PDA

View Full Version : Profiel + Vakkenpakket kiezen

Kyna
03 maart 2005, 21:21
Ik hoor gisteren dus dat ik over 2 weken mijn profiel en vakkenpakket al moet kiezen Oo"

Moeten jullie dat binnekort ook kiezen? Of wat hebben jullie gekozen?

- Natuur en Gezondheid
- Cultuur en Maatschappij
- Natuur en Techniek
- Economie en Maatschappij

Arcanine
03 maart 2005, 22:00
Nee, ik hoef gelukkig nog niet te kiezen maar ik denk dat ik voor economie en maatscappij zou gaan.
Ik ben namelijk wel geinteresseerd in een baan in het zakenleven (verdient goed :)).
Op gebied van natuur en gezondheid ben ik namelijk niet zo goed.
Ik zou gewoon kiezen wat jou het leukst lijkt en waar je het best in bent (eigenlijk wel logisch :sweatdrop:).
Succes met kiezen!
:cool:

Blade
03 maart 2005, 22:16
Ik had eerst het vakkenpakket Economie en Maatschappij, maar dat is alweer vervallen omdat ik nu geen Economie en Maatschappij meer krijg.

Kataji
03 maart 2005, 23:28
Moet dat al over twee weken!? Ik hoop toch van niet. Ik weet het dus echt niet!

Ik wil Rechten gaan studeren, maar ik wil veel talen in mijn pakket. Helaas blijkt het nuttig te zijn als men economie in zijn/haar vakkenpakket heeft voor rechten. Ook geschiedenis komt van pas.

Ik haat die twee vakken.

Ik ben dus haast gedwongen om Economie en Maatschappij te kiezen (het profiel dat ik het meest haat), wil ik Rechten studeren. Dan heb ik economie en geschiedenis, maar kan ik ook nog Latijn, Grieks, Duits, Engels (op hoog niveau, International Bacc... nog wat) en misschien nog Spaans.

Erika

Ramante
04 maart 2005, 08:52
Ik heb natuur en gezondheid gekozen. :)
Met als extra vak, economie.

Aangezien ik dierenarts wil worden moest ik wel N&G of N&T kiezen. Maar omdat bij N&T, wisB12,SK12 en NA12 werd gegeven heb ik voor N&G gekozen want anders red ik het echt niet. Economie heb ik gekozen omdat, mocht ik ooit een eigen kliniek beginnen, ik dan wel uit de weg kan met al die zakelijke dingen. (ja, ik heb wel ambities =] )

Je moet gewoon heel goed kijken wat je later wil worden, of in welke richting je wil gaan studeren. Als je dat weet dan kan je een goed profiel kiezen. Mocht je het nog niet weten, dan zou ik voor C&M gaan, met als vrije keuze Bio. Want met dat profiel kan je alle kanten op. :)

@Jokoto, MAVO/HAVO of VWO?

Deedlit
04 maart 2005, 09:09
Ik heb natuur en gezondheid gekozen. :)
Met als extra vak, economie.

Aangezien ik dierenarts wil worden moest ik wel N&G of N&T kiezen. Maar omdat bij N&T, wisB12,SK12 en NA12 werd gegeven heb ik voor N&G gekozen want anders red ik het echt niet. Economie heb ik gekozen omdat, mocht ik ooit een eigen kliniek beginnen, ik dan wel uit de weg kan met al die zakelijke dingen. (ja, ik heb wel ambities =] )

Je moet gewoon heel goed kijken wat je later wil worden, of in welke richting je wil gaan studeren. Als je dat weet dan kan je een goed profiel kiezen. Mocht je het nog niet weten, dan zou ik voor C&M gaan, met als vrije keuze Bio. Want met dat profiel kan je alle kanten op. :)

ik wil ook dierenart worden X"D
*maar kben nog nie zo ver met het kiezen van profiellen o.0 en vakken X"D

Ramante
04 maart 2005, 09:15
Mijn vakkenpakket bestaat uit:

