PDA

View Full Version : Huiswerk

Dragone
02 april 2005, 12:49
Natuurlijk kent iedereen huiswerk. Ook kent iedereen huiswerk hebben op de lastigste momenten. Nog lastiger is als je het niet kan maken en zo een 1 zal krijgen. Het ergst is het gevoel dat je daarbij krijgt. Dat gevoel heb ik nu x3 Ik heb het al niet vrijdag kunnen inleveren, dus gaat er al automatisch een punt af. maar ik heb 4 uur, en dan heb ik geen tijd meer, omdat we dan beziek krijgen ed. die blijven laat. Morgen een familiereünie enz. Dus geen tijd.... argh.

Erisuko
02 april 2005, 13:10
In die stress zit ik ook vaak. Vooral als het huiswerk is voor een vak waar ik al vreselijk slecht voor sta -_-'
Wat ik doe is dan je huiswerk gewoon zo goed mogelijk proberen te maken, zodat je alsnog een redelijk cijfer hebt, zélfs al gaat er een punt van af.
En stel dat je alsnog een slecht cijfer krijgt, probeer dan in de toekomst gewoon betere cijfers te halen. Dan haal je het makkelijk weer op ^^

fallen
02 april 2005, 13:16
wat zou ik blij zijn als ik huiswerk krijg dat is beter dan die klote verslagen :sweatdrop:

Megumi
02 april 2005, 13:18
Weetje wat ik doe? Gwoon een smoes verzinnen... om een 1 of een ander manier geloven ze me altijd /forums/images/graemlins/eek.gif

Dragone
02 april 2005, 13:25
Weetje wat ik doe? Gwoon een smoes verzinnen... om een 1 of een ander manier geloven ze me altijd /forums/images/graemlins/eek.gif

Bij mij gaat er dan 1 punt vanaf x_x" En dan kan ik al maximaal een 8 halen ¬¬

Venom
02 april 2005, 13:38
ik maak nooit huiswerk...

Megumi
02 april 2005, 14:20
Ik ook niet. alleen werkstukken enzo doe ik. Ik schrijf meestal alleen over

Amyla
02 april 2005, 16:16
I like homework!! =D Maar de laatste tijd maak ik het wel altijd als het dan niet meer kan. Dan voor die dag dat ik het moet inleveren. Maar ik heb het altijd af. :)

Kataji
02 april 2005, 16:24
In zulke problemen verkeer ik nu ook. Zie het Schooltopic voor de reden.

Erika

RobinotX
03 april 2005, 12:26
ik heb f*cking pw week echt balen want als ik te veel onvoldoendes haal of te veel 6en haal wordt de gamecube gesloopt :sweatdrop: :( :mad:

Vordreller
03 april 2005, 12:42
Blokken is de boodschap.

En misschien ook een beetje spieken, maar dan wel op eigen risico

fallen
03 april 2005, 13:07
ik ben nu bezig met huiswerk :sweatdrop:

Kyna
03 april 2005, 13:10
Ook toetsweek hierro ._.
Ik zit met nogal een probleem...
Ik sta slecht voor AK (een 4,6 ofzo) en morgen hebben we dus het proefwerk van AK en ik kan mn boek nergens vinden ._.

Frieza_Dragon
03 april 2005, 13:21
Ik vind huiswerk niet zo'n probleem. Ik heb er alleen de laatste tijd geen zin meer in, zal wel aan het weer liggen.

@Jokoto: Ik hoop dat je je boek vind, succes met je AK.

Vordreller
03 april 2005, 13:44
War is AK? Algemene Kennis ofzo?

Apollo
03 april 2005, 13:53
Dat weet je toch wel...

AK = Aardrijkskunde.

Ongeregistreerd
03 april 2005, 14:15
Hier in België wordt aardrijkskunde gewoon afgekort met AA.

Princess
03 april 2005, 21:02
Ik haat hw, ik moet nog vier vakken... en bij elk vak moet je wel wat leren... -_-"

Toshita
03 april 2005, 22:22

Niet waar, bij mij is het AK en ik woon ook in belgie :p

Ongeregistreerd
04 april 2005, 09:05

Niet waar, bij mij is het AK en ik woon ook in belgie :p

Goed ik correcteer mezelf, hier in BESCHAAFD Beglgië wordt aardrijkskunde gewoon afgekort met AA. ;)

RobinotX
04 april 2005, 13:04
ik heb morgen Natuurkunde = NASK1(over het verkeer hebben we toch al genoeg gehad in de basisschool) en Duits(met woordenboek :p) en daarna weer leren Woensdag GS en EC en Dongerdag Vrij en Vrijdag Nederlands en Scheikunde. En de punten zet ik wel volgende week hier.

