PDA

View Full Version : Nagelbijten

Kyna
27 maart 2005, 22:13
Ik wou ff melden dat ik (gelukkig!) niet meer op mn nagels bijt ='D Ik kon er nooit vanaf blijven en ging er dan toch aan scheuren of bijten (vreselijk, I know), maar ben nu definitief genezen. ='3

Doom
27 maart 2005, 22:15
Ik heb nu nog een kleine wonde van het nagelbijten van eergisteren ofzo, maar ik blijf doorgaan, ook al bloedt het, het is gewoon.....leuk?O_O;

maarja, profictaties in slagroom X'D

Ongeregistreerd
27 maart 2005, 22:17
Net een vorm van Masochisme ofzo, nagelbijten. :D
Maar ik doe het iig zelf als ik heel erg zenuwachtig ben.

Jelmaru
27 maart 2005, 22:18
Je moet er techniek voor hebben en dan doet het geen pijn.

maxie
27 maart 2005, 22:32
Nagelbijten is heel gek wie bijt nu zijn nagels af ik snij ze af met mijn nagels

Doom
27 maart 2005, 22:37
Nagelbijten is heel gek wie bijt nu zijn nagels af ik snij ze af met mijn nagels

O_O; Wat?O_O;

Kyna
27 maart 2005, 23:02
Bij mij deed het ook nooit zeer maar ik beet ze ook nooit ver af, als er zo'n wit randje aan zat irriteerde dat me en vooral als ik dan in de stress zat ging ik het afbijten.

Ik denk dat hij bedoeld dat hij zijn nagels gebruikt om zijn nagels af te snijden Oo Maar dat kan toch niet als ze amper nagels meer over hebt? Of bedoel je dat je ze knipt?

Ongeregistreerd
27 maart 2005, 23:04
Je nagels zijn volgens mij ook helemaal niet scherp genoeg om de andere nagels er mee af te snijden.
*Gaat proberen*

Kyna
27 maart 2005, 23:07
Nee daarom snap ik het juist niet XD

Toshita
27 maart 2005, 23:08
Ik wou ff melden dat ik (gelukkig!) niet meer op mn nagels bijt ='D Ik kon er nooit vanaf blijven en ging er dan toch aan scheuren of bijten (vreselijk, I know), maar ben nu definitief genezen. ='3

Hoe heb je dat gedaan?

Stef_Tha_Man
27 maart 2005, 23:10
Congratz Joko!

ik doe het wel nog steeds
het zou waarschijnlijk nooit helemaal overgaan ^^
maarja ik probeer ook niet om te stoppen :p

Fraai
28 maart 2005, 11:42
ik bijt zowat mn hele leven al nagel (huh) en ik wil er geen spul opdoen ofzo. zoooooo goor alleen. ik bijt ze af tot mn vel onder de nagel eruit komt. en ik heb soms een hele tijd dat ik weinig nagel bijt en dan opeens weer veel (ik heb nou een happytijd). Alleen ik bijt ook vel rond mn nagels af en ik slik mn nagels ook door. goor he :p :p maar da vin ik lekker. Ik heb nou 6 lange nagels.

Picollo
28 maart 2005, 12:08
Ik bijt niet meer, lukt niet nu ik een /forums/images/graemlins/lock.gifjes beugel heb :rolleyes: Ik haal ze er wel af m.b.v. me andere nagels, of zakmes :sweatdrop:

Doom
28 maart 2005, 12:32
Ik slik mijn nagels ook door, als ik wit randje zie bijt ik het onmiddelijk af en nu ben ik weer bezig. Niets aan te doen.

Ome Menno
28 maart 2005, 13:25
Yay! Ik doe het ook nooit meer. Tijdje geleden alleen als ik me verveelde.

Viral
28 maart 2005, 13:28
ik kan er bijna nix tegen doen
Bite X wil zelfs niet :sweatdrop:
Het gebeurd bij mij vaak als ik nix te doen heb,van de zenuwen of als ik nix kan bedenken om te tekenen>.<

Pulzar
28 maart 2005, 14:54
nee werkelijk... waar slaat dat op... Ik heb nog nooit van mijn leven op een nagel gebeten en ik zie er ook de lol niet van in.

