PDA

View Full Version : meisje uit homogezin gepest

naamloos
18 maart 2005, 19:43
bij mij op school kwam er laats een nieuw meisje. ze werd met de auto gebracht door twee vrouwen. wij dachten dat het moeder en tante waren en ze kreeg diezelfde dag nog vriendinnen. de volgende dag ging het verhaal de ronde dat iemand die zogenaamde tante en moeder had zijn zoenen in het park. en het wert bekent dat de vrouwen samen met haar in huis wonen. nu wotd ze gepest niemand gaat met haar om.
en niemand kleed zich uit in de kleedkamer met haar in de buurd omdat iemand met de roddel dat ze met haar mobiel foto's neemt voor haar moeders. van mij word verwacht dat ik met de rest meedoe maar als ik aan haar kant ga is het de hele scool tegen twee. er was al iemand ( een meisje) die het voor haar opnam maar na een dag haakte ze al af omdat men zei dat ze een stel waren.

Mijn vraag is wat vinden jullie hiervan?

Blutchir
18 maart 2005, 19:46
zielig voor haar, maar jah zo doet bijna de hele wereld en dan moet je kiezen jij kan er niks aandoen, gewoon die pesters negeren.

yami_bakura
18 maart 2005, 19:51
Ik zou zeggen dat je moet opkomen voor haar mensen verdienen het niet om ieder apart te worden behandeld de mens is al laag gezakt laat zien dat jij nog een hart hebt en kom op voor haar ;)

Brooddoos
18 maart 2005, 19:57
ga met de leraren spreken ofzo. Dit kan niet vind ik en dan is het trouwens een lesbi gezin ;)

Blutchir
18 maart 2005, 19:59
dan wordt zij toch ook gepest door de hele klas :sweatdrop:

naamloos
18 maart 2005, 20:00
luister bij mij op school zitten ongeveer 300 kinderen
2 vs 298 is niet erg fijn hoewel ik moet toegeven dat dat 1 vs 299 ook niet eerlijk is ik probeer wel wat met mensen praten enzo maar als zelfs leraren haar behandelen alsof ze uitschot is kan ik niet veel verschil maken

Ansaphone
18 maart 2005, 21:05
Dat is t walgelijk.Die verachtelijke basischooltijd ook.Vol met levenloze wiggers.Bah.Waarom ga JIJ niet met haar om?Wat een achterlijke vooroordelen heeft jouw school.Homosexualitiet is toch niet ervelijk, en bovendien.Waarom denken ze dat ze foto's meeneemt voor haar moeders?die zijn toch niet pedofiel?het is gewoon t triest.als ik jou was zou ik met haar omgaan.Who cares dat je dan de rest tegn je keert?je ziet toch hoe triest en achterlijk ze zijn? :sweatdrop:

GunslingerGirl
18 maart 2005, 21:12
Bang om tegen de massa in te gaan.. Iets wat ik nooit gekend heb. Ik ben altijd anders geweest, en ik word er ook mee gepest, maar diep van binnen weet ik dat ik sterk ben, als ik me blijf verzetten tegen de grote meerderheid.

on topic: ik sluit me bij Kari aan.

Brooddoos
18 maart 2005, 21:16
ik weet het niet ik heb ook al vaak voor die dingen gestaan. Maar ik was redelijk populair en as ik dan bij zo iemand omging werd die ook minder gepest. Maar dat hangt eigelijk een beetje af van "status" in de school. Ik bedoel het niet om op te scheppen ofzo hoor.

Anne
18 maart 2005, 22:00
Ik vind dit echt bijzonder ziek en zielig. Als die twee vrouwen van elkaar houden en samen een dochter hebben die ze vast heel goed kunnen opvoeden, is daar toch niets mis mee? En zelfs dat terzijde: Dat meisje heeft haar ouders niet gekozen. Dit is gewoon walgelijk gedrag van je hele school. Doe er alsjeblieft niet aan mee, hoe moeilijk het ook is.

Ishe
18 maart 2005, 22:07
Vreemd dat dat meisje dan ook meteen tot lesbienne gelabled wordt. Ik hoop dat ze snel een goede vriend of vriendin krijgt (niet in de zin van verliefdheid) want in je eentje is het vaak moeilijker om tegen de rest in te gaan dan wanneer je een trouwe 'buddy' hebt. Hoewel ik van mening ben dat je toch het beste een scherpe tong kunt hebben als je jezelf wil verdedigen. Maar twee wapens in de strijd zijn beter dan maar n.

