PDA

View Full Version : blunders

Venom
08 maart 2005, 19:24
blunder vandaag
ik stond zo bij mn vriend die zn kluis aan het leeghalen was
staat daar zon meisje die ik dus niet zag..ik begin zo te praten over haar dak in de eerste op haar was enzo..ik draai me zo om en zeg :hoelang sta jij daar al
zei: *lacht*
vriend:*lacht* sukkel

hij dikke lol hebben ik schamen daar...voor zover als ik me nog ergens voor kan schamen dan he

pff vtel hebben jullie nog grote blunders^^

Ongeregistreerd
08 maart 2005, 19:29
Ow blunders ^_^

In de klas...

Leerkracht:*leest*
Dries:*was ingedommeld* Dus,de vervoeging van vocare gaat zo:
Leerkracht:zeg et eens dries
De klas:hahahah x3

Brooddoos
08 maart 2005, 20:12
Vocare:
voco
vocas
vocas

vocamus
vocatis
vocant
Gehoord MW? :p
Ik heb al vaak blunders gehad maar ik nu weet kan ik er op geeneen op komen.

Deco T. Aoreste
08 maart 2005, 21:01
Op de schaakclub.

Ventje in de buurt: Jij hebt toch van Bart Zomer schaakles?
Ik: Nee.
Die ene vent: Oh, nee wacht, sorry. Laat maar.
Marit (Meisje waartegen ik moest schaken): Van wie heb jij dan nu les?
Ik: Ehm, is hij in de buurt? Zo te zien niet... Nou, ik heb les van die ene psychopaat.
Marit: O, die? Ik weet welke je bedoelt. Die ene die nu achter ons zit?
Die schaakleraar: *Murmel mompel*
Ik: *Wordt knalrood*

Dat was echt schamen.

Deedlit
09 maart 2005, 13:33
ik heb zoveel blunders gemaakt X)
waar ik me nog altijd voor schaam.. X"D

tijdens schaatsen...met school..
ik schaats zo me een paar vriendinnen op zown schaatsbaan... aan de kant staat *drommel drommel* X"D ja iemand.. diek leuk vind.. X"D ik doe net alsof ik nie kijk..
wtfu X"D ik pleurde dus 5m daarvandaan op mun reet.. X"D *schaam schaam* snel opgestaan en doorgeschaatst...

Latino Heat
09 maart 2005, 13:37
ik maak geen blunders en als ik ze maak denken ze dat ik het expres doe xD

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 14:14

Het probleem van een humorist :')

Latino Heat
09 maart 2005, 14:20

het voordel van een humorist =D

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 14:22

het voordel van een humorist =D

Vlaamse humoristen zijn de beste ="3

Latino Heat
09 maart 2005, 14:25
nee nee de nederlandse

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 14:26
nee nee de nederlandse

Urbanus Roxort =D

Ome Menno
09 maart 2005, 14:28
Blunder van vandaag: Bijna van de trap vallen. ^^" Heb elke dag wel een soort blunder.

Latino Heat
09 maart 2005, 14:28
nee nee de nederlandse

Urbanus Roxort =D

lebbis en jansen

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 14:30
Blunder van vandaag: Bijna van de trap vallen. ^^" Heb elke dag wel een soort blunder.

Das geen blunder x3
das gwn lompheid x3

Ome Menno
09 maart 2005, 14:32
Das geen blunder x3
das gwn lompheid x3

Als het op school gebeurt, is het allebei. ="3

Latino Heat
09 maart 2005, 14:32

OMG ik weet zeker als ik erbij zou staan ik een opmerking zou maken als...moeielijk he lopen of kut he zwaartekracht

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 14:33

OMG ik weet zeker als ik erbij zou staan ik een opmerking zou maken als...moeielijk he lopen of kut he zwaartekracht

X3

Moest ik erbij geweest zijn lag ik dus waarschijnlijk onder hem :rolleyes:

Latino Heat
09 maart 2005, 14:35

X3

XD weet je dat ik nu heel erg kan doordenken *denkt door* OMFG >_<

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 14:36

X3

XD weet je dat ik nu heel erg kan doordenken *denkt door* OMFG >_<

Ik en Menno X3

Oew,wat geeft dat voor kids :rolleyes:

Ome Menno
09 maart 2005, 14:37
Tja, die trappen lopen gewoon erg kut. Helemaal als je half slaapt, omdat je zo vroeg uit je nest moet.

