PDA

View Full Version : En dat is dan MIJN school Oo"

Kyna
22 maart 2005, 19:23
Gisteren hebben 2 meisjes bij ons op school het haar van een docentte in brand gestoken Oo Gisteren is het blijkbaar ook op het nieuws geweest.

Het nieuwsbericht:

Scholieren steken haar lerares in brand

Een bizarre actie van middelbare scholieren in Dordrecht. Twee meisjes van 13 en 14 jaar hebben het haar van een lerares in brand gestoken. Ze zijn opgepakt wegens mishandeling.

Aansteker
De meisjes stonden op school achter de lerares en hielden een aansteker bij haar hoofd. De vrouw kon het vuur met haar handen doven en de schade bleef beperkt tot schroeiplekken. Ze heeft aangifte gedaan tegen de meisjes.

In de cel
Wat hun motief was, kan de politie nog niet zeggen. Hoelang de meisjes vast blijven zitten is nog onduidelijk, maar de politie heeft ze in elk geval een nacht in de cel laten doorbrengen.

hier (http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/vaste_componenten_new/maandag.xml) te vinden, 4e van boven.

Dat is dus op mijn school gebeurd, gisteren ging het brandalarm af en wij vroegen ons al af wat er aan de hand was... Te gek voor woorden toch ._.

Vordreller
22 maart 2005, 19:27
Da's wat mijn leraares Fysica beschrijft als " de 2de wet van de student"=>Willen opvallen en willen tegenwerken

MysteryGuy
22 maart 2005, 19:28
Wow....crazy! Lijkt me niet leuk als zoiets op je school gebeurt.

Kyna
22 maart 2005, 19:30
Vandaag werden er op school de hele tijd grapjes over gemaakt (zou waarschijnlijk wel anders zijn geweest als ze dood was gegaan ofzo Oo) dingen als:

Jongen uit klas: "We hebben voor Bio maar 1 les de tijd om aan een hoofdstuk te beginnen, het af te maken en na te kijken."
Klas: "Idd Oo"
Jongen: "Laten we haar haar in de fik steken! ='D"

-_-

AntraXxX
22 maart 2005, 19:32
ik vind het erg triest.

Ome Menno
22 maart 2005, 19:34
In 1 woord. Triest allemaal

Oh...dat zijn er 2. ^^"

Vordreller
22 maart 2005, 19:36
Zoiets doen gewoon weg om irritatie te laten uitschijnen.
Gebruik dantoch een stressbal

Deco T. Aoreste
22 maart 2005, 20:33
Of gebruik een forum om je hart te luchten, dat doe ik tenminste altijd.

TeXas
22 maart 2005, 20:44
Dan ben je toch gek in je KOP. Wat een sletjes. Gadver die 2 moet ik echt niet. :sweatdrop:

Dragone
22 maart 2005, 21:12
En dat soort types vervuilen de wereld x_x"

AnimEvy
22 maart 2005, 21:16
:x owkeeeee...... intelligentie is ver te zoeken? :P jezus, dat kon je je toch ook nog wel bedenken dat je dáár niet zomaar mee weg komt?

King_Arthur
22 maart 2005, 21:17
Dan ben je toch gek in je KOP. Wat een sletjes. Gadver die 2 moet ik echt niet. :sweatdrop:

Idem. dan voel je je gewoon niet lekker. Doe het dan als ze je ooit wat aan heeft gedaan. Maarja het is niet erg uitgelopen gelukkig maar :)

Princess
22 maart 2005, 21:20
Maar ze hebben het haar bewust in de fik gestoken lijkt mij en waarschijnlijk zonder voorbedachte raden...
Ze hebben geluk dat ze nog zo jong zijn, nu krijgen ze een "alternatieve straf" ofsow. Das dus maar een paar uur werken... Tenminste ik denk dat ze naar Halt gaan dan.

Noof
22 maart 2005, 21:22
Ik heb een hele makkelijke oplossing voor dit soort dingen...gewoon hetzelfde als wat ze gedaan hebben toepassen als straf, dus hun haar in de fik steken.

Bart
22 maart 2005, 21:50
hahahaha best grappig als je dat zo leest :p

Pegasus
22 maart 2005, 21:51
wat vreemd :sweatdrop:

Kyna
22 maart 2005, 21:51
Maar ze hebben het haar bewust in de fik gestoken lijkt mij en waarschijnlijk zonder voorbedachte raden...
Ze hebben geluk dat ze nog zo jong zijn, nu krijgen ze een "alternatieve straf" ofsow. Das dus maar een paar uur werken... Tenminste ik denk dat ze naar Halt gaan dan.

De politie weet nog niet wat er met hun gedaan wordt, maar ze worden iig van school getrapt ='D Ik ken die 2, ik heb een hekel aan ze. Denken dat ze alles zijn en hebben altijd een grote bek, dus ben eig wel blij dat ze weg zijn.

silvershadow
23 maart 2005, 08:32
Ligt er aan wie er begonnen was misschien stak zij hen wel eerst in de fik XD

of misschien misbruikte ze die kinderen elke dag XD

Brooddoos
23 maart 2005, 11:31
Ik vind het ook wel best grapppig om te lezen.
juffrouw: hmmm wat riekt hier zo
*krabt in haar*
aaah m'n haar staat in de fik.

Mja best wel ziek van die kinderen.

