PDA

View Full Version : Nederland

girlhitscar
30 maart 2005, 20:00
Ik vind het echt verschrikkelijk in Nederland. Je mag tegenwoordig niet eens je zelf zijn. Iedereen in Nederland maakt mij hoofd ziek. Het zijn de mensen in Nederland zelf, die je niet toelaten je zelf te zijn en je eigen mening te hebben. Niet de regering. Verdomde land. Buitenlanders (ik ben ook een allochtoon) klagen over autochtonen. Maar zijn precies als alle andere nederlanders. Hatig tegen mij!!!!!!! Wat denkt iedereen hier wel, dat ik een [...] stuk vuil ben!!! Als ik mijn school heb afgemaakt, vertrek ik meteen naar Canada en kijken hoe het daar is, want ieder [...] [...] in Nederland maakt mij ziek!!! Misselijke mensen. :mad: Ik vind het echt verschrikkelijk in Nederland. Je mag tegenwoordig niet eens je zelf zijn. Iedereen in Nederland maakt mij hoofd ziek. Het zijn de mensen in Nederland zelf, die je niet toelaten je zelf te zijn en je eigen mening te hebben. Niet de regering. Verdomde land. Buitenlanders (ik ben ook een allochtoon) klagen over autochtonen. Maar zijn precies als alle andere nederlanders. Hatig tegen mij!!!!!!! Wat denkt iedereen hier wel, dat ik een [...] stuk vuil ben!!! Als ik mijn school heb afgemaakt, vertrek ik meteen naar Canada en kijken hoe het daar is, want ieder [...] [...] in Nederland maakt mij ziek!!! Misselijke mensen.

Ongeregistreerd
30 maart 2005, 20:05
Heel erg voor je, maar het is niet nodig hetzelfde 2 keer te zeggen in dezelfde post. :p

Vamirequi
30 maart 2005, 20:07
Nou eh...veel plezier in Canada dan maar...

.__.

*is niet subtiel*

girlhitscar
30 maart 2005, 20:10
Wat is jouw probleem. *niet subtiel*. Ik mag zeggen wat verdomme op mijn hart. Zo voel ik me. Waarom moet dat toch een probleem voor een ander zijn!!!! Verdomme!!!!!!!!!!

AnimEvy
30 maart 2005, 20:12
Aan de ene kant snap ik het wel, maar hoe komt het dat je zo kwaad bent geworden? Is er iets gebeurt? Heeft iemand je uitgescholden? geslagen? En hey, niet iedere Nederlander is slecht :) Volgensmij heb je net de verkeerde op je dak gehad..

Peregrine
30 maart 2005, 20:18
niet iedereen is tegen jou iedereen zit gewoon met zichzelf in de knoop dus je moet het negeren en je woede uiten op dit soort plekken en niet op andere mensen

girlhitscar
30 maart 2005, 20:18
Zoveel dingen gebeuren te veel achter elkaar. Juist ben ik qua type, geen vervelend persoon in tegendeel, ik probeer altijd vrolijk te zijn, maar toch zijn er mensen die dat voor je smijten, terwijl ik hun nooit wat heb aangedaan en als dat te veel gebeurd, is de ene de druppel. Ik draag mijn eigen stijl qua kleren, omdat ik mij er prettig in voel, ik heb graag verschillende kleuren mijn haar omdat ik het leuk vind en toch zijn er mensen die mij daarop discrimineren. Zowel door allochtonen als door autochtonen. Terwijl ik hun nooit wat heb aangedaan. Je zoekt vrienden en mensen maken een vijand van je, alleen omdat je maar je zelf bent. En vandaag was gewoon de druppel!

Cesar
30 maart 2005, 20:19
ik ben ook niet gek op nederland maar zo drastisch hoeft het nou ook weer niet :sweatdrop:

Vamirequi
30 maart 2005, 20:19
Wat is jouw probleem. *niet subtiel*. Ik mag zeggen wat verdomme op mijn hart. Zo voel ik me. Waarom moet dat toch een probleem voor een ander zijn!!!! Verdomme!!!!!!!!!!

