PDA

View Full Version : Schoolfeesten

TeXas
11 maart 2005, 18:00
Schoolfeesten , elke school houd ze wel. Wat vind jij van deze feesten en ga je er zelf ook naar toe? Ik heb er vanavond 1. Me kameraden halen met om kwart voor 8 op en gaan dan richting school. Feest duurt van 8 uur tot half 12.

fallen
11 maart 2005, 18:04
hier komt mijn flame post

onze school is zo een school die alleen maar de 1ste jaars voortrekt en daardoor hebben wij al 2 jaar achter elkaar geen schoolfeest :mad:

Stef_Tha_Man
11 maart 2005, 18:04
onze schoolfeesten duren van 10 tot 1 dacht ik
maar die feesten zijn wel lijp, maar niet echt super
ik ga nog liever de stad in en een andere discotheek opzoeken

TeXas
11 maart 2005, 18:05
Deze schoolfeest word gehouden voor 1e , 2e en 3e klassers. Dus Denice ook. :D Dat word schuifelen en zoenen straks.. :D :D

ALLEEN IS DE F*CKING THEMA VAN DIT SCHOOLFEEST R&B

Omg als ze dat de hele avond gaan draaien ben ik weg.

Ramante
11 maart 2005, 18:08
Ik ben de laatste 2x niet geweest.
Vorig jaar weigerde ik naar het schoolfeest te gaan.
Mijn beste vriendin (wat later een enorm secreet bleek te zijn) wilde niet dat ik meeging.
Toen belde ik een andere vriendin, die wilde ook niet dat ik kwam, als smoes kreeg ik dit: "Mijn vader is geen taxi bedrijf." -_-"
Pisnijdig heb ik de boekenkast voor de deur gezet, heb de pc aangezet en heb mijn hele hart gestort in het voormalige lucht-je-hart topic. Toen heb ik (uiteindelijk met toestemming van mn ouders) tot half elf zitten computeren. x3

Deedlit
11 maart 2005, 18:28
alleen in de 1ste klas ging naar da soort onzin heen ._.''
echt vaag.. vanavond zou er klassenavond zijn... word naar volgende week verplaatst >.<
en we hebben nog nie es 1 klasse avond gehad!
jerg >.< het word 1000x uitgesteld ¬¬
maar nu gaak er ook nie heen ook...
die disco avondjes zijn ook dom bij ons op school..
de helft staat altijd aan de kant..
en er word lijpe muziek gedraaid *wat de dj maar leuk vind ._.''*
en die 3de klassers word je ook nie goed van..
omg >.< vorig jaar valentijnsdisco *hun toen 2de klassers*
helemaal in rood *kerst jurkjes* mega kort en van die vaage mutsen op >.<

Kyna
11 maart 2005, 18:49
Ik heb er eigelijk nooit zin in, ze draaien rotmuziek en er zijn nooit boeiende personen. Daarom fake ik altijd een kaartje en ga ik dan samen met Nicole naar het zwembad en daarna voor hanjongeren spelen.

Yondaime
11 maart 2005, 19:24
ik heb 23 maart een schoolfeest alle 1ste en 2e klassen
schure 4life!!!!
gaat ckrs tof worden
ik hou wel van schoolfeesten

Deco T. Aoreste
11 maart 2005, 19:36
Klassenfeesten zijn saaaaaaaai. Vind ik.
Zoals er al gezegd werd, R&amp;B. Dat wordt bij ons ook altijd gedraaid op klassefeesten.
Gaap.

Ongeregistreerd
11 maart 2005, 19:37
Klassefeesten bij ons roelen,omdat ik altijd wel een of andere griet aan de haak sla x3

Meestal heb ik ook altijd ruzie met een paar Jonges ="3

~Yadora~
11 maart 2005, 19:40
XD
Wiju houden geen schoolfeesten.
Wel een stom afscheidsfeestje op het einde van een trimester enzo =/

GinoDePino
11 maart 2005, 19:44
Ik ben nog nooit naar een schoolfeest geweest en ben ook niet van plan daar verandering in te brengen. Ik voel me totaal niet op m'n gemak op drukke plaatsen, laat staan als 90% van de muziek me niet bevalt. De laatste keer in de disco werd ik helemaal gek. :sweatdrop:

Neiteio
11 maart 2005, 20:07
Schoolfeest=coladisco hier. =[

Ome Menno
11 maart 2005, 20:09
Schoolfeesten. Altijd gezellig. Ga bijna altijd. De Dames zien er allemaal sexier dan ooit uit, frisdrank lekker koel en toffe muziek. Jep jep. toppie!