Tom_GM
18 maart 2005, 22:14
Ik ben het met Kari eens.
Kom op voor die meid! Steun haar!
En laat de rest mar lullen :sweatdrop:Stelletje losers..

Deco T. Aoreste
18 maart 2005, 22:14
*Voelt intense haat*
WAAAAH!
Even serieus nu.
Wat een stelletje mongolen bij elkaar. Dan hoeven het niet eens per se wiggers te zijn, maar lesbisch zijn is totaal geen schande. Bovendien is ZIJ niet eens lesbie, maar haar moeders. Who cares? En ik begrijp heel goed dat je niet tegen de massa in durft, maar als je dat niet wil, zou ik er wel wat aan doen (Anonieme tips geven aan leraren).

Ik verafschuw 'de massa'. En die haat is sinds ik op AWF zit alleen nog maar intenser geworden.

Kyna
18 maart 2005, 22:23
Ik zou toch met dat meisje omgaan, ze heeft iemand nodig. Bovendien staat 2 sterker dan 1. Ik zou me ook niet zo'n zorgen maken om wat de rest denkt, maargoed daar heb ik me dan ook nooit zorgen om gemaakt.

Stef_Tha_Man
18 maart 2005, 23:15
hoe oud is dat meisje?

want dis is echt basisschool gedrag, dat je iemand om zoiets gaat pesten

Ansaphone
18 maart 2005, 23:21
Misschien he..is naamloos wel zelf dat meisje.Dat verklaart ook waarom zij het niet had over dat zij haar wel ging helpen.Dit soort gedrag'Mijn vriendin heeft ene probleem en wat moet ze nu doen'is typerend voor kinderen....

yami_bakura
19 maart 2005, 08:11
het kan zijn maar dan nog ik zou zelf zoiets niet toleren iedere mens moet gelijk als de rest worden behandeld.Of ze nu uit een homo of lesbian gezin komen of of ze nu te dik zijn of te smal of of ze nu flaporen hebben of een bril dragen iedereen moet gelijk worden behandeld

Venom
19 maart 2005, 12:02
ik zou juist met haar omgaan...
ze wordt verstoten dus dat past wel bij me...

Anne
19 maart 2005, 12:03
Jep vind ik ook. Je mag iemand alleen beoordelen op grond van zn acties, op wat ie heeft gedaan. Niet op dingen waar hij zelf helemaal niks aan kan doen. En ook niet op dingen die er helemaal niet toe doen.

AntraXxX
19 maart 2005, 12:46
ik zou juist met haar omgaan...
ze wordt verstoten dus dat past wel bij me...

megaman
19 maart 2005, 12:52
ik heb zo`n medelijden met haar
dat er over haar geroddeld word enz. gewoon zielig :(

Sarahino
19 maart 2005, 13:06
Tiest, erg triest.

Anne
19 maart 2005, 14:28
Het is toch eigenlijk verschrikkelijk, dat basisschoolkinderen, dus zo jong nog, al zo gemeen kunnen zijn? Idd heel triest.

Bunnii
19 maart 2005, 15:24
jezus.. mensen kunnen tegenwoordig ook niet meer normaal doen tegen elkaar :sweatdrop: maar je moet je eigen standpunt hebben denk ik.. als jij allemaal mensen tegen je krijgt alleen omdat jij niet met hun mee doet of zo dan zijn het ook niet je vrienden denk ik :/

yami_bakura
19 maart 2005, 16:13
Het is ziek echt ziek dat basisschpool kinderen al zo gemeen kunnen doen

het kan zijn maar dan nog ik zou zelf zoiets niet toleren iedere mens moet gelijk als de rest worden behandeld.Of ze nu uit een homo of lesbian gezin komen of of ze nu te dik zijn of te smal of of ze nu flaporen hebben of een bril dragen iedereen moet gelijk worden behandeld

Apollo
19 maart 2005, 19:13
Ik vind dat het goed is om tegen de massa in te gaan, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat zou doen... Je maakt jezelf er aan de andere kant ook behoorlijk ongelukkig mee...

Maarja, dat is echt moeilijk. Toch is het goed als je de eerste stap durft te zetten.