Ik heb geen problemen met jouw, ik zeg alleen wat ik denk.
En nee, niet alle Nederlanders zijn slecht, je hebt vast de verkeerden getroffen..

Maar als jij in het echt net zoveel scheldwoorden gebruikt als hier tussen [...] staat, heb je er dan wel eens aan gedacht hoe dat kan overkomen op anderen...?

girlhitscar
30 maart 2005, 20:20
Wat denk je dat ik nu doe. Ik uit mijn woede hier uit!!

Peregrine
Zoveel dingen gebeuren te veel achter elkaar. Juist ben ik qua type, geen vervelend persoon in tegendeel, ik probeer altijd vrolijk te zijn, maar toch zijn er mensen die dat voor je smijten, terwijl ik hun nooit wat heb aangedaan en als dat te veel gebeurd, is de ene de druppel. Ik draag mijn eigen stijl qua kleren, omdat ik mij er prettig in voel, ik heb graag verschillende kleuren mijn haar omdat ik het leuk vind en toch zijn er mensen die mij daarop discrimineren. Zowel door allochtonen als door autochtonen. Terwijl ik hun nooit wat heb aangedaan. Je zoekt vrienden en mensen maken een vijand van je, alleen omdat je maar je zelf bent. En vandaag was gewoon de druppel!

je kan niet gediscrimineerd worden op je kleding stijl je word gewoon heel erg beledigd en gewoon echt e vrienden te vinden

AntraXxX
je kan ook gewoon naar een andere plek gaan wonen in nederland of in belgie je hoeft toch niet meteen naar canada te gaan.... :sweatdrop:

Ongeregistreerd
30 maart 2005, 20:21
Adem 3 keer diep in en uit en kom dan terug, want ik ben bang van woedende mensen. :p

girlhitscar
30 maart 2005, 20:21
Ik weet niet. Als ik kwaad ben, kan mijn scheldwoorden niet inhouden. Op dit moment zit ik met zoveel woede..

Cesar
30 maart 2005, 20:22
wie zegt dat canada beter is dan nederland, nl is nog een van de minste discriminerende plaatsen als je het mij vraagt

AnimEvy
30 maart 2005, 20:23

Ik snap t, alleen ik weet niet of Nederlanders daar nou wel het probleem in zijn, zoiets kom je overal op de wereld tegen.. Je moet altijd blijven wie je bent, maarje moet het ook aankunnen, want de maatschappij is hard en dat hebje wel gemerkt. Niet ieder mens is zo slim om na te denken bij wat die doet/zegt, als jij dat wel bent dan is dat al heel wat :) Laat zulke losers zakken... woede is niet erg, uit het op een goeie manier... maar zulk soort mensen moet je negeren, ik bedoel.. hoe lomp kun je zijn? iemand anders uitschelden om zn uiterlijk/huidskleur?

Vamirequi
Ah..okee..

Maar je snapt mijn punt wel..?

En mensen die je op je kledingstijl beoordelen en daar stom over gaan doen zijn je niet eens waard.
Ik ken het wel.
De meeste mensen die dat doen zijn gewoon hersenloos..

Peregrine
je moet het gewoon negeren al die beledigingen enz allemaal nutteloos

Ongeregistreerd
Nee, Nederland is samen met Zweden het land met de meeste afkeer/haat tegenover moslims/allochtonen. :p

Cesar
30 maart 2005, 20:26
Nee, Nederland is samen met Zweden het land met de meeste afkeer/haat tegenover moslims/allochtonen. :p

ja openlijk, ik heb liever dat ze het tegen je gezicht zeggen dan stiekem roddelen en dat doen ze in de rest van de landen

Deco T. Aoreste
30 maart 2005, 20:26
Volgens mij sowieso het land met de meeste haat.

