PDA

View Full Version : Stage

Kyna
14 maart 2005, 06:37
Ik heb dalijk stage ='D Ik heb er echt zin in enzo en de mensen daar lijken me ook wel aardig. Ik loop dan dus 4 dagen stage bij een bedrijfje dat "Glas Exclusiv" heet Het is dus echt klein aangezien er maar 3 mensen werken X'''3 Maargoed het lijkt me wel gezellig. Bovendien zit ik dan midden in de stad dus kan ik meteen ff kijken naar een nieuwe schoudertas (aangezien de hond van Nicole (=beste vriendin) mn Puccatas al een paar maanden geleden kapot heeft gebeten ^__^').

Ze maken er vanalles dat met glas temaken heeft, ze blazen glas, maken glas in lood, tekeningetjes op glas etc. Ik ben alleen nogal bang dat ik vanalles uit mn handen laat vallen (ik ben niet erg handig enzo ^__^').

May
14 maart 2005, 11:41
Klinkt heel leuk. ^^
Veel plezier (en succes, hehe. xD).

Wat hebben jullie vroeg stage (as in jaarlaag enzo), trouwens... of is dat normaal?

Latino Heat
14 maart 2005, 12:31
suc6...

wij hebben stage in mei maar ik ga gewoon bij een i-net bedrijf stage lopen ^^ dus dat zit wel goed

Neiteio
14 maart 2005, 15:31
Succed nog en HF.

Ik moet ook over een paar weken een volle week op stage voor de eerste keer. Ik ga ergens in een winkel denk ik ben ik nog niet helemaal over uit. ^.^''

Stef_Tha_Man
14 maart 2005, 16:14
ik heb vorig jaar stage gelofen bij een auto garage
saaaaaaaaai

maarja, er waren lijpe mensen daar, dus dat maakte het weer goed :p

Viral
14 maart 2005, 18:20
bleh ik moet stage lopen in een restaurant..
weet alleen nog niet waar ik dat zou doen,aangezien ik nog niet de hele stad kenTT

Kyna
14 maart 2005, 20:25
De stage was erg leuk, aardige mensen en alles. Ze waren daar ook absoluut niet moeilijk ofzo, je mocht gewoon pauze houden als je daar zin in had XD Het was ook wel leuk enzo, ik moest glas zandstralen en glas snijden enzo X3

Alleen doen mn benen nu wel hele erge zeer aangezien ik daar de hele dag moest staan V_V"

Ik heb ook een hele coowle schoudertas van Monk (das zo'n hondje X''3) gekocht in mn lunchpauze. Deze:

http://www.gwindi.net/images/vb118836b.jpg

AntraXxX
14 maart 2005, 20:29
oej dies kjoett Jokoto het is een mooi tasje.

Kyna
14 maart 2005, 20:32
Ik vind hem nog veel leuker dan mn Puccatas ='D

Kataji
14 maart 2005, 20:56
Wij moeten ook gaan werken. Maar wij moeten dan bij een Engels bedrijf, of een bedrijf waar Engels de voertaal is, omdat we TweeTalig Onderwijs volgen. Dat wordt lastig.

Erika

Dragone
14 maart 2005, 21:05
Wij moeten ook gaan werken. Maar wij moeten dan bij een Engels bedrijf, of een bedrijf waar Engels de voertaal is, omdat we TweeTalig Onderwijs volgen. Dat wordt lastig.

Erika

Dat vindt je idd niet zo snel. =S

@Jokipoki-vriendinnetje-van-mij: Zo vroeg stage lopen oO"

Kyna
14 maart 2005, 21:07
Dat klinkt liefv ='''3
Ja idd, dunno why eig ^^' We hebben werkdagen van half 9 tot half 7 .__. Das eigelijk toch niet normaal Oo"

Dragone
14 maart 2005, 21:20
Dat klinkt liefv ='''3
Ja idd, dunno why eig ^^' We hebben werkdagen van half 9 tot half 7 .__. Das eigelijk toch niet normaal Oo"

Das volgens mij illegaal X'3 We bedenken steeds langere dingen he =3

Kyna
14 maart 2005, 21:22
Achja... Ik overleef het wel denk ik xD
Ja eigelijk wel X'''3

Tom_GM
15 maart 2005, 20:39
Ik weet nie in de hoeveelste jullie zitten or maar stage lopen in de 2e is igg verplicht.. 0___o;
Ik ga in April bij mn computer bedrijf stage lopen
En als 'beloning'...*tromgeroffel*
0o; Mag ik waarschijnlijk iets voor mn PC uitkiezen!! /forums/images/graemlins/eek.gif
*Zoekt geheugen van 10 Terrabyte uit! X''''3*

Bart
15 maart 2005, 21:52
ik moet binnenkort een half jaar stage lopen.. nouja binnenkort :p over half jaar ofzo pas

Blizz
16 maart 2005, 06:27
Ik moet nog bijlange geen Stage lopen, ik zit pas in et zesde leerjaar...

Kyna
16 maart 2005, 06:29
Het moet natuurlijk wel in je computer passen hè. X'''3
Ik heb in de 2e ook al stage gelopen (bij een dierenarts), maar nu is het toch anders. Ik ben trouwens blij dat ik al over de helft ben want ik ben gesloopt ._."

Het was wel leuk, gister mocht ik dat ding dat ik had uitgesneden verder zandstralen en daarna met glasverf op glas verven. =''3

Kataji
24 maart 2005, 18:13
Zo... eindelijk een mailtje terug van de Katholieke Radio Omroep (KRO). Ze zeiden hierin:

'We hebben uw verzoek doorgestuurd naar Personeelszaken.'

En daar moesten ze VIER HELE dagen over doen.

Erika

Chou
24 maart 2005, 18:26
'k zit nog maar in groep 8 x""""""3