PDA

View Full Version : Meligheid

TeXas
20 maart 2005, 01:51
Hebben jullie dat ook niet eens? Dat je zommaar opeens van alles goed. Het kan soms lollig overkomen maar ook heel negatief. Vertel hier alles wat je met meligheid doet en wat je ooit gedaan heb.

Net met Pussy en K_A was het donders humor! XD

Sammy
20 maart 2005, 02:29
Ik was aant bootje varen met whitney.. rubber bootje.. Met peddels enzO..Whitney ging peddelen.. En toen ging ik een beetje heen en weer.. En over de boot hange.. En toen vielen we in het water.. :p En wat deden rick en me moeder.. niet helpen neuhjj gingen ze foto's maken! :o Stelletje asO's! :p

next..

Ik was met kirsten ilse en cassandra in het park aant lopen.. Het was al een beetje donker ensjoOw.. Najah wij liepen zo en aan de overkant van het beekje zagen we een tas liggen.. Dus kirsten en ik rennen weg van ilse en cassandra lachend en rennend.. :p En komen bij de tas aan.. Der zat een indentiteitsbewijs in van een oud vrouwtje en het was een gloedniewe tas.. Wij vonden het raar.. Wij terug rennend naar cass en ilse.. Schreeuwend.. Wij dachten er is een moordenaar :cool: Echt vet lachend enzOo echt tu errug.. kwamen we daaraan.. van Der is een moordenaar! Ilse en cassandra helemaal lachen.. NOuw toen ginge we weer trug om het aan ilse en cassandra te laten zien die durften niet dichtbij de tas te komen.. :p Wij het indentiteitsbewijs pakken en laten zien aan hun.. Toen kwamen der 2 mannen aan in zwarte jassen.. Wij zonder omkijkend rustig het bewijs trugleggen en rustig weglopen.. Na een tijdje gingen we rennen.. behalve ilse.. Wij ook stoppen met renne en kijken achterom.. Ilse... AAh niet te zien.. wij wachten... En ilse roepen.. Komt ze heel droog aangelopen.. Jah! ik ga niet rennen op me hakken.. :cool: Najah.. Toen was het heel donker geworden.. Wij hebben de politie gebeld om dat tassie op te halen.. Die politiemannen waren ons belachelijk aant maken dat we bang waren :p Njah ut was wel grappig :p

Esp
20 maart 2005, 09:30
Ik had gisteren meligheid met Laila. Ik ben de fiets van mn moeder gewend met de achteruittraprem. Dus wij zijn op de fiets op weg naar de Free Record Shop in Zaandam, we steken over en van links komt er zon oudere man aangefietst. Dus ik trap vrolijk achteruit om te remmen, maar omdat op deze fiets alleen handremmen zaten botste ik zo tegen die man op. Wij kwamen niet meer bij en moesten verder lopen omdat we van de fiets afvielen van het lachen ^^

Verdero_Vardel
20 maart 2005, 09:47
Meligheid r0x0rzs _O_

x3

Esp
20 maart 2005, 09:50
Het gesprekje tussen ik en Laila, Eiri, Venom en jou was ook wel melig =3

Verdero_Vardel
20 maart 2005, 09:52
Oja... Die x3
Let op Venom: I'M SO PUNK!

X'D

Esp
20 maart 2005, 09:54
Venom: I'M SO PUNK
Espy: I'm so Goth, and im damn prud of it..
Venom: Oja, was ik vergeten, ik ben ook een Goth =3

En toen hadden we een discussie over welke jurk ik nou moest bestellen en met of zonder dat kettinkje ^^

Verdero_Vardel
20 maart 2005, 10:07
Dat was geen discussie... Dat was gewoon:
Espy: Ik neem deze jurk: (Link missing)
Venom & Brandon: Coowl!
Espy: Of deze: (Link weer missing)?
Venom & Brandon: Eerste...
Espy: Met deze ketting
Venom & Brandon: Coowl!

X3

Magnetronkip
20 maart 2005, 10:19
Neef: *Leest gebakken Champignons op menukaart* Zegt: Gebraden Champignons
Ik: *Gaat de hele avond rofl'en*

MunchlaxMaster
20 maart 2005, 11:07
ik ging gister tijdens schoolfeest met wat gasten uit ons klas het bos in , heel groot bos is dat....
al die gasten uit men klas; jij gaat in je broek schijten!!
ik; we zullen zien
*zijn we net in bos , zien ze allemaal een paaltje hun rennen allemaal weg , ik bllef dus staan..*
hun zijn al heel stuk trug..
ik ga in de bosjes achter hun aan , zodat alle takkenn kraken en al die bullshit...
toen begon ik met steentjes te gooien en geluiden te maken..
beginnen ze te janken =''3
ik kom uit de bosjes ....
hun alllemaal laggu en al die bullshit , van jaaa ik wist dat jij het was , we hielden je gwoon voor de gek
ik; waarom huilden jullie dan?
*stilte* X'''D