En nog ff een reactie, dat naamloos dat meisje is vind ik vreselijk ver gezocht.

Ansaphone
19 maart 2005, 21:46
het kan wel...

Brooddoos
19 maart 2005, 21:52
Als het 1 klas was die pest zou ik het doen een hele school dan zou ik beginnen te twijfelen.

Ome Menno
19 maart 2005, 22:02
Ik vind die hele school een stelletje kneuzen bij elkaar. Het slaat gewoon nergens op! Hopen dat het goed komt met haar.

yami_bakura
19 maart 2005, 22:07
Ja echt wel zelfs mijn basis school worden regelmatig kinderen gepest of ruzie gemaakt maar zoiets dus nie

MunchlaxMaster
20 maart 2005, 11:27
tjah , ik vind dit een walgelijk verhaal , help haar , zij kan er niks aan doen , ik zou tegen de massa ingaan ;)

ik ben ook tegen de massa ingegaan op school , er zit een bruggermeisj op school , die word dus heel erg gepest door 30 jongens omdat zij op de basisschool verkering met een van die jongens had .. nu sloeg eentje haar , en ik heb dat jochie een flinke stoot op zijn neus gegeven , 30 bruggers tegen me...
het is anders dan 298 basischolieren , maar tog....

Bunnii
20 maart 2005, 15:22
Ik haat de massa :sweatdrop: En het is misschien niet altijd goed om er tegen in te gaan.. maar .. dat hangt er ook van af hoe je bent zeg maar.. ben je meer een type die stil is.. dan is het slimmer het niet te doen.. ben je iemand die snel zn mond open doet.. tja.. Dat is echt ieder voor zich denk ik :) Correct me if Im wrong :)

naamloos
21 maart 2005, 12:42
jullie gaan mischien schrikken maar ik zit op een school voor alleen derde en vierde klassen van het VWO

Blutchir
21 maart 2005, 13:34
/forums/images/graemlins/eek.gif

MunchlaxMaster
22 maart 2005, 06:28
okej , das wel ff schrikken , dat VWO leerlingen zo zielig zijn , meestal zijn VWO leerlingen heel anders , vage shit , laat haar anders een keertje met de directeur praten , moeten ze bij ons ook ....

Ome Menno
22 maart 2005, 12:39
Dat VWO'ers?! Schande! Bij ons respecteren de VWO'ers gewoon iedereen. Hopelijk zien ze snel in dat dat niet kan!

naamloos
22 maart 2005, 13:45
ik heb met het meisje gesproken ze was erg blij dat iemand met haar sprak ze vertelde me dat ze even moet doorbijten volgende week verhuist ze en gaat ze naar een andere school waar ze hopelijk met rust gelaten word. ik bel haar nog wel een keertje op

Verdero_Vardel
22 maart 2005, 15:51
Dat vind ik nou zielig voor dat meisje, en zielig van die school... ._.

Vordreller
22 maart 2005, 19:29
Je zou denken dat de wereld dit al lang aanvaard zou hebben, maar nee hoor.
Bende onvolwassen ARROGANTE PUBERS(tegen die mensen op die school)

Brooddoos
23 maart 2005, 11:35
ik heb met het meisje gesproken ze was erg blij dat iemand met haar sprak ze vertelde me dat ze even moet doorbijten volgende week verhuist ze en gaat ze naar een andere school waar ze hopelijk met rust gelaten word. ik bel haar nog wel een keertje op

Dat vind ik altijd erg weggepest worden. Echt ziek van die kinderen!

Wat is een VWO'er, hoe oude enzo?

Anne
23 maart 2005, 12:19
Dat vind ik altijd erg weggepest worden. Echt ziek van die kinderen!

Wat is een VWO'er, hoe oude enzo?

Nou op de middelbare school heb je vier 'niveaus': vmbo praktische leerweg, vmbo theoretische leerweg, havo en vwo. en vwo is dan weer onderverdeeld in atheneum en gymnasium. Vwo is dus voor de kinderen die het makkelijkst kunnen leren, de 'slimste' zeg maar.
En in de derde/vierde klas zitten kinderen van ong. veertien tot zestien.

Brooddoos
23 maart 2005, 12:38
Oh zo zit het. Net als bij ons de latijn griekse richting. Idd dat zielig van die mensen!