Fraai
28 maart 2005, 14:55
het is gewoon lekker

Kyna
28 maart 2005, 15:31
@ LT: Dunno, gewoon steeds als ik op mn nagels zat te bijten denken dat ik toch wel erg dom bezig was ofzo XD Meestal doe je het onbewust, dat moet je zien om te zetten in bewust en dan kun je ervan afblijven.

Ik heb het btw nooit lekker gevonden ofzo ._.
Mn nagels groeien echt megasnel, eerst kwam het nooit voor dat ik zo'n wit randje had, nu oppeens bij alle nagels wel x3

Esp
28 maart 2005, 15:31
nee werkelijk... waar slaat dat op... Ik heb nog nooit van mijn leven op een nagel gebeten en ik zie er ook de lol niet van in.

Er is ook geen lol aan... Ik bijt het echt af totdat mijn vingers gaan bloeden. Bite X spul werkt niet, zo vies vind ik het niet.

Tenjiku_Nezumi
28 maart 2005, 15:32
Ik haat nagelbijten. Kben nu weer al aan het bijten. -_-
Kwor er nie goed van. Kan er maar niet vanaf komen. :x
Genees mij ook, plz. oO

Kyna
28 maart 2005, 15:39
Ik probeerde het eerst ook met allerlei spulletjes, zelfs pleisters (dat was bijna mn handelsmerk XD) maar daar beet ik dan gewoon net zolang op totdat ik weer aan mn nagels zat Oo

Tenjiku_Nezumi
28 maart 2005, 15:40
Ik heb ook geprobeert met pleisters. x3 Alleen toen at ik de pleisters op. :rolleyes:
Ziekelijk, ik weet et. xD

Esp
28 maart 2005, 15:42
Ik beet gewoon een gat in die pleisters, muhuhuh. =3

Kyna
28 maart 2005, 15:42
Ik at ze dan weer niet op XD
Beet ze wel helemaal kapot Oo

Het_Papiertje
28 maart 2005, 15:55
ike ben er vanaf door een heel vies goedje dat je erop moest smeren

Tenjiku_Nezumi
28 maart 2005, 15:58
Wat voor goedje? En waar kun je dat kopen? oO

AntraXxX
28 maart 2005, 16:23
ja voeg ik me ook al of. :confused:

Esp
28 maart 2005, 16:25
Ik denk dat je het gewoon bij de apotheker/drogist kan krijgen.

Blaza_iron
28 maart 2005, 16:26
ik heb zelfs nagellak geprobeert maar daar krab ik net zo lang aan tot het eraf is en dan bijt ik de scherpe kantjes eraf en dan moeten ineens alle vingernagels eraan geloven :sweatdrop: tis egt wel een verslaving :mad:

fabian
28 maart 2005, 17:29
ik heb het nog steeds... :(
maar niet meer zo vaak...
ik heb grote mensen tanden, maar dat doet dan pijn. (AU) :o

Deedlit
29 maart 2005, 12:07
hmz... hehe ^^''
mijn nagels zijn dood...
ik bijt ze als ik vind da ze te lang zijn *zijn ze nooit maar ach X3*
en wanneer.. iets spannend is ofzow *tv/boek*

Ishe
29 maart 2005, 15:43
Ik heb vaak te lange nagels, tot m'n ma er wat aan doet. XP Nouja, ik zou ze zelf ook niet absurd lang laten groeien, maar leven met nagels is handiger dan zonder.

Ongeregistreerd
29 maart 2005, 15:49
Onder mijn nagels kruipt altijd vuil :rolleyes:

Maar goed.

Heb je die übergrappige tv spot al gezien?

Ik ben Diggy de Dermafrodiet.Muhahaha.

Esp
29 maart 2005, 18:02
O_o Geschiedenis les. Halleluya. Ik heb bijna geen vingers meer over, zo heb ik ze afgekloven. Nu is er eentje aan het bloeden, mn vingertopje...

