PDA

View Full Version : Het engste wat je ooit meemaakte

Noof
05 maart 2005, 20:01
Weet niet of er al een soort topic is als deze, heb verder niet echt gezocht. Mijn excuses als deze er al was.

----

Toen ik een jaar of...ik geloof 3 was stonden we op een camping ergens in Friesland. Was dik noodweer daaro toen m'n ma en ik naar de washokken liepen. Ik liep paar meter achter haar toen ik opeens een klap van jewelste hoorde. Kijk vervolgens achter me, en wat ligt daar? Juist, een boom. Kortom, het had niet veel gescheeld of Noofje had een boom op z'n hassens gekregen.

Ansaphone
05 maart 2005, 20:02
Het engste wat ik ooit meemaakte.Uhm.Hmhm.Denkedeng..*rilt*Oke.Ik zal mijn vreselijke moment met jullie delen.Ik was getraumatiseerd voor het leven.Ik heb nachtenlang nachtmerries gehad.AL had zijn foto gepost.

Amelia
05 maart 2005, 20:07
oeh..

toen ik in de spiegel keek o__o

AnimEvy
05 maart 2005, 20:10
Het engste.. nouja dit is n van de engste.

Ik zat op een gymclubje, en het was al donker en mn vriendin en ik moesten naar huis (we waren nog jong enzo... zaten in groep 6 ofzo). Staat er opeens een man in een trainingspak voor me... die duwt mn vriendin naar buiten en neemt mij mee de wc in en doet de deur opslot. Hij zei dat ie zn oorbel kwijt was en ik moest die zoeken, ik moest in een hoek kijken en dus bukken [ja, denkt maar door :x] en ook in zn broek kijken.. ik vond het zo eng dat ik heel snel weggegaan ben nadat ie de deur vant slot afhaalde... Huilend naar huis gefietst o_O Waarschijnlijk een pedofiel die net op het randje van pedosexueel zat... maar hij deed het net niet en haalde de deur van t slot

Ongeregistreerd
05 maart 2005, 20:26
Het engste wat ik ooit meemaakte.Uhm.Hmhm.Denkedeng..*rilt*Oke.Ik zal mijn vreselijke moment met jullie delen.Ik was getraumatiseerd voor het leven.Ik heb nachtenlang nachtmerries gehad.AL had zijn foto gepost.

Ik begrijp je pijn, dat was ook 1 van de duisterste periodes uit mijn leven :(

Brooddoos
05 maart 2005, 20:28
Whow animevy dat moet echt wel eng zijn geweest!
Vieze man dat die is. Wat een gore kerel!

Ik was samen met mijn neven in een oude fabriek. Maar ik voelde me echt niet op mijn gemak. Ik dacht de helet tijd dat er iemand ons bespiede ofzo. Het was er echt vies.

Het is mssn niet zo eng maar ik haat het om in donkere huizen of oude fabrieken rond te lopen.

Ansaphone
05 maart 2005, 20:35

Kom, we beginnen een praatgroep. :D

Yondaime
05 maart 2005, 20:44
ik was 1x aan het douche
toen k me zeepm liet vallen toen pakte ik de zeep op en
alles voor me werd zwart heel langzaam en alles werd vaag
ik zag echt waar me leven vorbij flitsen.
ik zakte gwn door me knieen heen en zakte in elkaar.
ik viel uit de douche en zo op de harde tegels.
over blauwe plekke en pijn, toen ik viel had k bijna me hoofd gestoten op de wasbak stel je voor als dat was gebeurt.
sindsdien is dit nooit meer gebeurt gelukkig.
het was 1 van de engste dinge die ik heb meegemaakt.
het leek wel of me hersenen geen bloed en lucht meer kregen.
ik zakte gwn in elkaar..als een mens zonder botten.
ik zoiets nog 2x gehad 1x in huis en 1x op straat gelukkig pakte me moeder me anders was ik met me hoofd op de straat geknald
sindsdien heb ik het niet meer alleen soms wordt het wel zwart voor me ogen. maar ik heb een soort trucje uitgevonden om het tegentegaan.

Carazona Amazona
05 maart 2005, 21:14

is die foto zo eng? /forums/images/graemlins/eek.gif

Ansaphone
05 maart 2005, 21:26
Ja, echt wel.

Apollo
05 maart 2005, 21:47
Wie is AL??

Venom
05 maart 2005, 21:48
Ja, echt wel.

post eens post eens ^^

Carazona Amazona
05 maart 2005, 21:49
Wie is AL??

Ancient Latios (die nu Kendra is)

Ja, echt wel.

post eens post eens ^^

ja ik wil kijken of het echt zo eng is :D

Ongeregistreerd

Kom, we beginnen een praatgroep. :D

Ik zit nog altijd moreel aan de grond van die foto,damn,men sociaal leven is opgebrand,men punten gaan achteruit,ik zit in een midlifecrisis,en ik ben impotent,allemaal door 1 foto...

Oke impotent is overdreven voor zo een geile bok als ik ^_^"

Venom

Ik was samen met mijn neven in een oude fabriek. Maar ik voelde me echt niet op mijn gemak. Ik dacht de helet tijd dat er iemand ons bespiede ofzo. Het was er echt vies.

Het is mssn niet zo eng maar ik haat het om in donkere huizen of oude fabrieken rond te lopen.

jullie doen allemaal alsof zo iemand er voor kiest om pedo te zijn....je zijn er allemaal vies van en proberen hun niet eens te begrijpen...slap hoor

Apollo
05 maart 2005, 21:51

jullie doen allemaal alsof zo iemand er voor kiest om pedo te zijn....je zijn er allemaal vies van en proberen hun niet eens te begrijpen...slap hoor

Hoe zou jij het vinden om verkracht te worden kom op zeg :sweatdrop:

Carazona Amazona
05 maart 2005, 21:54

*bonkt op tafel* posten, posten, posten, posten, posten, posten, posten!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pegasus
05 maart 2005, 21:59
ik heb zoveel waar moet ik beginnen zeg

Deco T. Aoreste
05 maart 2005, 22:07
Ik hoor dit gebash over die foto van Kendra niet grappig te vinden. Maar ik schoot toch in de lach.

Anyway, het engste wat mij is overkomen was wel toen ik met gym getackled werd door een klasgenoot, toen viel ik keihard achterover op mijn rug en ik kreeg anderhalve minuut geen lucht meer.
Ik dacht echt ff dat ik dood ging.
Hoe dat kan weet ik niet, vraag dat maar aan Steven.

Ongeregistreerd
05 maart 2005, 22:09
Ik hoor dit gebash over die foto van Kendra niet grappig te vinden. Maar ik schoot toch in de lach.

Anyway, het engste wat mij is overkomen was wel toen ik met gym getackled werd door een klasgenoot, toen viel ik keihard achterover op mijn rug en ik kreeg anderhalve minuut geen lucht meer.

Die tackles pwnen gwn =D

niet voor jou natuurlijk ^_^"

maar het sadistische kantje in mij zegt toch:"Delicious"

Apollo
05 maart 2005, 22:12
het sadistische kantje in mij zegt toch:"Delicious"

Doe is ff niet zo flauw zeg /forums/images/graemlins/eek.gif

Pegasus
05 maart 2005, 22:14
ik heb ook zoiets meegemaakt, tenminste gezien bij iemand anders. een jongen jordy ofzo was gevallen en zijn hart stond stil voor een paar minuten en toen klopte hij weer, heel vreemd, bleek dat hij een rare ziekte had. vandaar mijn grote angst voor amerika denk er steeds aan terug

Ongeregistreerd
05 maart 2005, 22:15

WAT?

Een tackle is het mooiste voorbeeld van voetbalperfectie,voetbal is niet compleet zonder tackles.

tackles MOETEN pijn doen.

Magnetronkip
05 maart 2005, 22:16
Dat was vorige maand toen ik boven op onze flat stond.Ik dacht dat ik gen hoogtevrees had en ging met mn vriend mee naar boven klimmen (vanuit binnen op een ladder)
Ik had dus wel hoogtevrees .___."
Ik keek naar beneden en ging gewoon op mijn buik liggen van angst..ik ging niet op mn rug liggen want dan is het nog erger als ik naar boven kijk x'3
En dat terwijl mn vriend heel opgewonden was en mij aan het uitlachen was x'3

Sonic
05 maart 2005, 22:16
@nils: doe er zout over :)
Mijn engste moment is dat ik alleen op zolder zat en ik had alleen zo'n klein lampje aan, alle lampen waren uit en toen kwamen mn ouders thuis, hoorde eerst iemand aan de deur rammelen, heb daar bovenaan de trap gestaan met zo'n ijzeren stok (om het raam mee open te doen) Heb er echt in mn broek zitten schijten van angst...

Apollo
05 maart 2005, 22:17
@Sonic: wat bedoel je daarmee?? :p
@Magnetronkip: leuke vriend heb jij :sweatdrop:
@MW: ik haat sadisme

Sonic
05 maart 2005, 22:19
@nils, als iets flauw is doe je er zout over :P

Apollo
05 maart 2005, 22:20
ow zow, zoute grap hoor /forums/images/graemlins/eek.gif

Pegasus
05 maart 2005, 22:21
hou op met die woordgrappen je kan er alleen maar eigenlol mee hebben :sweatdrop:

Sonic
05 maart 2005, 22:22
doe er suiker over, word ie wat zoeter =)
nog 1 moment:
Mn moeder was met mn stiefoma op een basisschool aant schoonmaken, ik was toen 10 ofzow. De computer stond in een kamer tegenover de trap. Ik dacht dat ik iemand beneden hoorde en heb toen snel de pc uitgezet en heb een klerenhanger gepakt en ben om het hoekje van de trap gaan wachten.... En ik moest pissen maar omdat ik iets hoorde heb ik ut een kwartier opgehouden, totdat mn ma thuiskwam..