Anne
23 maart 2005, 16:26
Oh zo zit het. Net als bij ons de latijn griekse richting. Idd dat zielig van die mensen!

Ja bij gymnasium krijg je grieks en latijn.
Maar of je nou vmbo, havo of vwo doet dat maakt natuurlijk niet uit, het blijft verschrikkelijk laag om iemand zo te pesten.

naamloos
24 maart 2005, 09:25
ze zegt dat ze niet echt is weggepest haar moeders moesten verhuizen vanwege hun baan ze gaat nu in parijs wonen. en ik heb het advies van jullie opgevolgt en ik ga met haar om ik heb haar moeders ontmoet en ze zijn heel aardig.

Brooddoos
24 maart 2005, 09:34
Dat is echt heel dapper van jou meneer de mevrouw naamloos.
Goed dat je het voor haar opneemt.

Chou
24 maart 2005, 18:03
ik vind het heeeeel erg voor dat meisje
ik ben nog jonger ik zit in groep 8 en ik zal noooooit iemand daarover pesten stomme kinderen

gellukkig is niemand het met die kinderen eens hier

Spg_Hiro
27 maart 2005, 18:16
Ik heb niks tegen mensen die homo of lesbi zijn. Het zijn gewoon mensen die hun mening willen uiten en zij verdienen ook dezelfde vrijheden als andere mensen. Waarom doen veel mensen daar nou zo moeilijk over?

Toshita
27 maart 2005, 18:22
Spg_Hiro heeft helemaal gelijk, er zijn veel mensen die daar zoveel problemen voor maken als die mensen zo zijn dan zijn ze zo en daar hun daarvoor te pesten of de kinderen dat is echt heel laf...Ik vind zo een mensen zielig en dom! (diegene die uitlachen en pesten)

Spg_Hiro
27 maart 2005, 18:24
Meestal ben je abnormaal als je anders dan de 'normale mensen' bent. Ik vind mensen die homo of lesbi zijn en daar vooruit komen juist helden. (Misschien iets overdreven.) Zij durven tenminste onder de 'normale' maatschappij uit te komen.

Toshita
27 maart 2005, 18:26
Vele homo's en lesbi's zijn beschaamt en durven niets te zeggen enz...denk ik...ik vind dat ze moeten behandelt worden als normale mensen al zijn ze verlieft op op een persoon met het zelfde geslacht...

Spg_Hiro
27 maart 2005, 18:28
Volgens mijn ideeen is iedereen een beetje homo of lesbi van binnen. Iedereen heeft toch wel eens naar de ander gekeken van hetzelfde geslacht met betrekking tot het uiterlijk. Dan bedoel ik hiermee dat iedereen voor een heeeeeeeeel klein gedeelte homo of lesbi is.

Toshita
27 maart 2005, 18:30
jah bv: soms kijk ik ook eens naar een gast en zeg ik in mezelf "das wel ne schone, was ik die maar." en bij de vrouwen is dat ook zoiets...

Spg_Hiro
27 maart 2005, 18:32
Ik heb dat ook zo vaak. ;)

Toshita
27 maart 2005, 18:34
Ik heb dat ook zo vaak. ;)

idem...iedereen denk ik wel...

Dra_Games
27 maart 2005, 18:40
ik ook

Master007
27 maart 2005, 19:15
Het is toch eigenlijk verschrikkelijk, dat basisschoolkinderen, dus zo jong nog, al zo gemeen kunnen zijn? Idd heel triest.

Dat is nog niks :)
Moet je bij ons in de klas komen zien...
We hebben daar een dierentuin,, JA een echte dierentuin...

1 Jongetje is een Kameel
1 Jongetje is een Aap
1 Jongetje is een Vogel
1 Jongetje is een Olifant
1 Meisje is een Varken
1 Meisje is een Klok(ja een klok... omdat ze zo traag is :rolleyes:)
1 Meisje is een Tuinkabouter\
Omdat ze zo klein zijn :rolleyes:
1 Jongen is een Tuinkabouter/
1 Jongen is een Eland
1 Meisje is een Vis
1 Jongen is een Alien
1 Jongen is een Slang
1 Meisje is een H.o.e.r
1 Meisje is een Manwijf

Omdat ze daar op lijken...-______________________-'
Dom toch??

