anders zijn die op dezelfde manier zoals jou een topic maakte. We maken hier geen onderscheid tussen members.

girlhitscar
._.
Bok dan op van dit forum als je dit forum stom vind >_<'

Serieus wat is jou probleem. Serieus wat is jouw probleem.

De Brandon
Sommige mensen ergeren zich aan sommige foutjes die iemand plaatst... Dan moet je die negeren ._.

girlhitscar
02 april 2005, 16:49
Dit heeft niets te maken dat jij allochtoon bent. Het kon netzo goed iemand anders zijn die op dezelfde manier zoals jou een topic maakte. We maken hier geen onderscheid tussen members.

Dat beweer ik niet! Ik bedoel ermee dat in Nederland te veel onderscheidt wordt gemaakt tussen buitelanders en nederlanders, terwijl dat in canada niet zo is.

Ishe
Ja dat in NEDERLAND is, jonge! Laat me even me woede uit schreeuwen ja, want ik wordt zeik ziek van alles hier.
Dit is een van de bewijzen, waarom ik uit Nederland wil. Je mag niet je zelf zijn daar buiten en zelf niet in eens op een forum, waar je je hart kan uitluchten.
He.. dit is mijn lichaam en mond. Ik zeg wat ik IIIIIIIkkk WIIILLLLLLLL!! EN HOE MIJN KLEED!!!! EN IK HOE MIJN FUSTRATIE UIT.

Nee dat is wat iedereen wilt, dat ik mensen in elkaar sla of spullen kapot maakt, alleen om mijn fustratie te uiten. Waarom zeggen jullie gewoon dat niet!!

En mag ik dan vragen wáárom je Nederland niet verlaat, als het zo'n verotte samenleving schijnt te zijn? Zo rouwig zal ik er niet om zijn.

Bovendien heeft niemand ook maar iets gezegd over je afkomst in dit topic, niemand heeft gezegd dat je je mening niet mag uiten. En al helemaal niemand heeft gezegd dat je maar mensen in elkaar moet gaan slaan. Oftewel je trekt overhaaste en ondoorgronde conclusies.

En ik weet niet of jij door hebt hoe de situatie in andere landen is tegenover allochtonen, maar ik denk dat je nog verast zult zijn over die maatstaven van hoe ze behandelt worden. En zolang je geen kennis hebt van die situatie, is het niet aan jou Nederland te veroordelen. Want vertel eens, waarom ben je dan in de eerste plaats naar Nederland gekomen? Er moet toch iets mis zijn geweest in het land waar je vandaan kwam, of niet soms?

TeXas
Misschien kon het dan op een rustiger manier. Heb je een dartbord? Reageer daar je woede dan op af. Of download een schietspel ofzo. Daarmee kan je je woede ook wel op afreageren.

girlhitscar
02 april 2005, 16:50
Als ik mijn school hebt afgemaakt, ga ik naar Canada.........

girlhitscar
02 april 2005, 16:51

En mag ik dan vragen wáárom je Nederland niet verlaat, als het zo'n verotte samenleving schijnt te zijn? Zo rouwig zal ik er niet om zijn.

Bovendien heeft niemand ook maar iets gezegd over je afkomst in dit topic, niemand heeft gezegd dat je je mening niet mag uiten. En al helemaal niemand heeft gezegd dat je maar mensen in elkaar moet gaan slaan. Oftewel je trekt overhaaste en ondoorgronde conclusies.

En ik weet niet of jij door hebt hoe de situatie in andere landen is tegenover allochtonen, maar ik denk dat je nog verast zult zijn over die maatstaven van hoe ze behandelt worden. En zolang je geen kennis hebt van die situatie, is het niet aan jou Nederland te veroordelen. Want vertel eens, waarom ben je dan in de eerste plaats naar Nederland gekomen? Er moet toch iets mis zijn geweest in het land waar je vandaan kwam, of niet soms?

Gekomen in Nederland!!! Jonge, ik had geen keus, IK BEN HIER GEBOREN!! Dat is moeilijk van te voren te bepalen he.. :sweatdrop:

De Brandon
02 april 2005, 16:51
Ik heb een materlijke tip ^^
*Tatatataaa*

Stop met je studie, ga naar Canada, maak daar je studie af ^^

Ome Menno
02 april 2005, 16:52
Gelucht...dus verder gebash hebben we niet nodig.

/forums/images/graemlins/lock.gif