Pegasus
05 maart 2005, 22:23
wat ben jij een bange schijtert

Sonic
05 maart 2005, 22:24
ik was 10 =D

Pegasus
05 maart 2005, 22:24
nou en

Sonic
05 maart 2005, 22:26
heb jij geen enge momenten meegemaakt, of ben je nergens bang voor :p

Viral
05 maart 2005, 22:28
hmmz eens denken*flashback*
Ik was iets van 7/8 jaar,speelde toen alleen,op een afgelegen terrein.
Rerinner me nog goed dat ik rose laarzen aanhad,omdat het had geregent.
Ik stapte in modder,waarvan ik dacht dat het gewoon hard zand was.
Mijn rechterlaars bleef in de modder zitten.
Ik schreeuwde dus de hele tijd om hulp,zag in de verte wel een man,maar die had het vast te druk.
Geen idee hoelang ik geschreeuwd had,ik denk iets van 3 kwartier.
Onder tussen was mijn linkerlaars ook al in de modder gezakt,dus ik kon geen kant op.
Na een tijd besefde ik dat niemand mij nog zou helpen,dus probeerde ik het zelf maar.
Uiteindelijk kreeg ik mijn rechtervoet uit de laars en mijn linkerlaars had ik nog aan.
Ik liep dus naar huis,via een weg die ik niet kende.
Een vrouw zag me lopen,mijn broek zat onder de modder.
Uiteindelijk bracht ze me weg,met een auto,naar mijn huis toe.

Een paar jaar 2 jaar later,speelde ik weer op dezelfde plek,maar toen met vrienden,en alles kwam weer terug,omdat ik mijn rechterlaars had gevonden.

Pegasus
05 maart 2005, 22:30
ik? ik ben nooit echt 'bang' geweest voor iets, misschien alleen toen ik midden in de nacht in de spiegel keek en ik had net de ring gekeken, maar dat was eerder een schok

maar toch toen ik 6 was ging ik een keer naar curacao waar mijn oude oom woont, hij vertelde me over een spook in de bos en ik ging met mijn kleine neefje dus daarnaartoe werd het nacht en we verdwaalden, toen was ik wel wat bang ja, dat ik nooit meer thuis kwam. wat bleek dat we eigenlijk in een soort van achtertuin waren maar dat zagen we niet in de donker

Sonic
05 maart 2005, 22:33
in september volgens mij gingen we met de 2e klassen op kamp, ik lag dus bij de jongens uit mn klas in een tent (4 jongens met mij erbij :p) Toen vertelde ik het verhaal van de bloedvrouw... en aangezien het nogal dicht bij een bos lag (eigenlijk er pal naast...) hoorde je dus de hele tijd geritsel, alleen ik heb die nacht rustig geslapen :D

Deco T. Aoreste
05 maart 2005, 22:35

WAT?

Een tackle is het mooiste voorbeeld van voetbalperfectie,voetbal is niet compleet zonder tackles.

tackles MOETEN pijn doen.

1 probleempje: Het was niet tijdens voetbal, maar erna.

Pegasus
05 maart 2005, 22:36
@sonic: ben je toch niet zo bang als ik dacht

Sonic
05 maart 2005, 22:39
Ik geloof zelf niet in dat soort verhalen. Wie heeft er hier trouwens last van fobieën? Ik zelf hoogtevrees en arachnofobie... (spinnenangst) gekomen toen ik klein was, ik weet het nog goed... Lag te slapen, word ik wakker ligt er een [...] grote spin op mn gezicht o_O' *I hate spiders..*

Pegasus
05 maart 2005, 22:39
spinnen? ok terug naar dat watjes gedoe :sweatdrop:

Deco T. Aoreste
05 maart 2005, 22:41
Ik heb een klein beetje ijsfobie.
Dat kwam omdat ik een keer door het ijs was gezakt, en dat was heel koud, en toen moest ik mezelf vastklampen aan een steiger, anders kwam ik onder het ijs terecht, en dat overleef je niet.

Verder niet echt.

Pegasus
05 maart 2005, 22:41
ben ik ff blij dat ik naar het zuiden trok in de winter

Sonic
05 maart 2005, 22:45
@pegasus, zie je ut al voor je, dat je wakker word met zo'n ubergrote spin op je hoofd o_O
tijdens de ring ben ik in slaap gevallen.... was moe...

Pegasus
05 maart 2005, 22:46
spinnen zijn niet eng, je moest eens weten wat ik allemaal durf

Sonic
05 maart 2005, 22:47
Eigendunk..? :P btw een meisje bij me in de klas heeft een soort van trappenvrees ofzo, die durft niet van de trap op school af te gaan o_O gaat altijd met de lift...

Pegasus
05 maart 2005, 22:49
eigendunk ik? ik heb oog in oog met een zwarte mamba gestaan ongeveer een half jaar geleden en ik gaf geen kik (waarschijnlijk omdat ik aan de grond gevroren zat) maar geloof me ik kan alles aan

Sonic
05 maart 2005, 22:53
XD weet je hoe arrogant dat klinkt :) wat ook leuk is, als je een grote pop ofzow hebt (of iets anders groots) plaats het tegen een deur aan die je open moet trekken, (dus aan de andere kant van die deur) en als iemand die deur open doet valt hetgeen wat je neergezet hebt tegen diegene aan. Mn ma schrok er wel van x3

Viral
05 maart 2005, 22:55
damn,lekker dan zo'z slang*ziet Uma aankomen met zwaard*O-o;;;

Pegasus
05 maart 2005, 22:55
feiten zijn niet arrogant, ik heb meer gezien dan jij je kan bedenken en ik ga me er niet nederig bij gedragen

Ongeregistreerd
05 maart 2005, 22:57
feiten zijn niet arrogant, ik heb meer gezien dan jij je kan bedenken en ik ga me er niet nederig bij gedragen

Fijn voor jou, opschepper :rolleyes:

Pegasus
05 maart 2005, 22:58

Fijn voor jou, opschepper :rolleyes:

ik kan je ook vervloeken voor de rest voor je leven en als je erin geloofd ook het volgende

Ongeregistreerd
05 maart 2005, 22:58
Dan zal ik maar wijselijk niet in het volgende leven geloven, 1 vervloekt leven is al genoeg. :p

Pegasus
05 maart 2005, 23:00
ag gebuik mijn tip als je voor het eerst in kenya komt en je ziet een lang zilveren touw ga er dan geen stenen op gooien ;)

Magnetronkip
05 maart 2005, 23:10

Het was niet gemeen bedoeld van hem x3

Gijs
05 maart 2005, 23:12
Move naar Lucht Je Hart.

Xocolatl
06 maart 2005, 09:09

jah, da had ik ook een keer ben ik keihard van een klimrek op mijn rug gevallen( zat toen in groep 2), ik kreeg toen ook geen lucht, vorig jaar ofzo viel ik ook nog van een container op mijn rug, zelfde verhaal.

Yondaime
06 maart 2005, 09:12
als je op je rug valt is echt wel gevaarlijk als je op een randje ofso valt en een wervel verschiet of wat dan ook...kan je verlamd raken.
ik ben ook wel is op me rug gevallen maar was niet me lucht kwijt ofso viel ook niet zo hard

Apollo
06 maart 2005, 09:20

Het was niet gemeen bedoeld van hem x3

Oke dat herken ik dan wel want ik heb ook zo'n vriendin, maar het is evengoed niet leuk ;)

Nils

GoodLugia
06 maart 2005, 09:22
Ik ging naar mijn oma toe samen met mijn nicht, ze zei wel dat er een jongen van rond de 14 zou komen, ik was toen 10.
Ze zei tegen ons (=mijn nicht en ik) dat we aardig tegen hem moesten zijn want hij zat op een speciale school en was niet helemaal goed in zijn hoofd.
Dat deden we en als oma bij ons zat was hij ook wel aardig (nou...heel schijnheilig) maar als oma even een boodschap ging doen werd hij opeens een jongen waar ik en mijn nicht bang voor waren, hij wou ons zoenen en aanraken en ook nog meer.
Ondanks dat ik bang voor he mwas, durfde ik hem een klap te geven en daarna kei-hard weg te rennen.
Zo ben ik even naar een paardenweitje gerend en ben daar achter een bosje een halfuur ofzo blijven zitten.
Toen ik terugkwam was mijn nicht al weg en achtervolgde hij me.
En hij is nog wel mijn achter/neef.
K*t jong ist

Pegasus
06 maart 2005, 11:31
lekkere familie heb je dan :sweatdrop: gelukkig dat je hem hebt geslagen

MunchlaxMaster
10 maart 2005, 09:17
@GL ; you go girl :p!!!!
nie toelate die shit , tenzij je het zlef wil ...
tjah jij komt tenminste voor jezelf op ;)]

edit ; het engste wat ik ooit heb meegemaakt was toen ik in de ardennen was met school en wij waren tegen 2 uur in morge aant klote , wij hadde bier lope jatten van de herberg , he halve klas was dronken ...
naja komt tegen half 3 ons begelijdster binnen , die was ook dronken maar die had niet door dat ze naakt was Oo''
de haren :( damn kennen die mensen geen scheermesjes
en die andere keer was dat ik wakkerwerd met een spin in me bek :(