Cesar
30 maart 2005, 20:27
Volgens mij sowieso het land met de meeste haat.

haat zit in ieder mens, helaas, maar het is wel waar dat de nederlanders veel vrijheid hebben

Peregrine
30 maart 2005, 20:27

volgens mij is het in de vs erger

Latino Heat
30 maart 2005, 20:28
wat is er toch met iedereen en canada

ik zal effe iets quoten uit een stuk van lebbis en jansen over iedereen die maar vlucht naar canada:

na de moord op theo van gogh zijn er mensen die zeggen ik vind het niet meer leuk de sfeer is veranderd terwijl we elkaar nodig hebben om die zweer weer goed te maken. maar nee ze gaan emigreren naar canada iedereen moet naar canada. hou je van dennebomen moet je naar canada, hou je van winter moet je naar canada daar heb je namelijk 11 maanden winter 1 maand zomer en dan weer winter, altijd winter en dennebomen, hou je van werken moet je naar canada gaan daar moet je namelijk 50 weken werken en 2 weken vakntie winter en dan weer werken, buren heb je een hekel aan buren dan moet je naar canada die zijn namelijk een kolere end weg die buren en sneeuw en kou, je eet er alleen maar konijn , het sterft er van de muggen, als je in NL gestoken wordt door een mug ga je naar je buurman zeg je joh doe mij een beetje aseron kun je in canada ook doen zijn in 1 keer je vakantiedagen op....werken. winter, kou, buren een kolere end weg, konijn, beren, muggen, sneeuw dat is canada

het zijn comedianten maar ze hebben wel gelijk over iedereen die maar naar canada moet

girlhitscar
Ik heb ook echte vrienden. Ik zoek ook niet naar echte vrienden. Maar op een gegeven moment, ben je het gewoon zat dat mensen je gewoon spontaan zomaar uitschelden. Maar het is niet alleen dat alternatieve gedoe, er zijn zoveel dingen gebeurt, waardoor ik mij zelf opsluit in mijn kamer om niet met de buitenwereld geconfronteerd te worden.

simba
ik vind het hier best wel okey hoor :D
er zijn ergere landen :sweatdrop:

Amelia
30 maart 2005, 20:30
ik begrijp je woede ^__^ ben vaak ook genoeg woedend geweest... vooral NLs dorpscultuur is moordend, maar in de stad is het ook niet geniaal (zeker op scholen en andere meer persoonlijke kringen kan het moeilijk zijn je plaats te vinden... je moet geluk hebben net bij wat goede personen terecht te komen)

ik adviseer, lach ze van binnen zo veel mogelijk uit.. als ze je niet respecteren hoef je ook niet te veel moeite doen om bij hun goed te worden gezien... zeker als ze om alles zeuren is het best onopvallend je eigen dingen te doen, en als het er op aan komt, scherp durven terug te praten...

als het echt uitloopt op pesterijen dan is het de wettelijke verantwoordelijkheid van de school daar een halt toe te roepen...

blijf jezelf, probeer je er niet veel van aan te trekken ^^ (die mensen zijn het niet waard..)

girlhitscar
30 maart 2005, 20:31
Dit heeft niets met van Gogh te maken. Of andere terrorisme/politieke problemen, want dit soort dingen gebeuren niet alleen in Nederland. Als ik daarvoor moest vluchten kan ik net zo goed in Nederland blijven, want dat soort dingen gebeuren helaas overal op de wereld.

Cesar
30 maart 2005, 20:32
ik kan me gelukkig inhouden, als ik klaar ben met mun studie ga ik naar curaƧap blijf echt niet hier hoor :sweatdrop:

girlhitscar
Dat probeer ook te doen. Maar je begrijpt me tenminste. Thanx :)

Yondaime
Op dit moment zit ik met zoveel woede..

koop een stootzak om op te slaan. :rolleyes:

Peregrine
Ik heb ook echte vrienden. Ik zoek ook niet naar echte vrienden. Maar op een gegeven moment, ben je het gewoon zat dat mensen je gewoon spontaan zomaar uitschelden. Maar het is niet alleen dat alternatieve gedoe, er zijn zoveel dingen gebeurt, waardoor ik mij zelf opsluit in mijn kamer om niet met de buitenwereld geconfronteerd te worden.

niet doen je schiet er nix mee op en sccheld llkr terug

girlhitscar
30 maart 2005, 20:34
Ik ben geen moslim. En er is een groot verschil tussen amerika en canada!!

