PDA

View Full Version : Gedoe van gisteren

Ome Menno
13 maart 2005, 10:31
Ik ben net even goed misselijk geworden, van wat ik net had gezien. Het zogenaamde "Sexuele 3 woorden verhaal *M3NN0 allowed* *12+*" De reden waarom ik er misselijk van geworden ben, is dat "M3NN0 Allowed" Ik heb namelijk nooit gezegd dat het mocht, ik zie "Maak maar, je ziet vanzelf wel of er een slot op komt" Hopelijk zien jullie me nu niet opeens als een slechte Mod, want ik verwacht dat jullie ook schrokken van de naam van dat topic. Dat wilde ik even luchten. :)

AntraXxX
13 maart 2005, 10:36
ik vind je niet een slechte mod ik vind je wel een fijne en goede mod je helpt heel veel mensen bij pokemon enzo.

Het_Papiertje
13 maart 2005, 10:38
ike vind hetzelfde het is gewoon jou beroep om een /forums/images/graemlins/lock.gif op topics tedoen en daar kan jij ook nix aandoe XD dus laat ze maar zeuren :D

Esp
13 maart 2005, 10:40
Trek je niets van ze aan, je bent een hele goede MM hoor ^^ Tis ook weer typisch iets voor hun om jou te pakken, kan jij toch niets aan doen?

Yondaime
13 maart 2005, 11:15
wrom moete jullie er nou over gaan beginne over dat gedoe van gistere enzo
het was net zow rustig..

Ome Menno
13 maart 2005, 11:22
wrom moete jullie er nou over gaan beginne over dat gedoe van gistere enzo
het was net zow rustig..

Ik wilde het gewoon ff melden. Ik vond het gewoon erg vervelend als iedereen denkt, dat ik echt toestemming voor dat topic had gegeven. Of het was wraak (aantal topics dichtgegooid die nog geliefd bij hun waren) of ze begrepen me helemaal verkeerd.

TeXas
13 maart 2005, 11:54
Vrees je niet M3NN0 , ik vind je één van de beste mods op AWF. Lekker veel actief etc.

Doom
13 maart 2005, 12:18
Natuurlijk ben je geen slechte MM, je bent eigenlijk de beste op AWF *rent weg van Onno* Zit er niet over in, en gooi hier ook maar een slotje op =)

MunchlaxMaster
13 maart 2005, 12:28
je betn een goeie MM hoor ;)
maak je geen zorgen , kan me niemand voorstellen die dat nie vin ;)

Apollo
13 maart 2005, 12:53
je bent een goeie mod hoor, van mij mag ToXic een flinke warn of zelfs ban krijgen, het was een erg gemene en stomme actie...

Nils

Ramante
13 maart 2005, 13:29
je bent een goeie mod hoor, van mij mag ToXic een flinke warn of zelfs ban krijgen, het was een erg gemene en stomme actie...

Nils

Dit vind ik weer nergens op slaan.

Menno had het gewoon duidelijker moeten zeggen, en ToXiC heeft het gewoon verkeerd begrepen.

BTW, Menno ik vind je een prima MM hoor. :)
Geldt momenteel voor de hele Staff. x3

Apollo
13 maart 2005, 13:32
Ohw sorry, ik dacht dat allowed verboden toegang betekende, het betekende toegestaan... :o

Het was dus een misverstand... Want zeg nou zelf, als er M3NN0 verboden had gestaan klopte het allemaal...

Ome Menno
13 maart 2005, 13:38
"Maak maar, je ziet vanzelf wel of er een slot op komt." Dat zei ik. Dus als topicnaam: Toegestaan door M3NN0 is sowiezo aardig fout.

Apollo
13 maart 2005, 13:40
tweede misverstand: ik dacht dat er stond: M3NN0 is toegestaan in dit topic :confused:

Ik moet echt beter gaan lezen...

Nils

Ramante
13 maart 2005, 13:43
tweede misverstand: ik dacht dat er stond: M3NN0 is toegestaan in dit topic :confused:

rofl.
Dit vind ik nou leuk. X"D

Maar goed, blijkbaar ontstaan er op deze manier nogal wat misverstanden.
Zometeen worden er allerlei topics geopend, die zogenaamd zijn toegestaan door de (M)M's.
Via msn dus geen topics meer regelen. x3

AntraXxX
13 maart 2005, 14:46
oke sorry X3 haha en menno ik vind je een geweldige MM.

Latino Heat
13 maart 2005, 14:51
@M3NN0 mijn excuses daarvoor het was idd verkeerd begrepen

Nils

als je me weg wilt hebben heb je lekker pech want ik zit hier allang en ik zal hier vast nog wel een tijdje blijven dus als je een probleem met me hebt kun je maar beter oprotten

Ansaphone
13 maart 2005, 18:46
Hmz.Wordt je dara misselijk van?Wat slecht.Ik wordt misselijk van wiggers.Het topic was meesterlijk.Dit is een mening.Vrij land, he!

Apollo
13 maart 2005, 20:32

Nils

als je me weg wilt hebben heb je lekker pech want ik zit hier allang en ik zal hier vast nog wel een tijdje blijven dus als je een probleem met me hebt kun je maar beter oprotten

Sorry, ik dacht dat allowed verboden betekende, dus dat was een misverstand... Dat stond ook verder in dit topic... Dus dit was een misverstand, sorry...

Nils

King_Arthur
14 maart 2005, 02:24
M3NN0 je bent een goeie mod en veel mensen zijn het vast met me eens.
en je moet je niet zo op de kast laten jagen door noobs

Ome Menno
14 maart 2005, 15:35

Maakt niet uit. Ik was zelf ook nogal vaag. Maar goed, ik denk dat iedereen het nu wel snapt.

/forums/images/graemlins/lock.gif