Twinkle
29 maart 2005, 18:16
Ik slik mijn nagels ook door, als ik wit randje zie bijt ik het onmiddelijk af en nu ben ik weer bezig. Niets aan te doen.

illl..! :sweatdrop: maarjah moet je self wete ik byt geen nagels vind ik vies ik vijl sze gewo0n...

GoodLugia
29 maart 2005, 18:36
Ik bijt geen nagels,nooit gedaan.
-.- *gaat nagels weer knippen* mij lijken nagels niet erg lekker XD

mijn nagels groeien wel verdomd snel O_O

Venom
29 maart 2005, 18:58
ik kan AL mn nagels afbijten..alle 20..

Ongeregistreerd
29 maart 2005, 20:04
0_o

*Gaat ook proberen zijn teennagels af te bijten*

Maar nee serieus, waarom je je teennagels zou willen afbijten is is mij een raadsel.

creamy
29 maart 2005, 20:28
Hmmmm...*kijkt naar haar nagels*
eigenlijk bijt ik nu niet zoveel meer op m'n nagels
ze zijn nu best lang geworden /forums/images/graemlins/birthday.gif

maxie
30 maart 2005, 09:13
Vingernagels kan ik verstaan maar teen nagels !! Bah /forums/images/graemlins/eek.gif

Cesar
30 maart 2005, 17:26
iew, ik bijt ook mijn nagels, ik kan maar niet stoppen! ik word er gek van

Deco T. Aoreste
30 maart 2005, 18:41
0_o

Maar nee serieus, waarom je je teennagels zou willen afbijten is is mij een raadsel.

Dat doe ik ook, omdat ik het haat om ze te knippen. Bijten gaat een stuk makkelijker O-o

Cesar
30 maart 2005, 18:42
0_o

Dat doe ik ook, omdat ik het haat om ze te knippen. Bijten gaat een stuk makkelijker O-o

iew dat is echt goor

Deedlit
30 maart 2005, 19:20
X3 ik bijt ook mijn teennagels..
alleen vink da ook goor X3 dus eerst wassen >X3

Cesar
30 maart 2005, 19:22
heeft iemand een tip op ervan af te komen, want ik wil echt stoppe

Viral
30 maart 2005, 19:58
nou Bite X dus niet,na een tijdje doe je het er niet meer op en het is ranzig spul>.<

fabian
01 april 2005, 18:16
ik heb dat heel mijn leven... :(
nu nog een beetje... :mad:
kan maar steeds niet opjhouden... :o :kwaad:

Ishe
01 april 2005, 18:20

Kijk eens een paar keer naar de lelijke uiteinden van je vingers... Bedenk je eens hoe het zou zijn als je nagels in gaan groeien. (Dus in je vingertoppen vergroeien.) Helpt dat?

Cesar
01 april 2005, 18:23

Kijk eens een paar keer naar de lelijke uiteinden van je vingers... Bedenk je eens hoe het zou zijn als je nagels in gaan groeien. (Dus in je vingertoppen vergroeien.) Helpt dat?

nee niet echt :sweatdrop:

Ishe
01 april 2005, 18:26

nee niet echt :sweatdrop:

Veel plezier met nagelbijten dan maar.

GoodLugia
01 april 2005, 18:26

smeer er wat vies op.......*denkt* kippenstront ofzo...dan zouw ik er egt niet meer op bijten XD

Cesar
01 april 2005, 18:27

smeer er wat vies op.......*denkt* kippenstront ofzo...dan zouw ik er egt niet meer op bijten XD

nee dan zou ik mijn hale hand eraf branden :sweatdrop: ik heb het met groene zeep geprobeert maar dat helpt dus ook echt niet

Ramante
01 april 2005, 18:32

Je moet wel wat verder doorgaan natuurlijk. v_v"

Kijk ik was altijd zo gestoord om mijn nagels af te knippen tot nihile stompjes, iets wat jij dmv van bijten doet. Toen is 1 van die nagels in gaan groeien.
Laat ik nu zo vriendelijk willen zijn, jou uit te gaan leggen hoe de huisarts dat oplost.

