PDA

View Full Version : Goodbye!

Ome Menno
22 maart 2005, 20:16
Dat was even schrikken! Je zou haast denken dat ik weg zo gaan, maar dat is helemaal niet zo.

De titel omdat ik net op een dramatische manier van een ander Forum ben vertrokken. De Admin daar noemde mij een nO0b, dus dat pikte ik niet! Nadat ik dat Forum even compleet heb afgezeken ben ik maar weggegaan. Dat wilde ik dus even melden. =3

fallen
22 maart 2005, 20:19
lmoa n0ob die admin was cker een [...] :p

Ome Menno
22 maart 2005, 20:25
Idd. Hoe slecht kun je als Admin zijn!

Blutchir
22 maart 2005, 20:27
welk forum zou ik graag willen lezen :D

Ome Menno
22 maart 2005, 20:28
welk forum zou ik graag willen lezen :D

Nikos Pokemon Forum. Maar dan moet je wel lid worden en dat is je tijd om te registreren niet waard.

Deco T. Aoreste
22 maart 2005, 20:30
NPF zit vol met n00bs. Die lui hebben de ballen verstand van Pokemon, AWF ownt ze op elke manier.

Ome Menno
22 maart 2005, 20:30
NPF zit vol met n00bs. Die lui hebben de ballen verstand van Pokemon, AWF ownt ze op elke manier.

Jij zit daar ook soms. Ga daar weg!!!

AntraXxX
22 maart 2005, 20:31

idd en die admin is zelf een [...] :)

Deco T. Aoreste
22 maart 2005, 20:31

Jij zit daar ook soms. Ga daar weg!!!

Een probleempje: Ik heb me daar net aangemeld op een NB toernooi.

AnimEvy
22 maart 2005, 21:12
Je gaat iemand toch niet en-oo-oo-bee ( :x ) noemen als die niet in je boekje past, wat voor zielig figuur ben je dan?

Erik
22 maart 2005, 21:12
Woah, dat is wel heel badass, iemand's forum afrkraken als hij je [...] noemt /forums/images/graemlins/eek.gif

Ramante
23 maart 2005, 09:10
Dat was even schrikken! Je zou haast denken dat ik weg zo gaan, maar dat is helemaal niet zo.

O_o

You scared the sh*t out of me! :x
Ik zag die titel staan, kijk ik verder... 'gemaakt door M3NN0'. Ik schrok me wild.

Echt belachelijk, waarom werd je dan eigenlijk je-weet-wel genoemd? -_-"
Stelletje mafkezen...

Tom_GM
23 maart 2005, 10:33
@ Deco:
;) Dan ga je tog gewoon niets doen? Gewoon nie meedoen! :D
X'3 Gewoon zeggen dat je meedoet en op de 'datum' dat je moet NB'en nie gaan :rolleyes:

Magnetronkip
23 maart 2005, 10:35
Pff NPF had eerst niet eens een edit knop..kun je nagaan.

Latino Heat
23 maart 2005, 11:19

O_o

You scared the sh*t out of me! :x
Ik zag die titel staan, kijk ik verder... 'gemaakt door M3NN0'. Ik schrok me wild.

jah ik d8 zo menno has left the forum

Brooddoos
23 maart 2005, 11:25
Ik dacht ook dat menno wegging. Wat ben ik teleurgesteld dat dat niet zo is.
Oke nee stom grapje.
Ik ben op dat forum nog niet geweest maar ik wil wel is een kijkje nemen hoe n00big het daar is. XD

Blizz
23 maart 2005, 11:58
Een apart Subforum voor ADHD, OMFG!!! XD XD XD

AntraXxX
23 maart 2005, 12:34

ahahah LOL X"""""""3

Deco T. Aoreste
23 maart 2005, 12:43

ahahah LOL X"""""""3

Ik denk dat die Nikos zelf ADHD heeft.

Brooddoos
23 maart 2005, 13:05
Oke dat is echt wel n00big x""3
*gaat googlen*
EDIT//: Gevonden!
Omg wat een hoofdpijn lay-out! En dat forum heeft wel duizend sub forums!
Ik bedoel wrm niet gewoon 1 topic met je favoriete pokemon in plaats van een heel sub forum. Wat heeft het voor nu om bv. te zeggen in een appart topic: ik vind charizard een super coole pokemon wie vind dit ook. :sweatdrop:

Shadow
23 maart 2005, 13:19

ahahah LOL X"""""""3

Ik denk dat die Nikos zelf ADHD heeft.

Hij heeft ADHD =/

Brooddoos
23 maart 2005, 13:45
Kvin het wel zwak als je het stom vind om het dan meteen onder te spamme en de sfeer te verpeste.

Onno
23 maart 2005, 14:06
Ik ben het met Achilles eens. Wat een commotie om alleen maar een admin die je een n0-0b noemt. :sweatdrop: Als je het gewoon niet meer gezellig vind kom je er gewoon niet meer, maar dit vind ik een rukreden om een forum te gaan onderspammen.

