PDA

View Full Version : Frustratie

Kyna
06 maart 2005, 21:04
Niet leuk 贸.貌
Ik heb Tom al heel lang niet meer irl gezien en gesproken und so .__.
En nu kan hij waarschijnlijk ook een hele tijd niet afspreken ;_;
*knijpt in stressballetje*

Ongeregistreerd
06 maart 2005, 21:05
Niet leuk 贸.貌
Ik heb Tom al heel lang niet meer irl gezien en gesproken und so .__.
En nu kan hij waarschijnlijk ook een hele tijd niet afspreken ;_;
*knijpt in stressballetje*

Je mag altijd met mij praten :rolleyes:

Maar dan bestaat de kans dat je nog Depriejer wordt ^_^"

Kyna
06 maart 2005, 21:07
Ik hoef niet met iemand te praten, ik wil Tom irl zien, met hem kunnen praten en whatever ;_;

Ongeregistreerd
06 maart 2005, 21:10
Ik hoef niet met iemand te praten, ik wil Tom irl zien, met hem kunnen praten en whatever ;_;

Maak die zin af x3

Met hem praten,irl zien en...?

Naja,met Tom komt het wel goed ^_^

en je kan altijd dingen vragen aan mij

MW tha seksuoloog (ook voor uitleg en vertaling Kamasutra)

Zit tijdens kantooruren maar neemt pauze tussen 12 uur en 1 uur om zich af te trekken.

Kyna
06 maart 2005, 21:12
De eigelijke zin was: Ik wil hem irl zien, met hem praten en hem kunnen aanraken. Maar dat bedoel ik op een niet perverse manier... En ik dacht dat ik dat laatste ding maar beter niet kon zeggen aangezien jij er meteen bepaalde gedachten bij hebt Oo"

Ongeregistreerd
06 maart 2005, 21:13
De eigelijke zin was: Ik wil hem irl zien, met hem praten en hem kunnen aanraken. Maar dat bedoel ik op een niet perverse manier... En ik dacht dat ik dat laatste ding maar beter niet kon zeggen aangezien jij er meteen bepaalde gedachten bij hebt Oo"

Ik?

zou niet durven ^_^"

naja,schrijf em een brief,brieven krijgen van jou is leuk =D

Kyna
06 maart 2005, 21:15
Ik heb hier 20 brieven liggen van augustus tot februari, alleen heb ik ze nooit gepost Oo"
Iig hoop ik dat je ergens diep verscholen onder die perverse laag MW snapt wat ik bedoel met (niet pervers) aanraken ._.

Ongeregistreerd
06 maart 2005, 21:17
Ik heb hier 20 brieven liggen van augustus tot februari, alleen heb ik ze nooit gepost Oo"
Iig hoop ik dat je ergens diep verscholen onder die perverse laag MW snapt wat ik bedoel met (niet pervers) aanraken ._.

Ja ik snap ^_^

Aanraken is leuk :)
gwn knuffels geven enzo

om dan uiteindelijk in bed te belanden =D

Kyna
06 maart 2005, 21:20
Ik had het kunnen weten .__.
Laten we het eerst maar ff houden bij knufvels geven enzo XD

Amelia
06 maart 2005, 21:22
*schopt MW*
sterf
en dat soort dingen

@Jokoto: ik snap je frustratie....... >< iemand die ik belangrijk vind en die dat waarschijnlijk zelf niet helemaal doorheeft zwijgt al... uhm.. 4 maanden.... jippie... -_- ik ben waarschijnlijk ook niet helemaal snugger, maargoed.... *wacht geduldig, frustratiegolven nu en dan onderdrukkend, tot sintjuttemus*

Erisuko
07 maart 2005, 14:51
't Is normaal dat je iemand mist, die je al zo'n tijd niet hebt gezien of gesproken. Waarom bellen jullie niet, als ik vragen mag? ^^ Ik weet niet of Dragone een cam heeft, maar als jullie bellen en tegelijkertijd jullie cams aan doen, is het bijna net zo als irl. Niet helemaal eig, maar als jullie dit volhouden tot de tijd jullie elkaar weer 閏ht zien, zal het wel goed komen denk ik =3

Doom
07 maart 2005, 15:35
Zeg, moeten ze dan hun webcam aanraken O_O" Nouja,dat zou Joki alleen maar ge*l maken hoor... Oeps, te hard mijn gedachten gezegd .__." whatever :o Verras hem met een bezoekje, met een risico een deur voor je dicht te zien klappen....just kidding :p

Cyber
07 maart 2005, 15:45
*schopt MW*
sterf
en dat soort dingen

@Jokoto: ik snap je frustratie....... >< iemand die ik belangrijk vind en die dat waarschijnlijk zelf niet helemaal doorheeft zwijgt al... uhm.. 4 maanden.... jippie... -_- ik ben waarschijnlijk ook niet helemaal snugger, maargoed.... *wacht geduldig, frustratiegolven nu en dan onderdrukkend, tot sintjuttemus*

zaza zeker x""D nou ja joki probeer hem dan via webcam brieven en gewoon w8ten tot de afspraak

Ongeregistreerd
07 maart 2005, 16:34

Knuffels is een goed begin ^_^

@Amelia
Die ma cherie =D
*neemt broodrooster vast*

Erisuko
07 maart 2005, 17:40
Zeg, moeten ze dan hun webcam aanraken O_O" Nouja,dat zou Joki alleen maar ge*l maken hoor... Oeps, te hard mijn gedachten gezegd .__." whatever :o Verras hem met een bezoekje, met een risico een deur voor je dicht te zien klappen....just kidding :p

Kun je lezen? 卢卢' Ik zei dat het niet helemaal zoals irl is, en dat ze het zo misschien het beste kunnen volhouden tot een meeting.

Kataji
07 maart 2005, 18:36
Mag ik hier ook mijn eigen frustraties uiten?

IK BEN MOE.

HEEL ERG MOE.

Mijn bed staat twee meter van me vandaan. Ik heb de energie niet om er naar toe te lopen. Alleen mijn vingers hebben nog de energie om te typen.

...I thought had designed for me. And I see you standing there, wanting more from me...

Ik ben echt moe.

Erika

Ansaphone
07 maart 2005, 19:24
Ik ben lelijk.Ik kots van mezelf, zo lelijk ben ik.En de liefde van mijn leven heeft amml mooie meiden om zich heen.Ik walg ervan.Al die mooie mensen op de aarde.\Ik wil naar tsjechie.Daar zijn de meiden lelijk, ha!Ik wil dood.Iemand ene pistool?

Amelia
07 maart 2005, 19:54

@Amelia
Die ma cherie =D

0-0
*gooit water over WM heen*
geelectrodueerd worstje ^^

@Erika: o.o uhhhhh... drink red bull (nee, beter niet), koffie, zorg voor genoeg slaap, wees genoeg in open lucht, en als je bloedarmoede hebt zal je dat toch niks helpen (en je zult krankzinnig worden als je dan niet op kan leven tegen je schooltaken e.a. ... I know... muhah ><)

@Kari: o-o van pessimisme wordt je niet mooier....

@Cyber: ... *no comment*

._. d'r is echt iets mis aan deze psychologiseringssubforum...
*staart 谩 la Ryuuzaki naar het scherm, haalt schouders op en loopt met aapachtige pas weg*

Venom
07 maart 2005, 20:17
volgens mij is awf toe aan een psycholoog..bied iemand zich aan ?

ik ben de eerste voor een consult weg wezen 貌___贸

nou iemand,iemand...ik wil NU iemand die zich aanmeld als psych *-*

Ongeregistreerd
07 maart 2005, 20:45
Ik meld me aan =D

Maar dat wil waarschijnlijl niemand >__>"

May
07 maart 2005, 21:03
Mag ik hier ook mijn eigen frustraties uiten?

IK BEN MOE.

HEEL ERG MOE.

Mijn bed staat twee meter van me vandaan. Ik heb de energie niet om er naar toe te lopen. Alleen mijn vingers hebben nog de energie om te typen.

...I thought had designed for me. And I see you standing there, wanting more from me...

Ik ben echt moe.

Erika

IK OOK!!!! De hele dag al. Ik had een supervermoeiende dag... vanmiddag zat ik echt zo supermoe in m'n bureaustoel... bored, nergens zin in, echt zo'n zwaar hoofd ook enzo.. gah. Net had ik volleybal, en nu ben ik dus echt helemaal kapot. Gah. T_T

Magnetronkip
07 maart 2005, 21:13
Ach kheb al een paar dagen slaap gebrek..
Dus vandaag irriteerde en frustreerde ik me weer aan alles :cool:

Kyna
07 maart 2005, 22:07
Tom en ik kunnen allebei pas 9 april weer en miss pas 17 april .-.
>__> Urgh, niet leuk ;_;
Tom heeft geen webcam en ik heb geen geld om te bellen .__."

King_Arthur
07 maart 2005, 23:19
Tom en ik kunnen allebei pas 9 april weer en miss pas 17 april .-.
>__> Urgh, niet leuk ;_;
Tom heeft geen webcam en ik heb geen geld om te bellen .__."

dat bellen... je had tog belangst ? X""D

Kyna
08 maart 2005, 06:31
Niet meer bij Tom =D Ik zat namelijhk nog veel erger in de zenuwen vor de meeting XD

Cyber
08 maart 2005, 13:48

@Amelia
Die ma cherie =D

0-0
*gooit water over WM heen*
geelectrodueerd worstje ^^

@Erika: o.o uhhhhh... drink red bull (nee, beter niet), koffie, zorg voor genoeg slaap, wees genoeg in open lucht, en als je bloedarmoede hebt zal je dat toch niks helpen (en je zult krankzinnig worden als je dan niet op kan leven tegen je schooltaken e.a. ... I know... muhah ><)

@Kari: o-o van pessimisme wordt je niet mooier....

@Cyber: ... *no comment*

._. d'r is echt iets mis aan deze psychologiseringssubforum...
*staart 谩 la Ryuuzaki naar het scherm, haalt schouders op en loopt met aapachtige pas weg*

eerst keer dat jij geen commentaar geeft op iemand xD mjah ik ben vanavond dood denk ik ouderavond op school /forums/images/graemlins/eek.gif

Kyna
08 maart 2005, 14:44
@ Cyber: Zal wel meevallen hoor, ik dacht ook dat ik de ouderavond niet zou overleven maar mn mentor (waarvan ik dacht dat hij een hekel aan me had) was juist heel erg positief over me XD

Deco T. Aoreste
08 maart 2005, 15:27
Als Jokoto Dragone al een tijdje IRL niet meer heeft gezien, dan is dat mss niet zo leuk, maar hij heeft hier ook een account op AWF...

Daarentegen, als je je beste en enige vriend plotseling nooit meer ziet, is dat wel een ander verhaal. Zie Deco's Topic, locked in dit subforum.

@MW: Alsof iemand beter wordt van bij jou in therapie gaan. :D

Tom_GM
08 maart 2005, 15:54
Ik heb HEEL ERG VEEL FRUSTRATIE! :(
1 Kennis heeft laats een hartaanval gehad (leeft nog wel)
Andere kennis heeft waarschijnlijk kanker..(krijg vandaag uitslag)
2 Honden van die kennis die een hartaanval kreeg zijn overleden..
En verder gaat sgool nu niet goed, t werk word steeds meer en ik hou het allemaal nie meer bij..

Ik speel nu de laatse tijd veel schiet/vecht spellen.
Verder maak ik oowk veel dingen kapot..tenminste iets onnuttigs zoals 30 blaadjes papier 0o" Of Ice Tea pakken:
http://i138.exs.cx/img138/9978/iceteapakvanvoor6qp.png (http://www.imageshack.us)
Van voorkant
http://img7.exs.cx/img7/5849/iceteapakvanboven9yc.png (http://www.imageshack.us)
Van bovenkant

Verder lijd ik oowk aan slaapgebrek..

Cyber
08 maart 2005, 17:04
@ Cyber: Zal wel meevallen hoor, ik dacht ook dat ik de ouderavond niet zou overleven maar mn mentor (waarvan ik dacht dat hij een hekel aan me had) was juist heel erg positief over me XD

mijn mentor is het probleem niet maar mijn ouders X""D

Kyna
09 maart 2005, 06:41
Als Jokoto Dragone al een tijdje IRL niet meer heeft gezien, dan is dat mss niet zo leuk, maar hij heeft hier ook een account op AWF...

We hebben elkaar ook juist leren kennen via AWF X'''3

Deco T. Aoreste
09 maart 2005, 11:22
@Tom Gamemaster: Zo gaat de lay flink naar de verneuking <^>

@Jokoto: Aha! Got it. Zo lang ben ik hier ook nog niet...

Latino Heat
09 maart 2005, 11:53
volgens mij is awf toe aan een psycholoog..bied iemand zich aan ?

ik ben de eerste voor een consult weg wezen 貌___贸

nou iemand,iemand...ik wil NU iemand die zich aanmeld als psych *-*

ik bied me wel aan ben ik goed in problemen van anderen aanhoren en helpen

toch tom...joki...zeg het ze 貌__贸

Vordreller
09 maart 2005, 15:36
Me leerkracht noemt me arrogant... grrrr

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 15:55
Misschien hebben ze wel gelijk, waarom noemen ze je arrogant? :p

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 15:59
Misschien hebben ze wel gelijk, waarom noemen ze je arrogant? :p

omdat ie dat is :')

of is het niet EL :p

Mijn leerkracht spreekt over rotte appels en ik ben de appelboom =D

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 16:04
Mijn leerkracht spreekt over domme apen en ik ben er 1 van. :(

Latino Heat
09 maart 2005, 17:04

mijn leraar spreekt over een domme beschaving en ik ben de leider ervan xD

Deco T. Aoreste
09 maart 2005, 17:30

Dom: Spammen op een Forum waar je zelf mod bent.
Aap: Iemand die dat doet.
x3

Ongeregistreerd
09 maart 2005, 18:11

x3

Aap: Zoogdier dat sterk verwant is aan de mens
Dom: Iemand die denkt dat aap iets ander is :p

Cyber
09 maart 2005, 18:38
_O_ ouder avond viel mee :) alleen mijn mentor heeft gezegd dat ik niet kan plannen :sweatdrop: :sweatdrop: omfg maarja alleen de 6jes weg dan kan ik naar het vwo :D

Deco T. Aoreste
09 maart 2005, 20:36

x3

Aap: Zoogdier dat sterk verwant is aan de mens
Dom: Iemand die denkt dat aap iets ander is :p

Sorry, ik houd ervan om je daarmee te plagen :p :D
Aap: In deze context is het een scheldwoord en geen zoogdier
Dom: Niet slim

Venom
12 maart 2005, 20:48
frustratie....ik heb zin om gewoon te schreeuwen...

ARRRGHHHH....

ja dat heb ik net echt gedaan...

Kataji
12 maart 2005, 23:28
EINDELIJK!

De negende aflevering van Wie is... de Mol? is EINDELIJK online. Het duurde z贸 lang.

Erika

Erisuko
13 maart 2005, 11:09
Lol x3 Het valt me op dat Erika een ware "Wie is de Mol?" fan is =3

Kyna
13 maart 2005, 14:08
*poked Alice*
Goh je meent het XD

Als het goed is zie ik Tom 9 april weer en goed, das nog wel uit te houden ='D

Kataji
14 maart 2005, 19:27
Het lijkt net of er de hele tijd iets over me heen loopt. Iets kleins en krioelig. Dan voel ik weet iets op mijn vinger, dan in mijn nek, dan in mijn haren! Er kwam al daarnet een spin uit (AAAAAAAAAAAAH!) maar er zit toch geen nest op mijn lichaam!?

Erika

Venom
14 maart 2005, 20:07
Het lijkt net of er de hele tijd iets over me heen loopt. Iets kleins en krioelig. Dan voel ik weet iets op mijn vinger, dan in mijn nek, dan in mijn haren! Er kwam al daarnet een spin uit (AAAAAAAAAAAAH!) maar er zit toch geen nest op mijn lichaam!?

Erika

je bent genetisch gemanipuleerd...
de regering maakt een superieur ras van super spinnen tegen de terroristen (die ze zelf ook zijn)
en jij bent toevallig hun broedplaats.

Deco T. Aoreste
15 maart 2005, 11:13

Erika

je bent genetisch gemanipuleerd...
de regering maakt een superieur ras van super spinnen tegen de terroristen (die ze zelf ook zijn)
en jij bent toevallig hun broedplaats.

Jij bent ziek.

Erisuko
15 maart 2005, 13:05
*poked Alice*
Goh je meent het XD

Tip: Maak een kalender waar je de dagen op aftelt ="3 Zo krijg je er extra veel zin in om hem weer te zien ^-^
*denkt terug aan toen Erisu nog 6 was, en dagen tot verjaardag aftelde*
Yay!

Venom
15 maart 2005, 17:02
iedereen irriteerd me http://www.vampirefreaks.com/emotes/paranoid.gif prepare to die!1 http://www.vampirefreaks.com/emotes/death.gif

Kataji
15 maart 2005, 17:42
Dat hoop ik toch echt niet, Venom. Dat zou ik niet overleven.

Erika

Magnetronkip
19 maart 2005, 16:36
Ik ben 4 tanden kwijt.Daar frustreer ik me aan.
Ik kan nu niet eten zonder te bloeden.Daar frustreer ik me aan.

Verdero_Vardel
19 maart 2005, 17:45
Hoe komt 't?

Marja
19 maart 2005, 18:55
Ach getrokken cker ik vond 2 al errug ik leef met je mee ;) :(

Bunnii
19 maart 2005, 20:29
Is altijd vervelend als je iemand mist waar je veel om geeft enzo.. Ik kan het weten ik heb zelf een long distance relatie.. ik zie mijn vriend 1x in de 2 weken :sweatdrop:
maar ja.. gewoon ermee doen wat jij het beste vind :) En dan zal het wel goedkomen..

Goh ben wel lekker laat of zo met die reactie :sweatdrop:

Dragone
19 maart 2005, 20:29
Ik ish gefrusteerd. Ik kan Joki niet zien, school heeft voor MA 4 werkstukken nodig terwijl ik elk weekend vol sta. Ik ga op woensdag een dag naar belgie, moet GS leren, heb enorm verloren bij iets en... eh... ik wil Joki zien ;_;" k verlang naar een maand vakantie met joki naar Parijs. Lekker romantisch en geen gezeik van de klas dat ik nog niet met haar heb gezoend ed. Argh...

@Bunnii:

Wij zien elkaar gemiddeld 1 maal in de 2 maanden X_x

Bunnii
19 maart 2005, 20:31
Ik ish gefrusteerd. Ik kan Joki niet zien, school heeft voor MA 4 werkstukken nodig terwijl ik elk weekend vol sta. Ik ga op woensdag een dag naar belgie, moet GS leren, heb enorm verloren bij iets en... eh... ik wil Joki zien ;_;" k verlang naar een maand vakantie met joki naar Parijs. Lekker romantisch en geen gezeik van de klas dat ik nog niet met haar heb gezoend ed. Argh...

@Bunnii:

Whaaaa O____o .. da lijkt me wel shit

Sarahino
19 maart 2005, 20:43

@Bunnii:

Joki says: Ach =3
Das wel liefv =''3
Ik zou het liefste ook gewoon ff eregens naar Frankrijk gaan ofzo, geen gezeik van mensen en gewoon lekker bij elkaar ='3

Erisuko
19 maart 2005, 21:13
@Sarahino: Yay! Jij Sarah, Joki's zusje, ish..? ="3
Zo ja; lang niet gesproken, en leuk dat je hier ook zit ^^

Sarahino
19 maart 2005, 21:21
Sarah: Jup, That's me, leuk je hier ook weer te zien!

Brooddoos
19 maart 2005, 21:42
*poked Alice*
Goh je meent het XD

Tip: Maak een kalender waar je de dagen op aftelt ="3 Zo krijg je er extra veel zin in om hem weer te zien ^-^
*denkt terug aan toen Erisu nog 6 was, en dagen tot verjaardag aftelde*
Yay!

aaaaargh nee daar word ik altijd nog gefrustreerder van. Dan kan ik niet slapen omdat ik de hele tijd aan die dingen denk.
Denkt terug aan vroeger met verjaardag en sinterklaas.

Venom
19 maart 2005, 21:43
alle zorgen glijden weg ^_______________^

Sarahino
19 maart 2005, 21:56

Yay, wijn rulez _O_
Net als zwarte gaten ='D

Venom
20 maart 2005, 11:40

Yay, wijn rulez _O_
Net als zwarte gaten ='D

STOP WITH THE HOLES ALREADY >.< geez

Magnetronkip
20 maart 2005, 11:44
Hoe komt 't?

Wisselen.

Kataji
20 maart 2005, 19:24
W谩谩rom doet MSN het niet?! Precies als ik het nodig heb. Normaal als ik het niet nodig heb, doet-ie het wel en nu! Wrede wereld.

Erika

Toevoeging: Dan maar weer aflevering zeven van Wie is... de Mol kijken. Je moet toch wat doen.