PDA

View Full Version : en dat is dan MIJN flat! 0__o;

Tom_GM
24 maart 2005, 17:00
Vandaag is er bij mijn onderburen ingebroken 0o;
Je zou denken de politie zit midden op de zaak maar nee or ¬¬ gaan MORGEN pas zoeken naar vingerafdrukken ect. Wat betekent dat onze buren niet in hun eigen bed kunnen slapen (de dieven zijn alleen in de slaapkamer geweest)
Nou, ik kwam dus rond half 1 thuis. en liet de buurvrouw het portiek binnen (die kwam aan op de fiets)
Ze zet haar fiets in de schuur en ik wil net de deur dichtdoen maar enr komen 2 buitenlandse (waarschijnlijk Arabiers) mannen snel aanlopen die naar buiten wilden. Dus ik houd de deur open. Ik loop naar boven, ga lekker op bed TV kijken. Klopt mn moeder op de deur, buurvrouw (ook buitenlands) staat met paniek boven. U kunt help? Deur beneden staat open en ik bang is. Dus mn moeder kijken. INGEBROKEN /forums/images/graemlins/eek.gifBlijkt dus dat die 2 mannen de F*CKING DADERS ZIJN! :mad:Dus ik boos op mezelf. Moet miss. morgen compensitie tekening gaan geven.

Maar das nie alles, blijkt dus dat 1 van die gasten om kwart over 12 hier, BIJ ONZE DEUR! heeft aangebelt! Mn moeder deed open, hij gaf hand en vroeg: Hallo hallo, ik zoek puntjepuntjepuntje. Dus mn moeder: ...? Jonge vrouw?
Man: 'Ja' Moeder: Dat is hier beneden. Dus die gast gaat weg. Dus als er niemand thuis was geweest was HIER dus ingebroken geweest! /forums/images/graemlins/eek.gifDat was ff snel een smoesje van: SHIT! IEMAND THUIS! :sweatdrop:

Nou, wat vinden jullie? :(

Het_Papiertje
24 maart 2005, 17:36
dat is k*t, nou wees blij dat er iemand thuis was :s naja bij mijn vader is ook een keer ingebroken, zijn mobieltje was gejat en nog een paar dingen maar het blijft wel k*t

Chou
24 maart 2005, 18:00
:O:O:O zó erg geef hem aan

Snowie
24 maart 2005, 18:36
bij mij was ook eens ingebroken, de dief stond in men kamer.
en ik bleef slapen en men moeder jaagde de dief weg met honkbalknuppel :D

Doom
24 maart 2005, 19:15
OMF, agressive mama X'D Ik zou nooit in mijn leven zijn gaan kijken, ik zou liever door de grond zakken....maareh, je kan er niet aa ndoen, he koen je weten dat ali en baba hadden ingebroken....

Tom_GM
24 maart 2005, 19:40
0_o; Uhm..lijkt mij nogal logisch.
Hij 'schrok' dat er iemand opendeed en begon: uhm..;uhm..hallo mevrouw ect.

Yutara
24 maart 2005, 19:43
arme jij!!!

Brooddoos
24 maart 2005, 20:03
Inbrekers vind ik atlijd zo eng. Als ik er 1 zou zien zou ik echt in mijn broek pisse.

Doom
24 maart 2005, 20:07
Inbrekers vind ik atlijd zo eng. Als ik er 1 zou zien zou ik echt in mijn broek pisse.

idem, maar ik schijt dan ook nog eens ;)

GoodLugia
24 maart 2005, 20:29
kl*te als je er zo even over nadenkt..............er zijn zoveel inbraken maar elke inbraak blijft erg..

Yutara
24 maart 2005, 20:46
ja, ik ben bang dat er bij ons ingbroken word!

Doom
24 maart 2005, 20:52
Ik hheb vaak nachtmerrie's over inbraken, en als ik 's avonds thuis kom denk ik telkens dat er ingebroken werd...maareh, waarom ik bang van inbrekers ben:

Toen ik klein was, werd ik wakker, ik hoorde geluid op het dak. ik zo van: dat zal zwarte piet zijn ='3 maar de volgende dag stond het buurmeisje bij ons, er was ingebroken, haar playstation 2 etc was weg, en het belangrijkste: een zeer dure ring!

en niet lang geleden nog bij iemand, die kwamen thuis, iedere deur, poort etc stond open, er was veel geld gestolen.

En nu ben ik er doodsbang over...k laat jullie niet met mijn nachtmerries zitten, wat ik over inbrekerstjes heb...