Latino Heat
09 maart 2005, 14:39
Ik en Menno X3

Oew,wat geeft dat voor kids

waarschijnlijk een rukkende spammende megamod

Tja, die trappen lopen gewoon erg kut. Helemaal als je half slaapt, omdat je zo vroeg uit je nest moet.

1 van de redenen waarom ik niet slaap dan ben ik altijd wakker

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 14:40
Ik en Menno X3

X3

Bij ons op school hebben ze een lift :')

@Toxcic (1ste bericht)

Nietes,Menno rukt niet x3

Ome Menno
09 maart 2005, 14:42
X3

Wij ook. Alleen mag je die pas gebruiken als je je poot hebt gebroken. >__>

@Toxcic (1ste bericht)

:rolleyes:

Latino Heat
09 maart 2005, 14:43
Ik en Menno X3

X3

@Toxcic (1ste bericht)

echt wel en anders krijgt ie het van jouw kant

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 15:01
X3

Wij ook. Alleen mag je die pas gebruiken als je je poot hebt gebroken. >__>

@Toxcic (1ste bericht)

:rolleyes:

Ik wist et wel x3

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 16:06
Ik heb iets te melden: Ik ben de zoon van Menno en MW, ik ben een rukkende spammende mod maar Menno heeft me mijn modspositie ontnomen toen hij merkte dat ik zijn zoon was. :(

Venom
09 maart 2005, 16:16
mooie vdaag..meneer kijkt zo naar een plaatje van een vrouw in een agenda ik zeg zo..u bent oud u mag niet geilen op jonge dames...bijna alles verneukt mocht ik bijna nakomen >.<

oh en ik mag niet meer op meubels kankeren :rolleyes:

GinoDePino
09 maart 2005, 17:01
Ik heb zóveel blunders begaan... :(

Degene die tijdens het doorlezen van dit topic het eerst in me opkwam:
In de zomervakantie van 2000 of 2001 was ik aan het skaten op.. jawel.. een skatebaan. D'r zaten een stuk of 20 skaters/wietrokers ( :rolleyes: ) aan de kant. Nu er genoeg ruimte was op de baan, wilde ik extra hard over de quarterpipe (een vierkant plateau met aan iedere kant een stalen helling) skaten. Dan lijkt het net of je heel goed bent. Dat deed ik dus, maar ik ging veel te hard. Ik schoot over de eerste helling heen, raakte het plateau heel even en viel achterover van de andere helling af. Ik kwam op m'n kont terecht en stond (lees: lag) nogal voor [...]. Op het moment dat ik de val met m'n handen wilde breken droeg ik geen polsbeschermers. De klap op de grond was zo hard geweest dat ik opeens een dubbele linkerpols had... In de vorm van de letter 'S'. /forums/images/graemlins/eek.gif Een heel raar gezicht was het. Ik heb 'm rechtgeslagen en ben maar naar het ziekenhuis gegaan. :sweatdrop:

Deco T. Aoreste
09 maart 2005, 17:28
Ik heb iets te melden: Ik ben de zoon van Menno en MW, ik ben een rukkende spammende mod maar Menno heeft me mijn modspositie ontnomen toen hij merkte dat ik zijn zoon was. :(

O zit dat zo...
*Weet dat Dynamite ontmod is door Gijs en niet door Menno*
X3

MunchlaxMaster
09 maart 2005, 17:43
vandaag op sgoowl , ik zat net naas meisie wat ik leuk vin , was heel gesellie enzow , roept iemadn uit me klas , ik loop ernaartoe en glij uit over broodje leverworst :(
lig ik daar midde in de aula , meisje wat ik leuk vind zag da natuurlijk ook....

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 18:09

O zit dat zo...
*Weet dat Dynamite ontmod is door Gijs en niet door Menno*
X3

*Weet nu dat hij Deco moet elimineren omdat ie zijn geheim kent*

GoodLugia
09 maart 2005, 19:14
Blunders? zat..........