Deco T. Aoreste
30 maart 2005, 20:36
*poket*
Canada ligt Ć*n Amerika.

Latino Heat
30 maart 2005, 20:37
canada is een land naast amerika :sweatdrop:

girlhitscar
the far from Holland, the better!

Amelia
heheh XD

Ongeregistreerd
30 maart 2005, 20:38
Dat was geen correct Engels, sorry :p

Cesar
30 maart 2005, 20:38
the far from Holland, the better!

maar canada is wel een slechte landkeuze, weet je wel hoe koud het daar is, dat doet je alleen maar meer aan holland denke

Deco T. Aoreste
30 maart 2005, 20:39

Amerika is een werelddeel, met o.a. de Verenigde Staten (Die iedereen Amerika noemt terwijl Amerika het werelddeel is), Canada, Mexico, Braziliƫ, Argentiniƫ, en nog een stel kleine landjes.

Latino Heat
30 maart 2005, 20:40

Amerika is een werelddeel, met o.a. de Verenigde Staten (Die iedereen Amerika noemt terwijl Amerika het werelddeel is), Canada, Mexico, Braziliƫ, Argentiniƫ, en nog een stel kleine landjes.

amerika is voor mij een land met 50 staten en voor de rest van de wereld ook en canada is niet 1 van die staten

Deco T. Aoreste
30 maart 2005, 20:41
Dat land wat jij bedoelt heet de VS, en niet Amerika.

girlhitscar
30 maart 2005, 20:41
Ik heb het over de mentaliteit. Van de mensen. De sfeer en mensen zijn verschillend. Er is een onderzoek gedaan en Canada is het minst raciste land van de wereld. Ik heb vrienden daar wonen, die zulke leuke verhalen vertellen over de sfeer daar. En de natuur daar. Dat is ook een van de redenen waarom ik daar wil.

Cesar
30 maart 2005, 20:44
dat kan natuurlijk ook, maar om holland dan vol haat achter te laten :sweatdrop:

girlhitscar
30 maart 2005, 20:45
ik weet huis wel dat canada een van de staten. Ben niet stom. Ik heb over de mentaliteit. Waarom denk je dat Canadeze en Amerikanen het niet leuk vinden om met elkaar vergeleken te worden. Duitsland en Nederland zijn ook buurlanden, maar de mensen zij toch ook niet het zelfde. (Zover ik heb gemerkt)

girlhitscar
30 maart 2005, 20:46
Als Holland mij ongelukkig maak, kan het moeilijk met vrolijkheid achterlaten he!!

Latino Heat
30 maart 2005, 20:48
Dat land wat jij bedoelt heet de VS, en niet Amerika.

maar zoals het werd gezecht wordt de Vs bedoelt jah je moet gewoon een beetje doordenken

Cesar
30 maart 2005, 20:52
Als Holland mij ongelukkig maak, kan het moeilijk met vrolijkheid achterlaten he!!

ik zou er eerst maar over nadenken, ik heb ook vaak van die buien waarmee ik denk ik ga hier echt weg, maar je kan er beter over nadenken want je kan niet zomaar naar canada gaan als je niks hebt, zorg maar eerst dat je een goeie diploma en alles hebt en dan overwegen weg te gaan, want mensen als in nl vind je overal ook in canada, misschien niet nu maar op den duur wel

Marie
30 maart 2005, 21:15
wie zegt dat canada beter is dan nederland, nl is nog een van de minste discriminerende plaatsen als je het mij vraagt

Hm, volgens mij is Nederlands aardig discriminerend hoor.