Chou
27 maart 2005, 19:50
/forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif wow een dierentuin.

nee ff serieus dat is toch niet normaal man

Master007
27 maart 2005, 19:58
/forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif wow een dierentuin.

nee ff serieus dat is toch niet normaal man

erg he? :rolleyes:

Toshita
27 maart 2005, 20:05
Voor mij is iedereen gelijk, mij kan het niet schelen of er iemand anders is dan mij of homo of lesbie is...als iedereen net hetzelfde is dan jezelf dan zijn wel allemaal klonen en dat moet saai zijn...ik werd vroeger ook gepest en uitgelachen door een jongen uit mijn bus, ik heb wraak genomen en het was meteen gedaan...

Venom
27 maart 2005, 20:05
ik heb erger gehoord.

RobinotX
27 maart 2005, 21:10
het zijn gewoon normale mensen punt

Ongeregistreerd
27 maart 2005, 21:14

Dat is nog niks :)
Moet je bij ons in de klas komen zien...
We hebben daar een dierentuin,, JA een echte dierentuin...

1 Jongetje is een Kameel
1 Jongetje is een Aap
1 Jongetje is een Vogel
1 Jongetje is een Olifant
1 Meisje is een Varken
1 Meisje is een Klok(ja een klok... omdat ze zo traag is :rolleyes:)
1 Meisje is een Tuinkabouter\
Omdat ze zo klein zijn :rolleyes:
1 Jongen is een Tuinkabouter/
1 Jongen is een Eland
1 Meisje is een Vis
1 Jongen is een Alien
1 Jongen is een Slang
1 Meisje is een H.o.e.r
1 Meisje is een Manwijf

Omdat ze daar op lijken...-______________________-'
Dom toch??

Dat vind ik nu echt debiel, als iedereen daar een bijnaam heeft weten ze toch zelf hoe vervelend dat is, waarom geven ze dan de anderen ook bijnamen. :sweatdrop:

Toshita
27 maart 2005, 21:25
een dibielige klas dus...

Spg_Hiro
28 maart 2005, 12:13
Het uiterlijk zegt nooit alles.

naamloos
11 april 2005, 10:45
ze is nu in parijs en ze schrijft dat ze het geweldig heeft en dat ze er nu wel alles aan doet om de relatie van haar moeders geheim te houden voor haar vriendinnen

BattleDude
11 april 2005, 10:49
Is ze dan vershuisd of is 't gewoon een vakantie?

Want als ze weer op school is moet je gewoon voor der opkomen, zeker als 't een leuk meisje is =P

Maar sowieso is dit iets wat idioot is, al zou 't niet een leuk meisje zijn zou je voor der op moeten komen, en gewoon gaan praten met de mensen die haar echt lopen te irriteren enzo.

girlhitscar
11 april 2005, 18:08
bij mij op school kwam er laats een nieuw meisje. ze werd met de auto gebracht door twee vrouwen. wij dachten dat het moeder en tante waren en ze kreeg diezelfde dag nog vriendinnen. de volgende dag ging het verhaal de ronde dat iemand die zogenaamde tante en moeder had zijn zoenen in het park. en het wert bekent dat de vrouwen samen met haar in huis wonen. nu wotd ze gepest niemand gaat met haar om.
en niemand kleed zich uit in de kleedkamer met haar in de buurd omdat iemand met de roddel dat ze met haar mobiel foto's neemt voor haar moeders. van mij word verwacht dat ik met de rest meedoe maar als ik aan haar kant ga is het de hele scool tegen twee. er was al iemand ( een meisje) die het voor haar opnam maar na een dag haakte ze al af omdat men zei dat ze een stel waren.

Mijn vraag is wat vinden jullie hiervan?