Kyna
12 maart 2005, 10:30
Ik ga denk ik in de 4e klas wel gewoon weer naar schoolfeesten omdat het dan altijd in een café gehouden wordt... Das wat boeiender dan met al die bruggers (no offence tegeover de bruggers hiero XD) Oo"

Kataji
12 maart 2005, 10:55
Texas. Als een feest om acht uur begint, moet je er niet al om acht uur zijn. Mijn tip: kom ongeveer een half uur later.

Ik had gisteren een klassenfeest en dat begon om acht uur. Ik ben pas rond tien over half tien naar het feest toegegaan. Een vriend van mij, ook een Wie is... de Mol?-fanaat, was bij mij, dus we reden samen naar het huis toe. Op de weg naar het huis toe, zijn we expres een aantal keren fout gereden, zodat we nog wat langer over Wie is... de Mol? na konden praten. We kwamen daar pas rond tien uur. Geweldige actie.

Erika

Ongeregistreerd
12 maart 2005, 10:57
Idd,alleen de dumbo's komen op tijd op een feest ^_^"

TeXas
12 maart 2005, 10:58
Gisteren was de beste schoolfeest van mijn hele leven. Lekker veel gedans etc. Op ten duur kwam er een schuifel nummer maar ik kon Denice niet vinden! Toch heb ik haar gevonden en heb haar om de middel gepakt. Daarna heb ik met haar gedanst en ben weer terug naar me vrienden gegaan. Toen liep ik terug met 1 vriend van me naar Denice en zei tegen hem ''Ik ga het vragen aan haar'' Dus als volg liep ik naar Denice en vroeg in haar oren (omdat het bijna niet te verstaan was ) of ze met me verkering wou. Ze zei ''Ja natuurlijk!'' En hebben we elkaar vast gepakt. Op 1 of ander manier keek ik haar recht in de ogen en begon ik te zoenen met haar. En al haar vriendinnetjes maar gillen dat was zo vreselijk :p Maar toch een leuke avond.

Kataji
12 maart 2005, 11:01
Hoe oud ben je?

Erika

TeXas
14 jaar.

Ongeregistreerd
Gisteren was de beste schoolfeest van mijn hele leven. Lekker veel gedans etc. Op ten duur kwam er een schuifel nummer maar ik kon Denice niet vinden! Toch heb ik haar gevonden en heb haar om de middel gepakt. Daarna heb ik met haar gedanst en ben weer terug naar me vrienden gegaan. Toen liep ik terug met 1 vriend van me naar Denice en zei tegen hem ''Ik ga het vragen aan haar'' Dus als volg liep ik naar Denice en vroeg in haar oren (omdat het bijna niet te verstaan was ) of ze met me verkering wou. Ze zei ''Ja natuurlijk!'' En hebben we elkaar vast gepakt. Op 1 of ander manier keek ik haar recht in de ogen en begon ik te zoenen met haar. En al haar vriendinnetjes maar gillen dat was zo vreselijk :p Maar toch een leuke avond.

=D

das zo koel ^_^

Leve jij x3

Kataji
12 maart 2005, 11:03
14 jaar.

On-be-grij-pe-lijk.

Quote van 'Dagboek van de Mol (Yvon Jaspers)'.