Cesar
30 maart 2005, 21:17

Hm, volgens mij is Nederlands aardig discriminerend hoor.

valt best mee, als je naar slechte plaatsen gaat ok, maar over het algemeen

Defis
30 maart 2005, 21:37

OMG het licht toch echt boven de USA

Ongeregistreerd
30 maart 2005, 21:40
Dat is nog steeds naast, Belgiƫ ligt ook naast Nederland terwijl het er ook onder ligt. :rolleyes:

Morrowindt
30 maart 2005, 21:42
Dat hangt er van af of je met je gezicht naar het Atomium staat of met je gezicht naar 1 van die dwaze windmolens x3

Ongeregistreerd
30 maart 2005, 21:51
Dat hangt er van af of je met je gezicht naar het Atomium staat of met je gezicht naar 1 van die dwaze windmolens x3

Dat is waar, en aangezien elke normale mens liever naar het atomium kijkt dan naar een windmolen zullen we zeggen dat Nederland onder Belgiƫ ligt. :p

Morrowindt
30 maart 2005, 21:55
Jij en ik begrijpen mekaar ^_^

Het atomium is (zelfs al zijn ze aan het restaureren) veel mooier X3

girlhitscar
31 maart 2005, 00:34
Er is serieus een onderzoek naar gedaan en Canada staat echt op nr 1, met de minst racisme en criminaliteit.

girlhitscar
31 maart 2005, 00:37
ik ga ook eerst mijn school afmaken. Daar kan ik ook een cisco diploma halen, waar je internationaal mee aan de bak komt. En heb kennissen daar wonen. Ik wil het in ieder gevaal een jaar proberen en als het echt niet leuk is, kan ik altijd verder kijken. Maar misschien dat ik spijt ga krijgen, als ik Nederland woont. Als je hier niet gelukkig bent, moet je soms naar geluk zoeken.

Ongeregistreerd
31 maart 2005, 10:20
Dat is allemaal heel leuk, maar je moet toch niet dubbelposten. :rolleyes:

Morrowindt
31 maart 2005, 10:21

Dat moderator-kantje blijft je achtervolgen X3

Ongeregistreerd
31 maart 2005, 10:34
Het is een vloek die over me rust, ik ben er al meerdere malen voor in therapie geweest, maar niets helpt, ik ben een gebroken man. :(

Morrowindt
31 maart 2005, 10:45
Het is een vloek die over me rust, ik ben er al meerdere malen voor in therapie geweest, maar niets helpt, ik ben een gebroken man. :(

Een gebroken man? :rolleyes:
je bent nog groen achter je oren X3

btw:

Nederland is compleet hetzelfde als Belgie,hier slaat ook het rascisme toe...

Maar Belgie heeft het Atomium =D
*salueert naar Atomium*

Ongeregistreerd
31 maart 2005, 12:01
Dat is ook 1 van mijn trauma's, ik wil niet groen achter mijn oren zijn, groen is lelijk. :p
*Salueert ook atomium*

Ome Menno
31 maart 2005, 14:59

Jij bent geen Mod, dus wil ik dit niet zien. -_-"
Anyway, sh*t happens, maar niet alleen maar hier. Tis eigelijk niet te stoppen, maar bekijk Nederland ook eens van de goede kant, dat er ook aardige mensen zijn.

Ongeregistreerd
31 maart 2005, 16:06
Kan ik er aan doen dat het me stoort dat die meid in elk topic dubbelpost, als jullie er niet zijn zeg ik het gewoon... :rolleyes:

MunchlaxMaster
01 april 2005, 18:52
everybody loves Canada , wij zijn een geliefd volk :D

Vordreller
02 april 2005, 17:30
Canada heeft een hele hoop van de wereld-watervoorraad

girlhitscar
02 april 2005, 20:23
Ik heb zulke mooie verhalen gehoord over Canada. :)

Ongeregistreerd
02 april 2005, 20:36
Ik heb veel slechte verhalen gehoord over Canada, dat het er veel te koud is enzo. :rolleyes:

Megumi
02 april 2005, 20:36
everybody loves Canada , wij zijn een geliefd volk :D