Latino Heat
23 maart 2005, 11:38
het is echt gek van die leerlinge

Onno
23 maart 2005, 14:09
Ongelooflijk. Alleen het idee zelf al, iemand van achter in brand steken. :sweatdrop: En dan ook nog zo jong...

Erisuko
23 maart 2005, 14:42
Rare dingen gebeuren op de wereld ._.
Terecht dat die meiden geschorst zijn.

Venom
23 maart 2005, 14:52
als je iemand in de fik steekt doe het dan ook goed....

Doom
23 maart 2005, 14:59

De enige die denkt wat ik er over denk...

thug_brolly
23 maart 2005, 15:35
Zulke gevallen komen vaker voor,slaat nergens op wat ze doen.

Venom
23 maart 2005, 15:49
de ene giet haar over met iets vloeibaar en verf ofsow.
en de ander steekt het aan.

veel beter

Ramante
23 maart 2005, 16:18

Helemaal mee eens... v_v"

Maar op deze manier verpest je toch heel je toekomst.
Je raakt bekend bij de politie, mogelijk dat ze daar later (als je werk zoekt) naar vragen. Staat ook lkkr tijdens een sollicitatie gesprek:
"Ja, toen ik 13 was heb ik mijn lerares in de fik gestoken." ._.'

Verdero_Vardel
23 maart 2005, 16:21
Die kinderen zijn ziek in hun hoofd o_O

Venom
23 maart 2005, 16:29

ik ook...en ?

Verdero_Vardel
23 maart 2005, 16:51

ik ook...en ?

Jij steekt niemand haar in brand o_O

Vordreller
23 maart 2005, 16:56
Idd, da's wederzijds respect

Brooddoos
23 maart 2005, 19:21

ik ook...en ?

Je weet nooit wat venom allemaal doet x"3

Venom
23 maart 2005, 19:37

ik ook...en ?

Je weet nooit wat venom allemaal doet x"3

en jij weet wat ik allemaal doe ?

ik heb abbas zn haar ook in de fik gestoken..pyromaan hè

Picollo
23 maart 2005, 23:33
Hmmm, op mijn school was er een leraar techniek onwel geworden (van der voet) en die is ter observatie opgenomen in et ziekenhuis. Ik hoorde gelijk de opmerking van: ''Wie wil zijn voet hebben'' :rolleyes:

MunchlaxMaster
24 maart 2005, 07:21
trieste actie :sweatdrop:

Tom_GM
24 maart 2005, 08:13
._." Dit heb ik op nieuws gezien volgensmij..
XD Igg op teletekst!
Wel ziek maar dat ze van achter kwamen vind ik echt laf X"3
Trouwens, meer 'nieuws':
In brand steken lerares was 'stoerdoenerij'
'Stoerdoenerij'. Zo noemt de adjunct-directeur van het Stedelijk Dalton Lyceum in Dordrecht het in brand proberen te steken van een lerares door twee leerlingen van zijn school.

Duister gebied
"Het is een duister gebied tussen bewust iemands haar in brand steken en stoerdoenerij. We houden het op het laatste." De meisjes van 13 en 14 jaar hebben twee dagen in de cel gezeten.

Geschrokken
Gisteren kwamen ze voor de rechter-commissaris. De lerares (56) geeft weer les. "Ze is behoorlijk geschrokken, maar is dezelfde dag weer aan het werk gegaan. Ik denk dat de klap nog komt.

:oEN! :o

Onderzoek meisjes die lerares in brand staken
De twee meisjes (13 en 14) die maandag in Dordrecht het haar van hun lerares in brand staken, moeten een persoonlijkheidsonderzoek ondergaan.

Hechtenis
Dat heeft de rechter-commissaris besloten. Een van de meisjes moet bovendien maximaal de komende twee weken in hechtenis blijven.

Mishandeling
De meisjes worden verdacht van brandstichting of poging tot zware mishandeling. Het 13-jarige meisje mocht op onder meer de voorwaarde dat ze zou meewerken aan het persoonlijkheidsonderzoek, wel naar huis.

TheJokerr
24 maart 2005, 13:48
Er zijn geschifte mensen in deze wrede wereld. Hoe haal je het in je hoofd om iemands haar in de fik te steken. Scheld dan diegene maar uit ofzo. Stel dat die lerares dood was gefikt, dan was er nog veel meer heibel. Ze mogen blij zijn als ze niet naar een internaat ofzo moeten.

Kyna
24 maart 2005, 16:41
Idd, het meisje van 13 moet 2 weken in de gevangenis blijven, bovendien worden ze allebei van school getrapt. Waar heb je al die info vandaan?

Tom_GM
24 maart 2005, 16:53
Van die link di9e jij neerzette ;)Staan op die site links onderin :p

Kyna
24 maart 2005, 21:04
Aha, jij slimheid XD
Het stond hier btw ook in de krant Oo

Seto
25 maart 2005, 06:20
Vervelend en triest :/, dan voel je je ook gelijk minder veilig op school...

Gelukkig heb ik dit soort dingen nooit mee gemaakt.

Aerival
25 maart 2005, 11:42
Er lopen toch rare mensen rond op deze wereld...

Chou
25 maart 2005, 19:12
ik heb het gelezen op teletekst

Vordreller
26 maart 2005, 18:44
Er lopen toch rare mensen rond op deze wereld...

Raar is relatief