Erika

TeXas
12 maart 2005, 11:04
Hoezo is het On-be-grij-pe-lijk.? :)

Yondaime
12 maart 2005, 13:52
Ik vind het wel een tof verhaal hoor..texas
het kan zow uit een boek komen..zow romantisch is dat laaste gedeelte ^^'

@Erika..wat is er nou onbegrijpelijk aan..? :sweatdrop: :sweatdrop:

AntraXxX
12 maart 2005, 14:31
ik vind het ook een tof verhaal gelukkig voor jou en veel liefde

Erisuko
12 maart 2005, 16:26
Gefeli, Texas ^^

Schoolfeesten bij ons zijn meestal wel gezellig, maar na een tijdje gaat de muziek vervelen -_-'
Volgende week hebben we een 'Black&amp;White-party'. Ik ga in het wit ^^
Volgend jaar, in de 4e klas worden de schoolfeesten iig veel leuker. We hebben dan Valentijnsgala en Kerstgala ="3

May
12 maart 2005, 16:55
Wij hadden gisteravond schoolfeest. Je kon van half 9 tot half 10 naar binnen... wij waren er rond kwart over 9 ofzo. Het was echt heel gezellig enzo, de muziek was alleen niet echt geweldig... op een gegeven moment was er echt een soort 'hiphop-periode'... was echt allemaal hetzelfde de hele tijd. ^^"
Maarja, het was zeker een leuk feest. ^^

Het_Papiertje
12 maart 2005, 19:07
skoolfeesie's zijn vaak zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai bij mij dam

Martos
12 maart 2005, 21:31
Schoolfeesten op de middelbare waren altijd lame, maar in de 4e en de 5e gingen we i.p.v. naar school die avond met de trein naar Arnhem _0_ donderdagavond in Arnhem _0_

Kyna
13 maart 2005, 00:12
Gefeli, Texas ^^

Schoolfeesten bij ons zijn meestal wel gezellig, maar na een tijdje gaat de muziek vervelen -_-'
Volgende week hebben we een 'Black&amp;White-party'. Ik ga in het wit ^^
Volgend jaar, in de 4e klas worden de schoolfeesten iig veel leuker. We hebben dan Valentijnsgala en Kerstgala ="3

Wat saai zeg XD
Wij hadden vorig jaar ook een black&amp;white party, alleen ging ik toen naar het zwembad xD
Als Tom naar mijn schoolfeesten zou komen zou het boeiender zijn ='D

Erisuko
13 maart 2005, 10:28
Yay, het is ook meestal wel leuker om naar een feestje te gaan als je vriendje erbij is ^^

Vamirequi
13 maart 2005, 12:18
Bij ons op school houden ze altijd schoolfeesten in de aula.
Ik ben er 1 keer heengeweest, en dat doe ik dus waarschijnlijk nooit meer.
Een aantal meiden die eerst bij me in de klas hadden gezeten hebben me toen een rotstreek geflikt namelijk.

Maarjah...volgend jaar zit ik in klas 4...ze hebben altijd ook wel aparte schoolavonden voor onderbouw en bovenbouw.
Misschien is het dan wel leuk ofzo..

MunchlaxMaster
13 maart 2005, 12:51
wa hebben ze gedaan dan?
bij mij hebben ze een keer bier over me heen gegooid en zijn toen naar de directeur gegaan dat ik naar alcohol rook
maargoed , ik zit daar bij de directeur , komt de afdelingsleider binnen met die meiden , die had het gezien :p
die meiden zijn een week geschorst en ik kreeg tien gratis consumptie bonnen , bes wel vet :p

meeestal zijn die feesten wel leuk , vooral asl de meiden konijnenpakjes dragon :D

Erisuko
13 maart 2005, 20:20
Bij onze schoolfeesten wordt nooit alcohol geschonken ._.'

HugoAGogo
13 maart 2005, 20:36

Dude das super!!

Ik ging nooit naar schoolfeesten
Reden:
1. moest ik een half uur fietsen in me uppie
2. tja dr was niemand met wie ik kon gaan, was niet zo populair

Maar echt als ik het overnieuw kon doen zou ik het echt wel willen doen.