Niet echt... Jullie knuppelen die arme zeehonden gwoon dood

='(

GoodLugia
03 april 2005, 10:27
Van elk land zijn er wel een paar stomme maar dat betekend niet dat heel nederland zo is =D zoals ik bijvoorbeeld...Damn it dat klinkt eigendunkerig O_O Nooooooo

Vordreller
03 april 2005, 12:08
Van elk land zijn er wel een paar stomme maar dat betekend niet dat heel nederland zo is =D zoals ik bijvoorbeeld...Damn it dat klinkt eigendunkerig O_O Nooooooo

Ooit South Park The movie gezien? Daar hebben ze het eens goed tegen Canada!

girlhitscar
03 april 2005, 14:00
Niet echt... Jullie knuppelen die arme zeehonden gwoon dood

He..! Overal op de wereld heb je dierenbeuls, dus ook nederland. Dus kom niet met zo'n lage excuus, om alleen Canada zwart te maken voor iets, wat vele mensen in verschillende landen doen.

girlhitscar
03 april 2005, 14:01

Dat klinkt het inderdaad!! :sweatdrop:

De Brandon
03 april 2005, 14:15
Maar dat is het niet -_-

XD

girlhitscar
03 april 2005, 14:33
Maar dat is het niet -_-

XD

:sweatdrop: En dus...!! :sweatdrop: Wat bedoel je daar nou mee!!

Frieza_Dragon
03 april 2005, 14:47
Ik dacht dat deze discussie over Nederland ging, en idd Nederland zuigt zwaar. Dit is echt een *** landje, ik weet niet of ik mag zeggen hoe ik denk dat dat komt dus dat doe ik maar niet.

girlhitscar
03 april 2005, 14:48
Eindelijk iemand die met mij eens is :)

Cesar
03 april 2005, 17:21
Ik dacht dat deze discussie over Nederland ging, en idd Nederland zuigt zwaar. Dit is echt een *** landje, ik weet niet of ik mag zeggen hoe ik denk dat dat komt dus dat doe ik maar niet.

bijna iedereen van mijn klas maakt nu al plannen om te vertrekken, inclusief ikzelf, niemand wil hier echt graag blijven :sweatdrop:

Amelia
03 april 2005, 17:39
NL is lui

en hypocriet

waarvoor staat er een kathedraal in Den Bosch als niemand de moeite neemt iets te organiseren voor de paus (zelfs bij een verkooppunt in de kathedraal hadden ze geen plaatjes of iets van hem.. het enigste was een mis vanochtend)? mensen gaan gewoon naar koopzondag vandaag, een enkele kerk die open is is dat alleen vanwege een glas-in-lood ramenexpositie....

RK my ass..

allemaal leeghoofdige, egoistische, en vreselijk simplistische consumerende kuddedieren....

Venom
03 april 2005, 17:52
NL is lui

en hypocriet
allemaal leeghoofdige, egoistische, en vreselijk simplistische consumerende kuddedieren....

we agree...amen

Cesar
03 april 2005, 18:27
NL is lui

en hypocriet

waarvoor staat er een kathedraal in Den Bosch als niemand de moeite neemt iets te organiseren voor de paus (zelfs bij een verkooppunt in de kathedraal hadden ze geen plaatjes of iets van hem.. het enigste was een mis vanochtend)? mensen gaan gewoon naar koopzondag vandaag, een enkele kerk die open is is dat alleen vanwege een glas-in-lood ramenexpositie....

RK my ass..

je moet het ze niet kwalijk nemen, nou eigenlijk ook wel, maar geloof is niet meer het belangrijkste in het leven voor velen tenminste, ze hebben liever een goed gezin met een goeie gezondheid wat als je erover nadenkt best egoĆÆstisch is

Ongeregistreerd
03 april 2005, 18:32
Is Nederland ook niet hoofdzakelijk protestants? Dan hebben ze iig niet zo heel veel met de paus te maken :rolleyes:

Amelia
03 april 2005, 18:52
maakt me niet uit...het zuiden is overwegen RK en dat RK bakt er weinig van...

ik weet niet of protestanten ook hypocriet omgaan met hun geloof... o_0

simba
04 april 2005, 17:00
ik vind nederland wel oke hoor :sweatdrop:
ik snap niet wat er zo slecht aan is er zijn landen waar het erger is o_O

Apollo
04 april 2005, 21:12
Geloof me, als iedereen weg gaat komt die sfeer best wel een keer terug.