- Gemeenschappelijk deel
- Profiel deel
* bio 12
* sk 1
* na 1
* wisB1
- Vrije keuze deel
* economie
* eerst ook gs, maar dat paste niet in mijn rooster :/

Sammy
04 maart 2005, 09:50
Ik heb allang gekozen.. Ik heb de sector: economie. wat ik beter niet kon doen.. want ik ben daar echt slecht in.. Biologie vind ik veel leuker maarjah te laat heh.. Ik zit in de 4e dus ik ben er gelukkig bijna van af! Hee Joki ik dacht dat jij ook al in de 4e zat..

Mijn vakken zijn:

Nederlands
Engels
Wiskunde
Economie
Geschidenis
Tekenen

GunslingerGirl
04 maart 2005, 10:38
Ik heb de sector techniek gekozen. Dat is gewoon helemaal mijn ding. Na mijn omweg ga ik volgend jaar het profiel N&T afmaken op de avondschool HAVO. En als het nog mogelijk is, weer atheneum doen..

Neji
04 maart 2005, 11:06
Ik heb E&M gekozen. Ik vind de meeste vakken in het profiel wel leuk op M&O na...

Deco T. Aoreste
04 maart 2005, 11:52
Ik zit nu in de derde en moet nu kiezen tussen CE en GT.
Ik neem zeker GT, met Grieks.
Lol, vreemde combinatie O-o
Maar ik krijg voor bijna alle vakken een 2-advies (Dit vak kun je zonder al te veel problemen kiezen) en dan wordt het gewoon kiezen op interesses. Ik vind scheikunde en Grieks de leukste vakken. Ja, dan krijg je nogal vreemde combinaties. :D
Iig wil ik GS droppen, dat kan ik echt niet en ik vind het ook geen hol aan. Dus CM al sowieso niet.
Bij EM moet je Economie en M&O nemen, en dat vind ik ook niet de leukste vakken.
Bij NG zit biologie, waarvoor ik me ook niet echt interesseer, dus wordt mijn pakket iets als:
NT
Wiskunde
Scheikunde
Natuurkunde
Grieks of Latijn (of evt. allebei, als het niet te veel is)
Engels
Duits of Frans
Muziek of tekenen

Lol... Weird.

Kyna
04 maart 2005, 12:37
Ik heb allang gekozen.. Ik heb de sector: economie. wat ik beter niet kon doen.. want ik ben daar echt slecht in.. Biologie vind ik veel leuker maarjah te laat heh.. Ik zit in de 4e dus ik ben er gelukkig bijna van af! Hee Joki ik dacht dat jij ook al in de 4e zat..

Mijn vakken zijn:

Nederlands
Engels
Wiskunde
Economie
Geschidenis
Tekenen

Nope, weet niet hoe oud jij bent, maar ik zit nu in de 3e ^^" Bovendien is Mavo ook een jaar korter dus moest je ook een jaar eerder kiezen ^^

Ik denk dat ik de richting van de hulpverlening in wil dus word het toch waarschijnlijk N&G.

Alleen moet ik nog ff kijken welke vakken ik daar dan bij moet proppen... Sugesties?

@ Saffier: Havo ^__^

Ome Menno
04 maart 2005, 13:15
Ik heb N&G. De Maatschappij profielen zijn wat makkelijker dan de Natuur profielen.

Als je echt het beste profiel wilt, moet je N&T met Biologie 1 en 2 nemen. Dan heb je 2 profielen in 1.

Maar je moet vooral de dingen doen die je zelf het leukst vind en waar je het beste in bent.

May
04 maart 2005, 13:25
Als je weet welke richting je op wil, kies je gewoon het profiel wat daar het best bij past, en dan aanvullen met vakken die handig zijn of waar je goed in bent.