Je moet niet bang zijn voor de andere kinderen op school. Zo wat als mensen je buiten gaan sluiten omdat je met haar omgaat, vind je het waard om moeite te doen voor mensen die laks zijn iemand te pesten. Zolang jij het meisje gewoon mag, moet gewoon je met haar omgaan en schijt als mensen denken dat jullie een stel zijn, jullie weten dat het niet zo is en daar gaat het om. Zelfs kinderen met homo ouders zijn normale mensen.
Ik heb zelf ook een vriend, hij is zelf homo en wordt ook heel vaak gepest en toch ging ik gewoon met hem en school genotens bleven gewoon normaal tegen mij doen het sowieso omdat ik ook met hun omging, begonnen ze die jongen op een gegeven moment ook te accepteren. Want zelf is het een gezellig jongen.

naamloos
29 april 2005, 16:16
ik heb nieuws in parijs werd het ontdekt en daar werd werd ze ook gepest toen flipte ze en heeft ze eerste de beste geslagen die er iets van zei vier! tanden uit /forums/images/graemlins/eek.gif

Brooddoos
30 april 2005, 22:29
ik heb nieuws in parijs werd het ontdekt en daar werd werd ze ook gepest toen flipte ze en heeft ze eerste de beste geslagen die er iets van zei vier! tanden uit /forums/images/graemlins/eek.gif

Yay! zet em op meisje!

Inferno
30 april 2005, 22:31
wat is er nou mis met lesbies ?

Toshita
30 april 2005, 22:59
wat is er nou mis met lesbies ?

helemaal niets, mijn tante is ook lesbies...

Kocur
01 mei 2005, 16:17
ze moet worden gesteund
mensen die pesten zijn zo zielig, zo heel erg zielig, hebbe denk ik niks beters te doen :mad:

Vordreller
01 mei 2005, 19:08
De wereld mag eens serieus aan het sociaal gedrag gaan werken als je het mij zo vraagt

Kocur
02 mei 2005, 10:49
schorsen als ze pesten :rolleyes:

Ansaphone
02 mei 2005, 18:04
Mijn vriend is Bi en hij had er gisteren erg moeilijk mee.Verdomme.VERDOMME!Waarom is de wereld zo walgelijk antihomo en bi.ECHT! :mad:.Hij is er half suicidaal door omdat hij het niet durft te vertellen en ik voel me er echt kut door dat hij dit meemaakt.RUNDEREN zijn het, kortzichtige RUNDEREN> :sweatdrop: :mad:

Het_Papiertje
02 mei 2005, 20:09
Mijn vriend is Bi en hij had er gisteren erg moeilijk mee.Verdomme.VERDOMME!Waarom is de wereld zo walgelijk antihomo en bi.ECHT! :mad:.Hij is er half suicidaal door omdat hij het niet durft te vertellen en ik voel me er echt kut door dat hij dit meemaakt.RUNDEREN zijn het, kortzichtige RUNDEREN> :sweatdrop: :mad:

inderdaad, je mag toch uitkomen voor je mening in dit lang, nou dan moet ej dat wel kunnen :sweatdrop: maar aangezien sommige mensen van die kinderachtige kleuters zijn lukt dat gewoon niet :sweatdrop:

Venom
02 mei 2005, 20:11

go kari !
je hebt helemaal gelijk

Spg_Hiro
04 mei 2005, 06:36

Weetje, ik ben het volkomen met je eens. Tegenwoordig is het grootste deel van de mensheid oppervlakkig als de pest. Wat is er verkeerd aan homoseksueel zijn? Het is gewoon een soort van rascisme.

Deco T. Aoreste
04 mei 2005, 10:10
Een soort van? Het *s racisme.
En nog erger dan de gebruikelijke racisme ook, omdat er nu in het geheel geen reden is voor het onderscheid.

Kyna
04 mei 2005, 10:15
Ik vind het gewoon zware onzin. Wat hebben sommige mensen toch tegen mensen die een beteje anders zijn dan de rest?

Spg_Hiro
04 mei 2005, 10:19
Een soort van? Het *s racisme.
En nog erger dan de gebruikelijke racisme ook, omdat er nu in het geheel geen reden is voor het onderscheid.

Er is nooit een reden om onderscheid te maken...

Kyna
04 mei 2005, 10:20
Tuurlijk is er geen rede om onderscheid te maken, maar mensen doen het wel. Gewoon om zichzelf beter te voelen dan een ander. Heb ik 1 woord voor: triest.

Spg_Hiro
04 mei 2005, 10:22
Tuurlijk is er geen rede om onderscheid te maken, maar mensen doen het wel. Gewoon om zichzelf beter te voelen dan een ander. Heb ik 1 woord voor: triest.

Ik 3: helemaal mee eens. Homoseksueel zijn is toch niet erg. Daar hebben anderen totaal niet over te oordelen!