Iedereen die ik nu altijd over de middelbare school hoor en over die feestjes zeggen dat het altijd wel gezellig is (een feest is net zo gezellig als je het zelf maakt)

Marja
13 maart 2005, 21:31
Ze zijn oersaai dus hopenlijk val ik niet onder 'iedereen' alleen de bovenbouw en eindfeesten zijn leuk. :p

Kyna
14 maart 2005, 06:33
@ Alice: Bij ons ook niet hoor, vooral aangezien wij nog vallen bij de onderbouw. Bij de schoolfeesten in de 4e en hoger wordt wel alcohol geschonken omdat dan toch bijna iedereen 16 is (ik ben pas in de 5e 16 maar who cares XD).

Venom
15 maart 2005, 07:54
school feesten zuigen

http://www.vampirefreaks.com/chill/posticons/poke.gif

Anne
24 maart 2005, 22:29
Ja de eindfeesten rulen!!!!! :D Maar de tweede/derdeklassenfeesten (ik ben derdeklasser) zijn echt té saai... volgend jaar mogen we naar de bovenbouwfeesten :P

Edit: en de gala's zijn ook leuk :D Ik ben er nu naar twee geweest, en ze waren allebei best leuk. Maar nog steeds lang niet zo leuk als de eindfeesten!

HugoAGogo
24 maart 2005, 23:37
Ja de eindfeesten rulen!!!!! :D Maar de tweede/derdeklassenfeesten (ik ben derdeklasser) zijn echt té saai... volgend jaar mogen we naar de bovenbouwfeesten :P

Edit: en de gala's zijn ook leuk :D Ik ben er nu naar twee geweest, en ze waren allebei best leuk. Maar nog steeds lang niet zo leuk als de eindfeesten!

Op hoeveel eindfeesten ben je geweest dat je weet dat ze leuk zijn :-p

Seto
25 maart 2005, 06:21
Gister ging ik naar een feest (disco), waren wel weinig mensen.... Maar het was wel erg gezellig :P

Verdero_Vardel
25 maart 2005, 07:02
Gister was ik naar een schoolfeest geweest x3
Was wel gezelli

Ome Menno
25 maart 2005, 10:14
8 April Schoolfeest!! Net een dag voor de Meeting. :D

Princess
25 maart 2005, 10:54
Ik heb ook 8 april een schoolfeest...

TeXas
25 maart 2005, 10:57
8 April heb ik ook schoolfeest. Dan kan ik het niet laat maken want de volgende dag moet ik vroeg op :p

Princess
25 maart 2005, 11:01
Wat laten maken?
Btw, mijn schoolfeest gaat een thema-feest worden... -_-'

Ome Menno
25 maart 2005, 11:04
Ik ga, denk ik, niet naar dat Schoolfeest. Het enige wat je doet is daar dansen en dat de dames "gewillig" zijn. Eeek! Nu twijfel ik. :D

TeXas
25 maart 2005, 11:04
Ik kan het niet laat maken want de volgende morgen moet ik vroeg opstaan voor de meeting begrijp je. ;)

Anne
25 maart 2005, 16:37

Op hoeveel eindfeesten ben je geweest dat je weet dat ze leuk zijn :-p

Jee als je even nadenkt dan kom je erachter dat ik in de DERDE zit en dat ik dus, jawel wat kun je toch goed rekenen, TWEE eindfeesten heb mogen bijwonen. En ze waren allebei geweldig (nou ja vooral de tweede) dus tja, zo kan ik dat zeggen ;)

kuskus

BabiiGirll
25 maart 2005, 17:06
@dragongirl.. wat heb je tegen themafeesten! :p :p Haha

Princess
25 maart 2005, 17:31
Niks, maar zolang het maar geen genant thema ofsow wordt... :p

Chou
25 maart 2005, 19:16
zit nog op de basisschool :sweatdrop:

creamy
25 maart 2005, 19:42
ik zit ook nog op de basisschool....

AntraXxX
25 maart 2005, 20:13

ik ook :sweatdrop: maar volgend jaar niet meer. :D

creamy
26 maart 2005, 06:47

ik ook :sweatdrop: maar volgend jaar niet meer. :D

ik ook volgend jaar niej meer, ik zit in groep 8
maar in groep 6, dat is de klas naast ons,
en daar vieren ze zowat altijd feestjes, das zooow iri
en ook niet eerlijk....

