PDA

View Full Version : Agressie tijdens sport o_o"

ReLex
30 maart 2005, 19:32
Omg,ik kom dus net terug van karate lessen.De laatste half uur was aangebroken dus was het tijd om te gaan sparren (Oftewel gewoon vechten).Er is dus een jongen die ik ken van school,die nogal lui is.Ik zit hem dus aan te dringen dat hij iets moet gaan doen enzo,omdat wij elkaar als tegenstander hebben uitgekozen.
Ik verwar hem met schijnbewegingen,vloer hem en dat soort dingen,en schop één keer tegen zijn rug..
Gvd,die gast werd helemaal gek oO". Hij keek me dus helemaal moordlustend aan,en wilde me gewoon doodslaan.Ik was helemaal van WTF!De gevorderden en de leraar moest hem gewoon tegenhouden..o___O"

..zo,dat moest eruit ^^"
lol.

Verdero_Vardel
30 maart 2005, 19:45
o_o"
Freakie kerelke x3

Seto
30 maart 2005, 19:49
Voetbal... dat is gewoon iets waarvan mensen echt boos worden, damn tis maar een spel o.0''.

Verdero_Vardel
30 maart 2005, 19:52
Mjah... Al die hooliegunnetjes...

Wraaaah!
*Rennen het veld op*

AntraXxX
30 maart 2005, 20:19
die gast is ziek... :sweatdrop:

Yondaime
30 maart 2005, 20:28
lol
zoiets had ik ook op kung fu
ik gaf hem een stoot hij kreeg gelijk bloedneus hijh ging huile maja lkkr voor hem hij dee altijd zow stoer tege ons en pesterig
served him right

maja hij werd niet zow boos een beetje maar

Morrowindt
30 maart 2005, 20:39
Voetbal... dat is gewoon iets waarvan mensen echt boos worden, damn tis maar een spel o.0''.

Mijn noemen ze Renmans (naar de slager) leve men bad reputation op een voetbalveld :')

Soms kick ik erop om mensen pijn te doen met tackles...

Tot zover Sadistic MW ^_^

Latino Heat
30 maart 2005, 20:45

Mijn noemen ze Renmans (naar de slager) leve men bad reputation op een voetbalveld :')

ik vallertje xD veel swalbes....xD

Morrowindt
30 maart 2005, 20:47

Das zo laf x3

Jij bedriegt elke zichzelf respecterende benehakker met die shwalbes o__o"

Mijn eerste gele kaart was door een shwalbe van een ander (toen was geel nog van het veld voor een andere speler)

Ik huilde ;_;

May
30 maart 2005, 21:01
Tsjaa... wat is volleybal toch een relaxte sport wat dit betreft. :D

Neeeergens last van... * leunt achterover in stoel en legt benen op het bureau * xD

Morrowindt
30 maart 2005, 21:03
Tsjaa... wat is volleybal toch een relaxte sport wat dit betreft. :D

Neeeergens last van... * leunt achterover in stoel en legt benen op het bureau * xD

Men polsen doen er nog pijn van door op die idiote bal te kloppen x3

Latino Heat
30 maart 2005, 21:04

Das zo laf x3

Jij bedriegt elke zichzelf respecterende benehakker met die shwalbes o__o"

Mijn eerste gele kaart was door een shwalbe van een ander (toen was geel nog van het veld voor een andere speler)

Ik huilde ;_;

dat is niet bedriegen...dat is simpel vrije trappen krijgen jah dat ik nou toevallig goed ben in vrije trappen is ook een voordeel he

Morrowindt
30 maart 2005, 21:07
Dat is pure lafheid =(
Een vrije trap krijg je als de verdediger in de fout gaat,niet omdat je hem bedriegt x3

btw:ondertussen heb ik 13 keer geel en 1 keer rood x3

Stef_Tha_Man
30 maart 2005, 22:22
vaak het ik dat ik echt gewoon parra word op de scheits als ie niet goed fluit :rolleyes:
en heel soms hebben we in ons team ook wel is een meningsverschil.... :p

dragonchild
31 maart 2005, 10:52
ik takel raag bij de voetbal! nu voetbal ik alleen me vrienden op e echte voetbal doe ik da ni.
bi de teawnado was het ook is iemand opm ij gevallen van wel 75 kg!!

AntraXxX
31 maart 2005, 11:41
ik ben zelf keeper en dan met een corner stomp ik wel eens iemand voor zijn gezicht of als iemand op mij afkomt ga ik er heel hard in.... :p

dragonchild
31 maart 2005, 11:48
i kkeep veel en meestal spring k op de aanvaller en pak ik ie benen vast :D of schot ik i iemand zijne buik :p

Dj_Joel
31 maart 2005, 11:51
in school sta ik altijd keeper omdat ik alle ballen kan opvangen
in sommige plaatsen dat het erg pijn deed :sweatdrop:

dragonchild
31 maart 2005, 13:37
je heeel pjn!!!!

ReLex
31 maart 2005, 13:37
Met voetbal hebben ze nooit een woordenwisseling e.d. waar ik op school zit,en de mensen die ik ken. oO"
Alleen ik en mijn neef wel,als we praten over A.C. Milan of Juventus x3

Vordreller
02 april 2005, 17:33
Ahum, je schopt niet zomaar iemand in de rug ReLex, dat doet pijn, veel pijn. En dat zou ik ook niet lichtjes opnemen. Kijk uit bij wat je doet, want op een bepaalde dag slaan ze je een blauw oog en je zal niet begrijpen waarom ze dat gedaan hebben!

