PDA

View Full Version : handelingen van moderators

pokemasterXD
19 juli 2009, 14:40
ik erger me echter aan de reactie van moderators, op een topic die word geopent. bijvoorbeeld je opent een hulp topic. als bewijs werd er bij mij een topic voorgeschoven, waar de activiteit pas voor het laatst in NOVEMBER 2008 was! dit kan ik echt geen bewijs noemen, en hierin zit zó duidelijk de informatie dat mensen geen files meer zullen verliezen (tot nu dan). ik zou eerder zeggen laat de andere stemmen want zij vonden het top!

Portgas D. Ace
19 juli 2009, 14:44
Je refereert naar dit (http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=55056) topic? Er is niet voor niets één algemeen topic voor dit onderwerp.

Urya
19 juli 2009, 15:20
Je doet je custom title eer aan.

pokemasterXD
19 juli 2009, 15:30
het had geen naam dat info er op gaf. eerder had je een topic gesloten met als reden een oude post opnieuw in actie te laten komen. deze post is ook zo gegaan. dus leg dat maar eens uit.

lees maar dit:http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=39897&page=2

je spreekt je eigen reden nu tegen.

als de naam een probleem was had dat dan gezecht want dan kon ik het veranderen

Disastery
19 juli 2009, 15:34
(als pokemaster nooit zon topic had gemaakt had ik er niks over gehoord/ gelezen :P )

maar dat zegt misschien meer iets over mij XD

pokemasterXD
19 juli 2009, 15:35
nog een reden dat het een goed topic is.

dat klopt ook, want de laaste activiteit was pas in november 2008

Maverick
19 juli 2009, 15:51
Het is een feit dat je gewoon moet zoeken voordat je een onderwerp aanmaakt. Je kan altijd een moderator vragen om jouw toevoeging in de eerste post te plaatsen.

KoopaNooba
19 juli 2009, 15:53
@PokemasterXD. Niet alle mod's zijn altijd aardig, en sommige zijn gewoon snel boos.

Lieutenant L.
19 juli 2009, 17:01
Beknopt zijn wil niet zeggen dat ze aardig zijn. De moderators moeten gewoon hun werk doen; zelfs vriendjespolitiek is hier niet toepasbaar.

Iedereen gelijk voor de wet.

Portgas D. Ace
19 juli 2009, 17:13
Er zijn in de loop der tijd zoveel van dit soort topic aangemaakt terwijl het zoveel makkelijker is om alles dat met dat onderwerp gerelateerd is in één onderwerp te houden, met één krachtige openingpost. In dat door mij aangewezen topic zijn al zoveel vragen gesteld en beantwoordt waardoor het veel handiger is om verder te gaan in dat topic, in plaats van het steeds opnieuw aan blijven maken van topic met dat onderwerp.

het had geen naam dat info er op gaf. eerder had je een topic gesloten met als reden een oude post opnieuw in actie te laten komen. deze post is ook zo gegaan. dus leg dat maar eens uit.

lees maar dit:http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=39897&page=2

je spreekt je eigen reden nu tegen.

als de naam een probleem was had dat dan gezecht want dan kon ik het veranderen

Nee hoor, dat lid postte een onnodig en off-topic bericht in een oud topic waarvan de opener allang antwoord heeft gehad op zijn vraag, zoiets noemen we ook wel ''bumpen'', en dat is tegen de regels. Als jij nieuwe informatie hebt over tweaken mag je dat gewoon posten in dat topic waarvan de laatste post uit november stamt.

@PokemasterXD. Niet alle mod's zijn altijd aardig, en sommige zijn gewoon snel boos.

Laten we even duidelijk stellen dat ik mijn persoonlijke gevoelens niet mee laat wegen bij een beslissing over een slotje.

Betelgeuse
20 juli 2009, 11:04
pokemasterXD: als je het met een besluit van een moderator niet eens bent, dan kun je hem/haar het beste een PM sturen. Dan kun je uitleggen wat je van plan bent/was en in zijn respons vertelt hij je dan ook waarom hij deed wat hij deed alsook zal hij vast uitleggen hoe je het wel moet doen.

Freezee
20 juli 2009, 11:10
Het is een feit dat je gewoon moet zoeken voordat je een onderwerp aanmaakt. Je kan altijd een moderator vragen om jouw toevoeging in de eerste post te plaatsen.

Wat als het laatste topic erover 4 jaar geleden was aangemaakt?

Maverick
20 juli 2009, 11:17
En je hebt iets toe te voegen aan het onderwerp, dan zie ik het probleem niet.

Meestal is het zo dat de informatie in dat betreffend onderwerp dan niet meer actueel is, en vandaar dat er een nieuw onderwerp wordt geopend.

Cyber
20 juli 2009, 11:52
Het grappige is altijd dat de moderators als boeman gezien worden terwijl de schuld meestal gewoon bij de leden liggen. Zij vertikken het om de zoekfunctie te gebruiken.
Bij Pokémon moet het vooral erg zijn, dat zijn de jongste leden die allemaal dezelfde topics openen zonder eerst goed te zoeken.
Ik merk het zelf ook in mijn sub, mensen die met dezelfde vragen dezelfde topics openen en niet goed zoeken want de antwoorden zijn al duizenden keren gegeven.
Wij doen gewoon onze taak, als de leden ons hier nou eens bij zouden helpen door eerst te zoeken en dan te posten zou het heel erg helpen en hoeven wij niet de 'niet aardige' mod uit te hangen.

Hurricano
20 juli 2009, 12:06
@Freezee een bump van 4 jaar kan verschillend zijn. Vaak is een onderwerp dan gedateerd en heeft het weinig zin om te bumpen. Als je echter bijv een antwoord op een vraag nodig hebt is het wel fijn dat men gewoon even de zoek gebruikt, de moderators worden altijd (vaak) als boeman gezien terwijl het geregeld aan de leden zelf ligt.

Gijs
21 juli 2009, 12:42
pokemasterXD: als je het met een besluit van een moderator niet eens bent, dan kun je hem/haar het beste een PM sturen. Dan kun je uitleggen wat je van plan bent/was en in zijn respons vertelt hij je dan ook waarom hij deed wat hij deed alsook zal hij vast uitleggen hoe je het wel moet doen.

Juist, en als je het daar niet mee eens bent kun je een PM naar mij sturen. Daarin leg je dan uit waarin je volgens jou gelijk hebt. Het is wel belangrijk dat je de redenen aangeeft; een klacht zonder redenen verdwijnt gelijk de prullenbak in.