BTW. het is idd. zo dat zeehonden doodknuppelen niet minder erg is dan een kalf slachten of een varken doodmaken.

Maar toch: Nederland is geen een of ander rotzooilandje met allemaal eikels, nog steeds zeker niet. Het is geen land met allemaal irritante eikels die overheersen aan de aardige. Overal zijn onaardige mensen. Als je naar Canada vertrekt, vrees ik dat je daar niet veel gelukkiger wordt. Minst racistische land? In Aziƫ is veel minder racisme. Iedereen wil naar Canada omdat daar ook nog rijkdom is, dat is de pure waarheid. Daarom wordt het aangeraden waarom het daadwerkelijk een betere keuze lijkt. In werkelijkheid zijn landen als Jordaniƫ, met de slechtste reputatie, het minst racistisch. Tuurlijk doet daar niemand onderzoek, de reputatie is daar toch al slecht. Maar als je eens naar een travelfact kijkt zul je het zien.

Canada is leuk voor vakantie. Maar veel mensen kennen zoals je dat nu kent, is er echt niet bij. Je zult echt een end moeten rijden voor je werk. Je kunt niet meer even zo makkelijk naar die bioscoop een kilometer verderop. Maar ook de kleine dingetjes worden anders.

Canada is echt niet beter als je er niet aan gewend bent. Je bent nu al gewend aan de gewoontes van Nederland, dus als je iets anders zoekt, zoek dan iets wat er niet vreselijk veel minder op lijkt ;)

Het is zo dat ik je wel begrijp. Maar ik ben het er niet mee eens (lees die twee zinnen goed).

Gegroet,

Nils

Dragone
04 april 2005, 21:56
Tja... Als iemand een aanslag in naam van iets doet, dan haat iedereen meteen die iets in naam van iets doet. Zo werkt het. En dan gaan die iemanden die iets in naam van doen, degenen haten die hun haten, ook al doen zij niks. t gaat zo door. Dan krijg je haat, en misschien oorlog.

Vordreller
05 april 2005, 13:02
Zoals het geval Pim Fortuyn bijvoorbeeld...

Cesar
05 april 2005, 15:28
ja maar wat ze bij theo van gogh hebben gedaan, die had toch iets met porno met de koran of iets gemaakt, of in iedergeval de moslims belachelijk gemaakt, nou dan zie je zoiets toch aankomen? trouwens als je een geloof een beetje belachelijk loopt te maken vind ik dat je wel een harde straf mag krijgen, moord is misschien te extreem, maar zo erg vond ik het niet als ik alles goed begrepen heb

Defis
05 april 2005, 16:32

Naar welk land wil je gaan dan?

Nederlands is wel de 8ste land waar je het best kan wonen

Tenjiku_Nezumi
05 april 2005, 22:36
Je mag nog een beetje blij zijn dat je in een land als Nederland woont. -_-

Alsof je in Afganistan of Irak wil wonen. :rolleyes:

Latino Heat
05 april 2005, 22:37

Alsof je in Afganistan of Irak wil wonen. :rolleyes:

go sammie

Tenjiku_Nezumi
05 april 2005, 22:41
Tis toch zo.

Als ze ergens gedropt worden in Afganistan of Irak zullen ze wel anders piepen. Daar is de kans nog groter dat je zonder pardon wordt neergeknald.

Cesar
05 april 2005, 23:04
dat is daarom ook de reden dat ze naar nederland komen, aangezien niemand er iets aan doet :rolleyes: amerika moedigt ze zowat aan

girlhitscar
06 april 2005, 11:34

Canada staat in de top 3! Maar ik wil in Canada wonen en dat ik uit Nederland wil, zijn meer persoonlijke redenen en niet door de dingen die je allemaal in de media hoort de laatste tijden, want dat soort dingen gebeuren overal te wereld. Ik ben gewoon ongelukkig en misschien, moet ik even in een andere omgeving bekijken, als dingen daar beter, dan echt niet dat ik nog terugkomt naar Nederland.