BabiiGirll
26 maart 2005, 10:24
Nou je moet echt blij zijn als je naar de middelbare gaat is coel hor. alleen moet je met boeke sjouwe enso :p maar de feeste make het weer goeddd :D

@dragongirl.. nou leuk toch :p allemaal als hoertjes verkleeddd! :p . haha

Vamirequi
26 maart 2005, 10:29
Themafeesten zijn wel leuk hoor.
Mijn zus had op haar eindexamenfeest een rock en roll feest.
Was heel grappig, al die luitjes verkleed enzo.

Er waren er een paar als de Murderdolls, en die leken er echt ontzettend op /forums/images/graemlins/eek.gif

Princess
26 maart 2005, 11:10
@dragongirl.. nou leuk toch :p allemaal als hoertjes verkleeddd! :p . haha

Wij wel! :p

Ishe
26 maart 2005, 11:32
Schoolfeesten... Ik sta er om bekend eigenlijk nooit op te komen dagen. X"P

Megumi
26 maart 2005, 12:23
Ach ben nog maar 1 keer naar een schoolfeest geweest: Halloween :sweatdrop: Het was vet saai...

Bij ons op school organiseren ze best vaak schoolfeesten in Rotterdam bijv. bij Now&amp;Wow, Hollywood, Nighttown. Daar wil ik wel heen alleen mijn ouders zijn overprotected. In een Rotterdamse club heb je de kans dat je word neergeschoten of neergestoken :sweatdrop:. Nog een ander ding is dat ze bang zijn dat ze XTC in de drankjes stoppen en ik kan nog wel doorgaan *zucht*

Princess
26 maart 2005, 13:03
Schoolfeesten... Ik sta er om bekend eigenlijk nooit op te komen dagen. X"P

Waarom niet dan?

BabiiGirll
26 maart 2005, 13:47
Geen Zin Ofzooww! :p haha Jaaa Wij Well!

Vordreller
26 maart 2005, 18:40
£Schoolfeesten bij ons is zo meer een opendeurdag met een gebkje en een koffietje :sweatdrop:

HugoAGogo
27 maart 2005, 13:08
Ach ben nog maar 1 keer naar een schoolfeest geweest: Halloween :sweatdrop: Het was vet saai...

Bij ons op school organiseren ze best vaak schoolfeesten in Rotterdam bijv. bij Now&amp;Wow, Hollywood, Nighttown. Daar wil ik wel heen alleen mijn ouders zijn overprotected. In een Rotterdamse club heb je de kans dat je word neergeschoten of neergestoken :sweatdrop:. Nog een ander ding is dat ze bang zijn dat ze XTC in de drankjes stoppen en ik kan nog wel doorgaan *zucht*

Tja tegen neerschieten en neergestoken worden: kogelvrijvest of een harnas aantrekken (danst alleen een beetje lastig)

en met die XTC en shit in je drankje: hou je drankje vast meest verstandige nog met je hand boven, en niet je glas neerzetten totdat die leeg is.

Spg_Hiro
27 maart 2005, 18:13
Ik ben 2x naar een schoolfeest geweest. Sindsdien nooit meer. X3 (Was in brugklas.)

Megumi
27 maart 2005, 18:16

Tja tegen neerschieten en neergestoken worden: kogelvrijvest of een harnas aantrekken (danst alleen een beetje lastig)

en met die XTC en shit in je drankje: hou je drankje vast meest verstandige nog met je hand boven, en niet je glas neerzetten totdat die leeg is.

XD hahaha

Spg_Hiro
28 maart 2005, 16:28
Ik kan en houd niet van dansen. Vind dus niks leuks aan die feesten.

Princess
28 maart 2005, 17:22
Hmmmz... Ik ga eigenlijk altijd naar schoolfeesten.