Ishe
02 april 2005, 17:57
Agressie tijdens sport? Oja, daar krijg ik genoeg mee te maken... Zeker met basketbal als de grootborstige dame uit onze klas (die in bijna alle opzichten groter is qua lichaamsbouw dan mij) me omver walst. =_=" Dan wordt je trots werkelijkwaar diep gekrenkt...

Vordreller
03 april 2005, 12:07
Agressie tijdens sport? Oja, daar krijg ik genoeg mee te maken... Zeker met basketbal als de grootborstige dame uit onze klas (die in bijna alle opzichten groter is qua lichaamsbouw dan mij) me omver walst. =_=" Dan wordt je trots werkelijkwaar diep gekrenkt...

zoiemand hebben we bij ons in het zesde middelbaar zitten, daar zou ik geen ruzie willen mee hebben

ReLex
03 april 2005, 16:48
Ahum, je schopt niet zomaar iemand in de rug ReLex, dat doet pijn, veel pijn. En dat zou ik ook niet lichtjes opnemen. Kijk uit bij wat je doet, want op een bepaalde dag slaan ze je een blauw oog en je zal niet begrijpen waarom ze dat gedaan hebben!

Hey hey hey ik doe niks =O
Dat was Toxic of Morrowindt,die praatten daarover.x3

dragonchild
03 april 2005, 18:01
ik doe dat voor de lolz!!ze doen het ook bij mij dus!!

Vordreller
05 april 2005, 13:11
Gelukkig voor mij heb ik dat al vaak meegemaakt.
Een van me trainer(ik doe dus Jiu-Jitsu) is een echte krachtpatser die z'n eigen kracht niet kent.
Als die dan effe een klem gaat aanzette die al nrmaalgezien megaveel pijn doet... de menen die dat ondergaan hebben weten pas echt wat pijn is, ik dus ook

Latino Heat
05 april 2005, 13:13

ik zei alleen dat ik veel swalbes maak

ReLex
05 april 2005, 15:18

ik zei alleen dat ik veel swalbes maak

Ja ik weet, ik had het alleen niet goed doorgelezen, maar ik wist iig dat het over die dingen ging ofzo x3

Chou
07 april 2005, 17:44
Woeh!! dat is eng =O ik erg geschrokken is

Het_Papiertje
08 april 2005, 15:21
mensen die ruzie maken bij sport zijn sukkels, srry hoor, het is maar een spel, bvij mij in de klas zit ook een jongen, als we verliezen gaat ie vet zitten schelden op die gymleeraar zo zielig over niet tegen je verlies kunnen gesproken :sweatdrop:

Bartolomeus
09 april 2005, 18:17
Agressie tijdens sport is zoooo kinderachtig! je hebt mensen bij voetballen die zo fanatiek zijn dat als je een keer de bal wegtrapt ze meteen gaan slaan enzo... :confused: :confused: :confused: snap ik niks van

King_Arthur
10 april 2005, 17:52
Ik heb dit wel eens. We waren toen aan het softballen en toen zat ik best in een slechte team. Ze maakten allemaal hele domme fouten en daar kan ik dan niet tegen. Ik kan wel tegen me verlies maar niet tegen me team.

Lennard
08 mei 2005, 11:00
Ik heb altijd ruzie onder voetbal omdat ik 'per ongeluk' te laat op de bal trap. Het is ook leuk om man en bal in 1x mee te nemen. Ik heb wel eens rood gehad omdat ik alleen maar 'hufter' over het veld riep. Die scheids was boos ;_; Vond ik niet zo leuk. mja ik heb vaak ruzie met de scheids omdat ik kaptain ben. Ik haad scheidsen zoals gisteravond bij Heerenveen. Dan zijn ze bang om een thuisfluiter te zijn en dan gaan ze maar de hele tijd tegen de thuispartij fluiten.

Cesar
08 mei 2005, 18:47
agressie tijdens sport.... dan hebben jullie mij niet zien hockeyen, ze blijven uit de buurt van de puk als ik hem heb want ik zwaai die stick tegen iedereen zun schenen :p

Vordreller
08 mei 2005, 18:48
Dat gebeurt enkel omdat mensen er teveel belang aan hechten

Tim
08 mei 2005, 18:50
Omg,ik kom dus net terug van karate lessen.De laatste half uur was aangebroken dus was het tijd om te gaan sparren (Oftewel gewoon vechten).Er is dus een jongen die ik ken van school,die nogal lui is.Ik zit hem dus aan te dringen dat hij iets moet gaan doen enzo,omdat wij elkaar als tegenstander hebben uitgekozen.
Ik verwar hem met schijnbewegingen,vloer hem en dat soort dingen,en schop één keer tegen zijn rug..
Gvd,die gast werd helemaal gek oO". Hij keek me dus helemaal moordlustend aan,en wilde me gewoon doodslaan.Ik was helemaal van WTF!De gevorderden en de leraar moest hem gewoon tegenhouden..o___O"

..zo,dat moest eruit ^^"
lol.

Ik heb ook zoiets gehad maar dan met voetbal. Ik wou zo toen er een corner was genomen de bal wegschieten naar voren maar hij kwam p.o.(per ongeluk) tegen een speler zijn hoofd aan van het andere team. Die gast flipt helemaal en de scheidsrechter moest er dus tussen komen.

Cesar
08 mei 2005, 18:52
ik weet nog dat ik voor het eerst softbal ging spelen ik dacht het lijkt op slagbal dus het valt wel mee, maar ik begreep er dus helemaal niks van 0_0 en toen kreeg ik de bal en iedereen zei: TIK JUSTIN AF, ik gooide ik de bal en die landde precies op zijn hoofd. Toen pas kreeg ik door dat ik niet moest gooien maar rennen :sweatdrop: en sindsdien loopt justin als een lijpe mongool