Pegasus
10 maart 2005, 14:34
nou lekkere leraren heb je dan

GoodLugia
10 maart 2005, 14:59
@GL ; you go girl :p!!!!
nie toelate die shit , tenzij je het zlef wil ...
tjah jij komt tenminste voor jezelf op ;)

Thnx

[/quote]edit ; het engste wat ik ooit heb meegemaakt was toen ik in de ardennen was met school en wij waren tegen 2 uur in morge aant klote , wij hadde bier lope jatten van de herberg , he halve klas was dronken ...
naja komt tegen half 3 ons begelijdster binnen , die was ook dronken maar die had niet door dat ze naakt was Oo''
de haren :( damn kennen die mensen geen scheermesjes
en die andere keer was dat ik wakkerwerd met een spin in me bek :(

[/quote]

Iehl O_o van allebei!
Ik haat spinnen ._." werd een keer wakker met een grote spin die aan een draadje voor me hing

Ongeregistreerd
10 maart 2005, 16:14
Dat eerste lijkt me zo erg nog niet, het tweede wel. :p

Venom
10 maart 2005, 16:21

geile viespeuk

Ongeregistreerd
10 maart 2005, 16:58

Een begeleidster naakt zien :')

dat vraag om gepakt te worden x3

Tom_GM
10 maart 2005, 21:18
MW weer met zn medeleven X"3
Verder ben ik heel vaak bedreigd vroeger 0_o; Door een grote gast die toen 4/5 jaar ouder was :(
Verder ben ik ong. bijan 3x ontvoerd! ._____."
En verder bijna aangereden in autop (met mn moeder) omdat er een debiel op de weg reed ;__;

Pegasus
10 maart 2005, 21:22
en toen zag je zeker je leven als een flits voorbij gaan, ik zweer je toen ik 6 ofzo was ging ik met mijn opa naar de stad en toen was hij ff aan het praten en ik raakte verdwaalt! en niemand sprak natuurlijk mijn taal dus ik helemaal in paniek, weet nie eens meer hoe dat afliep

Ongeregistreerd
11 maart 2005, 14:30
en toen zag je zeker je leven als een flits voorbij gaan, ik zweer je toen ik 6 ofzo was ging ik met mijn opa naar de stad en toen was hij ff aan het praten en ik raakte verdwaalt! en niemand sprak natuurlijk mijn taal dus ik helemaal in paniek, weet nie eens meer hoe dat afliep

Dan zallet wel niet zo erg geweest zijn zeker? ;)

Tom_GM
11 maart 2005, 14:56
@ Pegasus, nope. Ik was alleen bang 0o; Marja, we gaan allemaal wel een keer dood.. :pMaar zo snel wil ik nie!

Doom
13 maart 2005, 18:03
Hmmm...ik herriner me nog goed wat het engste is...hier het verhaal.

Ik was met mijn vrienden in een speeltuintje, maar wij zaten daar dus te luieren op de bank, en achter ons, daar was zo een duplex gebouw, en degene die bovenin woonde kende ik. nouja, dus we zaten daar. En opeens horen we:" HELP!" Ik kijk effe om, ik dacht: dat is diegene die ik ken, die doet dat vaak , ik zeg dat dus. Wat later, weeral. Toch begon ik wat argwaan te ruiken, want ik had eens gekeken, hoorde ik weer die 'help' maar niemand was aan het raam. Ik ging voor zekerheid kijken, ik ging tussen de struiken, zodat je de tuin van de onderste deel ziet, is die deur daar open, zie ik daar iemand op de gornd liggen... IK flipte totaal, ik begon te schreeuwen, mijn vrienden kwamen dus, aan de andere kant zat de stoere gang van mijn wijk, die reageerden niet. Menvrienden kwamen kijken, gingen die ook flippen, uiteindelijk hoorde eentje ons, die waarschuwden dan de 'stoeren' die het dan eindelijk door hadden, we konden langs voor van de duplex de tuin in, er stond alleen maar een plank. Zagen we hem dus liggen, ik dacht onmiddelijk aan dat de man was neergeklopt. Na vele keren proberen kregen we de juiste spoeddienst, in die tussentijd waren de grootsten van ons de man aan het verzorgen, hij zat in zijn bloot bovenlijf, waarschijnlijk een hartaanval en heeft hij zichzelf proberen te redden. Maar toen de ambulance aankwam was hij bleek, en ja, wat later kwam een ambulancier melden dat hij het hoekje om was... Het beeld van die man zit nog altijd in mijn hersenen geplant, ik tril nu ik er weer aan denk...

Pegasus
13 maart 2005, 18:17
ai, dat zou ik ook hebben... maar ja ik ging gister met jeweetwel the villege kijken, niet dat het eng was, maar dan zeg ik ook eens iets zinnigs ;)

Tom_GM
15 maart 2005, 09:54
@ DOOM, :(Das wel erg ja..
@ Pegasus, Muhu! X'3 The Village is eg n duffe niet enge film! The Ring 2 is VEEL beter!! /forums/images/graemlins/eek.gif :cool:*Pronkt met The Ring2 DVD*

Pegasus
15 maart 2005, 13:59
de ring? dat vond ik zo saai, de villege was niet eng ofzo hoor, maar toch het was wel leuk

Ome Menno
15 maart 2005, 14:00
Bij The Ring scheet ik in mn broek. Niet echt eng, maar wel super zenuwslopend.

Pegasus
15 maart 2005, 14:02
nee ik vond die film zo saai, zo voorspelbaar, hebben jullie het trouwens over de amrikaanse of je japanse versie?

Ome Menno
15 maart 2005, 14:03
nee ik vond die film zo saai, zo voorspelbaar, hebben jullie het trouwens over de amrikaanse of je japanse versie?

Amerikaanse denk ik. Ik iig. wel ;3

Pegasus
15 maart 2005, 14:05
en ze hebben van die knakfilm een deel 2 gemaakt, dat geloof je toch niet :sweatdrop:

Ome Menno
15 maart 2005, 14:12
en ze hebben van die knakfilm een deel 2 gemaakt, dat geloof je toch niet :sweatdrop:

Tja...de verrassing is er wel af. Persoonlijk vond ik de Ring wel goed, maar ik ga, denk ik, niet naar deel 2.

Pegasus
15 maart 2005, 14:17
ik ga er ook zeker niet naartoe, ga wel naar een film die op zijn minst leuk ik, maar ja het was niet zo eng, wat wel best eng is, is als je snachts wakker word en je merkt dat je leven gewoon voorbij gaat, dat is best wel freaky

Tom_GM
15 maart 2005, 20:42
;)The Rig 2 is wel stoer or, alleen wel beetje voorspellend jah..
En de Japanse versie (Ringu) is TE ENG! :pJapaners OWNEN in Horror Films!! /forums/images/graemlins/eek.gif Ookal was The Grudge TE saai ¬¬

Pegasus
16 maart 2005, 07:13
ik kan me wel herinneren dat toen ik de ring 1 had gezien ik een hele rare droom had, het gerucht ging dat er een echt meisje met enge ogen snachts mensen doodde weet je, iedereen dus bang. Kwam ze snachts naar mij, ze had echt enge ogen naar ik me herinner, maar ik praatte haar zo om dat we dikke vriendinnen werden :sweatdrop: we gingen zelfs een film kijken. Dus kom ik tot mijn conlcusie ik vind die ring film helemaal niet eng aangezien samara en ik de beste vriendinnen zijn

Doom
16 maart 2005, 11:41
ik kan me wel herinneren dat toen ik de ring 1 had gezien ik een hele rare droom had, het gerucht ging dat er een echt meisje met enge ogen snachts mensen doodde weet je, iedereen dus bang. Kwam ze snachts naar mij, ze had echt enge ogen naar ik me herinner, maar ik praatte haar zo om dat we dikke vriendinnen werden :sweatdrop: we gingen zelfs een film kijken. Dus kom ik tot mijn conlcusie ik vind die ring film helemaal niet eng aangezien samara en ik de beste vriendinnen zijn

Heb ik ook gehad, met freddy krueger =3 He's my big dream friend ="3

Pegasus
16 maart 2005, 11:52
hi hi als ik het aan mensen vertel zeggen ze dat ik echt eng ben, maar ik mag samara :p mijn eigen hva

naamloos
16 maart 2005, 14:07
het engste wat ik ooit meemaakte was toen me zus en ik aan het spelen waren en toen begon ze me te kietelen en ze bleef maar door gaan toen ik op een gegeven moment geen lucht meer kon halen ik lag daar dus te stikken en ze bleef maar door gaan met kietelen want ze dacht dat ik een grapje maakte later kreeg ze dus door dat ik geen grapje maakte en toen gaf ze me mond op mond beademing ik zag mijn leven gewoon voorbij flitsen ik was bijna vermoord door mijn eigen zus

Vordreller
16 maart 2005, 16:57
'k liep in het donker door het bos en iemand greep me voet... WAAAAAAAAAAAAAAAARGh

Pegasus
16 maart 2005, 17:16
whatever :sweatdrop:

Fraai
16 maart 2005, 17:22
'k liep in het donker door het bos en iemand greep me voet... WAAAAAAAAAAAAAAAARGh

heel eng :sweatdrop:

Orcone
19 maart 2005, 00:25
Ik sliep bij mn enge oma op zolder.
En de dagen daarvoor had ik al achtervolgingswaanzin.
Dus ik had al ong 3 dagen niet geslapen.
Dus ik kon weer niet slapen.
Toen sloeg de klok 12 uur en in de deurpost zag ik 4 vreemde lichten verschijnen.
Het legen op oogkassen die door de kamer keken.
Het zware geadem maakte het nog erger.
Dus ik lag onder mn dekens vet te zweten van anngst door een piepklein spleetje te kijken.
Toen sloeg een uur later de klok weer en ze verdwenen.
Geloof het of niet maar sindsdien is er nix meer gebeurd.