Ik heb CM, met als keuzevakken biologie en aardrijkskunde. Ik weet/wist nog niet precies wat ik wil gaan doen, dus had ik gewoon het profiel gekozen wat mij het best ligt. ^^

Kyna
04 maart 2005, 13:28
N&T zie ik echt totaal niet zitten, ben heel erg a-technisch ^^' Maar ik bedoel eigelijk meer: "Weten jullie nog vakken waarmee ik goed aan zou kunnen vullen? Gewoon omdat dat het beste resultaat geeft"

Ome Menno
04 maart 2005, 13:33
Je kunt er Economie en M&O bij doen. Kun je gelijk ook wat in de Economie later doen en heb je een lekker compleet profiel.

Kyna
04 maart 2005, 13:35
Economie wou ik er idd zoiezo bijdoen, maar ik weet niet of Management en organisatie wel wat voor mij is. Ik ben verschrikkelijk slordig dus ga toch nooit wat in die richting doen ^^"

Stef_Tha_Man
04 maart 2005, 13:37
ik doe VMBO-t Techniek
vakkenpakket (niet schrikken):
Nederlands
Engels
Wiskunde
NASK (Natuurkunde/Scheikunde, maar eigelijk alleen Natuurkunde)
Geschiedenis
Biologie
Maatschappijleer (lomp vak, slaat nergens op, ik maak nix en ik haal een dikke voldoende voor de toetsen)
LO

heerlijk zo'n vaag pakket xD

Ome Menno
04 maart 2005, 13:38
Economie wou ik er idd zoiezo bijdoen, maar ik weet niet of Management en organisatie wel wat voor mij is. Ik ben verschrikkelijk slordig dus ga toch nooit wat in die richting doen ^^"

Mmmmm, dan blijft er verder weinig over. Je kan misschien Duits 2 of Frans 2 als je een taal wilt studeren.

Kyna
04 maart 2005, 13:40
ik doe VMBO-t Techniek
vakkenpakket (niet schrikken):
Nederlands
Engels
Wiskunde
NASK (Natuurkunde/Scheikunde, maar eigelijk alleen Natuurkunde)
Geschiedenis
Biologie
Maatschappijleer (lomp vak, slaat nergens op, ik maak nix en ik haal een dikke voldoende voor de toetsen)
LO

heerlijk zo'n vaag pakket xD

Ik vraag me af welke richting jij op wilt dan XD

@ Menno: Ik ga wel advies vragen aan mn mentor denk ik ^^"
Hoeveel vakken (/uren) moet je er trouwens nog bijnemen buiten het gemeenschappelijke - en vrije deel?

Ome Menno
04 maart 2005, 13:41
Bij ons op school moet je per s 1 vak in je Vrije deel nemen. Dan was je Profiel in orde. Ik weet niet of dat bij jou zo is.

Kyna
04 maart 2005, 13:46
Nou snap ik eindelijk wat de mentor precies bedoelde, bij ons mag je maar 1 vak in het vrije deel nemen. Als je 2 vakken wilt moet je dat (met veel gezeik) zien te regelen en bespreken met je mentor. Als je mentor denkt dat je het aankan mag het, anders niet.

TeXas
04 maart 2005, 13:46
Welk pakket kan je het beste nemen als je richting ontwerpen , designen , computers en creativiteit wil gaan?

Kyna
04 maart 2005, 13:49
Dan zou ik C&M kiezen met als vak in het vrije deel informatica =3

Deco T. Aoreste
04 maart 2005, 13:54
Lol, dit lijkt wel 'rate your vakkenpakket' in plaats van
'rate your team' :D

Ome Menno
04 maart 2005, 14:09
Welk pakket kan je het beste nemen als je richting ontwerpen , designen , computers en creativiteit wil gaan?

Volgens mij is daar niet echt een richting voor. E&M lijkt me het meest logisch.

Neji
04 maart 2005, 14:18
Eerder C&M. In E&M heb je helemaal geen creatieve vakken. (Op CKV na)

Ome Menno
04 maart 2005, 14:20
Mmmmm, eigelijk heb je alleen Ckv 1, 2 en 3 nodig. Dat zijn de "creatieve vakken".