EDIT= waarom zeg ik zo vaak en al die bullshit :sweatdrop:

Ishe
20 maart 2005, 11:10
Ik heb een keer uit meligheid een keer het gezicht van m'n ex in een plaatje van de Dark Magician Girl geplakt en wat bijgewerkt zodat het leek alsof zij dat harnas aanhad... Het punt was dat ze een hekel aan de DMG had, dus mijn doodvonnis was praktisch getekent toen ze het te horen kreeg... :x

Venom
20 maart 2005, 11:24
Oja... Die x3

X'D

im so punk !! XD

@ eiri...zag ze er sexy uit 0.o

Ishe
20 maart 2005, 11:25
Oja... Die x3

X'D

im so punk !! XD

Ik ben sexy, spot er maar mee, maar het kan echt een grote last zijn. *dramatisch muziekje* Are you still carying our baby Veney-chan?

(enneh, tussen haakjes, ze zag er niet bepaald sexy uit, zeker niet omdat ik de toon-DMG had gebruikt XD)

Venom
20 maart 2005, 11:28
Oja... Die x3

X'D

im so punk !! XD

Ik ben sexy, spot er maar mee, maar het kan echt een grote last zijn. *dramatisch muziekje* Are you still carying our baby Veney-chan?

ohjah >.<

16:02:31] Espy... ~.: : ... Is er iets?
[16:02:37] ‚Ä*Dante‚Ä*im F.: neuh..
[16:02:43] Espy... ~.: : oh
[16:03:04] Subaru Sakur: Is er echt niets Veney-chan? ó.ò
[16:03:13] ‚Ä*Dante‚Ä*im F.: i love you eiri...
[16:03:33] Subaru Sakur: *dramatic music* What? O_O Veney? How?
[16:03:45] Espy... ~.: : O_o soap series
[16:04:04] ‚Ä*Dante‚Ä*im F.: i couldnt help my self..i have been hiding
this all these years..and the worst part is..im carrying
your baby
[16:04:15] Espy... ~.: : LooL
[16:04:31] Brandon ... : Even worser is... I'm dead
[16:04:32] Subaru Sakur: My... My baby? O_o I'm going to be a father?
[16:04:37] ‚Ä*Dante‚Ä*im F.: yes
[16:04:40] Subaru Sakur: Nobody cares Brandon...
[16:04:41] ‚Ä*Dante‚Ä*im F.: oh eiri take me now
[16:04:47] Subaru Sakur: Oh Veney...
[16:04:59] Espy... ~.: : Spannend =3 -eet chipsbus leeg-
[16:05:09] Brandon ... : *Ligt*
[16:05:21] Subaru Sakur: *kisses Veney passionatly*
[16:05:30] ‚Ä*Dante‚Ä*im F.: oh eiri *enjoys
[16:05:53] ‚Ä*Dante‚Ä*im F.: *dances on brandons head*
[16:06:57] ‚Ä*Dante‚Ä*im F.: dah
[16:07:06] Subaru Sakur: *lifts Veney up in his arms* Where do you
want to go my love? We'll follow the yellow brick road, it
will leath us to the place of our dreams, where thes skies
are pure and full of twinkling stars, everyone lives in
harmony. :')
[16:07:35] ‚Ä*Dante‚Ä*im F.: ohg yes eiri take me there we will live
happely ever after as soon as i get an abortion
[16:07:51] Subaru Sakur: Yeah, 'cos kids suck anyway. :')
[16:07:56] ‚Ä*Dante‚Ä*im F.: XD

rofl ^_^

MunchlaxMaster
20 maart 2005, 11:28
lol :p

Brooddoos
20 maart 2005, 12:34
Lol brandon zegt: Even worser is... I'm dead
Het is niet worser maar gwn Wors ofzoiets x"3 maar alleszinds niet worser. Ik had die fout ook gemaakt mij bij mijn Engelse nicht.

Ik was gisteren melig en iemand stuurt een foto van mijn nicht (niet de Engelse XD). Ik vlug paint geopend en ze lekker verandert x"3.
zie hier het resultaat:
http://img97.exs.cx/img97/443/kathyzomooi4ek.jpg
x"3

Onno
20 maart 2005, 15:57
Zorg wel dat dit niet te veel op het Quote Topic gaat lijken.