Maar een van mezelf weet ik zo gauw niet ^^"
naja ik weet er nog wel een van een jongen uit mijn klas

Meester: we gaan zo naar de opening in de gymzaal van kunst en papier
klas: Ok ._."
*meester en klas loopt naar gymzaal*

Meester rien (die gaat vertellen wat we allemaal doen met eht thema): nu denken jullie misschien wat we gaan doen met dit thema en wat vboor thema we hebben.
groep 6,7,8: *snurk*
groep 1,2,3,4,5: *schreeuwen heel blij*
Meester rien: Vanmorgen kwam ik alexander tegen die zag bij de ingang een kunsstuk...eerste reactie was Heeft dat met pasen te maken?
alle klassen: Whahahahahah!
Alle onderbouwers: *lachen zo hard dat gebouw bijna instort en wijzen naar alex
Alexander: >_<"

Naja zo heb ik ook een blunder:
Ik: Hij is zooooow leuk en liev en knap ^^
zij: vind ik ook ja! :p
Ik: En die ogen!
Hij die 2 meter vederop staat: *big smile* ik ben niet doof hoor :P

Deco T. Aoreste
16 maart 2005, 09:12
Gisteravond ging de telefoon.
Ik nam op.
'Hallo, met Deco.'
'Wie zeg je?'
Ik: Oeps, met Thomas bedoel ik ><
Ik was even vergeten dat Deco niet mijn echte naam is...

Tom_GM
16 maart 2005, 10:40
@ munchlaxmaster: X'3 Leverworst is dodelijk :p
Paar blunders:
In de 1e zat een vriend van mij in een rolstoel dus gingen klasgenoten en ik keihard racen in de sgool. Wij laten los (perongluk XP) en hij rijd vol tegen leraar aan 0o;

Ik zei tegen een vriend dat hij niet durfde om op dat ijs te lopen. Deed ie en t ijs brak ._." Ik hem 'redden' en zijn moeder gehaald. Ik krijg veel snoep en hij is week verkouden .___." Dat vond ik wel vaag..

Ik ging met klasgenoten (paar weken geleden) nadoen hoe bruggers ( :rolleyes:Ik wil niemand beledigen or..) de trap op rennen. Ik ren en struikel! ._. Klasgenoten rennen door, ik sta op en blijf nog bijna hangen aan de trap leuning door mn tas -_-;

Ik help een vriend van mij verder met een spel verder te komen en t lukt. Hij saved en gaat verder.. X'3 Valt de stroom uit, kijkt ie bij zn save file..LEEG!! X""D

Ik denk ik doe lollig en zet bij een vriend de klok vooruit. Dus hij zegt ff later van: Nou, ga maar weg. Ik ga zo eten. Volgende dag word er aangebeld OM 6 UUR! /forums/images/graemlins/eek.gifStaat hij voor de deur. Pissed :pEn gooit ie een emmer water over me heen ._. (al jaren geleden..)

Meer blunders volgen X'3..

naamloos
16 maart 2005, 14:20
dus ik zat in het computerlokaal in de 1ste dus ik was achter internet en luisterde niet waarover de rest van de klas het had met de leraar ze hadden het erover wat ze later konden doen en k dacht dat ze het over het 30ste jaar ofzo hadden (als je 30 bent) dus ik steek me vinger op dus k vertelde dat ik later wel een kind zou willen en die leraar zo Heh in de 2de ? ik heb me nog nooit van me leven zo geschaamd

Brooddoos
18 maart 2005, 11:26
een vriendin van mij heeft vandaag een grote blunde begaan.
Ik stap rustig naar school (ik moet altijd langs een paar steegjes) en ik ga de hoek om.
ziek daar een koppeltje kussen en ik kijk beter is dat een vriendin van mij XD die helemaal rood en ze schaamde ze zich mega hard. Nu zat ik haar de hele tijd te plagen van:
ja intervolg beter plaatsje zoeke he x'3

AntraXxX
18 maart 2005, 11:49
ahah die is lol Panda_genma :p

darkarticuno
20 maart 2005, 15:03
Mijn medespeler Badminton gister.
Wedstrijd afgelopen, wij hadden gewonnen.
Er stonden vlaggetjes, met palen, ik stap er overheen
, gebeurt nix, komt mijn medespeler zegt z'n vader goed gedaan.
Stapt hij erover, blijft hij achter de vlaggetjes hangen en valt, dus al die paaltjes vallen.
Ik dacht zo van ' Je moet je schamen'.
Waarom dacht ik dat, het publiek zat op de tribunes voor hem.
Dat was dus gisteren.