Drake
04 april 2005, 16:55
Ik ben zo'n type dat altijd z'n huiswerk één dag van tevoren maakt. Ik ben gewoon niet vooruit te branden als ik het eerder wil maken, waardoor ik 's avonds laat naar bed ga. Still, ik heb het wel af enzo.. Maar ik word gewoon heel erg snel afgeleid.

Cesar
04 april 2005, 17:01
ik heb morgen vrij! maar ja ik maak mijn huiswerk ook op de laatste moment, tenzij ik een verslag ofzo moet maken dat doe ik juist zo snel mogelijk

_kiwii
09 april 2005, 22:35
ik maak me huiswerk altyd een dag van te voren. maar de laatste tyd doe ik niet egt aan huiswerk, heb geen zin meer. als ik een repetitie ofsow heb lees ik het ff door en dan haal ik meestal wel een voldoende. maar bij talen ,maak ik spiekbriefjes doe ik al 3 jaar lang nog nooit betrapt :D 1 keer ging ik afkijken bij iemand maar die had een hele andere versie dan mij en dat wist ik dus niet :sweatdrop:

babychaz
09 april 2005, 22:37
ik maak me huiswerk altyd een dag van te voren. maar de laatste tyd doe ik niet egt aan huiswerk, heb geen zin meer. als ik een repetitie ofsow heb lees ik het ff door en dan haal ik meestal wel een voldoende. maar bij talen ,maak ik spiekbriefjes doe ik al 3 jaar lang nog nooit betrapt :D 1 keer ging ik afkijken bij iemand maar die had een hele andere versie dan mij en dat wist ik dus niet :sweatdrop:

O Zo fokkop..... EN had je alle antw. Fout?:confused:

Twinkle
09 april 2005, 22:40
oeh das genaaid....

Kataji
09 april 2005, 22:51
Ik heb, na mijn week Cambridge, vijf repetities. Scheikunde, Duits, Wiskunde, Aardrijkskunde en Nederlands. Met een beetje pech ook nog Natuurkunde.

Erika

_kiwii
09 april 2005, 23:26

O Zo fokkop..... EN had je alle antw. Fout?:confused:

jah... :( maar had ik maar niet moete afkyke..

Tenjiku_Nezumi
10 april 2005, 00:25
Ik moet nog heel mijn stageverslag maken. ._.

BattleDude
10 april 2005, 00:30
Huiswerk is verrot...
Ik maak me er zorgen om terwijl ik er zowiezo niets aan doe =/

Ongeregistreerd
10 april 2005, 09:36
Bij ons staan op huiswerk helemaal geen punten, dan zijn ze er verbaasd over dat ik er altijd lage punten ophaal. :rolleyes:

Morrowindt
10 april 2005, 09:40
Ik haal al mijn punten op men huiswerk =3

Handig toch als je oom burgerlijk ingenieur is XD

Ongeregistreerd
10 april 2005, 09:42

*Kickt MW*

Mijn oom is gewoon glazenwasser. :rolleyes:

*Is jaloers*

Morrowindt
10 april 2005, 09:51

*Kickt MW*

Mijn oom is gewoon glazenwasser. :rolleyes:

*Is jaloers*

Muhu =3

Glazenwassers roelen,zo in een vliegend huisje van appartement naar appartement zweven =D

De Brandon
10 april 2005, 10:13
Huiswerk suckt :x

Alleen als ik thuiskom ga ik meestal meteen PCen en dan maak ik mijn huiswerk 's avonds net nog in mijn bed o_O

Spg_Hiro
10 april 2005, 11:02
Wat is huiswerk? :confused:

Ik maak het nooit. :)

Alleen op het allerlaatste moment. X3

RobinotX
12 april 2005, 16:33
oke de eerste punten zijn binnen(K*t)

Wi 6.7 :D m'n 2de voldoende voor wi
Ne Spelling 5.2 :(
Ne Tekst 7 :D
Du 5.2 :(