Nog een verhaal
Oke vorig huis waar ik woonde was bij mij van het balkon 5 jaar terug ofzo een psygish gestoord kindje naar beneden gevallen.
Onderweg naar het ziekenhuis is ie gestorven.
Ik heb nog niet gehoord of het zou perongeluk of zelfmoord was.
Dus elke nacht moeilijk in slaap komen.
Enge bewegende schaduwen op het plafond.
Vreemde visioenen zoals afgehakte hoofden door mn kamer heen enz.
Op later was ik er vanaf.
Maar ik werd opnieuw gepakt door een keiharde trap tegen mn bed.
Ik sprong van schrik uit mn bed rende naar de huiskamer.
Even later terugkomen om te kijken wat er was.
Stonden al mn kasten laden open alsfo het een trappetje moetst voorstellen.
Meteen andere kamer :(
Dus later hoorde ik dat dat jochie ook diezelfde visioenen had.

Er zijn nog veel dingen die mensen nog niet weten maar ik ben overtuigd dat er wel andere dingen aan de hand zijn.

Pegasus
19 maart 2005, 08:50
dat heb je vast gedroomt :sweatdrop:

Tom_GM
19 maart 2005, 21:04
:(Waarom doe jij zo vaag tegen mensen??
Laat ze hun verhaal vertellen :confused:Marja..
Hij kan het grdroomt hebben..
Trouwens nog iet, een vriedin van mij vertelde dit:
Ze was met school 1 week op vakantie en ze verbleven in een pensioen. Toen had ze in haar kamer een foto gemaakt dat ze voor de spiegel stond. Toen ze die foto terug zag op r digi. hing er een schilderij aschterhaar (bij die spiegel) met een klein meisje erop 0o; Die er dus niet hing! Dus verwisselde ze van kamer met r ouders. Toen ze ff weggingen in die stad 'shoppen' en ze kwamen trug stonden alle kast deuren open, hun tassen ect. Terwijl ze de deur opslot hadden gedaan! ._." En het kon niet de schoonmaak zijn geweest want die hadden ze daar nie..en er was ook geen reserve sleutel

Toen liet ze mij die foto zien.. /forums/images/graemlins/eek.gifDamn, eg eng :(

Doom
19 maart 2005, 21:24
:(Waarom doe jij zo vaag tegen mensen??
Laat ze hun verhaal vertellen :confused:Marja..
Hij kan het grdroomt hebben..
Trouwens nog iet, een vriedin van mij vertelde dit:
Ze was met school 1 week op vakantie en ze verbleven in een pensioen. Toen had ze in haar kamer een foto gemaakt dat ze voor de spiegel stond. Toen ze die foto terug zag op r digi. hing er een schilderij aschterhaar (bij die spiegel) met een klein meisje erop 0o; Die er dus niet hing! Dus verwisselde ze van kamer met r ouders. Toen ze ff weggingen in die stad 'shoppen' en ze kwamen trug stonden alle kast deuren open, hun tassen ect. Terwijl ze de deur opslot hadden gedaan! ._." En het kon niet de schoonmaak zijn geweest want die hadden ze daar nie..en er was ook geen reserve sleutel

Toen liet ze mij die foto zien.. /forums/images/graemlins/eek.gifDamn, eg eng :(

Da's nu eens lekker niets tegen mijn verhaal :p nouja, hier nog eentje van halloween dit jaar:

Ik was uitgenodigd bij vrienden om het te vieren, we gngen trick en treat doen, we werden een paar kilometers van die vriend(in) haar huisgedropt enonderweg moesten er een jongen en meisje naar de plee, dus gingen ze smaen een bosje in om te plassen, van een verre afstand hoor, denk niet het verkeerde maar bon, k stond daar dus met een jongen en een meisje, aan het wachten, en ik keek dus effe rond. Plots zie ik daar een donkere gedaante met een regenjas en een mace( engels woord voor dat ene ding daar, die bal met "spijkers" op) die dus op een vreemd tempo op me komt afgehold. Ik helemaal in paniek mijn twee vrienden waarschuwen, zij zagen het ook, toen verdween ie in het niets...Niet veel later stormde een klein kind bang het huis uit, en stormde naar de buren, schreeuwend dus....

Toen was er zo een huis, we belden en belden maar aan, ze deden dus niet open, plots wordt er op dat raam getikt, en er was niets of niemand te zien...

en nu ben ik effe uit mijn kamer, ik voel me bekeken :p

Pegasus
19 maart 2005, 21:29
het is niet dat ik nooit bang ben hoor :sweatdrop: vorige week was ik ergens in belgia en ik had dus ruzie gekrege met jeweetwel dus ben ik weggelopen kwam ik een hele grote enge man tegen die me mee wilde nemen weet ik veel wat hij van me wilde ik vestond namelijk geen woord van ze franse taaltje, maar ja ik meteen keihard roepe: nuri nuri! ik helemaal gek geworden schoppe wat ik kon o ja en toen kwam nuri :sweatdrop: enger heb ik nie meegemaakt

Brooddoos
19 maart 2005, 21:48
Wauw wel veel HL geloofwaardige verhalen hier!

Pegasus
19 maart 2005, 21:49
is dat positief of negatief :sweatdrop:

Doom
19 maart 2005, 21:49

Tegen wie heb je het nu?

Brooddoos
19 maart 2005, 21:51

Tegen wie heb je het nu?

Tegen al die "geloofwaardige geest verhalen".
@Pegasus: Negatief, maar dat was geen reactie op jou verhaal op die andere geest verhalen.

Doom
19 maart 2005, 21:52
Je moet me niet geloven, ik heb het meegemaakt.

Pegasus
19 maart 2005, 21:52
spoken bestaan niet, dat is allemaal verbeelding

Doom
19 maart 2005, 21:53
Was jij maar een verbeelding

Pegasus
19 maart 2005, 21:54
je weet niet eens hoe ik eruit zie :sweatdrop:

Doom
19 maart 2005, 21:54
En daar heb ik weer een groots geluk!

Pegasus
19 maart 2005, 21:55
let op je woorden, je geluk kan omslaan in ongeluk *zet doom op mijn to-kill-lijst*

Doom
19 maart 2005, 21:57
Man, heb jij de ziekte van Erika gekregen? Vieze egotripper >_>

Pegasus
19 maart 2005, 21:58
wat heeft erika met mij te maken

Brooddoos
19 maart 2005, 21:59
Geen ruzie maken anders word dit gesloten.

Doom
19 maart 2005, 22:01
Je hebt gelijk. BTW: Erika is verbeterd, maar nu hebben we een andere freak die denkt dat ze de wereld doet draaien... Maar nu weer ontopic!

Vamirequi
19 maart 2005, 22:29
Het engste wat ik ooit heb meegemaakt was toen mijn beste vriend op het punt stonds zelfmoord te plegen, en ik niet naar hem toe kon gaan.

Ik kon niks doen

Echt, ik ben nog nooit zo bang geweest als toen..

Orcone
19 maart 2005, 23:18
Hahaha ik lach me dood om die ruzie lik op stuk oke maar ontopic.
Het gaat er om dat het engst is wat degene die typt eng vind of heb ik het mis.
De ene vind monsters onder je bed eng en ik ken ook weer iemand die doodsbang is voor clowns.

Doom
21 maart 2005, 11:33
Zojuist, toen ik op awf zat, hoorde ik gezoem, ik lette er niet op, toen nog, maar veel harder. Kijk ik suf langs mij, vliegt daar een supervette hommel. Ik als een gek mijn kamer uit en deur dichtgedaan, dan ga ik naar onder waar mijn mama aan het poetsen was.

mama*kijkt naar voeten* ga je sloefen aandoen!
ik: waar staan die?
mama: op uw kamer tiens!
ik: ik ga mijn kamer niet meer op! der zit een dikke hommel!
mama: klop em dan kapot he!
ik:ben ik gek ofzo. O_O die gaat mij vies steken!
mama: kom, haal uw sloefen!

Naja, toen bleef ik de hele tijd op de gang, ik ging heel langzaam naar mijn deur, opende die, en toen kwam mijn papa de gang op, ik vlieg omhoog, maar daarna loop ik naar hem. Hij had een handdoek bij, waarsschijnlijk ingelicht door mijn mama. Kom ik weer op mijn kamer, is ie weg....

Nouja, nu heb ik de hele tijd het gevoel dat er iets op mijn nek kruipt X_X

Orcone
21 maart 2005, 11:49
Ja ik ken het. Maar dan met muggen.
Niet dat ik er bang voor ben maar het is wel irritant.

Pegasus
21 maart 2005, 16:51
ik ben niet bang voor muggen maar voor die killerbee's maar die komen gelukkig alleen ergens in amerika en daar kom ik echt niet

Tom_GM
24 maart 2005, 08:45
@ DOOM, das nie supr eng ofzo X"3
Met Haloween heb ik eens een ENORM HARDE PARA GIL gehoord die me bleef achtervolgen 0__o;
Eg freaky, ik en vrienden renden naar binnen en toen wast weg. Gingen we weer verder 'trick and treat'en' en gingen we naar huis. Toen onder een paar Ev0l Horror films hoorde we t weer. Stond er tegen de muur een schim dus wij alle lochten aan doen..niets..eg vaag

creamy
24 maart 2005, 10:11
Ik maak nooit zulke enge dingen mee, ik ben altijd heel voorzichtig.
maar ik denk dat het errugste was: toen ik met m'n mond op
de zandbak rand viel en m'n voortand er half afbrak :( x3

Venom
24 maart 2005, 18:09
hartsvriendin altijd ?