Neji
04 maart 2005, 14:21
Wij hebben alleen 2 jaar CKV1. Ik weet niet zeker of je ook n van die andere vakken mag kiezen, maar het is niet de logische keuze met een E&M profiel. Ik denk dat M&O een betere keuze is al wil je die richting op.

May
04 maart 2005, 14:22
Sjezus, wat hebben jullie geluk. Op VWO maar 1 keuzevak [vak in het vrije deel dus]... wij moeten er 2. T_T

Seto
04 maart 2005, 14:26
Ik heb E&M gekozen. Ik vind de meeste vakken in het profiel wel leuk op M&O na...

Same here

Ramante
04 maart 2005, 15:11
N&T zie ik echt totaal niet zitten, ben heel erg a-technisch ^^' Maar ik bedoel eigelijk meer: "Weten jullie nog vakken waarmee ik goed aan zou kunnen vullen? Gewoon omdat dat het beste resultaat geeft"

Als je een maatschappelijk profiel kiets, kan je er het best bio nog bij doen. Dan kan je namelijk alle kanten op.
Bij de natuurlijke profielen kan je idd het beste economie (heb ik ook) of een andere taal kiezen.
Aangezien jij Havo doet, heb je iig 1 taal frans/duits. Je zou dan bij het natuurlijke profiel de andere taal er ook bij kunnen kiezen. Mocht je creatief zijn dan zou je handvaardigheid er ook bij kunnen kiezen. :)
Je moet iig 1 vak in je vrije deel kiezen.

Sammy
04 maart 2005, 15:42
Mmmmm, eigelijk heb je alleen Ckv 1, 2 en 3 nodig. Dat zijn de "creatieve vakken".

Op welke school zit jij? HVC? Of zit je op een school in Hoofddorp?

Onno
04 maart 2005, 15:43
Ik kies dit jaar voor de "natuurstroom", en ik zie volgend jaar wel welk profiel het precies wordt.

Ongeregistreerd
04 maart 2005, 15:53
Weer zo'n vreemd systeem in Nederland, waarom moet je nu in het midden van het jaar je vakkenpakket kiezen. :rolleyes:

May
04 maart 2005, 16:22
Nee. Je moet in het midden van de 3e een profiel kiezen, die je dus in de 4e zal krijgen. [op havo en vwo iig, hoe het op vmbo zit weet ik niet precies]

Ongeregistreerd
04 maart 2005, 17:02
Dan is het nog dom, in België moet je dat gewoon op het einde van het jaar en dat is ook veel logischer. ;)

Ome Menno
04 maart 2005, 17:28

HVC.

AnimEvy
04 maart 2005, 17:52
Ik ga voor N&G kiezen met als extra vak informatica en biologie 2 als dat al bestaat en als ik dat al niet krijg ^^;;

MunchlaxMaster
04 maart 2005, 18:03
ik ga kiezen voor N&G met als bijvak M&O( management en organisatie)

Blaza_iron
04 maart 2005, 18:04
moest net een tijdje geleden een sector kiezen, maar als ik na gt de havo wil doen zal k ook wel moeten kiezen, maar dan ga ik waarschijnlijk C&M doen :D

Ramante
04 maart 2005, 18:06
Ik ga voor N&G kiezen met als extra vak informatica en biologie 2 als dat al bestaat en als ik dat al niet krijg ^^;;

Bio 12 zit automatisch in elk natuur profiel. :)
Alleen van sk, na en wis kan je nog kiezen of je 12 wil. Behalve als je voor N&T kiest. Dan heb je al die dingen al.

AnimEvy
04 maart 2005, 18:10
Ok, thnx xD ik had al zo'n idee.... :P

Sammy
04 maart 2005, 18:45

HVC.