Je krijgt eerst 2 spuiten in je vinger, dat doet freakin veel pijn, aangezien ze niet op een bloedvat mikt maar op een zenuw. Vervolgens laat ze dat 15 minuten in werken. Dan pakt ze een klein hamertje en een groot stomp *denkt* mes, laten we maar zeggen. Dat mes, wordt vervolgens op je nagelriem gezet, waarna de huisarts daar een paar ferme tikken (lees 20 dreunen) op geeft. Je nagel wordt opgeveerd, begint te bloeden en schiet een pijnscheut door je lichaam. Ofwel, je hebt het gevoel dat je doodgaat en dat de verdoving niet heeft gewerkt. Vervolgens word je vinger verbonden, krijg je 2 paracetemol in je strot geduwd en de huisarts geeft je een hand waarna je mag vertrekken.
Als je thuis komt ga je vervolgens kotsmisselijk op de bank liggen.

Is dit verhaal erg genoeg, om er voor te zorgen dat je stopt?

Ishe
01 april 2005, 18:35

Kijk ik was altijd zo gestoord om mijn nagels af te knippen tot nihile stompjes, iets wat jij dmv van bijten doet. Toen is 1 van die nagels in gaan groeien.
Laat ik nu zo vriendelijk willen zijn, jou uit te gaan leggen hoe de huisarts dat oplost.

Je krijgt eerst 2 spuiten in je vinger, dat doet freakin veel pijn, aangezien ze niet op een bloedvat mikt maar op een zenuw. Vervolgens laat ze dat 15 minuten in werken. Dan pakt ze een klein hamertje en een groot stomp *denkt* mes, laten we maar zeggen. Dat mes, wordt vervolgens op je nagelriem gezet, waarna de huisarts daar een paar ferme tikken (lees 20 dreunen) op geeft. Je nagel wordt opgeveerd, begint te bloeden en schiet een pijnscheut door je lichaam. Ofwel, je hebt het gevoel dat je doodgaat en dat de verdoving niet heeft gewerkt. Vervolgens word je vinger verbonden, krijg je 2 paracetemol in je strot geduwd en de huisarts geeft je een hand waarna je mag vertrekken.

Oh my god, I love you. :')

Misschien kun je er nog bij vertellen dat het soms zo hard begint te bloeden dat je duizelig wordt. En dat als je je ogen open weet te houden je ziet hoe je vinger leegstroomd. alles vol bloed, de vloer, je kleren, alles! O_o

(Though ik niet precies weet hoe dat in zijn werking gaat, ik ben er moeiteloos mee gestopt...)

Ramante
01 april 2005, 18:38
Oh my god, I love you. :')

Weet ik toch. :')

Misschien kun je er nog bij vertellen dat het soms zo hard begint te bloeden dat je duizelig wordt. En dat als je je ogen open weet te houden je ziet hoe je vinger leegstroomd. alles vol bloed, de vloer, je kleren, alles! O_o

(Though ik niet precies weet hoe dat in zijn werking gaat, ik ben er moeiteloos mee gestopt...)

Vervolgens moet je 5 maanden lang langs een manicure (of hoe zo'n persoon ook heet) die duwt een stukje plastic tussen je nagel, zodat hij niet opnieuw in kan groeien.

En ja, je hebt wel gelijk, in het begin ben je echt vreselijk duizelig. Reken er maar op, dat je ene paar slapeloze nachten krijgt.

Ik heb mijn les iig geleerd, het nagelschaartje gebruik ik nu 1x per week. X"D
Ik ben nog steeds niet klaar bij de podoloog, dus die houdt me ook in de gaten. ^-^

Cesar
01 april 2005, 18:38

ja dat is genoeg, ik doe het nooit meer! /forums/images/graemlins/eek.gif

Ramante
01 april 2005, 18:39
YAY! =]

Ev0l, ik heb iemand het 'licht laten zien'.
Ik begin nog tevreden te worden met mezelf. x3

Ongeregistreerd
01 april 2005, 20:20
Mij heeft het iig niet geholpen, omdat ik niet zo dom ben m'n nagels zo ver af te bijten. :p

Cesar
01 april 2005, 21:32
Mij heeft het iig niet geholpen, omdat ik niet zo dom ben m'n nagels zo ver af te bijten. :p

ik doe mijn best dat juist niet te doen, als ik dat doe straf ik mezelf heel diep :p