Venom
04 mei 2005, 10:29
weetje dat zeg je nu wel...
maar hou je vast aan je gedachten als je met een groep bent ?

Spg_Hiro
04 mei 2005, 10:30

Als iemand gepest wordt als hij homo is neem ik het voor hem op.

Black_lotus
04 mei 2005, 10:39
inner inner triest,hoe laag kun je zinken.
maatjah je moet doen wat jij wil je vrienden moeten dat respecteren anders zijn ze geen echte vrienden.
dus als jij samen met dat meisje om wil gaan moet je dat gewoon vooral doen laat de rest van de wereld desnood dood gaan van hun eigen arrogantie,maar wel geld geven met rampen en net doen als of ze iets willen beteken en dan een meisje pesten die 2 moeders heeft bah ik haat dat sooert mensen,die zijn gewoon scheinhelig. :mad:
doe gewoon aardig tegen dat eisje en trek je niks aan van al die andere gasten punt uit.

Het_Papiertje
04 mei 2005, 10:44
inner inner triest,hoe laag kun je zinken.
maatjah je moet doen wat jij wil je vrienden moeten dat respecteren anders zijn ze geen echte vrienden.
dus als jij samen met dat meisje om wil gaan moet je dat gewoon vooral doen laat de rest van de wereld desnood dood gaan van hun eigen arrogantie,maar wel geld geven met rampen en net doen als of ze iets willen beteken en dan een meisje pesten die 2 moeders heeft bah ik haat dat sooert mensen,die zijn gewoon scheinhelig. :mad:
doe gewoon aardig tegen dat eisje en trek je niks aan van al die andere gasten punt uit.

mee eens, toen ik nog op[ de basisschool zat werd ik gepest omdat ik altijd met jongens omging, die meiden hadden het altijd over hun soaps enzo en als ik ergends een hekel aan heb is het dat wel. maar omdat ik altijd met jongens omging zeiden de meiden altijd, oh jij hebt met niels(niels is een van mijn beste vrienden) ik werd er soms gek van, de ander zei dan weer dat ik met een andere goede vriend van me had :mad: ik werd er gewoon gek van :mad:

Black_lotus
04 mei 2005, 12:39
Ach jah somigen moeten anderen afkraken om er zelf beter van te worden.
En dat is tries.

Ansaphone
04 mei 2005, 17:46
Jup.Alhoewel ik soms even zin heb om mensen af te zieken alsk me rot voel.

Maar nooit om wat ze zijn! :sweatdrop:
das gewoon walgelijk.

Ansaphone
04 mei 2005, 22:00
Hij kwam net weer huilend online..godverrr...

Inferno
05 mei 2005, 01:34
zulke dingen gebeuren je kan moeilijk ze allemaal afknallen nou je kan het wel maar dat loop weer slegt voor jou af

Kyna
05 mei 2005, 09:44

Als iemand gepest wordt als hij homo is neem ik het voor hem op.

Ik zal gewoon eerlijk zeggen dat ik er dan maar een beetje stil bij sta. Ik ben het dan namelijk helemaal niet met "de groep" die die/dat jongen/meisje pest eens, maar aangezien ik al genoeg mensen tegen me heb en ik niet sterk genoeg ben om iedereen tegen me te hebben (ik bedoel niet in de zin van vechten, maar geestelijk.) kan ik er moeilijk tegenin gaan.

Ik ben meer een persoon om achteraf tegen die jongen of dat meisje te zeggen dat ik achter hem/haar sta en iedereen z'n bek dicht moet houden.

SSJRobby
09 mei 2005, 02:29
Dat meisje zal voor haarzelf op moeten komen. Ik ben 6 jaar lang gepest en gekleineerd omdat ik homo ben, en 6 jaar lang is het 'ze' gelukt. Maar toen ik een maal 'out' was was het voorbij. Ik ben sterker geworden omdat ik me realiseerde wie ik was. Dat meisje moet leren te realiseren dat het nu eenmaal de werkelijkheid is dat ze twee moeders heeft. Wat de rest van je denkt heeft totaal geen waarde. Waar het om gaat is dat ze zelf gelukkig is. Ik ben er sterk uitgekomen, ik hoop dat zij dat ook doet. Want als ze er net zoals ik haar voordeel mee doet, zal niets haar in de toekomst nog klein kunnen krijgen.