PDA

View Full Version : geNOOB

Wilco
23 maart 2005, 21:55
Wat kinderachtig allemaal. Menno kan er niet tegen als zijn eigen sig geciteerd wordt. ik heb jou niet gezegt dat ik je een [...] vind, ik heb gezegt dat ik niet van GeNooB houdt. Jouw citaat...

Ja en NPF is zo een k forum dat iedereen die hier nu zit te zeiken om niks er wel elke dag, dag in dag uit op zat.

Inderdaad menno zoals je nu bezig bent ben je inderdaad de grootste [...] ter wereld en iedereen die mee doet komt ook aardig in de richting.

En als er 1 een [...] is dan ben jij het wel Menno... Een grote eikel daar in nieuw Vennep...

Kataji
23 maart 2005, 21:57
Mag ik even zeggen dat ik het hier mee eens ben?

No offense.

Maar ik vond het ook behoorlijk, laat ik het kinderachtig noemen, dat je er weer een topic over moest maken.

Erika

Doom
23 maart 2005, 22:02
Zo, heb je weer je zegje gedaan? Ga dan naar je eigen kreupel forumpje!

Picollo
23 maart 2005, 23:27
hier krijg je hopelijk een ban voor, maar met wat mazzel een waarschuwing... Trouwenas M3NNO is geen eikel, hij is hartstikke aardig hoor... Ik ken em niet, maar zie em wel vaak.. :p

yami_bakura
24 maart 2005, 06:45
klaar :sweatdrop:

ga dan nu astublieft ophouden met forum leiden aftezeiken en ga naar je eigenforumpje

thug_brolly
24 maart 2005, 06:47
Nu ben je stoer he wilco.
Mij bannen omdat ik de waarheid sprak,rot toch op naar je eigen forum.
Sinds jij er was ging alles mis,ontken dat maar niet.
Er waren een paar aardige kinderen,de rest allemaal spammers.
Wie gelooft zelf dat iemand 3x per week over pokemon droomt?
Niemand mag jouw,iedereen vind jouw een ......... dat moet je niet vergeten.
En welke admin gooit zn eigen site voor de lol plat?
Ik verdoe me tijd aan niks maar donder op naar nikos wil je?

Onno
24 maart 2005, 07:02
En degene die nú nog over dit doorgaat krijgt een warn. Het is dat ik in een goede stemming ben...

Ome Menno
24 maart 2005, 09:35
Ik wil mn laatste zegje doen. Denk voortaan na als je iets zegt, het kan ook zo zijn dat iemand anders het helemaal verkeerd opvat en je daarmee iemand beledigt. Je mag me een eikel vinden, vind ik allemaal best zo, maar kijk ook eens naar jezelf, want als je goed nadenkt, gedraag je je nu ook kinderachtig. Had me gewoon gebanned, zoals ik vroeg en je verder er niet druk om gemaakt, maar jij maakt er weer zo'n groot probleem van. NPF is helemaal niet k*t, maar kan ook veel beter en zonder kritiek, blijft het zo...dus voel je wat minder aangevallen als je kritiek krijgt, anders moet je gewoon niet meewerken aan een Forum. Kritiek (niet afzeiken, das wat anders) is een vorm van helpen, maar dat zag je blijkbaar niet in en ban je gewoon mensen die enig kritiek geven. Dat is gewoon hardstikke zwak! Denk maar eens goed na wie hier net zoals ik ook een eikel is...bereik je veel meer dan dat je nu doet.