Master007
02 april 2005, 16:39

WOW, dat jou dat is gelukt.
Dat lukt bij mij niet, als ik dan zo'n randje voel dan MOET ik um eraf halen. :sweatdrop:

Oyade
07 april 2005, 10:58
ik bijt nie op mijn nagels! :D
klik (http://img56.exs.cx/img56/152/dscf00097yu.jpg)

Pulzar
07 april 2005, 11:35
Ik ook niet... als je het gewoon niet kan laten van aan je nagels te bijten en te scheuren dan klopt er toch gewoon iets niet in je hoofd zou ik denken... :sweatdrop:

Oyade
07 april 2005, 11:38
Ik ook niet... als je het gewoon niet kan laten van aan je nagels te bijten en te scheuren dan klopt er toch gewoon iets niet in je hoofd zou ik denken... :sweatdrop:

foei foei,
dat is niet aardig.
sommige mensen gaan van de zenuwen aan hun nagel bijten. :sweatdrop:

Pulzar
07 april 2005, 11:42
jamaar.. is da soms een aandoening in Nederland ofzo ? Want ik heb nog van mijn hele leven niet gehoord van problematisch nagelbijten...

Oyade
07 april 2005, 11:45
jamaar.. is da soms een aandoening in Nederland ofzo ? Want ik heb nog van mijn hele leven niet gehoord van problematisch nagelbijten...

het is inderdaad best ordi om nagels te bijten maar
als sommige nix te doen hebben...

Vordreller
07 april 2005, 13:19
Ik bijt al een tijdje m'n nagels niet meer, soms nog wel, maar niet zo erg.
Is vooral uit frustratie.

Cesar
07 april 2005, 14:50

ok het heeft toch nie geholpen :sweatdrop:

simba
07 april 2005, 15:13
wat een lulverhaal zeg :sweatdrop:

Deco T. Aoreste
07 april 2005, 21:10
Mss werkt zulke lulkoek wel.
Je wordt er iig door afgeschrokken.

Cesar
07 april 2005, 21:14
maar het helpt niet :( I need help! verzin nog eens iets vreselijks wat met je nagels kan gaan gebeuren

Tenjiku_Nezumi
08 april 2005, 11:25
Het helpt inderdaad niet. Kheb al een paar keer eelt op mijn vingers gehad door nagelbijten en dat doet echt pijn. Maar ja, daarna ga je gewoon weer verder.

BattleDude
08 april 2005, 12:34
=/
Nagelbijten is iets wat ik heel lang geleden voor 't laatst heb gedaan...
Volgens mij is 't namelijk alweer zo'n 5 jaar geleden dat de laatste keer was.
Wauw... wat gaat de tijd snel... =)

Vordreller
08 april 2005, 12:54
Me pa zei altijd dat ie mosterd op me nagels ging smeren om me het af te leren

Oyade
08 april 2005, 13:00
Me pa zei altijd dat ie mosterd op me nagels ging smeren om me het af te leren

dan pak ik er kaas bij,
ik hou van kaas met mosterd... :sweatdrop:

Tenjiku_Nezumi
21 april 2005, 16:09
Kheb weer eelt. Dit keer niet heel erg. Maar ik kan nu dus niks met die vinger doen. Elk drukje doet gvd pijn. ><

AnimEvy
21 april 2005, 17:09
Ik had hetzelfde probleem met duimzuigen... erg moeilijk, vanalles erop gegooit maar het hielp niet.

dragonbreath
21 april 2005, 18:06
Bij mij deed het ook nooit zeer maar ik beet ze ook nooit ver af, als er zo'n wit randje aan zat irriteerde dat me en vooral als ik dan in de stress zat ging ik het afbijten. in nagels zit de zelfde stof waar je gelukkig van wordt als bij chocolade dus wat je deed maakt niet veel uit je ging je er happy van voelen...

Ik denk dat hij bedoeld dat hij zijn nagels gebruikt om zijn nagels af te snijden Oo Maar dat kan toch niet als ze amper nagels meer over hebt? Of bedoel je dat je ze knipt?