En wat Nils betreft, het is echt niet om de economie. Je leeft voor een keer, ik wil sowieso een beetje rondkijken, misschien zijn er plekken wat mij meer ligt en dat is op dit moment echt niet Nederland en dan ga ik niet still blijven zitten en janken. Ik moet toch iets ondernemen en ik begin bij Canada. (ik heb daar ook kennisen wonen)en het is het ultieme plek voor indianen, wat ik trouwens ook ben.

Alsof je in Afganistan of Irak wil wonen

En niemand heeft gezegd dat ik in Iraq of Afganistan wilt wonen. CANADA! :sweatdrop:

Latino Heat
06 april 2005, 12:14
*geeft bontjas* veel plezier in canada *brrrrr*

Tenjiku_Nezumi
06 april 2005, 17:02

Canada staat in de top 3! Maar ik wil in Canada wonen en dat ik uit Nederland wil, zijn meer persoonlijke redenen en niet door de dingen die je allemaal in de media hoort de laatste tijden, want dat soort dingen gebeuren overal te wereld. Ik ben gewoon ongelukkig en misschien, moet ik even in een andere omgeving bekijken, als dingen daar beter, dan echt niet dat ik nog terugkomt naar Nederland.

En wat Nils betreft, het is echt niet om de economie. Je leeft voor een keer, ik wil sowieso een beetje rondkijken, misschien zijn er plekken wat mij meer ligt en dat is op dit moment echt niet Nederland en dan ga ik niet still blijven zitten en janken. Ik moet toch iets ondernemen en ik begin bij Canada. (ik heb daar ook kennisen wonen)en het is het ultieme plek voor indianen, wat ik trouwens ook ben.

En niemand heeft gezegd dat ik in Iraq of Afganistan wilt wonen. CANADA! :sweatdrop:

Heb ik het dan alleen over JOU! Nee. :sweatdrop:

Apollo
06 april 2005, 17:54

Bij jou niet, maar het wordt je daarom wel aangeraden. Ik geloof niet dat het in de top 3 staat eerlijk gezegd. En als dat wel zo is, dan vind ik dat het nog steeds onmeetbaar blijft. De folders raden je het aan vanwege de economie ;)

Stontziek word ik als ik dat gezeik hoor dat iedereen uit dit land wil vertrekken. Net alsof ze zelf niet de kracht hebben om gelukkig te worden en goede vrienden te zoeken (niet persoonlijk bedoeld girlhitscar, maar in het algemeen)

Nils

TheJokerr
06 april 2005, 18:00

misschien kom je in canada me oom en tante wel tegen, die gaan daar ook heen. ze hebben hun boerderij en al hun koeien al verkocht maar ze kunnen nog niks in canada vinden.

girlhitscar
06 april 2005, 22:48
Stontziek word ik als ik dat gezeik hoor dat iedereen uit dit land wil vertrekken. Net alsof ze zelf niet de kracht hebben om gelukkig te worden en goede vrienden te zoeken (niet persoonlijk bedoeld girlhitscar, maar in het algemeen)

Ik vind het (naar mijn mening) een goeie instelling, om juist in andere landen door te trekken om je geluk te zoeken en veranderingen. En of je in Amerika, Azie of Frankrijk woont, als je wat meer wilt zien dan alleen je eigen land, is erop uitgaan het ultieme idee. De sfeer ergens anders proeven. En ik heb ook vrienden hier, zeker, maar ik ben niet van plan om hier mij hele leven te blijven.

Venom
07 april 2005, 06:44
*geeft bontjas* veel plezier in canada *brrrrr*

het kan heel warm zijn in canada :rolleyes:

Vordreller
07 april 2005, 13:20
Canada rulezzz, megacoole politie-uniformen