Het_Papiertje
24 maart 2005, 18:11
ik heb een keer een helegrote tor op mijn gezicht gehad en nu ben ik bang vopor alle torren ik vind ze eng griezelig en gewoon zo... zo... bah ik heb nu gewoon last van toren fobie (niet lachen)

inuyasha
24 maart 2005, 18:14
hi hi als ik het aan mensen vertel zeggen ze dat ik echt eng ben, maar ik mag samara :p mijn eigen hva

wat is hva dan weer?

Snowie
24 maart 2005, 18:39
s'Nachts toen ik met een paar vrienden een kamp in het bos aan het maken waren hoorden we andere mensen praten... Die zagen ons en we renden als gekken uit het bos! Sindsdien zijn we nooit meer in dat bos geweest.

Chou
24 maart 2005, 18:59
ik hoor hier echt enge verhalen man :o maak er een film van.
ik zie het helemaal voor me.

de angsten van awf the movie nu verkrijgbaar op video en dvd :p

GoodLugia
24 maart 2005, 20:35
Mhjah......eergister weer wat meegemaakt...het was niet het engste maar het was wel eng.

ik: *loopt geesten-topic te lezen*
ik: *hoort eng geluidje(

*het licht begint aan en uit te knipperen

ik: O_O

*hoort opeens iets boven*

ik:*loopt naar boven met bezem*
*ziet noppes (mijn kat lopen) en neemt hem mee naar beneden*

Knippert dat licht weer en valt het opeens uit...was bang het was pikkedonker want ik had geen ander lampje aan.
Opeens knippert hij weer aan en hij blijft het doen.

Pegasus
25 maart 2005, 07:22
weet je wat erg is, horen dat iemand erg veel pijn lijd en je niks kan doen dat is echt het engste wat ik ooit heb meegemaakt, of juist het ergste

temari
25 maart 2005, 12:16
ooh ja dat had ik ook een keer.
dan sta je daar en dan kan je niks doen. :mad:

inuyasha
25 maart 2005, 12:18
ja dat is eng /forums/images/graemlins/eek.gif
en dan al helemaal als je het zelf hebt veroorzaakt.

fabian
25 maart 2005, 12:28
een auto ging op het fietspad, daar was ik op!

*hijg**hijg*

temari
25 maart 2005, 14:10

*hijg**hijg*

en toen :confused:

Magnetronkip
25 maart 2005, 14:11

*hijg**hijg*

Werd ie overreden. :rolleyes:

Pegasus
25 maart 2005, 14:12
ja dat is eng /forums/images/graemlins/eek.gif
en dan al helemaal als je het zelf hebt veroorzaakt.

vreselijk echt waar, maar de als je weet dat je iets wil doen maar niks kan, ik kan daar echt niet mee leven,

maar wat was er met de fietspad?

Pegasus
25 maart 2005, 14:16
wie ik? nee maar ik hoorde het wel, ze sloten me op :sweatdrop: daar moet ik nog wraak op nemen

inuyasha
25 maart 2005, 14:17

*hijg**hijg*

zag je dat gebueren :confused::(

Magnetronkip
25 maart 2005, 14:18

*hijg**hijg*

zag je dat gebueren :confused::(

Ja.Ik was gvd de bestuurder. :rolleyes:

Pegasus
25 maart 2005, 14:18
gadver zag je iemand overreden worden /forums/images/graemlins/eek.gif dan zou ik zelf van de brug springen

inuyasha
25 maart 2005, 14:19
wie ik? nee maar ik hoorde het wel, ze sloten me op :sweatdrop: daar moet ik nog wraak op nemen

owh..wat voor wraak? :sweatdrop:

Pegasus
25 maart 2005, 14:20

zoete wraak :p ben ik nog aan het plannen

inuyasha
25 maart 2005, 14:21
ja was je bang? gebuerde het egt toen je stond te kijken?

inuyasha
25 maart 2005, 14:21

hou me op de hoogte :)

zoete wraak :p ben ik nog aan het plannen

Magnetronkip
25 maart 2005, 14:23
gadver zag je iemand overreden worden /forums/images/graemlins/eek.gif

Het lichaam pleurde wel 400000 M verderop.Ik wilde naar hem toe,alleen ik kreeg de deur niet open.Plus het feit dat hij gewoon weggelopen was omdat hij geen pijn had. :rolleyes:

Pegasus
25 maart 2005, 14:24

Het lichaam pleurde wel 400000 M verderop.Ik wilde naar hem toe,alleen ik kreeg de deur niet open.Plus het feit dat hij gewoon weggelopen was omdat hij geen pijn had. :rolleyes:

ok dat laatste snapte ik niet

Magnetronkip
25 maart 2005, 14:25

ok dat laatste snapte ik niet

Ja hij is een wonderlijk kind,ik weet het. :rolleyes:

LOL

fabian
25 maart 2005, 14:25
nee toen ging ie weer naar bartsmit.

Onno
25 maart 2005, 14:26
Kunnen we het hier serieus houden?

Magnetronkip
25 maart 2005, 14:27
Oke Ontopic.

Gisteren ging ik naar mn neef,en toen vielen er dozen op m'n kop omdat hij op zijn bed dozen had neergelegd,en hij wilde de dekens eraf halen. (Ja het was een stapelbed)
Toen kreeg ik dus die dozen op m'n hoofd,ik schrok me dood x3

creamy
25 maart 2005, 19:40
owjah, er was ook een keer iets heel engs....

mijn zusje, durfde niet naar de wc omdat er een hele dikke spin zat!!
dus ik ging kijken, ik zag eerst geen spin, dus toen keek ik tegen de muur....
en inneens stond ik oog in oog met die spin!!, aaaaaaah

Pegasus
25 maart 2005, 19:42
spiders aren't scary, there sweet

creamy
26 maart 2005, 06:39
What??

Ik ben als de dood voor spinnen /forums/images/graemlins/eek.gif
ik ben voor heel veel dingen bang....

Deedlit
26 maart 2005, 07:48
o.0''
voor die bloedzuigers!
*TEKEN!*
o.0'' met zomervakantie liep ik dr es 1tje op o.0''
X"D drom durft ik meestal zomers nie zo vaak onder bomen te lopen X''3

fabian
26 maart 2005, 07:56
het is echt zo!
achter de AH!
toen ging ie over dat kleine fietspadje xd x5=3 en toen kwam ie bij de bartsmiit! ×¥’‘¾½¼€¤³²¡

Blutchir
26 maart 2005, 13:12
wat hebben de albert heijn en bartsmit hier mee te maken, hoe moeten we dat gaan controleren :sweatdrop:

Venom
26 maart 2005, 13:14
spiders aren't scary, there sweet

its fune to smo ehh

yes youre right..spiders are sweet

Master007
26 maart 2005, 17:49
Het engste wat ik ooit meegemaakt heb is toch wel:
Toen ik met m'n klas naar Ameland(volgens mij) ging deden we ff verstoppertje, dus we gingen daar naar de duinen en iemand begint te tellen en iedereen rent een kant op, dus ik ren ook een kant op en ga het bos in en ik loop verder en verder, zo ver mogelijk toen ik verdwaalde dus ik maar zoeken waar mijn vrienden zijn. Volgens mij zat ik daar wel een half uur in dat bos vast. :sweatdrop:

Ishe
26 maart 2005, 17:50
Misschien toen mijn ex de deur van de badkamer open had gewrikt toen ik in bad zat? =_=" Die griezel...

Pegasus
26 maart 2005, 18:00
iew :sweatdrop: dan zou die het bij mij niet overleven

RobinotX
28 maart 2005, 10:57
toen er een man achter mij aan zat ik kwam terug van de judo en jiuitsu en opeens rende er een man achter me aan die ik niet kenden en hij riep steeds dat ik moest wachten

Pegasus
28 maart 2005, 11:00
toen er een man achter mij aan zat ik kwam terug van de judo en jiuitsu en opeens rende er een man achter me aan die ik niet kenden en hij riep steeds dat ik moest wachten

en de gelijkenis met hitler was...?

RobinotX
28 maart 2005, 11:02
ik snap niet wat je bedoelt?

Ongeregistreerd
28 maart 2005, 11:36
Volgens mij denkt Pegasus dat ze in een ander topic zit. ;)

Pegasus
28 maart 2005, 11:38
ow je hebt gelijk *slaat zichzelf voor de kop*

chaosridergustaf
28 maart 2005, 19:59
Toen ik op m'n 6e The Mummy ging kijken....
Nachtenlang nachtmerries gehad.
als ik een enge film afkeek en het liep helemaal goed af, dan was ik niet bang, maar als ik een film zie en als ik dan naar bed ga op het moment dat de baddy nog leeft dan denk ik dat hij steeds om de hoek staat en achter me aan komt......(ik heb ook een ONGELOOFLIJK Rijke fantasie)
(mijn hoofd is net een animatiefilm ;))

Pegasus
28 maart 2005, 20:01
de mummy is niet eng :sweatdrop: die film klopt voor geen meter

Blutchir
28 maart 2005, 20:33
toen ik op mijn 5e /forums/images/graemlins/eek.gif the it ging kijken heb 2 jaar bang op de wc gezeten :D :sweatdrop:

Pegasus
28 maart 2005, 20:34
echt :sweatdrop: toen keek ik anaconda en ik gaf geen kik :sweatdrop: ik heb engere dinge meegemaakt

Blutchir
28 maart 2005, 20:37
we weten nou wel dat jij de dapperste hier bent toch? :sweatdrop:

Pegasus
28 maart 2005, 20:38
ja maar de mummy, het was niet eens een mummy ik heb nauwelijks lappen gezien :p

Blutchir
28 maart 2005, 20:39
jah, maar als je 5/6 bent let je niet op lappen maar meer op die enge nep lach of dat boze gezicht

TeXas
28 maart 2005, 20:41
Ik vond die film juist grappig.

Mmm , volgens mij heb ik geen enge dingen mee gemaakt. Oftewel. Vroeger had ik altijd een pop en ik draaide hem altijd s'nachts om omdat ik bang voor dat ding was. Vroeger hoorde ik ook altijd getik in mijn kamer.

Pegasus
28 maart 2005, 20:46
tja ik geef toe na 13 ghost was ik ook een paar dagen best bang

inuyasha
29 maart 2005, 15:12
hehe...ik dacht al dat je nergens bang voor was :sweatdrop:

Pegasus
29 maart 2005, 15:14
nou als je onder bang verstaat dagen niks durven dan ok, ik bedoel ik durfde wel normaal naar de wc ofzo :sweatdrop:

Ishe
29 maart 2005, 15:14

Komop, die film was een lachertje. XP Die was niet eng, maar dolkomisch, idiote horrorfilms.

Pegasus
29 maart 2005, 15:15

Komop, die film was een lachertje. XP Die was niet eng, maar dolkomisch, idiote horrorfilms.

nou ik vond dat jongetje best eng :p

Ishe
29 maart 2005, 15:20

nou ik vond dat jongetje best eng :p

ik kan hem me niet zo heel goed meer herinneren, maar ik vond dat stukje waar zo'n glasplaat zo'n vent door midden sneed, toen zag je de voorkant er heel langzaam afglijden. Kon je lekker al zijn ingewanden zien. XD Wie verzint er zoiets?

Wat wel leuk was, was toen ik een keer op een spooktocht ging. Met allemaal meisjes die ook nog eens allemaal een jaar jonger waren. Toen heb ik ze wat dingen verteld over raptors, en hoe die met hun klauwen je buik open rijten en je sappige ingewanden opvreten. X"P En hoe ze bovendien in groepsverband jagen, als je n raptor ziet, zijn er meer, en die hebben je waarschijnlijk al omsingeld voordat je er erg in hebt. En dan... Is er geen ontkomen meer aan... Muhahahahaha...

En dan zelf vrolijk liedjes zingend door het bos wandelen. Dj*, dj*, dj* vu...

Pegasus
29 maart 2005, 15:21
juist :sweatdrop: jouw heb ik liever niet in mijn klas

Ishe
29 maart 2005, 15:28
En dan uit de bosjes springen, Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh! Dan gillen ze eerst heel hard en dan moet je de klap van een stok ontwijken. XP (Is een keer echt op zijn hoofd geslagen met een flinke tak toen hij iemand bang maakte... ._.")

En dan had je nog mijn gebruikelijke paasverhaal. Over embryos van kuikens, in eieren. Dat deed ik dan tijdens het school-paasontbijt. (Op de basisschool) XP
Zo van: Pas maar op hoor, wie weet vind je zometeen nog een embryo in je ei! O_o
Slachtoffer: Wat is een embryo?
Ik: Een half ontwikkeld kuikentje, voordat hij uit zijn ei komt. Een beetje een roze, vlezig ding. Het heeft nog geen veertjes en enge bolle, nog gesloten ogen.
Slachtoffer: Iiiel... *schuift eitje opzij*

Muhuhuhu... XP

Pegasus
29 maart 2005, 15:30
ai... nu weet ik het zeker

Ongeregistreerd
29 maart 2005, 20:07
En dan uit de bosjes springen, Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh! Dan gillen ze eerst heel hard en dan moet je de klap van een stok ontwijken. XP (Is een keer echt op zijn hoofd geslagen met een flinke tak toen hij iemand bang maakte... ._.")

En dan had je nog mijn gebruikelijke paasverhaal. Over embryos van kuikens, in eieren. Dat deed ik dan tijdens het school-paasontbijt. (Op de basisschool) XP
Zo van: Pas maar op hoor, wie weet vind je zometeen nog een embryo in je ei! O_o
Ik: Een half ontwikkeld kuikentje, voordat hij uit zijn ei komt. Een beetje een roze, vlezig ding. Het heeft nog geen veertjes en enge bolle, nog gesloten ogen.

Muhuhuhu... XP

Evil horrorEiri :p

BabiiGirll
29 maart 2005, 20:14
Eiri Ben jij een meisje of jongen? sorry dat ik het vraag..

Ongeregistreerd
29 maart 2005, 20:15

Tis een jongen...

Pegasus
29 maart 2005, 20:41

Tis een jongen...

yuki is toch een meisjes naam? maar ja ik weet ook wel dat het een jonge is :p

Ongeregistreerd
29 maart 2005, 20:51
Eiri Yuki is een manga character en de EiriYuki hier heeft zichzelf daarnaar genoemd. :rolleyes:

Pegasus
29 maart 2005, 20:51
Eiri Yuki is een manga character en de EiriYuki hier heeft zichzelf daarnaar genoemd. :rolleyes:

ja da dacht ik al, maar het is wel een meisjes naam :p

Ishe
30 maart 2005, 16:55
@BabiiGirll: Dat had je ook via pm kunnen doen, dat had wat oftopic posts gescheeld. =_="
@Pegasus: Het is zijn achternaam, en bovendien Yuki kan net zo goed als een mannennaam dienen, in Fruits Basket zit ook een mannelijke Yuki.

Subaru, Kokuyo of Fuuma lijkt me ook wel wat, maar daar kleven ook weer nadelen aan. =_=" Nouja, terug ontopic...

Cesar
30 maart 2005, 17:24
het engste wat ik meegemaakt heb is waarschijnlijk de 7 dagen na de ring toen was het voorbij en ben ik nooit meer bang geweest

Tenjiku_Nezumi
31 maart 2005, 08:44
Al mijn ontmoetingen met spinnen en hooiwagens zijn eng.

Voor de rest kan ik ff niks verzinnen.

Dj_Joel
31 maart 2005, 11:42
in de krokus vakantie ben ik naar oostenrijk geweest
in ins hotel was een sauna en je kon naa buiten lopen om af te koelen
ik ging in de sauna en daarna naar buiten
ik sprong in de sneeuw
ik keek naar rechts en zag touristen lopen
ze zagen me allemaal in mo'adams kostum
dat was zeer /forums/images/graemlins/eek.gif

Pegasus
31 maart 2005, 13:45
waarom snap ik hem nou niet?

Dj_Joel
31 maart 2005, 13:48
sorry maar wat snap je niet
stuur effe PM van wat je niet snapt

Toshita
31 maart 2005, 14:07
Dat Resent Evil 4 niet ligt in Game Mania, das heel erg...

Maar het allerergste is dat ik veel geld had gespaard (iets in de 300 euro) en ik ging games gaan kopen en ik ben mijn portefuie verloren met al mijn geld erin :(

Ik heb eigelijk niets erg meegemaakt

Doom
31 maart 2005, 14:11

Maar het allerergste is dat ik veel geld had gespaard (iets in de 300 euro) en ik ging games gaan kopen en ik ben mijn portefuie verloren met al mijn geld erin :(

Dat is kl*ten :o djeez...

Little_Sceptile
31 maart 2005, 14:54

Dat is kl*ten :o djeez...

ja idd maar ik zou gewon naar de flikken gaan en vragen of ze wat heben

Toshita
31 maart 2005, 17:31
is al een tijd geleden, als ik nu zou gaan maak ik me compleet belachelijk :(

Twinkle
31 maart 2005, 18:30
hut engste wat ik o0it mee maakte wasz dat ik op me kamer op szolder ging slape..de hele nacht had ik hut gev0el dat ik bove met bed sweefde en door de kamer..om 6 uur ging opeensz keihard de cd aan die ik de avond daarvoor szat te luisteren...maar ik weet cker dat ik het uithadgedaan!! :Dsins dien slaap ik in mn oude kamer benede en gebruikt ik die kamer alsz huiskamertje...ik slaap der alleen alsz der iemadn bij me isz...

Princess
31 maart 2005, 21:00

Muhuhuhu... XP

Dat ze daar intrappen

Cesar
31 maart 2005, 21:12
we gingen een keer met de klas in de school s'avonds film kijken, de rest van de school was leeg en overal waren de lampen uit gingen we spoken door de school :p

Kyna
31 maart 2005, 23:42

Muhuhuhu... XP

Dat ze daar intrappen

Dat kan echt gebeuren hoor, dan is een eitje toch perongeluk bevrucht door een haan en dan zit er dus een embreo in als je hem open maakt. Heb ik ook al eens gehad v_v"

Yuki is idd gewoon een mannennaam hoor, ik snap niet dat jullie erbij komen dat het een naam voor een vrouw is.

YUKI m Japanese
Means "snow" or "luck" in Japanese.

Pegasus
01 april 2005, 15:32

Muhuhuhu... XP

Dat ze daar intrappen

Dat kan echt gebeuren hoor, dan is een eitje toch perongeluk bevrucht door een haan en dan zit er dus een embreo in als je hem open maakt. Heb ik ook al eens gehad v_v"

Yuki is idd gewoon een mannennaam hoor, ik snap niet dat jullie erbij komen dat het een naam voor een vrouw is.

YUKI m Japanese
Means "snow" or "luck" in Japanese.

ik had in de kleuterklas een vriendin die yuki heette, als het een voornaam is is het een meisjes naam, maar ahet maakt niks uit tis maar een naam

weetgeennaam123
22 oktober 2008, 19:47
bij mij begon het na een keer flesje te hebben gedraaid (GROTE FOUT OM TE DOEN)
ikkreegtoen allemaal nachtmeries en ik zag allmaal dingen

Saskia
22 oktober 2008, 19:52
Het wordt niet echt op prijs gesteld als je zulke oude topics omhoog haalt. Maak dan een nieuwe aan wil je =S

Arrogance
22 oktober 2008, 20:28
Gisteren tehoren dat ik voor 99% de diagnose voor MS heb.. En dat makes me pretty scared omdat je met MS niet teweten wat je toekomst je brengt.

Dresta
22 oktober 2008, 20:31
Dat ik bijna vergat een condoom aan te doen tijdens het geslachts gemeenschap ;o.

Krewly
22 oktober 2008, 20:46
Dat er 2 honden blaffend achter me aanrenden toen ik aan het fietsen was.
serieus....,ik ben echt freaking bang voor honden(en andere dieren die bewegen behalve slangen), behalve voor de hond van me broer.

chaz
22 oktober 2008, 20:46
Een cam filmpje van me nichtje zien ;___;
De beelden, haal ze uit me hoofd ;_;

Floriske
22 oktober 2008, 21:01
Is een keer toen ik 5/6 was, had mijn vader zijn been gebroken en vorige week House, O_O Haal alsjeblieft die beelden uit mijn hoofd :( (Vrouw met een stalen paal door haar been)

Smoon
22 oktober 2008, 21:08
The Ring kijken toen ik 9 was. ;-; Ik heb er serieus maanden van wakker gelegen en een halfjaar bij mn zus op de kamer geslapen. Ik durfde niet meer naar buiten te kijken als het donker was, 's avonds niet te douchen, niet tv kijken wanneer ik alleen was.
God ik was zielig. ;-;

koepaard
22 oktober 2008, 21:54
Dat ik een keertje toen ik 7 was onschuldig voor me uit aan het staren was in het midden van de nacht in een poging in slaap te vallen toen *POEF* opeens stond mijn ubercoole loopvogel naast mijn bed. Het probleem was alleen dat ie nogal duivels keek en hoeveel ik ook met mijn ogen knipperde, hij bleef staan... Dus ik na een half uur doodsbang dat geval aankijken mn hand uitsteken om te kijken of ie dr echt staat. Zwaai ik er vol met mn hand doorheen. Dus ik lig daar een beetje in mn bed met mijn armen te zwaaien terwijl een denkbeeldige loopvogel me met een kwaadaardige blik aanstaart... Ik de hele tijd door em heen zwaaien, beest wil maar niet weg, serieus is was aan het hallicuneren ofzo O.o

Chef
22 oktober 2008, 22:34
Op een nacht, ik weet het nog precies het was een zondag op maandag nacht.
Lag ik lekker in bed, ik sliep toen op de 2 etage en me zusje en ouders op de 3e.
Opeens schrok ik wakker van een geluid,Ik hoorde iemand de trap opkomen en wist dat iedereen een etage hoger aan het slapen was en de trap die ik hoorde die van de 1e naar 2 e etage was.. Ik schrok me kapot en stond serieus met me oor aan me deur, Ik hoorde ECHT voetstappen...en toen ik hoorde dat het op de bovenste tree was en even niks meer hoorde trok ik keihard me deur open (met me hart in me keel). NIEMAND was er,niet op de trap niet in de andere kamers nergens....Ik weet nogsteeds niet wat ik op die avond hoorde lopen maar ik weet 100% zeker dat er iemand op de trap liep (Nu een jaar later en ik het hier post ben ik er nogsteeds overtuigd van)...

shevchenko13
22 oktober 2008, 23:12
toen ik 6 of 7 jaar was ofso waren me ouders ergens op bezoek gegaan ik lekker spelletje spele op de computer oppeens viel al het stroom in mij huis uit ik dacht inbrekers i vet bang naar me bed alsof ik sliep lag ik daar 8 minute komt mij vader oppeens binnen zegt hij wij hadde die uitgezet om je bang te make -.- ik kapot gelache xD

achja voortaan gwn ijzerestok in je kamer houde:O

Flex
23 oktober 2008, 00:19
Een n of andere pedofiele moordenaar die het schoolplein begon te terroriseren, was knetterstoned, weet niet van wat.
Ik was 6/7...

fakemon
23 oktober 2008, 12:14
The Ring kijken toen ik 9 was. ;-; Ik heb er serieus maanden van wakker gelegen en een halfjaar bij mn zus op de kamer geslapen. Ik durfde niet meer naar buiten te kijken als het donker was, 's avonds niet te douchen, niet tv kijken wanneer ik alleen was.
God ik was zielig. ;-;

Holy fuck, tell me about it D:

Henduluin
23 oktober 2008, 12:38
Ben 1 keer aangereden.
Ben een keer van een duin afgevallen, m'n benen opengehaald, terechtgekomen op een weg terwijl er een busje aan kwam die op een paar cm van m'n hoofd tot stilstand kwam.
Heb 2 keer een mes tegen m'n keel aan gehad om hele vage redenen.
Ben meerdere malen opgewacht na school.

:x

Freezee
23 oktober 2008, 12:53
Alles wat ik heb meegemaakt waar een normaal mens een trauma aan zou overhouden (ik ben trauma immuum, gezien ik wel wat levensbedreigende dingen heb meegemaakt).

Onder anderen worden bedreigd met messen, aangereden worden door auto's en dergelijke..

Cola Light
23 oktober 2008, 13:14
Sorry hoor maar kan iemand me zeggen waar The Ring over gaat want ik heb hem nog niet gezien en aan de gesprekken hier lijkt hij me erg eng:(

Smoon
23 oktober 2008, 13:25
Nou,
ik heb alleen het einde gezien (vanaf het paard dat op hol slaat ofzo.) maar ik kan het heeeeel kort uitleggen
Een meisje is ooit in een put geduwd door haar moeder ofzo en is daar gestorven en dan is er op de een of andere manier een dvd waar die put staat en als je die kijkt dan zie je dat meisje eruit komen en op je af komen en dan vermoord ze je of je gaat binnen 7 dagen dood ofzo.

Lang geleden, maar dit is wat ik ervan op heb gevangen. xD

Cola Light
23 oktober 2008, 13:29
K snap het niet zo. Kan iemand het duidelijker uitleggen?

Αρτεμις
23 oktober 2008, 13:31
Kijk op wiki... of kijk de Japanse versie, die is minder eng. >:3

Ik ben een keer van een paard (nog niet de mijne, die had ik toen nog niet gekocht D: ) afgevallen, schijnt dat ik nar het ziekenhuis moest enzo... maar ik kan me er niks meer van herinneren. v_v'

Ik heb m'n halve vinger er ook een keer afgesneden door te vallen met een glazen schaal in m'n handen... en een keer bijna een gat in m'n hoofd gevallen. Beide keren in alle haast richting ziekenhuis, iedereen in paniek, behalve ik. =''''3

Cesar
23 oktober 2008, 13:52
Nou,
ik heb alleen het einde gezien (vanaf het paard dat op hol slaat ofzo.) maar ik kan het heeeeel kort uitleggen
Een meisje is ooit in een put geduwd door haar moeder ofzo en is daar gestorven en dan is er op de een of andere manier een dvd waar die put staat en als je die kijkt dan zie je dat meisje eruit komen en op je af komen en dan vermoord ze je of je gaat binnen 7 dagen dood ofzo.

.....ik heb een serieus trauma aan die film overhouden o__o
Als ik er maar aan denk voel ik me enorm onveilig, ik heb zelfs een kopie van die DVD gemaakt >___>

s0ra
23 oktober 2008, 14:07
Nou,

zo erg was ie nou ook weer nii =p:$

Voronwer
23 oktober 2008, 16:09
Het engste wat ik ooit heb meegemaakt is, denk ik, toen we naar een hondenstrand reden aan het Lauwersmeer en onderweg gebeurde er iets dat als mn moeder niet de handrem had gebruikt, dat we een fatale botsing hadden gehad. Scheelde absoluut niet veel. Op de rijbaan in tegengestelde richting was een hele rij met auto's en naast de rijbaan waar wij reden was een vaart. Uit de groep auto's van tegengestelde richting, ging iemand de hele rij inhalen, maar had niet gekeken of het wel kon.. niet dus.. naja hij ging toch wel sneller rijden omdat hij wss ook schrok, mijn moeder gebruikte meteen de handrem.. echt het scheelde z weinig. Het had ook helemaal anders kunnen lopen...

blastoise1
24 oktober 2008, 16:40
Pff, misshcien die keer dat ik achter de cpu zat?
Was bezig met een spelletje valt opeens de stroom uit. Ik superbang naar m'n kamer rennen, strip lezen en steeds naar de deur kijken. Later hoorde ik dat heel de straat plat lag(was wel alleen thuis).

Ik ben iemand die rap bang wordt. Dat ben ik zeker.

Heb wel es m'n nicht superhard bang gemaakt. Stond ik met m'n andere nicht(haar zus) op de trap, ze gaat op de trap , ziet me niet roep ik superhard 'boe'. Ik denk dta iederene in de hele straat haar hoorde schreeuwen.

Asaw
15 november 2008, 21:31
Lol bumpje

Toen ik zes was heeft een keer m'n kat in mijn voeten gebeten terwijl ik in bed lag. Ik meteen denken dat het leeuwen/tijgers/slangen etc. waren >.>
Ik heb 1.5 jaar lang met opgetrokken benen geslapen, bang dat ik nog een keer werd gebeten.

Hurricano
15 november 2008, 22:13
The Ring is sick.

Dat ik in de sloot viel toen ik niet kon zwemmen.

chaz
15 november 2008, 22:15
1 ding ;_;
Exoricist. ik heb maanden niet geslapen.

Ichiro Kazuki
15 november 2008, 22:24
1 ding ;_;
Exoricist. ik heb maanden niet geslapen.

mee too

megaazo
15 november 2008, 22:33
we zaten in de auto
me vader was binnen iets aan het halen
en toen kwam er van de verte een man aan lopen ik en me moeder dachten helen normale man
maar naarmate hij dichterbij kwam zagen we dat hij een beetje heel erg dronken en helemaal nat was alsof hij in de sloot was gevallen en hij ging naar onze auto toe en klopte op het raam en toen deed hij de deur open en pakte hij me vast maar ik probeerde me los te schudden lukte niet echt maar me vader kwam met een bezem erachteraan
en hij joeg hem toen weg

een week niet geslapen

hinata-chan
16 november 2008, 09:12
Ik weet niet eens meer wat het engste is wat ik ooit heb meegemaakt...
of een klein beetje...
Ik was nog klein het wat 's nachts en ik lag net als alle kleine kinderen al in bed, en ik sliep net, maar toen schoot ik opeens omhoog en begon enorm te huilen toen kwam me moeder naar me toe... waarschijnlijk toen ik omhoog schoot voelde ik gewoon de dood van mijn kat aan (en ik mis hem nogsteeds als beste vriend).

Stefunkea
16 november 2008, 09:15
verkracht door mijn stiefvader..

hinata-chan
16 november 2008, 09:25

2de waarvan die dat zegt... vorige is een vriendin die ik via aniwayforum ken die was ookal verkracht maar dan door haar eigen vader... en vriendin in RL die vorige jaar nog in me klas zat was paar jaar terug verkracht door vader van een vriendin van haar..

megaazo
16 november 2008, 09:26
hiervan schrok ik ook behoorlijk

Excorcist filmpjes: -hou er rekening mee dat zulke films 16+ zijn en er hier grotendeels mensen zitten van 16- en zulke filmpjes dus niet vertoond mogen worden-en-

creepy

Lurtz
16 november 2008, 11:38
het engste wat ik ooit meemaakte was toen me zus en ik aan het spelen waren en toen begon ze me te kietelen en ze bleef maar door gaan toen ik op een gegeven moment geen lucht meer kon halen ik lag daar dus te stikken en ze bleef maar door gaan met kietelen want ze dacht dat ik een grapje maakte later kreeg ze dus door dat ik geen grapje maakte en toen gaf ze me mond op mond beademing ik zag mijn leven gewoon voorbij flitsen ik was bijna vermoord door mijn eigen zus

Haha, de kieteldood.

Excorcist filmpjes: -hou er rekening mee dat zulke films 16+ zijn en er hier grotendeels mensen zitten van 16- en zulke filmpjes dus niet vertoond mogen worden-

creepy

Die film moet ik zien. Sweet !!!

Ik ben bang voor de verdrinkingsdood en de brandstapel. Verder niet echt iets. O ja, ik heb geen hoogtevrees, eerder hoogtefeest, maar ik heb ooit een berg beklommen in Frankrijk (de alpen), die heette 'le Pain de Sucre (het suikerbrood)' en ik zat op zo'n 60 m van de top, zag niemand om me heen, en zat op een bijna verticaal staande rots vast zonder een touw of wat dan ook, met een rugzak om vol onbruikbare rommel (op dat moment dan). Ik was daar gekomen doordat er zo'n 40 m lager geen pad meer was, maar ik was zo dicht bij de top dat ik niet wilde opgeven, dus toen was ik maar op eigen houtje verder geklommen. Toen ik daar vast zat en niet verder of terug kon, heb ik maar eens diep ademgehaald en ben toch verder geklommen. Moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ik iemand was die wel hoogtevrees had, maar dan was ik wss toch gewoon terug gegaan.

Angotan
25 november 2008, 20:57
Een of andere oude kerel die in de stad dingen met me wilde doen.. voor zover het engste dat echt gebeurd is. Verder zijn nachtmerries toch het meest vreselijke.

lauwyy<3
25 november 2008, 21:00
Dat ik alleen thuis was om kwart over 11 savonds, werd opeens op deur geklopt en riep na een kwartier opeens 'Politie OPENDOEN!' Pff...Never again...Bleek achteraf irritante buurjongen te zijn >,<

Mana Praxula
28 november 2008, 11:10
Och...
Dat we die film met dat spel yomanzie aan het kijken waren, echt dat was al best eng, was 10 ofzo en daarna kwam de vraag, wat zou er gebeuren als er een vent met een kettingzaag voor de deur zou staan. Op dat moment klopte er iemand op het raam, jezus man...

Migito
28 november 2008, 11:44

Excorcist filmpjes: -hou er rekening mee dat zulke films 16+ zijn en er hier grotendeels mensen zitten van 16- en zulke filmpjes dus niet vertoond mogen worden-

creepy

serieus..? vond die film een en al komisch.. xD

Heb zelf niet echt iets wat ik kan bedenken dat echt "eng" was =\

Count
28 november 2008, 15:46
Even denken..

Ik was 13, en was met een vriendin die toen 12 was en mijn neefje van 7/8, een wandeling aan het maken door het bos op de camping in Friesland. Denk je in dat ik klein voor mijn leeftijd was en een kop groter dan mijn neefje die weer groot voor zijn leeftijd was/is, en dat het meisje net zo groot is als ik.

We liepen ongeveer op de helft, en hoewel het niet een heel groot bos is, gingen we even zitten op een bankje. Op een gegeven moment ging ik even opstaan en keek een beetje om me heen, toen viel mijn oog op een auto die daar op de weg reed. De auto stopte bij een poort waardoor je op het weiland kwam dat tussen de weg en het bos lag. Op een gegeven moment kwamen er 2 mannen (volgens mij in pak, of tenminste met zwarte kleren aan en volgens mij zonnebrillen) uit de auto gestapt. Ik dacht voor de grap 'haha, straks komen ze ons nog halen', en ik riep die vriendin en m'n neefje. De mannen kwamen onze richting uitgelopen, en steeds sneller. Opeens voelde ik me heel ongemakkelijk en ik werd zelfs een beetje bang, toen die mannen opeens begonnen te rennen. Ik weet niet meer precies maar ik pakte m'n neefje vast en begon te rennen, die vriendin volgde. De mannen waren opeens heel dichtbij ons, en hoefden alleen nog maar een slootje over te steken om bij het bos te komen, tenminste dat was toen ik achterom keek. Ik heb echt nog nooit zo hard gerend en ik ben ook nog nooit zo bang geweest.. Wie weet waren het een stel pedofielen of verkrachters of moordernaren.. of misschien waren het wel heel gewone mensen die ons iets wilde vragen.

Als ik er aan denk krijg ik nog de kriebels.. blech. Niemand die ons geloofde natuurlijk.. maar het is echt gebeurd. o:

BobTheAssasin
28 november 2008, 15:53
een bus is tegen mijn arm aangereden.

maar nu is het engste die filmpjes die Megaazo heeft gepost

EDIT:

OMG! ben je verkracht door je stiefvader?

Tijmuh
28 november 2008, 19:10
Hmms, komt een beetje op hetzelfde neer als Count. Ik en 2 vrienden waren alledrie 10 jaar toen we op straat een beetje zaten te kloten, toen kwam er om de hoek 2 mensen lopen die nogal gothic-achtig waren, maar daar trokken we ons niks van aan. Dus wij gingen door kloten toen 10 minuten later diezelfde mensen weer kwamen, dat viel mij wel op. Ze liepen een paar meter achter ons. Dus wij liepen iets harder, toen begonnen hun ook iets harder te rennen. Toen we uiteindelijk bij een T-splitsing kwamen, gingen ik en een van de 2 vrienden naar links en de andere ging in zijn eentje naar rechts. Maar die gothics bleven mij en die vriend maar achtervolgen en toen begonnen we echt te sprinten. Toen zag ik dat die man iets uit zijn zak pakte, dat was een mes, dus wij renden echt heel hard weg. Toen gingen we naar een steegje waar de achterdeur van mijn huis was. Dus we gingen daar in en wilden de deur opslot doen, maar toen trok die man ook aan de deur. Toen deden we hem dicht en op slot. Toen gingen we binnen zitten doodsbang tot mijn ouders kwamen.

Ongeloofwaardig, ik weet, maar het is echt zo, ik was doodsbang.

Dark_empy
29 november 2008, 23:21
ik en mijn broertje gingen naar gym om 6 uur deze vrijdag onderweg tussen een park zag ik een auto, in de achterback was er dus een blote voet geklemt,

ik: Ow shit renneh man!!!
broertje: wat is er
ik: er is een fkcing psycho in de buurt
(trekt mijn broertje met mij mee terwijl ik door de park flits)
eindelijk in de gym, en opgelucht ookal moesten wij de terugweg nog nemen ><

gym=sportzaal met loopbanden gewichten enshit.

engste ooit gebeurt tot nu toe.

Xanifure
30 november 2008, 17:18
Ik ben op mijn 7de een keer bijna verdronken sinds dat heb ik hydrofobie.

Surosu Rasuto
30 november 2008, 17:37
Karbonkel. Meer hoef ik denk ik niet te zeggen.

Safiya
30 november 2008, 17:48
Karbonkel. Meer hoef ik denk ik niet te zeggen.

Ohja, die was eng. ;-;