Tom_GM
20 maart 2005, 16:20
@ darkarticuno, X'3 Damn! Dies hard..*Zit op tribune en lacht uit xP*
Verder weet ik ff geen blunders die ik begaan heb ._.'

Erisuko
20 maart 2005, 19:10
Vorig jaar liet ik op de eerste schooldag mn boeken vallen ×_×

Marie
20 maart 2005, 19:24
Toen ik in de brugklas zat, ging ik voor het eerst naar een schoolfeest 'Het Beginfeest', speciaal voor de bruggertjes. Ik ging dus in mijn eentje naar school toe op die vrijdagavond. Ik wist niet waar de ingang was, dus ik liep richting de auladeuren. Ze stonden open, maar zwarte gordijnen hingen er voor. Ik duwde dus die gordijnen opzij en klom de aula binnen (ja, de deur van de aula zit verhoogd). Ik was binnen, maar er stonden allemaal van die bodyguards. Zij keken me boos aan en zeiden van alles. Ze pakten me vervolgens bij de armen en gooiden me de aula uit.

Ik stond toen helemaal versteld. Maar het bleek dus dat de ingang aan de achterkant van de school was. Doh >.<

chaosridergustaf
28 maart 2005, 20:09
laatst bij gym..... we deden slagbal, ik stond achter het net, andere gasten waren aant ruzien over de partijen, ik krijg een vlaag van meligheid en ga een Austin Powers-dans doen.... wordt gewoon een homerun geslagen! :rolleyes: :sweatdrop: :D :(

Princess
28 maart 2005, 21:14
Hard voor je!! :p :sweatdrop:

Doom
28 maart 2005, 21:45
Nog een klein blundertje gehad...aan zee ging ik zo naast mijn oom staan, en ik zei wat tegen hem, let ik niet op en loop ik tegen een buis die neer lag...Ze lachten...*gaat getraumatiseerd in hoekje zitten*

Verdero_Vardel
29 maart 2005, 07:41
Ik ging met klasgenoten (paar weken geleden) nadoen hoe bruggers ( :rolleyes:Ik wil niemand beledigen or..) de trap op rennen. Ik ren en struikel! ._. Klasgenoten rennen door, ik sta op en blijf nog bijna hangen aan de trap leuning door mn tas -_-;

Wij bruggers rennen de trap niet op of af... Wij sjeezen naar boven en glijden dan via de trapleuning naar beneden x3

Oja, blunder van mij...

Toen ik klein was vond ik ut leuk om aan die rekstokken te hangen... Alleen als ik dan omgedraaid ging hangen (Met je knieholtes op de stang en armen los) Kon ik mezelf nooit omhoog krijgen.. (toen had ik nog geen buikspieren) Ik helemaal histerysch doen enz... Allemaal janken, komt er na een paar minuten een moeder aan, titl me op, rent naar mijn moeder en begint zo'n heel vaag verhaal te vertellen x3...

Anne
29 maart 2005, 16:30
Blunder 1: Ooit eens lang lang geleden, in de tijd dat ik nog een onwetend, onschuldig, lomp en overmoedig bruggertje was, stond ik met een groep klasgenoten in de hal, in de pauze. En van die meiden liep de hele tijd iedereen zo'n beetje te duwen en te trekken enzo, voor de lol. Dus op een gegeven moment trekt zij van achteren zo heel hard aan mn tas, waardoor ik helemaal naar achter struikel, en ik viel tegen iemand aan. Ik dacht dat ik tegen dat meisje aanviel, dus ik draai me zo om en brul heel hard: "Marloes, kutwijf (of iets dergelijks)!" In dr gezicht. Enige foutje was dat het niet Marloes, maar een oudere, onbekende jongen was... Hij kijkt me zo'n beetje vreemd aan, ik schaam me dood, ik ren weg...

Blunder 2: Ik sta in de pauze met Keye te praten, maar had nogal gladde schoenen aan... Je raadt het al, ik wil weglopen, maar glijd verschrikkelijk onderuit... en trek Keye met me mee... zo bovenop me... Nee was niet leuk.