En isset een beetje leuk daar? Mijn broer heeft er ook op gezeten. Ik heb er ook gekeken met open dag maar ik vond die school niej zoO.. Ik heb op Kaj munk gezeten

Martos
04 maart 2005, 19:04
Ik heb C&M gedaan omdat ik totaal geen idee had wat ik wou gaan doen.

Ik had tekenen gekozen en in het vrije deel M&O (super vak)

Sammy
04 maart 2005, 19:11

Waarom krijgt iedereen van die vage andere vakken?! Wij hebben dat helemaal niet..

Martos
04 maart 2005, 19:16

Waarom krijgt iedereen van die vage andere vakken?! Wij hebben dat helemaal niet..

Vage vakken?
Vroeger (man ik ga me oud voelen) op de Havo had ik de volgende vakken:

nederlands
engels
duits (1 & 2)
tekenen
gym
wiskunde A1
maatschappijleer
ckv
geschiedenis
kunstgeschiedenis (hoorde bij tekenen & handvaardigheid)
M&O (vrije gedeelte)
economie 1

Dat was het volgens mij, maar hoezo vage vakken?

Sammy
04 maart 2005, 19:18
M&O.... datte... nooit van gehoord.

ik heb simpel alleen deze:

Nederlands
Engels
Wiskunde
Economie
Geschidenis
Tekenen
GYM

Martos
04 maart 2005, 19:19
Mangement en Organisatie

Gaat over boekhouden enz.
Kan je kiezen in het vrije gedeelte tenminste dat kon toen.
Sommigen kiezen een 2de taal, of biologie.

Sammy
04 maart 2005, 19:24
Mangement en Organisatie

Gaat over boekhouden enz.
Kan je kiezen in het vrije gedeelte tenminste dat kon toen.
Sommigen kiezen een 2de taal, of biologie.

Owzo.. :) Ik mocht duits laten vallen in de 3e :) Dus geen talen voor mij derbij!

Ome Menno
05 maart 2005, 11:27
En isset een beetje leuk daar? Mijn broer heeft er ook op gezeten. Ik heb er ook gekeken met open dag maar ik vond die school niej zoO.. Ik heb op Kaj munk gezeten

Ik vind t een topschool. Ik heb ook gekeken bij de Kaj Munk, vooral omdat ik heel veel mensen uit Hoofddorp ken, maar ik vond het HVC wel wat leuker.

Erisuko
05 maart 2005, 17:12
Ik kies C&M, want ik wil de kunstzinnige kant op ^^
Mijn voorkeur gaat uit naar kleding en mode ontwerpen.
Ik heb als keuzevakken gekozen:

Du1
Du2
Wia1
Ec1

En als extra vak Fa1.
Maar ik moet eerst dit jaar nog zien te halen ._.'
(Ik doe havo, btw ^^')

AnimEvy
05 maart 2005, 20:07
Welke wiskunde? B1?

Kan iemand uit ervaring vertellen hoe wiskunde B1,2 in elkaar zit? :x ik vind er niet veel over helaas =__= Maar wat kan je verwachten?

GunslingerGirl
05 maart 2005, 20:16
Wiskunde A1 en 2 gaat vooral over rekenen (procenten, verhoudingen..) en statistiek.

Wiskunde B1 en B2 gaat over algebra (formules enzo) en de 'moeilijke' meetkunde. Goniometrie (SOSCASTOA) en meer van die dingen.

AnimEvy
05 maart 2005, 20:22
Ok, bedankt :)

Ik ben bij wiskunde B afgewezen, en wiskunde A zou ik wel aankunnen.. Slaat nergens op, want ik heb een rekenachterstand en ik ben niet erg geweldig in begrijpend lezen. verder staat mijn eigenwijsheid en gelijk willen hebben in de weg >_> tel 'eigen logica' (die niet altijd klopt) er ook maar bij >_<

Ansaphone
05 maart 2005, 20:28
Ik heb c&amp;m met:

Geschiedenis125
CKV1
CKV2(kunstgeschiedenis)
Beeldende Vorming
L.O.
Wiskunde a1
Filosofie
Nederlands
Frans123
Duits 123
Engels
ANW

En vast nog een paar.

AnimEvy
05 maart 2005, 21:24
omg filosofie >_> DAT WIL IK... ok bij ons kun je mssn 'Levensbeschouwing,Ethiek,Filosofie' kiezen =")

May
05 maart 2005, 21:41
Filosofie is leuk... naja, we hebben pas 1 les gehad... maar die was iig leuk. xD Tsja, het begon dus pas deze periode bij ons... Ik heb het maandag weer. ^^

Kyna
06 maart 2005, 11:57
Ik denk dat ik voor N&amp;G ga met als vak in het vrije deel economie. Dat kan ik het beste aan denk ik =3

Ramante
06 maart 2005, 15:06
Ik denk dat ik voor N&amp;G ga met als vak in het vrije deel economie. Dat kan ik het beste aan denk ik =3

Ik heb precies hetzelfde. :)

Dragone
06 maart 2005, 16:11
Hmm

Wat ik wil:
N&amp;G
> Grieks
> Latijn
> En een gedwongen vrije vak invulling: Duits 1 (1 jaar, V5 dus weer een vrij vak erbij, als ik dat al wil x_x)
> Evt. een ander vak... Maar ik weet nog niet waaruit ik KAN kiezen... rotschool ook af en toe .~.

Jelmaru
06 maart 2005, 17:30
Ik heb:
Economie12
Wiskunde A12
Aardrijkskunde
Geschiedenis
Frans1
Tekenen (keuzevak)

En het gemeenschappelijke deel is:
Nederlands
Ckv
Maatschappijleer
ANW
LO

Ik doe havo en economie op niveau 2 is kut.

reaper
06 maart 2005, 22:13
ik heb natuur - gezondheid gekozen omdat ik gewoon goed ben in biologie en ik wist nie ( en weet nog steeds nie ) wat ik wil worden.

nu kan ik nog alle wegen op.

Marja
07 maart 2005, 17:06
Daarom kies ik ook N&amp;G met het liefst Ec2, La, IBA2 (extra engels) en miss gs2 als dat kan...
Ben overal wel goed in dus das oowk wel irri om te kiezn :( wel leuk dat ik alles kan kiezen natuurlijk :p

Kyna
07 maart 2005, 22:13
Ik kies C&amp;M, want ik wil de kunstzinnige kant op ^^
Mijn voorkeur gaat uit naar kleding en mode ontwerpen.
Ik heb als keuzevakken gekozen:

Du1
Du2
Wia1
Ec1

En als extra vak Fa1.
Maar ik moet eerst dit jaar nog zien te halen ._.'
(Ik doe havo, btw ^^')

Bij os is Fa1 of Du1 al gemeenschappelijk, als je C&amp;M kiest moet je minstends 1 complete taal nemen (dus 1 en 2) bij jullie niet dan?

Vandaag heb ik het briefje gekregen en ik ben er min of meer uit ='D

Ik ga Natuur en Gezondheid doen met:

-profieldeel-
Wi B1
Na 1
SK
Bi

-gemeenschappelijk deel-
Ne
En
Fa 1
Lo
Ckv 1
Maatschappijleer
en nog wat zooi waarvan ik niet weet wat de afkortingen betekenen >_>

-keuzevak-
En dan als keuzevak kies ik waarschijnlijk Economie.
Alleen snap ik het niet echt, want je moet in totaal 78 x 40 uur per jaar hebben en ik kom op deze manier maar op 65 x 40 uur. En ik mag er geen vakken meer bijnemen... Hoe kan dat dan ?_?

*Gaat gesprek met de mentor aanvragen*

Ik loop btw volgende week stage in een glasbedrijf dinges (Glas Exclusiv heet het). Het is een heel klein bedrijfje waar ze voornamelijk glas in lood maken, het heeft in totaal 3 werknemers XD
Het is dus erg klein x3

Vamirequi
08 maart 2005, 21:32
Ik zou heel graag het profiel E&amp;M willen doen, maar mijn wiskundeleraar raad me dit zwaar af, omdat ik absoluut geen wiskunde kan.
Volgens hem zal ik met wiskunde A1 al heel veel moeite krijgen, dus.

Het profiel C&amp;M vind ik ook niet zo erg, alleen zal ik dan wel terug moeten naar atheneum

Moeilijke keuze dus.

AnimEvy
09 maart 2005, 16:26
Ik zou heel graag het profiel E&amp;M willen doen, maar mijn wiskundeleraar raad me dit zwaar af, omdat ik absoluut geen wiskunde kan.

Ach, die f**cking zeik met wiskunde altijd. Ik ben ook niet goed in Wiskunde B, en tóch kies ik voor N&amp;G.. Wiskunde telt mee, maar ik vind dat ze er wel ENORM veel druk op leggen >_>
Ik heb voor wiskunde A een Ok. Dat zou ik dus aankunnen, maar daar klopt geen hol van ^_____^ zo zie je maar weer..

[wat sta je gemiddeld?]

Erisuko
09 maart 2005, 16:54
@ Jokoto: Yup, bij ons is n complete taal ook verplicht. Dus Du1 en Du2, zoals ik heb gekozen.
Als extra vak kun je Bio, Ak en al die shit kiezen. Ik kies Fa1 als extra vak ^^

Kyna
09 maart 2005, 19:32
Ahh op die manier ^^
Ik ben eruit XD
Ik neem N&amp;G en Economie, dat van teweinig uren was een foutje X3

Dragone
09 maart 2005, 20:38
+_+" Ik weet nog niet wat je bij ons kiest en wat je niet kan kiezen X'3 Het schijnt dat ik allen ruimte heb voor La+Gr... ._." En dan moet ik nog extra Duits (hetzij dat mn limiet van 1000 uur wordt overschreden (480+480+Duits)

Megumi
09 maart 2005, 20:45
ik wil graag E&amp;M doen

Erisuko
10 maart 2005, 13:03
@ Jokoto: Ookal heb ik Frans als extra vak gekozen, ik heb alsnog veel uren over. Die extra uren gaan bij mij naar "Projectstudies", of hoe dat ook heet. Dat is gewoon een soort huiswerkklas ^^ Zit dat bij jullie ook zo, dan?

Marja
10 maart 2005, 17:12
Vandaag advies van leraren gekregen: alles goed en een aanrader :) leuk hoor maar moet dit mij helpen?? :(

Kyna
10 maart 2005, 17:29
@ Jokoto: Ookal heb ik Frans als extra vak gekozen, ik heb alsnog veel uren over. Die extra uren gaan bij mij naar "Projectstudies", of hoe dat ook heet. Dat is gewoon een soort huiswerkklas ^^ Zit dat bij jullie ook zo, dan?

Wij hebben weer een ander soort onderwijs dan jullie. Daltononderwijs noemen ze dat .__.
Iig komt het erop neer dat je zelf moet weten wat je met de overgebleven uren (erg veel XD) gaat doen, maar het verstandigste is om aan je daltontaken te werken. Een soort heel uitgebreide werkstukken.

Vamirequi
10 maart 2005, 20:25

Ach, die f**cking zeik met wiskunde altijd. Ik ben ook niet goed in Wiskunde B, en tóch kies ik voor N&amp;G.. Wiskunde telt mee, maar ik vind dat ze er wel ENORM veel druk op leggen >_>
Ik heb voor wiskunde A een Ok. Dat zou ik dus aankunnen, maar daar klopt geen hol van ^_____^ zo zie je maar weer..

[wat sta je gemiddeld?]

Ik sta gemiddeld een 3.9 :sweatdrop:
En op m'n vorige rapport stond ik met heel veel moeite een 5.3

*zucht*