Cesar
30 maart 2005, 13:12
ik ga er juist nooit naartoe, ik dans s'avonds liever met mijn moeder

Esp
30 maart 2005, 19:03
Mijn juf was van plan tijdens de afscheidsavond een feest te organiseren. Zal wel weer erg leuk worden. -draait sarcasme rondje-

Lulu
30 maart 2005, 20:28
Schoolfeeeestee! XD Woo-hoo! Volgende week donderdag heb ik er weer een. ^^ Voortaan 2x in het jaar bij ons. XD
Ik vind schoolfeesten altijd gezellig enzo.
Woeh. XD

Princess
30 maart 2005, 21:44
Maar 2 x per jaar? Volgens mij = het bij ons vaker... o.O

Tenjiku_Nezumi
30 maart 2005, 21:47
OMG, de hel op aarde. >_>
Schoolfeesten. Brrr. >_< Net zoals schoolkampen. Ook al zo erg. ._.

Princess
30 maart 2005, 21:49
Schoolkampen zijn erg ja.. wel leuk hoor...
maar schoolfeesten zijn gewoon leuk.

Erisuko
31 maart 2005, 12:39
Morgen heeft onze school de 'Grote Avond'. Niet echt een schoolfeest, maar gewoon allemaal toneelstukjes enzo. Een kaartje kost 3,50.., en omdat bijna de hele school er naar toe wil, konden per klas maar de helft een kaartje krijgen. Dat werd dus loten. Gelukkig hebben ik, en al mn vrienden geluk gehad een kaartje binnen te slaan.

Voor de mensen die echter geen kaartje hadden, was er vanmiddag een extra verkoop. Omg, wat een drukte was dat 0o" Ik werd letterlijk helemaal weggeduwd, omdat ik er eventjes langs moest xD Maarja, een vriendin van mij was haar kaartje kwijtgeraakt, en heeft het gelukgehad nog een kaartje te kunnen kopen bij die extra verkoop.
Dus nu gaan we morgen gezellig met zn zessen ^^

Marja
01 april 2005, 19:47
Cool veel plezier :D

thug_brolly
02 april 2005, 14:50
Wij haden 2 weken geleden schoolfeest.
Was erg leuk,k-liber was bij ons gekomen.

Dragone
02 april 2005, 15:40
ze zijn saai en ze kosten te veel:

5 voor entree
0,50 voor een klein bekertje met cola/fanta/spa

:x Daarom zweer ik ze af x3

Twinkle
02 april 2005, 17:12
ik ga altyd naarh sgo0lfeesten,,,vindt se wel leuk..lkkr met vriende klo0te..hb der pas 1 gehad was lachen..

Vordreller
02 april 2005, 17:24
Bij ons kun je altijd met een touw van het derde verdiep naar beneden glijden, best leuk

thug_brolly
02 april 2005, 17:57

5 voor entree

Bij ons is het gratis,ik haal altijd van de automaten.
Lekker koud blikje ipv warm kindercola

Ansaphone
02 april 2005, 20:59
Ik houd van schoolfeesten.Niets is zo fijn als je crush zien dansen. :cool:

Kyna
02 april 2005, 21:13

5 voor entree

Bij ons kost het € 2,- om binnen te komen en Frisdrank kost € 0,20 per bekertje. Ik ga er toch niet naartoe, heb wel boeiendere dingen te doen... Dragone! Verhuis naar Dordrecht ='D

Vordreller
03 april 2005, 12:15
Bij ons is de entree grtais, enkel drankjes en dergelijke kosten geld, dan werken we met een systeem van obers uit de klas zelf(4de tot 6de middelbaar)

Dan verdienen we er ook wat aan, bitter weinig eigenlijk...

Frieza_Dragon
03 april 2005, 14:03
Ik zelf haat schoolfeesten, maar ik ga er wel altijd naar toe...Ik weet niet waarom, zal wel iets met een meisje te maken hebben maar daar ga ik het nu niet over hebben :D

Ansaphone
03 april 2005, 19:57
ik ga altyd naarh sgo0lfeesten,,,vindt se wel leuk..lkkr met vriende klo0te..hb der pas 1 gehad was lachen..

JiJ MoEt EeNs WaT MnDr UiTGan En WaT MeEr Aan jE NeDrlandS WerkUh :sweatdrop:

Deco T. Aoreste
03 april 2005, 20:36
Tja, BrEeZaHXZletJuzzz!!111!!! (Goed gespeld?) houd je altijd. :sweatdrop: