PDA

View Full Version : gedoe over bans

Apollo
13 maart 2005, 13:10
Beste mensen,

Ik wil dit even zeggen:

Overal waar ik op het forum zit, maar dan ook overal, kom ik informatie tegen over dat Dynamite en MW terug moeten komen. Dat is niet leuk en helpt geen ene malle moer. Ik vind dat als dat zo moet werken, er weinig sfeervols aan AWF is. hou daarom alsjeblieft op met dat protesteren, ik word er knettergek van.

Ze hebben het (vind ik) er nou eenmaal naar gemaakt en daar valt nou eenmaal niet veel meer aan te doen. Dit is een forum voor jong en oud dus geen seksforum, heel simpel.

Dus mensen, de beste manier om het hier weer gezellig te maken is door dat gedoe te vergeten en ons ook weer een beetje normaal te gedragen...

Het is niet de bedoeling dat ik nou de baas wil spelen, maar ik wil dit gewoon ff kwijt...

Gegroet,

Nils

Blutchir
13 maart 2005, 13:14
ik ben het wel eens met deze stelling, ze gingen maar door maar als je ze nou gewoon een berichtmaximum van 10 berichten dan moeten ze kiezen tussen nuttige berichten plaatsen en spammen.

Ome Menno
13 maart 2005, 13:18
Duidelijk mee eens. Met het P*rno topic gesloten en de ban van MW, zal dat "Seks gedoe" denk ik wel flink verminderen.

MW en Dynamite zijn gebanned, maar sommige mensen doen net alsof AWF nu helemaal niet leuk meer is. Als iedereen zo gaat denken, klopt het dat het niet meer leuk wordt. Dus maak het gewoon gezellig, wij bannen die personen niet voor de lol!

MunchlaxMaster
13 maart 2005, 13:19
ik ben het er nie eg mee eens , zonder die mensen , is het AWF , minder intressant :)

Ome Menno
13 maart 2005, 13:22
ik ben het er nie eg mee eens , zonder die mensen , is het AWF , minder intressant :)

Nee, AWF is schoner en leuker voor iedereen om te posten. Maar dat moet je er wel wat van maken.

Ik snap niet wat men in Dynamite en MW ziet. Het zijn eigelijk maar gewoon 2 domme spammers. Van mij mogen ze lang gebanned worden.

Magnetronkip
13 maart 2005, 13:23
Mja..kvond ze aardig,ik kon goed met hun praten..
Maar het is niet dat het forum minder leuk wordt,ahoewel het een stukJE stiller is hier..
Maar dat valt ook wel mee ;')

GoodLugia
13 maart 2005, 13:24
Eerlijk gezegd ben ik het met die tekst van nils eens, nu staat zowat overal tekst op AWF van :

MW en Dynamite moeten terugkomen!

en dan ook nog stellingen wat jij van ze vindt sorry dat ik het zeg maar ze hebben het zelf uit gelokt dat ze een ban kregen.

TeXas
13 maart 2005, 13:25
Ach in begin was het wel even leuk maar op een gegeven moment werd het wel irriterend en had ik er wel genoeg van. Laten we met z'n allen het gewoon weer leuk maken.

Ramante
13 maart 2005, 13:26

Er zullen meer mensen zijn die dat vinden.
Maar over het algemeen werden veel mensen knettergek van dat gepraat over seks. En dan vooral in de topics waar het niet thuis hoorde.

Probeer er gewoon voor te zorgen dat AWF interessant blijft. Open nieuwe, boeiende en gezellige topics zodat je er weer meer plezier in krijgt.