Sorry voor de negatieve reactie, maar het onderwerp is voor mij net actueel omdat ik er in discussie over ben met iemand die de meeste van jullie die al langer lid zijn wel kennen.

Weet je wel dat je mensen kunt beledigen met die opmerking? Dat ADHD forum zit er om een reden, en al was het niet zo, dan was er toch nog niks aan de hand?

thug_brolly
23 maart 2005, 14:07
M3NNO Wilco is een zak,marliez kan aardig zijn.
Die forum is gewoon naar de klote,ik mag geen netbattle tornooi maken maar iemand anders wel.
Ik weet niet waarom ik daar ben maar ik wil is mod worden op die forum.
Wil je is weten hoe vaak ik daar gebant ben?
Meer dan 20x,vraag maar aan Scizor
Trouwens moet je mensen is bedrijgen op npf als ze dicht bij je wonen,ze gaan helemaal dood eraan.
En als je ze wil laten schrikken stuur ik je een pim met een site dat je ze moet geven.Ze gaan nachten niet meer kunnen slapen :)

Ome Menno
23 maart 2005, 14:40
@ Onno, ik heb niks ondergespamt, ik ben gewoon vertrokken. Maar als een Admin een van zn leden n0Ob noemt, zit er toch iets goed fout. Het lijkt iedereen ook vreemd als Gijs opeens iemand n0Ob noemt. Of als ik opeens op het Forum zeg dat iemand een dikke nO0b is.

Ik heb wel laten weten hoe bagger ik het daar vond (sommige leden zijn wel aardig, daarom hield ik het daar uit), maar vooral omdat ik me toen nogal beledigt voel.

TeXas
23 maart 2005, 14:44
Ik zat daar vroeger als Akuma. Wat een zeik forum.

thug_brolly
23 maart 2005, 14:45
Ik snap het nu,dat die admin lacht.
Ik ga binnekort ook weg.

TeXas
23 maart 2005, 14:48
Waarom maken we die hele site + forum niet zwart. Weg met die handel. :mad:

Venom
23 maart 2005, 14:49
damn menno dont scare me like that again X_x

thug_brolly
23 maart 2005, 14:51
Waarom maken we die hele site + forum niet zwart. Weg met die handel. :mad:

Doe maar niet,die site maakt zich zelf zwart en over een paar dagen hebben de admins weer ruzie en gooit de ex de site plat :)

Brooddoos
23 maart 2005, 14:58
Oke het is een dom forum.
Maar nu is AWF ook een beetje zielig bezig.Omdat we het hier maar een stom forum vinden, daar de sfeer kapot maken.
Das echt belachelijk hoor.

@onno: welk lid? *nieuwsgierig is*

DraCrashion
23 maart 2005, 15:20
sorry, ik vindt dat NPF nu echt afgezeikt wordt...tja, da's jullie mening, accepteer ik hoor. Maar ik ben al lang lid (wel twee keer gebanned, maar nu globmod --') en het is (sosm ook niet hoor) best een heel gezellig forum.

anyway, ik heb ook een reactie in je afscheidstopic daar gepost. Ik vindt wilco's actie inderdaad wel erg overdreven, en als je nou ets n00bieirgs had gezegd, ok. Maar je bericht was heel normaal...z'n actie sloeg gewoon nergens op. Die gast heeft zowiezo NPF al verschillende keren lopen verkl*ten...als hij nou eens een ban kreeg...--'

TeXas
23 maart 2005, 15:24
Hij is gewoon een slechte admin en dat is alles.

Als hij manieren had , had hij dat niet moeten zeggen.

Mils
23 maart 2005, 15:26
Ik kom ok van NPF (word hier wel erg afgezeken (zo erg is het ook weer niet)) maar ik begrijp M3NNO's vertrek daar volkomen !

thug_brolly
23 maart 2005, 15:27
@Dra: Hij is té ver gegaan,en jah Dennis is ook mod en die maakt topics zodat jij ze moet sluiten.
En er is een mod die 1x per maand komt
Dra dat kan je niet ontkennen.

Magnetronkip
23 maart 2005, 15:27
(word hier wel erg afgezeken (zo erg is het ook weer niet))

Vind ik wel.

thug_brolly
23 maart 2005, 15:29
Als je het snapt zou je ook boos worden en zou je het niet erg vinden dat ze te ver gaan.

Magnetronkip
23 maart 2005, 15:30
Als je het snapt zou je ook boos worden en zou je het niet erg vinden dat ze te ver gaan.

Nou jongen,vertel me maar wat ik moet snappen dan.

thug_brolly
23 maart 2005, 15:31
Ik bedoelde het zelfde als jouw >_<

Ome Menno
23 maart 2005, 15:31
Mjah, houd maar op met afzeiken. Zo erg is het ook weer niet. Iig ben ik daar weg en daar lijkt het me wel genoeg voor vandaag.

/forums/images/graemlins/lock.gif