Blutchir
24 maart 2005, 20:56
ik heb echt zin om te gaan slapen en alle lichten uit te doen :rolleyes:

Yutara
24 maart 2005, 20:57
Ik hheb vaak nachtmerrie's over inbraken, en als ik 's avonds thuis kom denk ik telkens dat er ingebroken werd...maareh, waarom ik bang van inbrekers ben:

Toen ik klein was, werd ik wakker, ik hoorde geluid op het dak. ik zo van: dat zal zwarte piet zijn ='3 maar de volgende dag stond het buurmeisje bij ons, er was ingebroken, haar playstation 2 etc was weg, en het belangrijkste: een zeer dure ring!

en niet lang geleden nog bij iemand, die kwamen thuis, iedere deur, poort etc stond open, er was veel geld gestolen.

En nu ben ik er doodsbang over...k laat jullie niet met mijn nachtmerries zitten, wat ik over inbrekerstjes heb...

arme jij ik ben gewoon bang omdat in de oude buurt waar ik heb gewoont ingebroken is toen wij net wegwaren!!
Ze hadeen ons kunnen hebben!

AntraXxX
25 maart 2005, 07:37
ik vind het erg klote voor je bij ons is er ook een keer ingebroken alleen ze hebben niks meegenonmen :) maar het blijft wel klote (en de laptop stond gewoon op een kast :p) nouja die inbreker zal wel blind zijn geweest.

Kane
25 maart 2005, 10:12
Ze hebben bij mijn ouders ook n keer ingebroken maar ze kwamen niet verder dan de Schuur. *aait de hond (god heb haar ziel)* Maar ze hadden wel veel vogels van ons meegenomen c.q. losgelaten. Maar ook toen was de politie van we komen wel over een paar uur we hebben het te druk.

Dra_Games
25 maart 2005, 11:15
Spannend, wel jammer he

Fraai
25 maart 2005, 11:22
bij ons is al 3 keer ingebroken vandaar dat we een alarm hebbe

Tom_GM
25 maart 2005, 13:34
0o; Wow! Das vaak! :mad:Als ik die gasten oooooit nog zie (waarschijnlijk nie ¬¬) dan hebben ze pech :p*Haalt honkbalknuppel onder jas vandaan :rolleyes:)
KILLL!

Fraai
25 maart 2005, 14:19
dank u dank u *pakt honkbalknuppel af en slaat ze zelf neer*

Yutara
25 maart 2005, 16:43
wow /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif
het is wel vaak al die inbraken!!!

Vordreller
26 maart 2005, 18:47
0o; Wow! Das vaak! :mad:Als ik die gasten oooooit nog zie (waarschijnlijk nie ¬¬) dan hebben ze pech :p*Haalt honkbalknuppel onder jas vandaan :rolleyes:)
KILLL!

you said it Tom, wraakgevoelns moet je niet opkroppen

Yutara
26 maart 2005, 19:02
KILLL!

nee das waar maar je kunt het afreageren!

Tom_GM
27 maart 2005, 11:09
KILLL!

:pJaaaa! OP DIE DADERS! :D
*Pakt vlammewerper*
Marja, ff ontopic. Iemand nog inbraken meegemaakt? Of iets anders?

Yutara
27 maart 2005, 16:42
KILLL!

:pJaaaa! OP DIE DADERS! :D
*Pakt vlammewerper*
Marja, ff ontopic. Iemand nog inbraken meegemaakt? Of iets anders?

nee Sorry maar wel bij een familie lid!

Tom_GM
29 maart 2005, 07:49
Uhm, je mag het vertellen or..?

Ongeregistreerd
29 maart 2005, 20:06
Niet slowchatten stelletje tortelduifjes :p

Er is btw gisteren ingebroken bij iemand in m'n straat, er is niks meegenomen omdat ze de inbreker hebben kunnen betrappen. :rolleyes:

Cesar
30 maart 2005, 13:06
mijn moeder had gehoord dat ze dat bij ons probeerden dus heeft ze meteen alarm gekocht en een hele gang aan sloten gekocht :sweatdrop:

Shadow
30 maart 2005, 13:19
Bij onze onderburen was laatst ingebroken. =(

[offtopic]
Nee onze flat is lekker. O.o
In het trappenhuis lopen ze te pissen....en daar mag iedereen doorheen lopen. Ò.Ó
Ook lopen ze daar in het trappenhuis allemaal drugs te roken...
Als je er wat van zegt tuigen ze je af..

Tom_GM
30 maart 2005, 16:34
Niet slowchatten stelletje tortelduifjes :p

Er is btw gisteren ingebroken bij iemand in m'n straat, er is niks meegenomen omdat ze de inbreker hebben kunnen betrappen. :rolleyes:

:pEn hebben ze de daders met n honkbalknuppel neergeslagen!? :D"
@ Shadow, Das wel erg ja :(

Fraai
30 maart 2005, 16:56
ja :p ik heb bij d epolitie gevraagd :p