Tom_GM
20 maart 2005, 16:15
@ venom, rofl! :pVaagheid gesprek
@ Panda, ROFL! X"3 Hoe ziet ze er zonder 'Paint' uit dan?
Verder doe ik altijd wel melig 0o;

Brooddoos
20 maart 2005, 17:54
Ik heb deze perongeluk over de echt opgeslagen :(

AntraXxX
20 maart 2005, 18:26

x""3

Latino Heat
20 maart 2005, 18:51

da's pas meligheid

Tom_GM
21 maart 2005, 11:54
X"D OMG! Vraagt ze straks als je haar die fotow trug wilt sturen omdat zij m is kwijtgeraakt X""3
En dan die sturen, DAS pas meligheid!! :p

Brooddoos
21 maart 2005, 14:49
Nee ik heb deze foto al gestuurd naar haar.
ik: he kathy, ik had nog een kadeautje voor u
kathy: ooh cool geef maar
*geeft link*
kathy: you f*cking bastard!!! (nee het is de engelse nicht niet x"3)

Het_Papiertje
22 maart 2005, 17:48
ik had vandaag last van meligheid, ik moest zelfs bijna nakomen :( de leeraar werd helemaal gek van me

AntraXxX
22 maart 2005, 18:06
hahah ik had bijna hetzelfde bijna iedereen in de klas was melig ahah ik en nog een paar moesten een kwartier of 20 min nablijven :( :p :D

GoodLugia
22 maart 2005, 18:27
Whahha meligheid rulez!

Naja had ik vandaag in de klas (wij zitten in groepjes van 4)

Ik zat met mijn vriendin te kletsen diej naast mij zat (de meester is niet goed wijs dat is te verwachten) en wij kregen prompt een lachbui we waren helemaal blij over de toekomst aan het praten zow van: jij gaat later in een doos wonen enzo X3 naja toen opeens werd de mees woest en zette mij met de neus naaar het bord (way me >_<) Ik ben gewoon naast een ander gaan zitten diej naast vriendin zat X3 (jah wij zitten raar zeg maar zown:
I -
I - <----hier zit ik dan
En een paar seconden daarna pleurde niene (mijn vriendin) van haar stoel af...haar veter bleef haken =S heeft een half uur geduurd om de veter los van de stoel te krijgen dat was Lol...de meester mopperen en hij zei: Dat is tog makkelijk! ging hij het zelf proberen...niet veel bracht hij ervan terecht :D

Vordreller
22 maart 2005, 19:25
Weet nie veel af van meligheid.
'K ben het waarschijnlijk wel al vaak tegengekomen, maar heb het nog nooit herkend

King_Arthur
22 maart 2005, 22:40
ik en TeXas hebben wel soms van die vage buien..

Ik had toen ook lol bij BOT ( beroepsorientatie)
Heb ik metselen... ik hoor zo iemand roepen: Pas op niet vallen he
Zegt die andere pas jij dan maar op
Zei die andere weer van waarom
en toen viel hij zelf over een steen en ik viel op de grond van het lachen... jaja de tijdperk Slappe lach was weer voor me aangebroken :D

Kyna
23 maart 2005, 06:27
De klas bak het lokaal bijna af, toen zei ik 1 iets tegen Nicole en moest ik meteen op de gang gaan zitten en na de les bij de docent komen. Toen zei hij dat ik niet genoeg aan het werk was (Pardon? De hele tijd, op een minuutje na -_-) en nu moet ik dus vandaag nablijven tot 4 uur ._.

Toen ik tegen Nicole zei dat ik na moest blijven werd ze helemaal hyper en boos enzo. Toen vielen we daarna gewoon bijna van de trap af van het lachen.

Brooddoos
23 maart 2005, 11:33
Ik ben altijd donderdag bij het laatste lesuur melig. Zit ik soms bijna luidop te zingen enzo. x"3

AntraXxX
23 maart 2005, 12:35
Whahha meligheid rulez!

Naja had ik vandaag in de klas (wij zitten in groepjes van 4)

Ik zat met mijn vriendin te kletsen diej naast mij zat (de meester is niet goed wijs dat is te verwachten) en wij kregen prompt een lachbui we waren helemaal blij over de toekomst aan het praten zow van: jij gaat later in een doos wonen enzo X3 naja toen opeens werd de mees woest en zette mij met de neus naaar het bord (way me >_<) Ik ben gewoon naast een ander gaan zitten diej naast vriendin zat X3 (jah wij zitten raar zeg maar zown:
I -
I - <----hier zit ik dan
En een paar seconden daarna pleurde niene (mijn vriendin) van haar stoel af...haar veter bleef haken =S heeft een half uur geduurd om de veter los van de stoel te krijgen dat was Lol...de meester mopperen en hij zei: Dat is tog makkelijk! ging hij het zelf proberen...niet veel bracht hij ervan terecht :D

dit is pas meligheid. :)

Tom_GM
24 maart 2005, 09:31
Daarnet meligheid X'3
Een gast (Daan) heeft hanekam, ging iedereen stukjes hout en gedoe ingooien X"D Daarna poepte een vogel op iemands broek (we zaten onder bomen) X""D ROFL!!