Deco T. Aoreste
30 maart 2005, 09:09
Lol.
Keye=Erika?

Morrowindt
30 maart 2005, 09:12
Lol.
Keye=Erika?

Ja das hij X3

@Anne

mag ik lachen =3

*lacht*

Doom
30 maart 2005, 11:38
Is Erika mannelijk?O_O

Morrowindt
30 maart 2005, 11:50
Is Erika mannelijk?O_O

Al lang hoor x3

Doom
30 maart 2005, 11:58
Wel een vage naam voor een jongen =S

Kataji
30 maart 2005, 14:22
Blunder 2: Ik sta in de pauze met Keye te praten, maar had nogal gladde schoenen aan... Je raadt het al, ik wil weglopen, maar glijd verschrikkelijk onderuit... en trek Keye met me mee... zo bovenop me... Nee was niet leuk.

Hè? Wanneer was dat dan? Ik kan me er niets van herinneren, haha.

Doom: Lang verhaal, ja, ik ben een jongen.

Erika

chaosridergustaf
30 maart 2005, 16:27
ja, ik ben een jongen.

Erika

LOL
Zal ik me dan Sofie gaan noemen?

Sofie LOL

Kataji
30 maart 2005, 16:29
Jij bent echt hl grappig.

Erika

Morrowindt
30 maart 2005, 16:30
ja, ik ben een jongen.

Erika

LOL
Zal ik me dan Sofie gaan noemen?

Sofie LOL

*Wacht gespannen af*

en wanneer komt nu juist de grap? =3

Deco T. Aoreste
30 maart 2005, 17:33
Jammer dat ik er nog niet was voor de reset.
Op het oude AWF schijnt iets duisters gebeurd te zijn... x3
Naja, Erika is een jongen, daar raak je ook aan gewend na een tijdje.

Kataji
30 maart 2005, 18:02
Gelukkig wel.

Wat is dat duistere dan?

Erika

Deco T. Aoreste
30 maart 2005, 18:41
Deed jij eerst niet alsof je een meisje was oid? Of was dat maar een roddel?

Kataji
30 maart 2005, 18:50
Ok, laat het allemaal maar zitten.

Vergeet het verleden.

Erika

Deedlit
30 maart 2005, 19:17

*lol*
ja da had ik ooit ook gehoord XP
en da ie later bekend maakte da hij geen meisje was Xp
btw.. was da ook nie iets met kendra..? X"D

Tenjiku_Nezumi
30 maart 2005, 19:40
Kheb wel eens per ongeluk mannendeodorant opgedaan. xD

Twas warm, ik kwam thuis. Dus ik wel snel even mijn zusjes deo pakken die in de kast stond. En er stond een klein Sanex busje. Met wit-lichtblauwe kleuren. Dus ik dacht: Dat is gewoon vrouwendeo. Dus ik spuit dat op en ik dacht echt: "Wat ruikt dat vaag?" :s Ik kijk op de fles, was het dus mannendeo. :rolleyes: Die flessen zijn altijd donkerblauw en die van Sanex moet weer Wit-Lichtblauw zijn. x3

Deco T. Aoreste
30 maart 2005, 20:23

*lol*
ja da had ik ooit ook gehoord XP
en da ie later bekend maakte da hij geen meisje was Xp
btw.. was da ook nie iets met kendra..? X"D

Erika is altijd de steun en toeverlaat geweest van Kendra (Kendra heette toen nog AncientLatios, kortweg AL.)
Toen ik een keer zei dat ik volgens mij de enige was die Kendra mocht (Bijna iedereen pestte hem toen) flipte Erika. x3

Blutchir
30 maart 2005, 20:43
Ik heb een mega-blunder begaan: :sweatdrop:

Toen theo van gogh was neer geschoten was de dader door het park naar de andere kant gevlucht waar onze school was. Wij hoorden allemaal schoten en die dader wordt opgepakt, we moeten weg van school omdat het gebied wordt afgezet, het hele gebied wordt om het park afgezet en we mogen via een route weg, wat doe ik ik fiets het park inj :sweatdrop: kom ik aan de andere kant staat er zo een politieauto met politiemensen voor het park met wat doe jij daar :sweatdrop:

Samuel
30 maart 2005, 21:13
Een blunder van mijzelf: Ik sta op het schoolplein en we doen een renwedstrijd ik ben een soort van scheidsrechter en ren een beetje mee dus er wint iemand en ik roep al rennend en niet uitkijkend en de winnaar is... en loop met snelheid tegen een latarenpaal op iedereen lachen....*gaat in duistere hoek staan* ik schaamde me helemaal dood(en nog steeds)

AntraXxX
04 juni 2005, 17:29
Srry voor bumb maar ik heb net een blunder gehad k was een hele tekst aant typen duurde ong. 5 min wou ik op antwoorden drukken en dan zie ik dat het onderwerp gesloten was. :sweatdrop:

Brooddoos
04 juni 2005, 19:59
ik moest mijn bezinning doen voor godsdienst en ik moest dus de bladeren uitdelen. Iedereen keek naar mij en dan val ik over een boekentas die midden op het gangske ligt
-_-"

Faunaat
04 juni 2005, 20:59
Srry voor bumb maar ik heb net een blunder gehad k was een hele tekst aant typen duurde ong. 5 min wou ik op antwoorden drukken en dan zie ik dat het onderwerp gesloten was. :sweatdrop:

Whehe, ik heb af en toe wel eens, dat ik een verhaal aan het typen ben, maar op mijn muis zitten 2 knopjes, de ene voor pagina terug, en de andere voor pagina verder. (Als dat dan gaat)
Dus dan heb ik net bijna heel het verhaal af en dan schiet ik per ongeluk uit met de muis waardoor ik dus op het knopje duw met pagina terug. X'D En dan probeer ik snel op pagina verder te drukken, maar dan ik het hele verhaal al weg. x'3
Dat heb ik vrij vaak. En altijd als ik voor een verhaal een nieuwe ep aan het posten ben ofzo. X'D

AntraXxX
04 juni 2005, 21:03
Hahah dat is erg shit. XD :p

darkarticuno
05 juni 2005, 07:45
Ik ben 1 uur geleden uit m'n bed gedonderd :sweatdrop:

AntraXxX
05 juni 2005, 08:00
Ben je uit bed gevallen ??

Kairi
05 juni 2005, 08:16
Ik ben 1 uur geleden uit m'n bed gedonderd :sweatdrop:

Goed begin van de dag :p zelf ik kan beter nie van me bed afvallen, want ik heb een hoogslaper.

AntraXxX
05 juni 2005, 08:17
X"""D ik ook. XD mijn broertje is wel een keer uit bed geflikerd en hij viel met zijn schouder op een glazen poten toen was hem sleutelbeen gebroken. :(

Kairi
05 juni 2005, 08:26
Een vriendin vroeg of k haar achterlicht wou checke dus dat deed ik, maar we liepen ondertussen gewoon verder en ik zag de voorbijgaande paal niet en toen lag ik dus op de grond.. :rolleyes:

Erisuko
05 juni 2005, 11:47
Bij de kermis is altijd zo'n ding, een soort huis, waar dan allemaal obstakels zijn die je moet passeren.
Daar was dus zo'n lopende band, die je mee naar boven nam x3
Je raadt het al: daar donderde ik dus vanaf xD
Mijn "vriendin" helemaal lachen :rolleyes:
Ik schaamde me dood x3

Prince_Wesley
05 juni 2005, 11:59
Ik ben 10 weken geleden een GROTe BLNDER Begaan...
Ik Was aan het voetballen met 3 vrienden in een zaal,maar wij doen altijd 1 keer aanraak,en dan moet je scoren bij je tegenstander,ik ben rechtsbenig en ik schootmet links en toen ja...
Ik viel maar me pols was naar beneden dus krijg je boven een bobbel,val ik op mijn pols,Pols gebroken.
Allemaal pennen en draden in mijn arm :(
En nu nog 2 dagen mag ik uit het gips :)

RapTom
05 juni 2005, 16:54
Toen ik nog in de tweede van de Mavo zat had een klasgenote van mij anorexia. Ik dus samen met een andere klasgenote naar haar toe in het ziekenhuis. Beetje praten over school enzo. Toen kreeg ik honger en had nog brood in mijn trommel en ben dat dus daar bij haar in de kamer op gaan eten. Toen besefte ik nog niet dat dat niet zo slim was maar nu wel. :o