Voor de Mods, MegaMods en Admins is het ook niet leuk om 'populaire' en 'gezellige' leden te warnen en/of bannen. Maar als ze dat niet zouden doen zou het hier echt een enorme puinzooi worden. ;)

EDIT: Ik ben het trouwens met de stelling eens. =3

dragonchild
13 maart 2005, 13:39
ik vinde dynamite wel tof nu is het hier anders en nu sta ik machteloos!!maar ik ben er ook een beetje met eens dus ik stem op niks!!

fallen
13 maart 2005, 14:21
ik vond dynamite wel een lauw mannetje maar het was ook een schande dat ie eerst mod was en nu geband is :rolleyes:

mw was wel grappig maar soms word je knetter gek van hem

hij deed niks anders dan spammen :sweatdrop:

ze hebben het aan hun eigen te danken nu

aan de mensen die hun terug willen hebben

get a focking life :sweatdrop:

Kyna
13 maart 2005, 14:24
Het was wel grappig, voor even. Maar ze draafden nogal door. Ik vind het niet erg dat ze weg zijn (don't hit me Oo").

Latino Heat
13 maart 2005, 14:34
ik vond dynamite wel een lauw mannetje maar het was ook een schande dat ie eerst mod was en nu geband is :rolleyes:

mw was wel grappig maar soms word je knetter gek van hem

hij deed niks anders dan spammen :sweatdrop:

ze hebben het aan hun eigen te danken nu

aan de mensen die hun terug willen hebben

get a focking life :sweatdrop:

de mense die ze terug willen hebben moeten gewoon geduld hebben want ooit komen ze wel terug

fallen
13 maart 2005, 14:40
ik heb het over de mensen die erover zeuren en er topics over maken dat ze terug moeten komen

Deco T. Aoreste
13 maart 2005, 14:48
Dynamite komt wel weer terug, hij heeft een tijdelijke Ban.
MW echter, heeft een permanente ban, lijkt me.
Dyna heeft immers 3 Warns, en MW 5.

AntraXxX
13 maart 2005, 15:02
ik kon ook goed met ze opschieten en vond ze wel aardig. maarja nu zijn ze geband en het leven gaat door.

Ramante
13 maart 2005, 15:27

Niemand weet wat er in het hoofd van Gijs omgaat. X"D

Maar sommigen praten alsof Dynamite en MW een soort goden waren die hartstikke heilig waren.
'Het leven gaat door'... ._.'
Dat klinkt wel heel ernstig.

AntraXxX
13 maart 2005, 15:34

Maar sommigen praten alsof Dynamite en MW een soort goden waren die hartstikke heilig waren.

van dynamite: Zo groot is het verschil anders niet

Apollo
13 maart 2005, 15:36

Waarom laat jij je gebruiken door Dynamite?

Ramante
13 maart 2005, 15:37
@AntraXxX, zou je op willen houden tussenpersoon te spelen. -_-"
Als Dynamite mij iets te melden heeft, dan zegt hij het zelf wel via msn.

Het gaat er gewoon om dat sommigen doen alsof de wereld vergaat als leuke leden het forum verlaten. Dan gaat het leven toch nergens meer over. ._.'

@Nils, bedankt voor het bijvallen. ;)

AntraXxX
13 maart 2005, 15:38

Waarom laat jij je gebruiken door Dynamite?

ik laat me niet misbruiken en offtopic saffier hij is online duss :p

Apollo
13 maart 2005, 16:05
jammer voor je dat saffier geen moderator is in dit subforum...
en dan nog jammer voor je dat saffier het niet erg zou vinden

Een loos dreigement dus... :rolleyes:

@Saffier: graag gedaan :)

Nils

fallen
13 maart 2005, 16:21
vraagje AntraXxX

ben jij hun bitch ofzo

even voor de duidelijkheid ze zijn geen goden
:sweatdrop:

@nils wij kunnen gewoon hier warnen hoor ;)

Gijs
13 maart 2005, 16:25
Waarschuwing voor Anthrax, heb het wel weer met je gehad.

Ramante
13 maart 2005, 16:27
@nils wij kunnen gewoon hier warnen hoor ;)

*grin*

Muhuhu, warnen kan overal. X"D

Maar goed, het forum is iig een stuk rustiger sinds gisteren. Dus blijkbaar heeft het wel geholpen. :)